Zadejte hledaný výraz...

Drop shipping

tr
verified
rating uzivatele
17. 2. 2010 19:29:24
Napsal zlutejbanan;459832
pro kohokoliv z ulice, čímž si naopak ještě více podrývá svou pozici na trhu a vlastně vůbec neví co dělá, ale o všem říká jak je to super. Právě minule v hospodě přišel s tím jak čet něco o affiliate a jak to je super a hned to zadal firmě do svého obchodu implementovat a přitom do dnes ten debil nemá ani registraci na zbozi.cz
jestli je to velkoobchod tak proc by mel propagovat na zbozi.cz a podryvat jeste vice pozici svych subdistributoru? :-D
17. 2. 2010 19:29:24
https://webtrh.cz/diskuse/drop-shipping-2/strana/2#reply459444
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
17. 2. 2010 19:54:56
Napsal tr;460278
jestli je to velkoobchod tak proc by mel propagovat na zbozi.cz a podryvat jeste vice pozici svych subdistributoru? :-D
No právě že je sice velkoobchod, jenže se poslední dobou chová i jako maloobchod a prodává zboží i maloobchodně, navíc často i za ceny za které to neprodá ani velkoobchodním odběratelům a podobná svinstva, která na která jeho velkoobchodníci doplácení, ale on to časem pochopí až mu přejdou jinam.
17. 2. 2010 19:54:56
https://webtrh.cz/diskuse/drop-shipping-2/strana/2#reply459443
lerak
verified
rating uzivatele
18. 2. 2010 10:01:00
Napsal zlutejbanan;459905
Já bych jim nechtěl dávat žádné provize v řádu procent jako to dělají ostatní, ale chtěl bych to dělat tak, že jim to zboží nechám za normální velkoobchodní cenu a za kolik jej prodají oni mně je jedno, to je jejich zisk, pouze budu mít podmínku že nesmějí jít dlouhodobě se zbožím pod několik procent z doporučené ceny, ale krátkodobě mohou na určité zboží klidně dělat i cenové akce s větším cenovým výkyvem. Tím mají větší možnosti v provozu svého obchodu a nebudou muset prodávat všichni za stejné ceny a mohou dělat i své různé akce. Oni jen pošlou informaci za kolik zboží mam poslat a rozdíl mezi tou cenou a mou velkoobchodní pak dostanou.
:thumbup:Konečně jsem po dlouhé době narazil na názor který se na 100% shoduje se mnou.To je přesně to co hledám.Jeden velkoobchod jsem našel.Ale kominikace s ním se mi zdá poněkud špatná.Přece pokud nabízím zboží a není možné se na mě dovolat a ani e-mailem kontaktovat,co je to za velkoobchod?Po nějaké době se mi spojení podařilo.Paní mi zdělila, že ten pán co má nastarosti e-maily a kontakty tam bude další den.Jak je to možné?To není nikdo kdo by ho zastoupil?Je to divné.:nono:Hledám tedy dál nějakého dodavatele,který funguje na stejném principu.Kdyby jste někdo náhodou o něčem věděl,budu vděčný za tip:)
18. 2. 2010 10:01:00
https://webtrh.cz/diskuse/drop-shipping-2/strana/2#reply459442
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
18. 2. 2010 10:17:07
Asi dost lidí naštvu, ale mě prodej formou dropshippingu připomíná takové ty prodejce na ulici nebo u stolku ve vchodu do supermarketu, co se mi snaží nabídnout supervýhodné telefony, parfémy nebo kreditky. Což nevím jak je to u vás, ale u mě to není moc vysoké hodnocení ;-)
Tihle prodejci nabízí něco, co sami ani pořádně neznají, když se s nimi člověk dá do řeči tak se dozví jen nacvičené informace z propagačních materiálů, když jim člověk něco podepíše tak oni to objednávku jenom předají dál a pokud dojde k problému - tak oni za nic nemůžou, za nic neručí a s nimi se to řešit nedá. Navíc klientům samozřejmě ani samotná firma neručí za nic, co slíbil pouliční prodejce.
Přitom třeba v případě těch telefonů "kazí" kšeft lidem, co provozují poctivé kamenné obchody a snaží se o své klienty starat dlouhodobě. Ale pokud nastane nějaký problém s tarifem který si koupili "na ulici", tak právě do těchto prodejen jdou s prosbou o pomoc.
Takže prodej formou drop shippingu - děkuji, nechci.
18. 2. 2010 10:17:07
https://webtrh.cz/diskuse/drop-shipping-2/strana/2#reply459441
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
18. 2. 2010 10:21:37
Napsal Kovboj;460563
Asi dost lidí naštvu, ale mě prodej formou dropshippingu připomíná takové ty prodejce na ulici nebo u stolku ve vchodu do supermarketu, co se mi snaží nabídnout supervýhodné telefony, parfémy nebo kreditky. Což nevím jak je to u vás, ale u mě to není moc vysoké hodnocení ;-)
Tihle prodejci nabízí něco, co sami ani pořádně neznají, když se s nimi člověk dá do řeči tak se dozví jen nacvičené informace z propagačních materiálů, když jim člověk něco podepíše tak oni to objednávku jenom předají dál a pokud dojde k problému - tak oni za nic nemůžou, za nic neručí a s nimi se to řešit nedá. Navíc klientům samozřejmě ani samotná firma neručí za nic, co slíbil pouliční prodejce.
Přitom třeba v případě těch telefonů "kazí" kšeft lidem, co provozují poctivé kamenné obchody a snaží se o své klienty starat dlouhodobě. Ale pokud nastane nějaký problém s tarifem který si koupili "na ulici", tak právě do těchto prodejen jdou s prosbou o pomoc.
Takže prodej formou drop shippingu - děkuji, nechci.
Stejně jako jinde tady platí 80/20. Ale házet je všechny do jednoho pytly, to je trochu přehnané, ne? Pokud kamenný prodejce nezvládá prodej po internetu, proč to nepředat někomu zkušenějšímu? Vzájemnou spoluprací jsou pak spokojeny všechny tři strany.
Samozřejmě je i hodně MFAčkařů, ale ti stejně dlouho nevydrží
18. 2. 2010 10:21:37
https://webtrh.cz/diskuse/drop-shipping-2/strana/2#reply459440
JerryBestie
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
18. 2. 2010 13:57:43
Tak neni to tak dlouho co jsem zde schanel preposilace objednavek. Nakonec jsem to musel zastavit, nebot mistni "podnikatele" me prekvapili neskutecnou blbosti kombinovanou s nerealnymi odhady prodeju. Nakonec jsem z toho balastu vyselektoval 2, kteri to maji v hlave srovnano a tady si myslim, ze by to mohlo klapat.
Preci jenom se chci venovat firemni klientele a to se neda spojit s prodejem koncovemu uzivateli. Respektive se to nevyplati.
Pouceni pro me do budoucna? Uz nikdy nebudu schanet partnera tady na WT. :)
18. 2. 2010 13:57:43
https://webtrh.cz/diskuse/drop-shipping-2/strana/2#reply459439
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
18. 2. 2010 14:24:23
Kovboj: to je právě to co si pleteš stejně jako velká většina dalších lidí díky článkům, které tento termín překroutili. To co popisuješ je vzniká právě v situaci kdy se jedná jen o přeposílání objednávek tedy provizní prodej, ale ne u dropshippingu. Tam vše dělá skutečně obchodník a jediné čím se to liší je to, že zboží odejde rovnou z velkoobchodu aby mohlo být doručeno zákazníkoj co nejdříve čímž se zároveň sníží riziko poškození při přepravě, na místo aby šlo nejdříve k obchodníkoj, který do něj jen vloží svou fakturu a přepošle k zákazníkoj, vypustí se tak jedna cesta navíc.
Mimochodem zkus si přijít třeba do kteréhokoliv kamenného krámu a chtěj tam koupit něco co nemají na prodejně skladem, dopadneš stejně jako v kterémkoliv internetovém obchodě, budeš čekat klidně několik týdnů na dodání, protože i oni to musí vzít ze stejného zdroje ze kterého to bere eshop a musí počkat než do velkoobchod dodá. Stejně tak o zboží nebudou vědět naprosto nic, krom maximálně toho co je v návodu a propagačních informacích, jelikož je normální že není možné znát všechny nabízené výrobky, to nedokáže nikdo. U mobilů to máte jednoduší protože na všechny mobily vychází podrobné recenze, které si můžete přečíst aniž by ste ty telefony všechny sami museli testovat a navíc jich není až tak velké množství a od sebe se tolik funkčně neliší.
18. 2. 2010 14:24:23
https://webtrh.cz/diskuse/drop-shipping-2/strana/2#reply459438
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
18. 2. 2010 16:54:45
Napsal zlutejbanan;460725
to je právě to co si pleteš stejně jako velká většina dalších lidí díky článkům, které tento termín překroutili. To co popisuješ je vzniká právě v situaci kdy se jedná jen o přeposílání objednávek tedy provizní prodej, ale ne u dropshippingu.
Takže to shrňme.
- já si něco objednám v eshopu, kde se uvádí že prodejce je třeba František Novák (jestli na Webtrhu někdo takový je tak to není osobně, jen mě to jméno napadlo)
- Franta Novák to zboží objedná u dodavatele Velkosklad a.s. a nechá to poslat na moji adresu
- Velkosklad to pošle přímo mě
Já jako klient si toho ani nemusím všimnout a jsem spokojený. Ale napadá mě třeba tohle...
a) potřebuju konkrétní informace ke zboží tak volám prodejci, jenže tam to prodávané zboží nikdo osobně neviděl. Takže nemám s kým probrat nějaké upřesňující dotazy a kvalita "odborné pomoci" při nákupu je na úrovni hypermarketů
b) při objednávce jsem žádnému Velkoskladu nedal souhlas se zpracováním mých osobních údajů
c) prodejce nemá vůbec žádný sklad třeba s náhradními díly, navíc si nemám šanci zajet si pro zboží osobně.
d) zásilku si nestihnu vyzvednout (nebo se na mě pošťák vykašlal s oznámením) a budu ji chtít poslat znova. Budu tedy volat Novákovi, ale ten zatím ani netuší že se zásilka vrátila a bude to muset konzultovat s Velkoskladem. Pro mě jako klienta jen zmatek v tom, jak to že ten od koho jsem něco kupoval o vrácené zásilce nic neví.
e) zásilka mi přišla, ale neobsahuje třeba nějaké z objednaného zboží, nebo je zásilka poškozená. Kontaktuju tedy prodejce, ale ten o tom zase nic neví a bude muset můj problém předat Velkoskladu. Zase zdržení a zmatek.
f) zásilku reklamuji, posílám ji tedy prodejci. Ten chudák vůbec netuší co s tím má dělat, zboží nikdy osobně neviděl a ani nemůže posoudit jestli opravdu jde o záruční opravu nebo třeba jen klient neumí zboží použít. Navíc díky tomu že má prodejce nastavené minimální marže ze zboží se mu ani nebude chtít řešit nějakou reklamaci - nemá na to ani připravenou logistiku. Takže mi asi reklamaci rovnou zamítne a pošle mě do háje, případně mi řekne ať ho neotravuju a reklamuji to přímo ve Velkoskladu.
Napsal zlutejbanan;460725
Mimochodem zkus si přijít třeba do kteréhokoliv kamenného krámu a chtěj tam koupit něco co nemají na prodejně skladem, dopadneš stejně jako v kterémkoliv internetovém obchodě, budeš čekat klidně několik týdnů na dodání
Nemám s tím NEJMENŠÍ problém! Pokud chci něco speciálního co není běžně na skladě, klidně počkám.
Napsal zlutejbanan;460725
Stejně tak o zboží nebudou vědět naprosto nic, krom maximálně toho co je v návodu a propagačních informacích, jelikož je normální že není možné znát všechny nabízené výrobky, to nedokáže nikdo.
S tím mám HODNĚ VELKÝ problém. Takový prodejce u mě skončil, konkurence ve všech oborech je vysoká a příště půjdu jinam. Neříkám že prodejce musí znát vše do posledního šroubku, ale pokud jeho znalosti skončí tím že mi přečte cedulku u zboží tak se nemáme o čem bavit. A je mi úplně jedno jestli ten prodejce má kamenný obchod nebo internetový. Prodavač by neměl být ten co zboží sundá z regálu a řekne mi kolik mám zaplatit, měl by to být ten který je schopen mi pomoci a poradit.
18. 2. 2010 16:54:45
https://webtrh.cz/diskuse/drop-shipping-2/strana/2#reply459437
enodis
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
18. 2. 2010 17:42:52
Prostě a jednoduše, jestli to chápu dobře, je dropshipping to samé, jako by prodejce nakoupil od výrobce/dodavatele s tím rozdílem, že zboží nejde k prodejci a od něj k zákazníkovi, ale rovnou k zákazníkovi od dodavatele/výrobce, s čímž u e-shopu přicházejí samé výhody...
Dodavateli je jedno, jestli zboží pošle zákazníkovi nebo prodejci, musí vykonat stejnou akci.
Prodejce nemusí mít sklad, nemusí se zabývat zasíláním zboží zákazníkovi, přebalováním zboží apod.
PS: Jestli se (opět) nepletu, dnes si spousta lidí plete dropshipping s pouhým "dej mi xml, já to hodím k sobě, nebudu se o to starat a když ke mě náhodou někdo zabloudí a objedná, já s tím nemám starosti, nemusím se o nic starat, ale ty mi zaplatíš", což se značně podobá "hele Pepo, tady ten leták z Makra, jestli chceš, tak ti to přivezu, když mi za to zaplatíš kilo navíc".
18. 2. 2010 17:42:52
https://webtrh.cz/diskuse/drop-shipping-2/strana/2#reply459436
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
18. 2. 2010 17:51:28
Napsal enodis;460833
Dodavateli je jedno, jestli zboží pošle zákazníkovi nebo prodejci, musí vykonat stejnou akci.
To se sakra pleteš! ;-) Když pošle zásilku obchodníkovi, tak mu pošle v jednom ohromném balíku třeba 20 různých položek a k tomu jednu fakturu. Navíc mu to pošle na fakturu, takže neřeší dobírky.
Takhle musí připravit 20 různých faktur a zabalit 20 různých balíků. Navíc z toho bude 15 balíků na fakturu a 5 zaplacených předem, což třeba v případě posílání poštou je ohledně štítků rozdíl.
No a nejveselejší je že z těch 20 balíků se dodavateli 1 vrátí protože pošta zapoměla klientovi o zásilce říct nebo protože se řidiči z PPL nepovedlo dovolat klientovi.
Tohle všechno běžný velkoobchod řešit nemusí - právě proto se tomu říká velkoobchod, protože obchoduje ve velkém s jinými obchodníky :-)
18. 2. 2010 17:51:28
https://webtrh.cz/diskuse/drop-shipping-2/strana/2#reply459435
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
18. 2. 2010 17:59:27
Kovboj: ty vůbec nejen že nemáš ponětí o drop shippingu, ale ani o normálním obchodě.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 18:26 ----------
Není v silách a možnostech žádného obchodu aby fyzicky viděl všechno zboží, které má v nabídce a ke všemu ještě jej měl rozbalené v ruce na vyzkoušení. Jestli si myslíš, že takový obchod existuje jak na internetu nebo i v kamenné podobě, tak seš naprosto najivní, protože nikdo takový skutečně neexistuje, alespoň ne v ČR, leda že by měl jen hodně úzce profilovaný obchod s několika málo produkty. Umíš si vůbec představit kolik by si musel mít peněz na nákup toho všeho zboží a stále dokupoval nové modely, které by si u sebe v obchodě testoval a pak je se ztrátou prodával, protože lidi nemají zájem o koupi již jednou rozbaleného zboží ač to bylo jen pro vyzkoušení nebo předvedení a jakmile to zjistí, tak ti to omlátěj o hlavu a nezpomenou tě patřičně pomluvit. I tak se ti ale nikdy nepodaří příjít do styku se vším zbožím, zejména s tím co je buď extrémně drahé , nebo s tím co se vůbec neprodává a je jen na objednávku, protože jej nemá ani dodavatel, který jej také nikdy na vlastní oči neviděl.
Pokud jde o reklamace, tak ty se nikdy neřeší tak, že by se v tom obchodník vrtal a něco zkoumal. Jen zboží vezme a zkontroluje zda popsaná závada se tam skutečně projevuje a pošle zboží do velkoobchodu k reklamaci a tam se rozhodne zda se jedná o neoprávněnou reklamaci nebo dojde k vyřízení reklamace.
Pokud tedy to myslím s obchodováním vážně, tak bych si měl vybrat obor ve kterém alespoň něčemu rozumím, už jen proto, že mně to bude i bavit, ale dokážu i lidem poradit a nemusím to zboží nikdy mít ani v ruce, protože často si stačí přečíst jen manuál a kvalitní zahraniční recenze. V kamenných prodejnách je často ta situace se znalostí ještě horší a to i ve specializovaných obchodech, protože ti prodavači tam vědí jen totéž co manuál, nebo jen informace o zboží, které tam mají vystavené a zbytek věcí také nikdy nikdo neviděl.
A teď k tomu fungování které ti vůbec nic neříká. Obchodník má obchod a nabízí v něm zboží z nabídky velkoobchodů se kterými spolupracuje. Za normálního fungování zákazník objedná zboží např. s platbou platební kartou. Obchodník dostane od zákazníka peníze a objedná zboží u dodavatele pokud jej nemá skladem a uhradí mu jej bankovním převodem. Dodavatel zboží zašle obchodníkoj a ten následně po té co přiloží fakturu, zašle zákazníkoj. Pokud zásilka není převzata, vrací se obchodníkoj. Stejně tak v případě reklamace se obrací zákazník na obchodníka. Pokud potřebuje návštěvník nějaké dotazy, obrací se opět na obchodníka a ten mu na ně odpoví pokud na to odpověď zná, pokud nezná tak je to jeho blbost a přichází tak o zákazníky.
U drop shippingu to funguje všechno naprosto stejně tak jak sem uvedl bez jakékoliv změny. Jediným rozdílem je že pokud nemam zboží u sebe na skladu, tak jej pro zkrácení času doručení a může místo mně odeslat rovnou velkoobchod, čímž se ušetří jen přeprava zboží od velkoobchodu k obchodníkoj, nic jiného. Pokud zásilka není vyzvednuta tak se vrací opět k obchodníkoj, stejně tak v případě reklamace a všeho vše řeší obchodník. Velkoobchod je tady tak jen v pozici přepravní služby.
To co ty tady popisuješ je právě provizní prodej, kdy si každej blbec vytvoří obchod s jakýmkoliv zbožím, je mu jedno co prodává, hlavně že to někde zpropaguje, předá objednávky k vyřízení a dostane provizi, nic jiného ho nezajímá a ani nevyřizuje dotazy pro které v obchodě raději ani nemá formuláře, protože dotazující lidé ho jen zdržují a po pravdě velká většina lidí co se přijde jen ptát stejně v obchodě nic nekoupí, protože to jsou z větší části jen zkoumači kteří jen sondují všechny možné parametry jako kdyby kupovali atomovou elektrárnu a když dosondují, tak jdou zboží koupit stejně do nejlevnějšího obchodu, protože ten kdo je schopen poskytovat funfované odpovědi na dotazy také musí mít vyšší ceny zboží, jelikož s tím jsou spojené jisté provozní náklady např. na zaměstnání kvalifikovanějšího odborného personálu oproti běžným prodavačům tesca.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 18:33 ----------
Úkolem drop shippingu je tak zkrátit čas doručení zboží ke koncovému zákazníkovi, snížit náklady na dopravu, minimalizovat rizika možného poškození zboží během přepravy, nemuset pronajímat vlastní odbavovací prostory a moct ušetřené prostředky (finanční i časové) věnovat na obchodní činnost (propagaci nabízeného zboží).
Drop shipping tak lze nasadit jen v případě, že velkoobchod má kvalitní systém expedice zásilek, který je co nejvíce automatizován. Rozhodně to nelze nasadit do podmínek kde panuje neorganizovaný a nesystémový způsob expedice.
Není důvod proč by měl obchodník budovat vlastní expediční pracoviště bez patřičného zázemí a zkušeností, když za nějaký poplatek může využít právě zmáknuté expediční řešení, které již velkoobchod má zavedeno a o tom ten drop shipping je.
18. 2. 2010 17:59:27
https://webtrh.cz/diskuse/drop-shipping-2/strana/2#reply459434
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
18. 2. 2010 19:51:43
Napsal zlutejbanan;460846
Kovboj: ty vůbec nejen že nemáš ponětí o drop shippingu, ale ani o normálním obchodě.
Děkuji za hezké ohodnocení. Jenom mi není úplně jasné kde jsi získal tak rychle o dropshippingu přehled, když před dvěma dny jsi sám psal 'vůbec nerozumim tomu jak by to mělo detailněji fungovat, co vše bychom měli ideálně obchodníkům zajišťovat a co by měli zajistit oni.' ;)
Nebudu tady řešit dropshipping, takový systém beru u věcí typu pračky nebo postele, ale u "běžného zboží" to chápu jen jako hraní si na prodejce bez toho abych prodejcem skutečně byl... Je to můj názor, snad na něj mám taky právo :-) Co prodáváš ty nevím, nezaznamenal jsi že bys napsal o jaké konkrétní zboží jde. Třeba jsi zrovna ten případ kdy to je opravdu nejlepší řešení a celá tahle debata je zbytečná.
Jenom stručně ke zbytku - vysloveně jsem psal, že je normální že prodávající nezná prodávané zboží do posledního šroubečku, ale měl by o něm vědět víc než co je napsané na štítku v obchodě. Na tom trvám. Jestli prodáváš rohlíky tak po tobě nikdo nechce abys znal přesné složení mouky (i když ti to neuškodí - co když se tě klient zeptá které pečivo máš celozrnné), ale když si jdu koupit televizi kterou má obchodník vystavenou tak čekám že mi o ní bude schopen něco říct a třeba ji porovnat s vedle vystaveným zbožím. Nevidím jediný důvod, proč bych měl na internetového prodejce koukat jinak.
A ano - samozřejmě jde o objem zboží které nabízíš. Problém je že dnes má každý internetový obchod pocit, že musí nabízet tisíce položek. To je řekněme potřeba jen pokud člověk prodává hardware, kdy je extrémně široká nabídka velmi podobného zboží. Je to přece tak jednoduché, stačí natáhnout XML data od dodavatelů a je to, hned v nabídce místo 20 hned 40 tisíc položek, hurá. Osobně místo toho raději nabízím menší sortiment zboží, ale své zboží znám. A klienti to oceňují :smoking:
No a reklamace - za vyřízení reklamace je zodpovědný prodejce, proto by si měl v mezích svých možností reklamaci ověřit. Je to navíc vhodné i pro něj, jestli bude reklamace neuznaná tak poslání takového zboží do servisu je výdaj navíc, spojený ještě s rizikem poškození zboží při přepravě.
18. 2. 2010 19:51:43
https://webtrh.cz/diskuse/drop-shipping-2/strana/2#reply459433
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
18. 2. 2010 20:07:12
Doporučuji ti zamést si a to velmi důkladně nejdříve před svým prahem. Tady odsuzuješ obchodníky, kteří nemají zboží skladem a hrají si tak podle tebe na obchodníky a sám děláš úplně totéž, protože skladem máš naprosto kulový a vše také objednáváš do x dní od dodavatele.
18. 2. 2010 20:07:12
https://webtrh.cz/diskuse/drop-shipping-2/strana/2#reply459432
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
18. 2. 2010 20:07:58
Napsal zlutejbanan;460846
Není v silách a možnostech žádného obchodu aby fyzicky viděl všechno zboží, které má v nabídce a ke všemu ještě jej měl rozbalené v ruce na vyzkoušení.
A u nas to tak je! Vsetkych 114.000 ks sme mali v ruke, vyrobili, oskusali, oznacili zodpovednostnou znackou, pripravili na puncovanie a po opuncovani zabalili :andel:
18. 2. 2010 20:07:58
https://webtrh.cz/diskuse/drop-shipping-2/strana/2#reply459431
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
18. 2. 2010 20:26:47
Protože jste výrobci a ne obchod, který zboží bere od dodavatele, což je zásadní rozdíl a zrovna na šperku toho není moc co popsat :-)
18. 2. 2010 20:26:47
https://webtrh.cz/diskuse/drop-shipping-2/strana/2#reply459430
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit