Zadejte hledaný výraz...

DPD odmítá vyplatit celou vybranou dobírku

profesor
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
29. 1. 2016 14:54:19
Trochu offtopic ad Pošta. Když mi ztratili balíček, tak mi vrátili poštovný + 580 Kč základní pojištění. V balíčku bylo zboží v prodejní ceně 323 Kč :-).
29. 1. 2016 14:54:19
https://webtrh.cz/diskuse/dpd-odmita-vyplatit-celou-vybranou-dobirku/strana/2#reply1170069
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 1. 2016 15:05:16
no nám vždy pošta bez problémů proplatila co bylo potřeba, jen posledně nám napsali že si to máme opravit a poslat jim fakturu.
Na to jsem jim vypočítala cenu práce (hledání výrobce+ doprava k nám+montáž) že mi raději ty 3000kč poslali.
29. 1. 2016 15:05:16
https://webtrh.cz/diskuse/dpd-odmita-vyplatit-celou-vybranou-dobirku/strana/2#reply1170068
tscheche
verified
rating uzivatele
29. 1. 2016 15:07:45
Napsal profesor;1261876
Trochu offtopic ad Pošta. Když mi ztratili balíček, tak mi vrátili poštovný + 580 Kč základní pojištění. V balíčku bylo zboží v prodejní ceně 323 Kč :-).
No já na Poště reklamoval část rozbitého zboží v balíku a to bylo něco....
Balík tam musel komplet zůstat ve lhůtě pro vyřízení reklamace, focení, dokládání, dokazování, sepisování, několik cest na poštu...... pak je ale pravda, že škodu zaplatili.
29. 1. 2016 15:07:45
https://webtrh.cz/diskuse/dpd-odmita-vyplatit-celou-vybranou-dobirku/strana/2#reply1170067
Ottovon
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
29. 1. 2016 15:51:11
Není to jinak? Že ztratili zboží ještě před doručením? Pokud doručili a vybrali dobírku, tak přece nejde o ztrátu zásilky a peníze obdrželi. Pokud ztratili před doručením,
náleží ti pouze nákupní hodnota zboží. Takto to funguje u každé přepravky.
29. 1. 2016 15:51:11
https://webtrh.cz/diskuse/dpd-odmita-vyplatit-celou-vybranou-dobirku/strana/2#reply1170066
Standa63
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
29. 1. 2016 16:54:35
Napsal Vivanet;1261833
právě ta pošta má reklamace nejjednodušší. Dáš jim okopírovat fakturu pro zákazníka a vše ti uhradí. Oproti tomu, reklamace u např. PPL je "omrd" tebe, jako jejich zákazníka.
Ano, přesně tak. Jediná výhoda u ČP je s reklamacemi - vrátí částku na kterou to bylo posíláno.. I když jsme to myslím museli jít řešit osobně na poštu.
29. 1. 2016 16:54:35
https://webtrh.cz/diskuse/dpd-odmita-vyplatit-celou-vybranou-dobirku/strana/2#reply1170065
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 1. 2016 17:06:19
Napsal Standa63;1261924
Ano, přesně tak. Jediná výhoda u ČP je s reklamacemi - vrátí částku na kterou to bylo posíláno.. I když jsme to myslím museli jít řešit osobně na poštu.
A v čem má čp nevýhody? Platby za dobírky jsou druhý den na účtu, když nestihnu svoz tak vezu zásilky na 1km vzdálenou poštu a né 25 km na depo (i depo čp mám jen 9km).
Reklamace jsou bezproblémové a hlavně nám ničí méně zásilek než intime, dpd i ppl.
Popravdě jsme s nimi velice spokojeni a navíc posíláme balíky do 30kg za 68kč s dph.
jo jen musím kontrolovat jestli přišly peníze z dobírek. Ty občas nepřijdou .
29. 1. 2016 17:06:19
https://webtrh.cz/diskuse/dpd-odmita-vyplatit-celou-vybranou-dobirku/strana/2#reply1170064
Standa63
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
29. 1. 2016 17:19:20
Napsal jakanas;1261930
Platby za dobírky jsou druhý den na účtu.....jo jen musím kontrolovat jestli přišly peníze z dobírek. Ty občas nepřijdou .
:-D )))))
Už tady toho byly popsány stránky, problémů s ČP.
Zrovna teď nám posílala jedna firma 3 balíky na dobírku, prostřednictvím ČP. Tam kde je konkurence (PPL, apod.) doručí do 24h, ČP k tomu potřebovala přesně 7 dní. Poslal jsem emailem stížnost na ČP, "odpovědí" mě bylo toto: Dobrý den, velmi lituji, že nejste spokojen se službami České pošty, s. p. Bohužel z dostupných datových záznamů nelze zjistit skutečný důvod nedodání Vaší zásilky ve stanoveném termínu, a proto Vám mohu pouze doporučit, abyste na Vaší poště uplatnil tzv. jinou reklamaci (pozdní dodání zásilky), případně kontaktoval odesilatele a dohodnul se s ním, aby s podacím lístkem reklamaci uplatnil sám.
Musím ale uznat, že to mají dobře vymyšleno - jak odradit zákazníka k podání reklamace, ne? :-D :-(
29. 1. 2016 17:19:20
https://webtrh.cz/diskuse/dpd-odmita-vyplatit-celou-vybranou-dobirku/strana/2#reply1170063
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 1. 2016 17:26:38
Napsal Standa63;1261939
:-D )))))
Už tady toho byly popsány stránky, problémů s ČP.
Zrovna teď nám posílala jedna firma 3 balíky na dobírku, prostřednictvím ČP. Tam kde je konkurence (PPL, apod.) doručí do 24h, ČP k tomu potřebovala přesně 7 dní. Poslal jsem emailem stížnost na ČP, "odpovědí" mě bylo toto: Dobrý den, velmi lituji, že nejste spokojen se službami České pošty, s. p. Bohužel z dostupných datových záznamů nelze zjistit skutečný důvod nedodání Vaší zásilky ve stanoveném termínu, a proto Vám mohu pouze doporučit, abyste na Vaší poště uplatnil tzv. jinou reklamaci (pozdní dodání zásilky), případně kontaktoval odesilatele a dohodnul se s ním, aby s podacím lístkem reklamaci uplatnil sám.
Musím ale uznat, že to mají dobře vymyšleno - jak odradit zákazníka k podání reklamace, ne? :-D :-(
ale úplně stejné problémy jsme měli i u všech ostatních dopravců. Dodání D+1 není vždy realita.
A co by ti řekli na ppl kdybys reklamoval pozdní dodání? Řekli by "no stane se" . U čp ti aspon nabidnou že ti proplati rozdil mezi balíkem do ruky a obyčejným balíkem, kde není garantovaná doba dodání.
JInak když mám nějaký větší problém tak to neřeším na poště, ale napíšu to své obchodačce a ta to vyřeší bez zbytečného papírování.
29. 1. 2016 17:26:38
https://webtrh.cz/diskuse/dpd-odmita-vyplatit-celou-vybranou-dobirku/strana/2#reply1170062
Napsal Vivanet;1261833
právě ta pošta má reklamace nejjednodušší. Dáš jim okopírovat fakturu pro zákazníka a vše ti uhradí. Oproti tomu, reklamace u např. PPL je "omrd" tebe, jako jejich zákazníka.
Ale reklamace za ně řeší jejich pojišťovna, ne přímo oni... to za 1). A za 2) ono to má jistou logiku - PPL si u tebe nic neobjednalo = neuzavřelo s tebou kupní smlouvu, tedy ti uhradí pouze tvé náklady a nikoliv zisk.
1. 2. 2016 18:17:27
https://webtrh.cz/diskuse/dpd-odmita-vyplatit-celou-vybranou-dobirku/strana/2#reply1170061
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 2. 2016 19:02:02
Napsal inet-creative;1262840
Ale reklamace za ně řeší jejich pojišťovna, ne přímo oni... to za 1). A za 2) ono to má jistou logiku - PPL si u tebe nic neobjednalo = neuzavřelo s tebou kupní smlouvu, tedy ti uhradí pouze tvé náklady a nikoliv zisk.
Vůbec žádnou logiku to nemá a pokud nato někdo přistoupí je vůl. Takové ustanovení je podle mě i proti dobrým mravům.
Všechny normální a solidní přepravky mají pojištění odpovědnosti. Když si necháš poslat kontejner, udáváš cenu, když pošleš cokoliv s TNT, UPS, USPS, Fedex, udáváš cenu a přepravka při ztrátě platí udanou cenu. Dokonce i ta naše blbá pošta funguje na stejném principu.
Všechny přepravní společnosti co znám, proplatí udanou cenu. A Dobírka je udaná cena, jinak by se balík za tu cenu neposílal!
Jenom DPD a možná další vykukové si udělali východoevropské OP. Okamžitě bych na ně poslal právníka a klidně to s velkým humbukem poslal k soudu.
1. 2. 2016 19:02:02
https://webtrh.cz/diskuse/dpd-odmita-vyplatit-celou-vybranou-dobirku/strana/2#reply1170060
puhy.cz
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
1. 2. 2016 19:23:29
Dělá to u nás DPD, PPL i GLS (a to s tím ještě dělá dost drahoty). S jinými zkušenost nemám.
1. 2. 2016 19:23:29
https://webtrh.cz/diskuse/dpd-odmita-vyplatit-celou-vybranou-dobirku/strana/2#reply1170059
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 2. 2016 19:31:04
Tak to se těším, až mi GLS něco ztratí.
1. 2. 2016 19:31:04
https://webtrh.cz/diskuse/dpd-odmita-vyplatit-celou-vybranou-dobirku/strana/2#reply1170058
puhy.cz
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
1. 2. 2016 19:47:56
Když ztratí, tak je to ok. Horší když rozbije. To z nich nedostanete ani korunu.
1. 2. 2016 19:47:56
https://webtrh.cz/diskuse/dpd-odmita-vyplatit-celou-vybranou-dobirku/strana/2#reply1170057
boogey
verified
rating uzivatele
2. 2. 2016 12:35:32
Napsal inet-creative;1262840
2) ono to má jistou logiku - PPL si u tebe nic neobjednalo = neuzavřelo s tebou kupní smlouvu, tedy ti uhradí pouze tvé náklady a nikoliv zisk.
A kde ta logika počítá s dalšíma nákladama? Někdo to musel objednat, naskladnit, zabalit ... Krabice taky není zadarmo ... A podle téhle logiky, pokud jsem dopravce a chci se levně vybavit, objednám si to na fiktivního zákazníka a "ztratím" to.
---------- Příspěvek doplněn 02.02.2016 v 12:41 ----------
Napsal puhy.cz;1262870
Když ztratí, tak je to ok. Horší když rozbije. To z nich nedostanete ani korunu.
Nevím jak u ostatních, ale PPL s tím nedělá problémy. Teda pokud splníte jednu věc - máte někde na balíku značku KŘEHKÉ. Já si teda pod pojmem Křehké představuju něco, co se při hrubším zacházení rozbije. Pokud ale přes ně pošlete kmen staletého dubu a jim na to spadne běžící motorová pila a kmen přeřízne napůl, škodu vám uhradí jen když jste nezapomněli kmen označit jako křehký.
2. 2. 2016 12:35:32
https://webtrh.cz/diskuse/dpd-odmita-vyplatit-celou-vybranou-dobirku/strana/2#reply1170056
trx2010
verified
rating uzivatele
3. 2. 2016 13:23:40
Problémy s ČP jsou u nás například:
časté nepřipisování dobírek
Časté ztrácení zásilek
Časté neodesílání některých zásilek z důvodů neznámých nám i poště, zásilky leží na poště a nikoho to nezajímá
Časté nedoručování zásilek s oddůvodněním že existující adresa neexistuje
Časté fiktivní pokusy o doručování
Nekontaktní obchodní zástupce
atd.
Napsal jakanas;1261930
A v čem má čp nevýhody? Platby za dobírky jsou druhý den na účtu, když nestihnu svoz tak vezu zásilky na 1km vzdálenou poštu a né 25 km na depo (i depo čp mám jen 9km).
Reklamace jsou bezproblémové a hlavně nám ničí méně zásilek než intime, dpd i ppl.
Popravdě jsme s nimi velice spokojeni a navíc posíláme balíky do 30kg za 68kč s dph.
jo jen musím kontrolovat jestli přišly peníze z dobírek. Ty občas nepřijdou .
3. 2. 2016 13:23:40
https://webtrh.cz/diskuse/dpd-odmita-vyplatit-celou-vybranou-dobirku/strana/2#reply1170055
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit