Zadejte hledaný výraz...

E-shop – nízké IQ některých zákazníků. Nebo snad vychcanost a drzost?

flotil
verified
rating uzivatele
15. 2. 2013 17:46:48
Dobrý den..někteří zákazníci jsou k nevydržení. Mám chuť s tím praštit..
Zákaznice mi napsala e-mail s konkrétním dotazem. Bylo to Před 2 dny v noci, tudíž skoro včera.
Přišel mi další e-mail s tím, že si myslela, že jsme seriózní firma a je nemorální neodpovídat TÝDEN. (Přitom to bylo dva dny..necelé)
Napsal jsem jí, že se omlouvám, v případě urgence může využít naši linku. K tomu jsem napsal také důvody, že jsem byl v tu dobu u dodavatele v zahraničí a co je pro ni TÝDEN je pro druhého člověka 2 dny. (zákazník lhal, neblyo to týden ale výše zmiňované dva dny).
Na to mi odpověděl jak jsme idiotská firma a že reference bude posílat samozřejmě dál atd...
15. 2. 2013 17:46:48
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost#reply866950
strihac
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
15. 2. 2013 17:56:30
Alespoň víš, kde zlepšit své služby. Zákazník nemá nízké IQ, ale chce kvalitní servis. Což v tomto případě opravdu nebylo.
15. 2. 2013 17:56:30
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost#reply866949
Přemek
verified
rating uzivatele
15. 2. 2013 18:01:34
tahle bába by u tebe stejně nenakoupila, ti největší prudiči pak stejně nakoupí jinde. S kým strávím nejvíc času, ten nikdy neobjedná.
15. 2. 2013 18:01:34
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost#reply866948
Zajímalo by mne, jak by vypadal kvalitní servis, když odpověděl hned jak to bylo možné.
2 flotil: tak ať posílá. Ty jsi odpověděl hned, ona měla držku a vyhrožuje. Pokud bude někde něco psát o idiotské firmě, tak to klidně dej k soudu.
15. 2. 2013 18:01:48
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost#reply866947
flotil
verified
rating uzivatele
15. 2. 2013 18:05:53
Napsal strihac;910089
Alespoň víš, kde zlepšit své služby. Zákazník nemá nízké IQ, ale chce kvalitní servis. Což v tomto případě opravdu nebylo.
Vystačí příjem tak tak na mne jako hlavní činnost. Nemůžu za každé situace odpovídat do 24 hodin pokud se nejedná o něco urgentního. Mohla využít telefonu.
Vím o nedostatku, ale nemůžu si dovolit být stoprocentní. Rozumějte, že nelze stíhat vše v jednom.
15. 2. 2013 18:05:53
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost#reply866946
---
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
15. 2. 2013 18:11:30
Zajímalo by mne, jak by vypadal kvalitní servis, když odpověděl hned jak to bylo možné.
Kvalitný servis vypadá tak, že odpovie do niekoľkých minút, maximálne pár hodín
15. 2. 2013 18:11:30
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost#reply866945
Burak
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
15. 2. 2013 18:11:37
Napsal flotil;910093
Vystačí příjem tak tak na mne jako hlavní činnost.
Můžeš mě prosím tě přeložit tuto větu ? Máte upozornit, že budete komunikovat maďarsky.
15. 2. 2013 18:11:37
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost#reply866944
ghostik
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
15. 2. 2013 18:12:39
muj nazor:
jsem zakaznik a nezajimaji me duvody, proc neslo reagovat (net tarif do mobilu, preposilani mailu na mobil, ...)
eshop jede => nekdo se tim zabyva => nekde ma reagovat
pokud bych volal na danou linku, ocekaval bych, ze mi to i nekdo vezme (uvedena prac. doba?)
pokud jste v zahranici a ja byc hse vam dovolal, nepredpokladam, ze budete stastny z 30min hovoru
15. 2. 2013 18:12:39
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost#reply866943
Matúš
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
15. 2. 2013 18:24:19
Vylepši v e-shope inforámcie o lehote na odpovede cez mail a telefón. Keď si nedostupný, daj o tom vedieť. Na vzniklej situácii máš svoj podiel.
Ak ťa takéto maličkosti rozhodia asi by si tým mal "praštit".
15. 2. 2013 18:24:19
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost#reply866942
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
15. 2. 2013 18:29:18
Napsal flotil;910085
Dobrý den..někteří zákazníci jsou k nevydržení. Mám chuť s tím praštit..
Zákaznice mi napsala e-mail s konkrétním dotazem. Bylo to Před 2 dny v noci, tudíž skoro včera.
Přišel mi další e-mail s tím, že si myslela, že jsme seriózní firma a je nemorální neodpovídat TÝDEN. (Přitom to bylo dva dny..necelé)
Napsal jsem jí, že se omlouvám, v případě urgence může využít naši linku. K tomu jsem napsal také důvody, že jsem byl v tu dobu u dodavatele v zahraničí a co je pro ni TÝDEN je pro druhého člověka 2 dny. (zákazník lhal, neblyo to týden ale výše zmiňované dva dny).
Na to mi odpověděl jak jsme idiotská firma a že reference bude posílat samozřejmě dál atd...
Tak tohle patří už tak nějak k folklóru českého zákazníka. Mě Alza.cz odpovídá třeba za týden a určitě bych si nedovolil jim napsat takovej email. Je to o lidech. Každopádně pokud chceš zůstat OSVČ tak si budeš muset sakra zvykat na podobné situace .)
15. 2. 2013 18:29:18
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost#reply866941
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
15. 2. 2013 18:32:23
Dyť je to hrozně jednoduché, pokud někde napíše že jsi neodpověděl týden, slušně jí odpověž tím, jestli jí něco říká poškození dobrého jména firmy.
15. 2. 2013 18:32:23
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost#reply866940
Stepan L.
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
15. 2. 2013 19:01:17
Stačí se zákazníky komunikovat v časovém horizonu max. 15 minut a odpadne Vám 90% nasraných :) lepší je aby neměli důvod se ptát ;)
15. 2. 2013 19:01:17
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost#reply866939
Luděk Cína
verified
rating uzivatele
15. 2. 2013 20:23:49
Opět různé měřítko na VELKE firmy vs OSVČ
1. U velké firmy je omluva za pozdní reakci, protože toho mají přece moc ....................... a zároveň jsou to zaměstanci vůbec neberou osobně a nikde o tom nepíšou
2. U OSVČ není omluva žádná ........................ jseš majitel, který to bere z principu osobně a proto ho to štve a chce si postěžovat tak to čteme
Pokud víš, že děláš maximum , přestaň to brát tolik osobně (zcela to elimonovat není možné, to bys ani nemohl podnikat) a hlavně netrap se radami, že máš něco zlepšit. S tímto typem rady každý rád přispěchá, hodí se na všechno.
15. 2. 2013 20:23:49
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost#reply866938
Ja340
verified
rating uzivatele
15. 2. 2013 20:33:32
Nevím ale toto je opravdu maličkost která by mě nemohla rozházet. Ikdyž já který se zapnutým noťasem u hlavy i spím s tímto problém nemám:-)
15. 2. 2013 20:33:32
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost#reply866937
Neřešte to, je to ztráta vašeho drahocenného času. A neházejte flintu do žita. Slušných lidí je převaha, jen jsou míň slyšet. A pro ty to celé děláte.
15. 2. 2013 20:41:02
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost#reply866936
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit