Zadejte hledaný výraz...

Dostupnosti u zboží

OP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 12. 2011 10:16:54
Přeji pěkný den, již nějaký pátek provozuji internetový obchod, ale v poslední době se mi začali množit případy např:
1. Zboží je označeno jako Dočasně nedostupné viz: http://www.darkysradosti.cz/matematicke-hodiny.html zákazník si ho objedná já mu napíšu že to do vánoc nedodám a že když to bude chtít zrušit tak to zruším. Zruší se to a dá mi na heurece hodnocení :není jistota, že objednané zboží skutečně dostanu a že nebudu muset hledat v jiných obchodech
2. Mám dostupnosti psané v dnech: http://www.darkysradosti.cz/pakova-vyvrtka-na-vino-laguiole.html zákazník má pocit, že je v tom započítána doba bank převodu a víkendy či státní svátky..
Toto mě všechno přidává strašně moc práce, bohužel zatím nemůžu mít vše skladem:(
Děkuji za nápady zkušenosti a rady:)
18. 12. 2011 10:16:54
https://webtrh.cz/diskuse/dostupnosti-u-zbozi/#reply708444
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
18. 12. 2011 10:23:52
Všechno je to jen o tom podavat jasne informace... kdyz tam mas expedice do 3 dnu, proc se misto toho vypise expedice do dd.mm. vypocitane tak aby zohlednilo svatky, vikendy apod... Pokud neni zbozi dostupne tak napsat treba expedice nejdrive (dnesek+14 dnu) nebo pod. Tvoje informace jsou zavadejici, klasicky user-unfriendly info :)
nejlepe tyto informace podavat jeste pred odeslanim samotne objednavky s tim, ze pokud se to plati prevodem, tak pripocitat dva dny a upozornit ze platbu k dodrzeni terminu musi odeslat tentyz den...
18. 12. 2011 10:23:52
https://webtrh.cz/diskuse/dostupnosti-u-zbozi/#reply708443
OP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 12. 2011 10:50:50
To je hezky no muj system tohle zatim nedava... Pujdu k soukimu doresit ten prechod.. tyhle vanoce jsou docela v prd... :(
18. 12. 2011 10:50:50
https://webtrh.cz/diskuse/dostupnosti-u-zbozi/#reply708442
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
18. 12. 2011 11:27:08
My to řešíme tak, že skladem je označeno skladem a zbylé zboží označujeme "Na dotaz". Práci to sice přidává, ale jakmile se takovýmto způsobem dostaneš díky dotazu do kontaktu se zákazníkem, můžeš mu nabízet alternativy. Dáváš mu pocit, že se o něho dokážeš postarat, buduješ si důvěru a spousta věcí už se dá potom "ukecat".
18. 12. 2011 11:27:08
https://webtrh.cz/diskuse/dostupnosti-u-zbozi/#reply708441
boogey
verified
rating uzivatele
18. 12. 2011 15:09:13
No on je hlavně problém v tom, že spousta lidí se na nějakou dostupnost vůbec nedívá, i když je to ten nejvýraznější nápis na stránce. Takže ať uděláš, co uděláš, vždycky ti tu práci bude někdo zbytečně přidělávat.
18. 12. 2011 15:09:13
https://webtrh.cz/diskuse/dostupnosti-u-zbozi/#reply708440
OP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 12. 2011 15:52:43
Co si myslíte u takových produktů vypnout košík?
18. 12. 2011 15:52:43
https://webtrh.cz/diskuse/dostupnosti-u-zbozi/#reply708439
boogey
verified
rating uzivatele
18. 12. 2011 16:02:17
Záleží na tom, co u tebe "dočasně nedostupné" znamená a kolik takovýho zboží v nabídce máš.
18. 12. 2011 16:02:17
https://webtrh.cz/diskuse/dostupnosti-u-zbozi/#reply708438
OP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 12. 2011 19:19:56
Je to hodně o tom, že zatím nemam cache flow a není možné naskladnit vše i když mám cca 4 dodavatele se stejným zbožím, tak se stane že něco v CR je vyprodané a přijde to až za dva měsíce.
18. 12. 2011 19:19:56
https://webtrh.cz/diskuse/dostupnosti-u-zbozi/#reply708437
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit