Zadejte hledaný výraz...

Dropohs.cz – eshop na míru pro DropShipping dodavatele

corn
verified
rating uzivatele
5. 11. 2018 23:37:55
Dobrý den, všem,
rád bych se po měsíci připomněl všem, co provozují / chtějí provozovat dropshipping eshop a s dovolením informoval o jedné zásadní novince na Dropohs.cz:
U tarifu za 259 Kč jsme zvedli počet možných naimportovaných dodavatelů z 1 na 2 (a 500 položek navíc) (+vlastní expedice)
U tarifu za 459 Kč z 2 na 3 dodavatele (a počet položek o 4k víc) (+vlastní expedice)
U tarifu za 899 Kč ze 4 dodavatelů na 8 (+vlastní expedice)
Vyšší tarify nebudu zmiňovat, to asi tolik lidí teď neosloví. Proč by vás to mohlo / mělo zajímat: můžete mít v ceně jednoho eshopu například 2 (u prvního tarifu) atp. (tzn místo 2 eshopů po jednom dodavateli jen 1 eshop se 2 dodavateli)
Díky za pozornost :-) (btw snažím se nespamovat, tak snad mě po měsíci nevyhejtujete) :-) Mějte se famfárově!
David
5. 11. 2018 23:37:55
https://webtrh.cz/diskuse/dropohs-cz-eshop-na-miru-pro-dropshipping-dodavatele/strana/2#reply1363773
aralxd
verified
rating uzivatele
14. 11. 2018 13:53:35
Zdravím pánové,
dejte si velký pozor na jejich obchodní podmínky.
Tuto službu jsem vyzkoušel jenom z pouhé zvědavosti (technická stránka věci), jak vše funguje a vypadá. Design templatů naprosto otřesný, tudíž jsem po 5 dnech přestal tuto službu naprosto používat.
A po měsíci vše nastalo, nejprve přišel první email, a k mému překvapení jsme ho našel až teď ve spamu....zněl takto:
v příloze posílám fakturu k zaplacení dalšího období. Platbu, prosím, proveďte do 3 dnů, aby nedošlo k omezení služeb.
Rovněž bych rád upozornil, že pokud e-shop nevyužíváte a z nějakého důvodu nebudete využívat, je nutné podat výpověď s měsíční výpovědní lhůtou.
Dlužné částky evidujeme a v případě nepodání výpovědi inkasujeme 3 nezaplacené měsíce po sobě.
Děkuji, s pozdravem
David Marák
Bohužel jsem se já osobně nikdy nesetkal se službou, která vás po nezaplacení prostě neodpojí, tak jsem něco takového ani vůbec ve své emailové složce nehledal a nečekal.
Na to následoval další email, který mi už přistál v poště a který mě tedy dost vyděsil:
Dobrý den,
upozorňujeme na neuhrazenou fakturu za provoz e-shopu, kterou posíláme v příloze.
Aktuálně jste 2 dny po výročním datu. Tímto Vás prosíme, abyste provedl platbu bezodkladně.
Upozorňujeme, že v případě nezaplacení budeme nuceni platbu vymáhat.
S pozdravem
No nic říkal jsem si, eshop jsem nepoužíval, což musí v systému určitě vidět (žádné přístupy), podmínky jsem si přečetl, a dočetl se, že mě kdykoliv může poskytovatel vypnout ze své vlastní iniciativy, tak přece nemůže být problém eshop vypnout a tím to skončíme. Tak jsem pana Maráka kontaktoval, ale žádná změna
jde o standardní obchodní podmínky, protože jste službu zaplatil, souhlasil jste také s obchodními podmínkami. Výpovědní lhůta je 30 dnů.
Obdobně fungují některé konkurenční e-shop systémy a není zde nic, co by bylo překvapivé nebo nové.
Upozorňujeme, že pokud dluh nebude uhrazen, předáváme po určitém čase neuhrazené pohledávky agentuře, která je následně bude mít na starost.
S pozdravem
Takže přátelé pozor, je mi jasné, že takto debilně si tohle schovali do svých obchodních podmínek, ale spolupráci s tímto člověkem opravdu z mé zkušenosti nedoporučuji.
14. 11. 2018 13:53:35
https://webtrh.cz/diskuse/dropohs-cz-eshop-na-miru-pro-dropshipping-dodavatele/strana/2#reply1363772
Adam Gajdečka
verified
rating uzivatele
(47 hodnocení)
14. 11. 2018 14:03:26
Napsal aralxd;1495942
Zdravím pánové,
dejte si velký pozor na jejich obchodní podmínky.
Tuto službu jsem vyzkoušel jenom z pouhé zvědavosti (technická stránka věci), jak vše funguje a vypadá. Design templatů naprosto otřesný, tudíž jsem po 5 dnech přestal tuto službu naprosto používat.
A po měsíci vše nastalo, nejprve přišel první email, a k mému překvapení jsme ho našel až teď ve spamu....zněl takto:
Bohužel jsem se já osobně nikdy nesetkal se službou, která vás po zaplacení prostě neodpojí, tak jsem něco takového ani vůbec ve své emailové složce nehledal a nečekal.
Na to následoval další email, který mi už přistál v poště a který mě tedy dost vyděsil:
No nic říkal jsem si, eshop jsem nepoužíval, což musí v systému určitě vidět (žádné přístupy), podmínky jsem si přečetl, a dočetl se, že mě kdykoliv může poskytovatel vypnout ze své vlastní iniciativy, tak přece nemůže být problém eshop vypnout a tím to skončíme. Tak jsem pana Maráka kontaktoval, ale žádná změna
Takže přátelé pozor, je mi jasné, že takto debilně si tohle schovali do svých obchodních podmínek, ale spolupráci s tímto člověkem opravdu z mé zkušenosti nedoporučuji.
Dobře, že jste na to upozornil. Není to vůbec dobré jednání této firmy. Slušné aplikace to nedělají. Samozřejmě některé si to stahují pravidelně z kreditní karty, tam bývá člověk obezřetnější.
14. 11. 2018 14:03:26
https://webtrh.cz/diskuse/dropohs-cz-eshop-na-miru-pro-dropshipping-dodavatele/strana/2#reply1363771
aralxd
verified
rating uzivatele
14. 11. 2018 14:33:53
Dále mě velmi pobavilo, že faktura, která byla poslána v prvním emailu, vůbec neobsahovala údaje o odběratelovi, tedy mé osobě. Jednalo se holou fakturu s údaji a dodavateli a částkou, toť vše. A na základě tohodle po mě bude vymáhat peníze. To opravdu ne.
Další vtipná věc s mou situací je, že eshop na cizí(mé) jméno a IČO si zde může založit doslova každý, takže opravdu nevím, jak se zde může ohánět nějakým vymáháním peněz, když autorizace osob zde prostě není.
14. 11. 2018 14:33:53
https://webtrh.cz/diskuse/dropohs-cz-eshop-na-miru-pro-dropshipping-dodavatele/strana/2#reply1363770
corn
verified
rating uzivatele
14. 11. 2018 23:28:27
Napsal aralxd;1495954
Dále mě velmi pobavilo, že faktura, která byla poslána v prvním emailu, vůbec neobsahovala údaje o odběratelovi, tedy mé osobě. Jednalo se holou fakturu s údaji a dodavateli a částkou, toť vše. A na základě tohodle po mě bude vymáhat peníze. To opravdu ne.
Další vtipná věc s mou situací je, že eshop na cizí(mé) jméno a IČO si zde může založit doslova každý, takže opravdu nevím, jak se zde může ohánět nějakým vymáháním peněz, když autorizace osob zde prostě není.
Chápu, že se to dotklo Vašeho ega, a jsem rád, že o tom píšete (protože než jsem Vám odpověděl, věděl jsem, že to tady zmíníte). Co vím, Shoptet standardně k vymáhání posílá také.
Je Váš problém, že měsíc nereagujete na zprávy - byl jste před měsícem zdvořile kontaktován. Pokud jde k faktum u faktury, nevyplnil jste potřebné údaje. Díky za upozornění, tohle do příště upravíme (možná jste je odmazal - nevím). Registraci kdekoliv na své údaje si můžete udělat kdekoliv. Nevím, jestli to víte, ale takto si můžete sjednat klidně i pojistku, třeba životní. A i tam jsou výpovědní lhůty (6 týdnů, zaokrouhleno na měsíc) - co je na tom divného? Snad žeby mělo být vše zdarma, k tomu zadarmo, a nejlíp ještě navíc za 0,- Kč včetně DPH? Jasně, "slušné aplikace" to nedělají, ale co pak řeknou e-shopaři, co neplatí včas - platí po splatnosti, a my musíme nést závazek a provozovat, generovat desítky tisíc produktů do importů a platit za provoz serverů? Fér pravidla jsou dána - výpovědní lhůta je 30 dnů (ne měsíce), to není žádný armageddon, ani tragédie, to jen děti upozorňují "pozor, pozor, tady někdo chce o 259 Kč za měsíc víc - to je nestydaté!" (a neprodlužujeme to na další měsíc, když to překročí výroční den, ačkoliv to je tak stanoveno). Tarif také ve výpovědi snižujeme na nejmenší.
Výpovědní lhůta kryje záda oběma stranám. Nutno dodat, že Vy jste zrovna jednal v administraci tak, jako byste neslyšel o pravidlech slušného vychování vstříc k podpoře, kterou jste kontaktoval.
PS: Docela byste se divil, co všechno se v ČR dá sjednat bez jakéhokoliv jiného ověřování (u pojistek je však ověřování již potřeba, o tom žádná, ale u celé řady jiných věcí kdepak). Eshop prakticky kdekoliv si můžete sjednat na kohokoliv a kdekoliv. Druhou otázkou je pak samotné ověřování, o tom se nepřu.
Jedna důležitá věc: k závazku dochází jen při placení. Ne při zkoušení tarifu zdarma, nebo čemkoliv podobném. 30 dnů Vám garantuje, že si to můžete rozmyslet, když budete chtít (zpětvzetí storna) a nepřijdete o data, která pak likvidujeme. A to je fér (za 259,- Kč )
PPS k layoutům: ano, za 3 měsíce existence máme zatím jen jeden. Ovšem vrcholem jeho trapnosti je, že jen Blemcatko.cz na tomto layoutu generuje cca 80 objednávek denně a během Vánoc cca 200 - 300 v této sezóně / den. Zkrátka, to, že má malé lístky na své zahrádce, neznamená, že pod nimi není opravdu velká mrkev :-)
PPPS: Jasně, Dropohs není ani zdaleka dokonalý, a ani zdaleka ne takový, jaký si ho všichni hned přejeme. Trpělivost ale přináší růže. A ke všem lidem jsme na podpoře féroví, odpovídáme do 2 hodin, a rádi poskytneme podporu s ukončením e-shopu (při slušném jednání tak činíme dohodou s platností k nejbližšímu výročnímu dni bez dalšího inkasa), implementujeme i sofistikované funkce na přání zákazníků bez poplatků (protože je to i náš zájem) a celkově se snažíme vyjít vstříc víc než by mělo být standardem.
David Marák
14. 11. 2018 23:28:27
https://webtrh.cz/diskuse/dropohs-cz-eshop-na-miru-pro-dropshipping-dodavatele/strana/2#reply1363769
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 12. 2019 11:06:41
váš web dropohs.cz je takřka nic neříkající, zavádějící, nefunkční a tím se tu chlubíte už přes 3 měsíce.
po zadání emailu na tlačítku "zaslat katalog" mi přišel email, že jsem se zaregistroval a zasílají mě heslo. katalog nikde. to si jako děláte srandu? po přihlášení na váš web mě ihned cpete nějakou nabídku za 10 900 Kč s výraznou slevou, jelikož prý to normálně stojí 25 000 Kč. a ke všemu, tato nabídka prý končí za 72 hodin a odčítají se tam hodiny... všude vidím jen nějaké vyzívání k dobití kreditu, jelikož jsou přece vánoce...
žádost o zaslání katalogu pro mě ihned znamenala registraci nového eshopu na dropohs! nikam na přehled zboží a dodavatelů se neproklikám, dokud eshop neaktivuji!
takže nevážený pane Marák alias CORN, chtěl jsem zaslat jen katalog či více info, protože na vašem webu nejsou téměř žádné informace, kromě placení. o registraci nebyla nikde zmínka! působíte na mě podvodným jednáním a já zvážím další kroky....
8. 12. 2019 11:06:41
https://webtrh.cz/diskuse/dropohs-cz-eshop-na-miru-pro-dropshipping-dodavatele/strana/2#reply1363768
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit