Zadejte hledaný výraz...

Dotaz na provozovatele e-shopů

Luděk Novák
verified
rating uzivatele
6. 5. 2013 22:03:12
Já vidím docela podstatnou potíž v tom, že u affilu má zákazník, nový i stávající, stejné podmínky jako v mateřském obchodě. Stávající zákazníci nemají důvod chodit přes affil a i novým dřív nebo později docvakne, že proč chodit ke kováříčkovi. Tady se vystavuju riziku, že si s nižším ziskem vyplýtvám i to, co už mám.
6. 5. 2013 22:03:12
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-na-provozovatele-e-shopu/strana/3#reply898471
Napsal pepe001;946188
Tak abych to trochu upřesnil. Rozhodně se nejedná o slevový portál. Docela mě udivuje kolik z Vás se k tomu staví negativně. Vy nepoužíváte affiliate k propagaci? Pokud ano tak kolik za něj platíte? Tady by jste poskytli slevu rovnou zákazníkovi a je čistě na Vás jestli dáte slevu 1% či 50%. Samozřejmě by tento projekt nebyl určen pouze pro zboží, ale i pro služby, ubytování, dovolené, atd. Registrace pro obchodníky zdarma a žádné jiné poplatky. V affiliate za kampaň platíte, tady by jste neplatily nic.
za affiliate platíte % partnerovi, zde platíte % zákazníkovi. Registrace do affilu je více méně zdarma, registrace k vám je zdarma. Rozdíl blízký nule. Na rozdíl od affilu ale ve vašem systému učíte zákazníky kupovat ve slevách, což může ve finále znamenat, že v budoucnu bez kuponu a slevy nekoupí. Samořejmě je to o strategii se kterou obchodník (produkty, služby..) pracuje. Ale stavění na slevách může být stejne krátkozraké, jako stavění na "nejnižších cenách".
A i když víte, jak tam dostat kvanta uživatelů, tak k tomu mám oprávněné obavy, že půjde o další z řady webů, které agregují slevy eshopů, dodavatelů různých služeb, kam ve finále nikdo pořádně nechodí. Pravda, obchodník za to nic neplatí, takže v nejhorším bude registrován někde, kde nikdo reálně nebude.
Nicméně jste-li schopen dosáhnout návštěvnosti v řádech desítek tisíc uživatelů denně a to dlouhodobě, tak do toho běžte. Vzorek pár obchodníků zde na webtrhu není podstatný.
6. 5. 2013 22:12:06
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-na-provozovatele-e-shopu/strana/3#reply898470
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
7. 5. 2013 09:29:39
Trochu by som to asi zhrnul:
1. Radi vyskusame lubovolny vacsi projekt (ktory dovedie desattisice kvalitnych UIP denne) za v podstate akychkolvek podmienok. Nebudeme sa vsak natahovat s tisicpatstoosemdesiatym "projektom s velkym potencialom" - stracame cas.
2. Kazdy obchodnik rad vstupi do projektu, ktory mu PODSTATNYM SPOSOBOM zvysi obrat (pri zachovani rozumnej miery zisku) a v takomto pripade je ochotny aj ustupit zo svojich zasad (ako napr. neposkytovat zasadne zlavy koncovym zakaznikom). Pokial vsak pozadujete aby obchodnik ustupil zo svojich zasad a ponukate za to "velky potencial" - takych ponuk mame denne desiatky/stovky a aby sme nestracali cas - rovno na nich kasleme :)
Takze zjednodusene: Ak ponukate velke sluby - kasleme na to. Ak ponukate realny biznis - kazdy ma zaujem.
7. 5. 2013 09:29:39
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-na-provozovatele-e-shopu/strana/3#reply898469
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 5. 2013 09:40:16
@pepe001: pepe vydrž. ono se v těch 32000 eshopech v ČR najde pár tisíc, kteří se nebudou tvářit tak nadutě, aniž by viděli výsledek tvé práce. zcela určitě tam je mnoho těch, kteří nepotřebují desítky tisíc UIP denně. spoj ty malé shopy proti těm velkým.
7. 5. 2013 09:40:16
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-na-provozovatele-e-shopu/strana/3#reply898468
Ja340
verified
rating uzivatele
14. 6. 2013 19:03:01
Tak kampak se můžeme začít foufně registrovat?
14. 6. 2013 19:03:01
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-na-provozovatele-e-shopu/strana/3#reply898467
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit