Zadejte hledaný výraz...

Dotaz

Ahoj, stalo se mi to teď po prvé.
Prodavačka v sobotu zaúčtovala přes terminál klasicky platbu, my dnes odvezli s kolegou nachystaný na míru koberec. Vrátím se na prodejnu a zjístím že platba která mi za koberec přišla na účet odešla zpět zákazníkovi , volal jsem tedy na linku ČSOB a tam mi řekli že zákazník nejspíš platbu stornoval.
Máte někdo stejnou zkušenost, případně jak jste toto řešili, děkuji.
Editováno 4. 9. 2024 13:27:45 uživatelem Adam Ďurkáč
4. 9. 2024 13:27:24
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-3#reply1531022
lada1979
verified
rating uzivatele
4. 9. 2024 14:16:12
žádné storno zákazníka ti nevezme už připsané peníze. Jedině by se jednalo o chybu banky třeba, že by to poslala 2x.
Takže to popiš trošku podrobněji jelikož to moc nedává smysl. 
4. 9. 2024 14:16:12
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-3#reply1531026
zdenek92
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 9. 2024 15:17:08
Mě se to stalo jako zákazníku. Zaplatil jsem kartou online, platba byla normálně potvrzena, strhnuta a někde po 2-3 dnech byla vrácena. Někde za dva týdny se ozval obchod že nemá peníze tak jsem jim je poslal po prošetření převodem. Problém byl u platební brány tehdy. Myslím že se budete muset domluvit se zákazníkem, banka mu určitě peníze pouze na základě vašeho podnětu nestrhne. 
4. 9. 2024 15:17:08
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-3#reply1531029
žádné storno zákazníka ti nevezme už připsané peníze. Jedině by se jednalo o chybu banky třeba, že by to poslala 2x.
Takže to popiš trošku podrobněji jelikož to moc nedává smysl. 
Dne 3.9 přistála platba z terminálu na podnikatelský účet.
Dnes platba odešla zpět zákazníkovi, jak mi na infolince sdělili tak údajně to zákazník stornoval.
Nedělá mi problem zde zveřejnit ofocenou obrazovku z účtu.
Ještě doplním, čatska byla připsána pouze jednou.
Editováno 4. 9. 2024 15:29:18 uživatelem Adam Ďurkáč
4. 9. 2024 15:26:23
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-3#reply1531030
Zdeňku, díky za info.
Myslel jsem si to, jen jsem si to potřeboval potvrdit a zda měl někdo podobnou zkušenost.
4. 9. 2024 15:28:26
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-3#reply1531031
SyntaxError
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
4. 9. 2024 21:41:09
Ano, nedávno jsem nakupoval v obchodním centru, koupil boty a za 25 min mi přišla sms že platba byla stronovaná a peníze se mi vrátili. Zašel jsem do obchodu a prý jejich zaměstnanec omylem stornoval platbu a že jsou moc rádi že jsem se vrátil a zaplatil to znovu. Jinak by to musel platit ze svého.
4. 9. 2024 21:41:09
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-3#reply1531035
lada1979
verified
rating uzivatele
5. 9. 2024 09:47:42
Já ti nevím, ale storno omylem? Nevím tedy co tam měli za terminál, ale standardní pultové i přenosné dodávané českými bankami bez vložení karty zákazníka storno neumožňují.
5. 9. 2024 09:47:42
https://webtrh.cz/diskuse/dotaz-3#reply1531039
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit