Zadejte hledaný výraz...

Dotaz – nekorektní chování majitele e-shopu

notburga
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
13. 6. 2022 17:21:05
   
Zdravím,
mám takový dotaz. Udělala jsem objednávku v e-shopu Centrum-bylin.cz. Bylo to bohužel na základě dřívějších kladných zkušeností, takže mě nenapadlo ověřovat si znovu reference. Moje chyba.
Zkrátím to – na objednávku jsem čekala dva měsíce. Majitel se mezitím různě vykrucoval, lhal, že to poslal a ztratila to Zásilkovna a kdesi cosi (smůla, ověřeno přímo přes Zásilkovnu – dodány pouze podklady, balíček nikoli). Řešeno přes ČOI, která si převzala podnět, a dál to předala na další místa.
Bylinky dorazily v prapodivném stavu – sáčky otevřené, nezavařené, ale to už řešit nebudu. Moje chyba, peníze odepíšu.
Ale jde mi o něco jiného. Začalo to telefonátem pana majitele. Po slovech „Tak poslouchej, ty jedna udavačská p***“ jsem se rozhodla v telefonátu nepokračovat. Mám ho nahraný, ale to mi asi nebude k ničemu. Nicméně od pana majitele dorazil zajímavý email.

Mate balik v XXX. Obchod diky Vam zaviram, 10 let davam lidem dobre rady, pomohl jsem vylecit tisice lidi. Ale Curdove z XXX mi natolik otravili vsechno, ze na Vas seru. Spoustu bylin, ktere nabizim nema na ceskem ani slovenskem trhu nikdo. Diky Vam nebudou k dispozici bylinky na rakovinu a dalsi veci.

Vsem lidem, kteri me oslovi, dam jasne vedet diky komu se vse zavrelo.
Oni si Vas najdou i bez adresy, udavaci z XXX.

Obsah komentovat nebudu (ta XXX jsou samozřejmě moje práce, nebudu to lidem případně usnadňovat). Bylinky na rakovinu jsou sice fajn, ale s doručením po dvou měsících nebo i déle jsou asi na dvě věci (vím, samotné mi to narušilo plány a musela jsem narychlo shánět potřebné věci jinde). Bylinky podle mě nepatří mezi zboží, které si člověk objednává s předstihem. V mém okolí se spíše řeší akutní potřeba... Ale nelíbí se mi to vyhrožování a uvažuju, jestli mám podniknout něco dál.
Mám zajít ještě na policii a podat oznámení? Moji adresu bohužel má, i když bylo posíláno přes Zásilkovnu. Nebo je to jenom pes, který štěká, ale nekousne a mám to nechat být? A můžu si nějak ověřit, že firmu opravdu zavírá? Protože e-shop pořád funguje, nebo to tak alespoň vypadá. Děkuju všem za rady. Nikdy jsem nic podobného neřešila a nechci to třeba zbytečně hrotit.
13. 6. 2022 17:21:05
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-nekorektni-chovani-majitele-e-shopu/#reply1503375
Nechal bych to uležet. Stížnost byla podána (pravděpodobně) oprávněně, tím bych to ze své strany bral jako uzavřené. Pokud si přijde stěžovat nějaký další nakupující, které jste připravila o "vzácné" bylinky, tak víte odkud vítr vane a můžete to pak řešit.
13. 6. 2022 17:33:56
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-nekorektni-chovani-majitele-e-shopu/#reply1503374
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
13. 6. 2022 17:44:41
Podle recenzi na heurece maji stejny problem uz relativne dlouho. Vtipny, kdyz nekdo slibuje lidem vsechno skladem, nedoda i za nekolik tydnu a pak se jeste rozciluje, kdyz to zakaznici resi. Co je to proboha za lidi... 
13. 6. 2022 17:44:41
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-nekorektni-chovani-majitele-e-shopu/#reply1503373
lada1979
verified
rating uzivatele
14. 6. 2022 08:22:32
Co je to za lidi - produkt české verze demokracie a já já já jenom já. Prostě si to vykládají, že pravdu mají jenom oni a argumentem je jenom velký křik, vyhrožování a ohánění se konexemi. A bohužel zvláště po covidu je toto chování naprosto běžné.
14. 6. 2022 08:22:32
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-nekorektni-chovani-majitele-e-shopu/#reply1503372
w.e.b.t.r.z.n.i.k
verified
rating uzivatele
14. 6. 2022 09:24:09
Já bych se s nima nemazal, oni si pak dovolí všechno, dal bych podnět i na PČR za vyhrožování, vydírání - a za to už jim hrozí i pár let v chládku. Na příště si rozmyslí takovou kravinu.
14. 6. 2022 09:24:09
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-nekorektni-chovani-majitele-e-shopu/#reply1503371
notburga
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
16. 6. 2022 09:00:14
Děkuji všem za reakce. Ten podnět ještě zvážím. Živě si představuju, jak tohle zkusí na nějakou babičku, co chtěla levné bylinky a ta se pak bude bát vyjít z domu. Vidím tu svoji a není mi při tom pomyšlení dobře. Každopádně všem krásný den. 
16. 6. 2022 09:00:14
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-nekorektni-chovani-majitele-e-shopu/#reply1503370
kubat.pav
verified
rating uzivatele
24. 6. 2022 01:31:55
Za tohle vyhrožování se do vězení nechodí. Mám e-shop a už jsem se setkal s ledasčím. Třeba zákazník mě nahlásil na ČOI, že se mi nemohl v pátek odpoledne dovolat a uplatnit reklamaci. Byl jsem 7 dní na dovolené. Nepřijatého hovoru jsem si všimnul v úterý, takže vlastně druhý pracovní den. Zákazník se omluvil, že se asi unáhlil, ale po měsíci se ozvala ČOI a stálo mě to asi 10 hodin života, 3x návštěva pošty a asi 30 papírů A4, jak jsem musel dokazovat všelijaké procesní záležitosti ohledně reklamace. Nakonec nic neshledali, ale po půl roce mi stejně vyměřili pokutu 2000 Kč za jednu větu v obchodních podmínkách, která podle nich neznevýhodňovala zákazníky při nákupu.
Další zákazník zavolal, že se mu po 6ti měsících pokazilo zboží, které si u nás zakoupil a nadával nám, že jsme kapitalistické hovada a č****i a že chce peníze zpět na účet a až potom nám teprve pošle vadné zboží. Když jsme řekli, že se napřed musí zboží zaslat k reklamaci, aby se posoudila oprávněnost reklamace, tak na nás křičel do telefonu, že jsme zloději a osobně se postará, aby se o nás dozvěděl i místní starosta v obci a věděl, jací zloději bydlí ve stejném městě. Prakticky to byl celou dobu jen monolog z jeho strany, nepustil nás ke slovu.
Toto jsou extrémy, které si pamatuji za poslední dva roky. Drtivá většina zákazníků má naštěstí lidský, neunáhlený přístup.
Pokud Vás to nestálo miliony, bez emocí bych to nechal vyšumět. Žádný e-shop podle mě nezavírá, jen hrál na city. Dělá ale velkou ostudu všem e-shopařům. Myslím, že 98% se jich chová zcela opačně. Podle toho, co vám napsal soudím, že je nespokojený s tím, co dělá, už ho to dávno nenaplňuje a na vás si zrovna nějak vylil vnitřní flustraci. Držel bych se od něj co nejdál. Pokud je duševně nemocný, tak za to vlastně už ani nemůže a já bych mu už nevěnoval ani sekundu mého času. 
Pokud by se jeho agrese zopakovala, tak bych neváhal a kontaktoval policii, aby se mu nastavily nějaké mantinely - ze začátku formou domluvy. To by mělo zabrat.
24. 6. 2022 01:31:55
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-nekorektni-chovani-majitele-e-shopu/#reply1503369
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit