Zadejte hledaný výraz...

Dotaz k marketingu a propagaci eshopu

epodnikatel
verified
rating uzivatele
17. 4. 2013 22:36:07
zdravím,
nechci zadávat poptávku, protože chci napřed zjistit situaci a cenu. Založil jsem před cca 4měs. nový eshop, zaregistroval jsem ho do katalogů, vyhledávaču, srovnávaču, google, seznam, centrum, a pod, nějaké zpětné odkazy, ale mám stále denní návštevnost kolem 10 lidí denně. tak se chci zeptat na kolik vyjde takové to základní poladění. Mám hodně omezený rozpočet, financuji to z výplat, ale bez základního poladění, a možná i lepší volba klíčových slov, to nepůjde. Moc těmhle věcem nerozumím
Díky za odpovědí a případné tipy.
17. 4. 2013 22:36:07
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-k-marketingu-a-propagaci-eshopu#reply892156
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 4. 2013 22:49:11
Napsal epodnikatel;938857
zdravím,
nechci zadávat poptávku, protože chci napřed zjistit situaci a cenu. Založil jsem před cca 4měs. nový eshop, zaregistroval jsem ho do katalogů, vyhledávaču, srovnávaču, google, seznam, centrum, a pod, nějaké zpětné odkazy, ale mám stále denní návštevnost kolem 10 lidí denně. tak se chci zeptat na kolik vyjde takové to základní poladění. Mám hodně omezený rozpočet, financuji to z výplat, ale bez základního poladění, a možná i lepší volba klíčových slov, to nepůjde. Moc těmhle věcem nerozumím
Díky za odpovědí a případné tipy.
student 2000 - ´´profi´´ firma 50 000.............
17. 4. 2013 22:49:11
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-k-marketingu-a-propagaci-eshopu#reply892154
Michal Pešat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 4. 2013 22:49:11
Dobrý den,
odborník nemá většinou důvod dělat na projektech s omezeným rozpočtem, pokud má efekt za něco stát, zkuste si něco načíst - to je asi nejlevnější způsob, je sice pomalejší, ale levnější...
Odborník s tím strávil právě tento čas.
Další variantou je vyčkat až naspoříte, případně najmout někoho méně zkušeného - a zde je to risk, je dobré koukat se především na reference, které si telefonicky ověřit.
Nikdo Vám však nezaručí, že Vám vytvoří stroj na peníze, to by se už dávno prodával v supermarketu za pevnou cenu... :)
17. 4. 2013 22:49:11
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-k-marketingu-a-propagaci-eshopu#reply892155
Napsal dkoudela;938863
student 2000 - ´´profi´´ firma 50 000.............
student - vyhozene penize, firma - fungujici eshop se stabilnim vydelkem.
17. 4. 2013 22:52:00
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-k-marketingu-a-propagaci-eshopu#reply892153
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 4. 2013 22:54:53
Napsal Coe;938864
student - vyhozene penize, firma - fungujici eshop se stabilnim vydelkem.
Tak to zásadně nesouhlasím :) hlavně s tou firmou ....
17. 4. 2013 22:54:53
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-k-marketingu-a-propagaci-eshopu#reply892152
Napsal dkoudela;938865
Tak to zásadně nesouhlasím :) hlavně s tou firmou ....
jak s kterou no : o) je pravda, ze i do firmy to jsou vyhozene penize. Musi byt spravny vyber.
17. 4. 2013 23:00:36
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-k-marketingu-a-propagaci-eshopu#reply892151
David Musil
verified
rating uzivatele
(68 hodnocení)
17. 4. 2013 23:01:26
Napsal Coe;938864
student - vyhozene penize, firma - fungujici eshop se stabilnim vydelkem.
stabilni vysledek za 50 tisic? haha, to tak... na tom ta firma musi delat porad a hlavne prubezne.. to se neudela na rok dopredu
doporucim najmout nejakeho konzultanta a overit si reference
17. 4. 2013 23:01:26
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-k-marketingu-a-propagaci-eshopu#reply892150
Jan
verified
rating uzivatele
17. 4. 2013 23:02:27
Naprosto souhlas. To, že Vám nějaká firma udělá tzv. "poladění" neznamená ani při ceně 100 000 Kč nějaký uspěch. Jen se umějí lépe vymlouvat. Mluvím z vlastní zkušenosti ze začátku provozu jednoho webu na pneumatiky.
17. 4. 2013 23:02:27
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-k-marketingu-a-propagaci-eshopu#reply892149
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 4. 2013 23:05:46
@epodnikatel: ptej se sebe. na kolik si ceníš jaký výsledek. cena zhola nic neříká. uvažuj jako investor. dám peníze a chci aby se mi vrátilo X peněz za čas Y a ptej se jestli to někdo za stanovených podmínek udělá. myšlenku, že stejnou práci někde seženeš levněji pusť z hlavy. služby nelze jednoduše porovnávat jako zboží.
Někdy to u dodavatelů není jen otázka peněz. Když se projekt dodavatelovi líbí a vidí v něm smysl nebo potenciál, nemá problém jít na cenu režijních nákladů nebo úplně zdarma.
17. 4. 2013 23:05:46
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-k-marketingu-a-propagaci-eshopu#reply892148
Bodol by nejaky odkaz najlepsie na ten e-shop, nech mame o com diskutovat :)
Robil som "zakladne poladenie" aj za niekolko desiatok tisic investovanych do kampani a tiez nebol ropocet. Ako je to mozne ? Ten e-shop na to za tri mesiace zarobil...
17. 4. 2013 23:14:12
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-k-marketingu-a-propagaci-eshopu#reply892147
Myslím, že záleží hlavně na zboží co se na shopu prodává, podle něj je třeba najít cílovou skupinu potenciálních zákazníků a podle toho začít trochu investovat do reklamy. Může trvat dost dlouho než se nový web dostane na rozumné pozice ve vyhledávání. Jednodušší je spustit dobře udělanou PPC kampaň a obsadit placené pozice (pokud si člověk najde někoho kdo to opravdu umí, tak se výsledky dostaví poměrně rychle). Facebook také není špatná platforma pro získání zákazníků, jen je třeba dostat na něj nějaké fanoušky, pokud je omezený rozpočet, tak ze začátku určitě mohou pomoci známí a pak udělat třeba nějakou slevovou akci pro přilákání dalších. Ještě před startem propagace není určitě na škodu udělat SWOT analýzu a prohlédnout si konkurenci a inspirovat se z její propagace.
17. 4. 2013 23:32:24
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-k-marketingu-a-propagaci-eshopu#reply892146
Jakub Kašparů
verified
rating uzivatele
2. 12. 2013 20:28:29
Upřímně pokud máš omezený rozpočet a prodáváš zboží, které uživatelé hledají, nejedná se o unikátní produkt, který nikdo nezná, doporučuju si pohrát zpočátku Zboží a heureka. Případně s dalšími srovnávači. Lidé to podceňují, pouze zaregistrují zboží nebo ho mají jen v základu placené, ale co jde dělat:
  • Nastavit aukční ceny za proklik Zboží
  • Aktivovat aukční ceny za proklik Heureka
  • V případě, že máš dostatek kvalitní referencí na Heurece můžeš získat Ověřeno zákazníky, díky tomu si můžeš hrát s nabídkami na jednotlivé kategorie a nebo produkty myslím nabídky ceny za klik
  • Dále je dobré vložit konverzní kody zboží.cz a heureka.cz nakonec objednávky, lépe a přesněji se sleduje návratnost (70 % eshopů to nedělá)
  • Poté si vyhrál se zařazením do kategorií zboží v Heurece, správné párování produktů, správná dostupnost produktů, odběrná místa mohou udělat i 2x tolik prokliků :)
Jakmile pořešíš toto tak můžeš začít pracovat se správnými názvy produktů. Divil by ses kolik eshopů má špatně pojmenované produkty a jsou hůře dohledatelní na srovnávačích.
Na všechny tyto úkoly ti stačí Google analytics, špehování konkurence, sklik, kde si najdeš hledanost a nebo zboží hledanost :)
Napsal epodnikatel;938857
zdravím,
nechci zadávat poptávku, protože chci napřed zjistit situaci a cenu. Založil jsem před cca 4měs. nový eshop, zaregistroval jsem ho do katalogů, vyhledávaču, srovnávaču, google, seznam, centrum, a pod, nějaké zpětné odkazy, ale mám stále denní návštevnost kolem 10 lidí denně. tak se chci zeptat na kolik vyjde takové to základní poladění. Mám hodně omezený rozpočet, financuji to z výplat, ale bez základního poladění, a možná i lepší volba klíčových slov, to nepůjde. Moc těmhle věcem nerozumím
Díky za odpovědí a případné tipy.
2. 12. 2013 20:28:29
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-k-marketingu-a-propagaci-eshopu#reply892145
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit