Zadejte hledaný výraz...

Dotazník – revoluční systém pro e-shopy

init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
25. 3. 2015 15:13:00
Ahoj, jak už jsem tu dříve avizoval, vyvíjíme nový systém pro e-shopy, který má nahradit účetní systémy z hlediska generování faktur, evidence skladu, pokladny a přidat a další funkce obchodům, které si musí sami programovat nebo řešit externími službami (tisk štítků, reklamace, SMS, hromadná expedice, importy, nákupy atp.) a maximálně je automatizovat. Jedná se zkrátka o externí administraci zaměřenou na procesy, které bude možno pro každý obchod nakonfigurovat podle jeho potřeb.
Připravili jsme proto krátké dvouminutové video s dotazníkem, za jehož vyplnění budete mít možnost se na vývoji podílet, možnost si systém přizpůsobit rovnou i ke svým potřebám a navíc poskytneme i výhodnější podmínky pro provoz.
Post není v nabídkách, protože bych k tomu zde chtěl otevřít diskuzi, díky za pochopení a spolupráci!
Jan Sikorjak
Convex Systems s.r.o.
25. 3. 2015 15:13:00
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-revolucni-system-pro-e-shopy/#reply1101384
Jan Stejskal
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
25. 3. 2015 15:23:04
Tedy další služba, která bude sbírat veškeré informace o zákaznících a objednávkách? Bez záruky, jak s daty obchodu naložíte, bez záruky, že systém bude fungovat a obchod nebude přicházet o zisk. Myšlenka zajímavá, ale nejspíš narazí na tyto velké překážky. Určitě nelze počítat s nějakými většími hráči, u malých obchodů to možná budou zbytečné náklady navíc.
25. 3. 2015 15:23:04
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-revolucni-system-pro-e-shopy/#reply1101383
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
25. 3. 2015 15:34:28
Ano, máte pravdu - pro někoho to může být nevýhoda, ale v praxi se poskytnutí dat "jinam" prostě nevyhnete. Má je programátor e-shopu, správce serveru nebo hostingu, pošta či jiní dopravci a jejich zaměstnanci, účetní, správce sítě nebo provozovatel serveru, který používá účetní plus pak třeba služba na odesílání SMS, Heureka, MonkeyData a hromada jiných služeb, které si obchod nemůže zajistit sám.
25. 3. 2015 15:34:28
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-revolucni-system-pro-e-shopy/#reply1101382
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 3. 2015 16:02:10
Takže je to služba pro eshopy, které mají sentimentální vztah ke svému současnému systému a nechtějí migrovat na pořádný, který tyhle věci rovnou řeší?
25. 3. 2015 16:02:10
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-revolucni-system-pro-e-shopy/#reply1101381
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
25. 3. 2015 16:06:27
Napsal init.22;1180453
Připravili jsme proto krátké dvouminutové video s dotazníkem
Zkoušel jsem 3 prohlížeče, ani v jednom video nefunguje. Pravděpodobně je na můj počítač až moc revoluční :D
25. 3. 2015 16:06:27
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-revolucni-system-pro-e-shopy/#reply1101380
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
25. 3. 2015 17:08:17
Napsal Souki;1180467
Takže je to služba pro eshopy, které mají sentimentální vztah ke svému současnému systému a nechtějí migrovat na pořádný, který tyhle věci rovnou řeší?
Právěže žádný takový systém u nás není. Proto si musí obchody pořizovat účetní systémy, které vystavují faktury a ty následně jen předávají dál svým účetním. Proto si pořizují služby jako Balíkobot nebo Mergado, protože buď se jim logicky nechce všechno programovat svépomocí anebo ucelené řešení neexistuje.
Všechny krabicové systémy se soustředí hlavně na to, jak nastylovat šablonu, jaké filtry pro zboží zákazníkům nabídnout a třeba zvládnou vystavit i tu fakturu nebo naimportovat CSV. Ale na to, aby obchodník nemusel ručně dohledávat platby v bance, aby nemusel u každé objednávky kontrolovat, zda je zboží skladem nebo ho dokoupit a následně každou objednávku vyřizovat dlouhým klikáním zvlášť nebo na to, aby systém naimportoval zboží od dodavatelů, spároval je podle EAN, podobnosti v názvu i parametrech atp. - na to bude ShopDesk.
Jednoduše proto, že procesy v obchodech jde namodelovat do workflow, které jde automatizovat. Kdežto vzhled obchodu a funkce pro zákazníky chce každý unikátní. Proto je výhodné tyto funkce nabízet externě a tím pádem levněji.
25. 3. 2015 17:08:17
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-revolucni-system-pro-e-shopy/#reply1101379
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 3. 2015 17:23:45
Napsal init.22;1180489
Právěže žádný takový systém u nás není. Proto si musí obchody pořizovat účetní systémy, které vystavují faktury a ty následně jen předávají dál svým účetním. Proto si pořizují služby jako Balíkobot nebo Mergado, protože buď se jim logicky nechce všechno programovat svépomocí anebo ucelené řešení neexistuje.
Všechny krabicové systémy se soustředí hlavně na to, jak nastylovat šablonu, jaké filtry pro zboží zákazníkům nabídnout a třeba zvládnou vystavit i tu fakturu nebo naimportovat CSV. Ale na to, aby obchodník nemusel ručně dohledávat platby v bance, aby nemusel u každé objednávky kontrolovat, zda je zboží skladem nebo ho dokoupit a následně každou objednávku vyřizovat dlouhým klikáním zvlášť nebo na to, aby systém naimportoval zboží od dodavatelů, spároval je podle EAN, podobnosti v názvu i parametrech atp. - na to bude ShopDesk.
Jednoduše proto, že procesy v obchodech jde namodelovat do workflow, které jde automatizovat. Kdežto vzhled obchodu a funkce pro zákazníky chce každý unikátní. Proto je výhodné tyto funkce nabízet externě a tím pádem levněji.
Troufnul bych si tvrdit, že takový systém je :)
Chápu to ale tedy správně tak, že cílem je nechat front-end a nějakou organizaci položek na eshopu a všechno ostatní vytáhnout do jiného systému?
25. 3. 2015 17:23:45
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-revolucni-system-pro-e-shopy/#reply1101378
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
25. 3. 2015 17:26:26
Napsal Souki;1180499
Troufnul bych si tvrdit, že takový systém je :)
Chápu to ale tedy správně tak, že cílem je nechat front-end a nějakou organizaci položek na eshopu a všechno ostatní vytáhnout do jiného systému?
Ok, možná Simplia tohle umí, ale vy nové obchody neberete, nevím také, co obnáší pořízení takového obchodu a zkrátka celý přesun by byl samozřejmě velkou časovou i finanční investicí, kdežto tohle "jen" jako SaaS. Z několikaletých zkušeností i odpovědí z dotazníků prostě vychází, že typický obchodník používá ten mnou kritizovaný model a většině to nevyhovuje.
Přesně tak, k tomu vytažení jsi se vyjádřil trefně :)
25. 3. 2015 17:26:26
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-revolucni-system-pro-e-shopy/#reply1101377
Napsal init.22;1180489
Právěže žádný takový systém u nás není. Proto si musí obchody pořizovat účetní systémy, které vystavují faktury a ty následně jen předávají dál svým účetním. Proto si pořizují služby jako Balíkobot nebo Mergado, protože buď se jim logicky nechce všechno programovat svépomocí anebo ucelené řešení neexistuje.
Všechny krabicové systémy se soustředí hlavně na to, jak nastylovat šablonu, jaké filtry pro zboží zákazníkům nabídnout a třeba zvládnou vystavit i tu fakturu nebo naimportovat CSV. Ale na to, aby obchodník nemusel ručně dohledávat platby v bance, aby nemusel u každé objednávky kontrolovat, zda je zboží skladem nebo ho dokoupit a následně každou objednávku vyřizovat dlouhým klikáním zvlášť nebo na to, aby systém naimportoval zboží od dodavatelů, spároval je podle EAN, podobnosti v názvu i parametrech atp. - na to bude ShopDesk.
Jednoduše proto, že procesy v obchodech jde namodelovat do workflow, které jde automatizovat. Kdežto vzhled obchodu a funkce pro zákazníky chce každý unikátní. Proto je výhodné tyto funkce nabízet externě a tím pádem levněji.
Jaky je rozdil mezi vasim revolucnim SW postavenym mimo eshop a tim, co na trhu je. To co popisujete v druhem odstavci umi kde jaky SW. Jaky je rozdil napr. mezi vasim systemem a variem, ktere si umi stahovat platby z bank, ma skladove hospodarstvi, vyrizeni propadle objednavky lze zjendodusit na par kliku apod? Nebo v cem je to jine nez tyto podobne systemy. Nejak mi to asi unika.
25. 3. 2015 17:28:02
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-revolucni-system-pro-e-shopy/#reply1101376
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 3. 2015 17:34:43
Napsal init.22;1180502
celý přesun by byl samozřejmě velkou časovou i finanční investicí, kdežto tohle "jen" jako SaaS. Z několikaletých zkušeností i odpovědí z dotazníků prostě vychází, že typický obchodník používá ten mnou kritizovaný model a většině to nevyhovuje.
Ze zkušenosti můžu říct, že přesun front-endu, katalogu a podobně je obvykle poměrně jednoduchý. Nejkomplikovanější je vždycky změnit procesy - přeškolit personál a naučit je pracovat "správně".
25. 3. 2015 17:34:43
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-revolucni-system-pro-e-shopy/#reply1101375
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
25. 3. 2015 17:57:03
Napsal Radek O.;1180503
Jaky je rozdil mezi vasim revolucnim SW postavenym mimo eshop a tim, co na trhu je. To co popisujete v druhem odstavci umi kde jaky SW. Jaky je rozdil napr. mezi vasim systemem a variem, ktere si umi stahovat platby z bank, ma skladove hospodarstvi, vyrizeni propadle objednavky lze zjendodusit na par kliku apod? Nebo v cem je to jine nez tyto podobne systemy. Nejak mi to asi unika.
Tady nejde o to nahradit jeden systém, ale využít synergie, o kterou se přichází, když se musí využívat systémů více najednou. Stejnou funkčnost, jako ShopDesk si poskládáte z různých zdrojů, ale připravíte se tím o určité možnosti a přeplatíte se.
Vario bez doprogramování vlastního modulu nezajistí, že když Vám volá zákazník, tak se sama otevře jeho objednávka a hovor zaeviduje. To umí zase jiný CRM systém ve spojení třeba s telefonní ústřednou. Vario Vám nedá do outlooku plugin, který umí pracovat s objednávkami přímo bez nutnosti využít administraci. Také neumí třeba tisknout štítky pro Zásilkovnu, neumí přijmout platbu přes GoPay, nenapojíte na něj Aukro nebo Heureka košík. Co se týče importů, tak pro XML si musíte napsat nějakou planarizaci do XLS nebo CSV a nikde jsme nenašli funkci pro párování dle názvů. Nezajistí vám rozšířený export feedu na heureku vč. biddingu podle konverze a marže na zboží atp.
Rozumíte, co tím myslím? Doprogramovat si lze vše, ale berte v potaz cenu, kdy jeden obchod chce umět tisk štítků pro dopravce ve Variu, druhý v Money, třetí v Pohodě, takže se každý vývoj musí platit zvlášť, kdežto tady bude fungovat jednotná platforma přesně na míru potřeb e-shopům.
25. 3. 2015 17:57:03
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-revolucni-system-pro-e-shopy/#reply1101374
spion
verified
rating uzivatele
25. 3. 2015 18:36:02
A kdy to bude hotové?
---------- Příspěvek doplněn 25.03.2015 v 18:36 ----------
Pro XML a CSV data budete mít nějaké šablony, aby si to klient mohl stahovat, přiřazovat a párovat dle nastavených algoritmů sám?
25. 3. 2015 18:36:02
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-revolucni-system-pro-e-shopy/#reply1101373
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
25. 3. 2015 18:46:22
Napsal spion;1180541
A kdy to bude hotové?
---------- Příspěvek doplněn 25.03.2015 v 18:36 ----------
Pro XML a CSV data budete mít nějaké šablony, aby si to klient mohl stahovat, přiřazovat a párovat dle nastavených algoritmů sám?
Přesně tak, z XML bude možné zobrazit strukturu dokumentu s tím, že si pak k jednotlivým úrovním a uzlům (defacto k XPath) přiřadíte příslušná pole v ShopDesku, XLS a CSV je pak jednoduché mapování hlaviček sloupců. Avšak u složitějších struktur, kde v rámci jednoho XML dokumentu je více typů entit, např. nejprve výčet produktů a následně výčet kategorií apod. bude nutné transformační šablonu zadat k vytvoření nám.
Rádi bychom stihli nasazení u prvních vybraných obchodů na přelomu léto/podzim, aby se do Vánoc odladily případné mouchy a po Vánocích v době klidu pak bude spuštěna veřejná registrace.
25. 3. 2015 18:46:22
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-revolucni-system-pro-e-shopy/#reply1101372
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 3. 2015 21:16:50
Netuším, kdo za Vámi stojí a jak silné máte zázemí, ale pokud vím, že kvalitní ekonomický systém má zástupy právníků, daňařů, auditorů, poradců a v neposlední řadě grafiků a programátorů pak si troufnu tvrdit, že spustit systém, který spolehlivě pokryje to, co tu popisujete není aktuálně v silách žádného subjektu v České republice. Snažil se o to Microsoft s Dynamics, ale i zde jsou možnosti proti Vašim plánům velmi omezené a jejich lokalizace a hlavně aktualizace na neustále se měnící právní a podnikatelské prostředí vázne.
Takže asi takto....pokud by opravdu vznikl tak komplexní systém, který propojí VOIP, call centrum, sklady, ekonomiku firmy, logistiku nákupu a distribuce, právo, účetnictví, marketing a prodej do jednoho systému, který bude funkční, aktualizovaný a spolehlivý pak je to velmi zajímavé. Zároveň však musí být cenově dostupný a na druhou stranu naprosto univerzální.
Můj osobní názor je však takový, že na to nikdo nemá.
25. 3. 2015 21:16:50
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-revolucni-system-pro-e-shopy/#reply1101371
Obecne myslenku vitam. Sam neco podobneho pouzivam jako jakousi nastavbu na vice typu eshopu. Potykam se vsak s jednim problemem, komunikace je temer vzdy jen jednosmerna. Jak toto resite vy?
25. 3. 2015 22:03:40
https://webtrh.cz/diskuse/dotaznik-revolucni-system-pro-e-shopy/#reply1101370
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit