Zadejte hledaný výraz...

Dotaz na sledování konverzí v Analytics

Dobrý den,
potřeboval bych poradit se základním a začátečnickým problémem.
Jakým způsobem mohu počítat konverze odeslání formuláře, když potřebuji zjistit počet vyplněných formulářů pouze u lidí, kteří přichází z PPC na Google?
A je možné "označit" člověka, který přijde na web z Adwords, hned formulář nevyplní, ale vrátí se třeba za týden a pak až formulář vyplní? Potřebuji tohoto člověka připočítat.
Děkuji moc za pomoc.
16. 8. 2011 14:29:51
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-na-sledovani-konverzi-v-analytics#reply667358
Milan Kryl
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
16. 8. 2011 14:58:09
Nastav si goal pro stranku, ktera se zobrazi po uspesnem odeslani formulare. GA ucet mej napojeny na AdWords a PPC kampane do Skliku si oznac pomoci nastroje URL Builder. Pak se staci podivat na konverze (Goals) a jako druhy pohled si dat Zdroj (Source). Uvidis kolik konverzi bylo odkud...
16. 8. 2011 14:58:09
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-na-sledovani-konverzi-v-analytics#reply667357
Super, moc díky. A funguje to i v tom případě, pokud klient vyplní formulář až po např. 2 týdnech?
17. 8. 2011 08:45:58
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-na-sledovani-konverzi-v-analytics#reply667356
GA používají model last-click attribution, takže konverzi připíšou poslednímu zdroji návštěvnosti.
Zapněte si E-commerce tracking a podívejte se na Visits To Purchase. Pokud většina návštěvníků nakoupí v jedné nebo dvou návštěvách, nemusíte se tomu víc věnovat. Prostě se řiďte tím, co vám říká GA.
Pokud velká část návštěvníků přijde vícekrát, než nakoupí, dostáváte se k jedné z největších dnešních výzev webové analytiky - multitouch attribution. Google a Amazon poradí víc.
17. 8. 2011 13:43:40
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-na-sledovani-konverzi-v-analytics#reply667355
Napsal krylm;690207
Nastav si goal pro stranku, ktera se zobrazi po uspesnem odeslani formulare. GA ucet mej napojeny na AdWords a PPC kampane do Skliku si oznac pomoci nastroje URL Builder. Pak se staci podivat na konverze (Goals) a jako druhy pohled si dat Zdroj (Source). Uvidis kolik konverzi bylo odkud...
Řeším ještě ten Sklik. Link v Skliku si označím URL Builderem, ale nevím, jak mám nastavit cíl v GA, když po odeslání formuláře/konverzi se mi změní link a ten právě potřebuju sledovat.
19. 8. 2011 10:20:37
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-na-sledovani-konverzi-v-analytics#reply667354
Potřebujete otagovat jen vstupní odkaz. GA návštěvu přiřadí té kampani, návštěvník se pak může pohybovat libovolně.
19. 8. 2011 13:19:42
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-na-sledovani-konverzi-v-analytics#reply667353
Zwooky
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
8. 7. 2013 13:36:33
co dělat, když mám formuláře dole na každé podstránce? :/ http://euroclean.cz/dezinfekce-vody/
8. 7. 2013 13:36:33
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-na-sledovani-konverzi-v-analytics#reply667352
pavel jašek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
8. 7. 2013 18:45:26
Napsal Zwooky;970764
co dělat, když mám formuláře dole na každé podstránce? :/ http://euroclean.cz/dezinfekce-vody/
Po vyplnění se návštěvník dostane na stránku http://euroclean.cz/dezinfekce-vody/#FSContact1, kterou ale Google Analytics započítá jen jako /dezinfekce-vody/.
Bude potřeba zvolit jedno z řešení:
1) Při zobrazení hlášky "Vaše zpráva byla odeslána a předána k vyřešení." spustit kód _gaq.push(); a cíl nastavit podle stránky /formular-odeslan
2) změnit adresu, kam je návštěvník poslán po vyplnění formuláře, např. http://euroclean.cz/dezinfekce-vody/?FSContact1=odeslan a podle toho nastavit i cílovou stránku.
8. 7. 2013 18:45:26
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-na-sledovani-konverzi-v-analytics#reply667351
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit