Zadejte hledaný výraz...

Dostupnost zboží – Klamání zákazníka?

Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 9. 2010 09:44:21
Koukám, že konkurenci sleduješ důkladně :-)
Jak tu něco napíšu, můžu se bejt jistej, že dejv odpoví :-)
23. 9. 2010 09:44:21
https://webtrh.cz/diskuse/dostupnost-zbozi-klamani-zakaznika/strana/2#reply70735
hrki
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 10. 2010 00:18:34
- ak napises ze do 3 dni odradi to niekolko zakaznikov, navyse ak to bude vypredane u dodavatela tak do 3 dni to aj tak nebude u neho.
- ak napises "na dotaz" tak sa velka cast zakaznikov otoci a ide inde. ludia su lenivy a neradi robia co nemusia. navyse z tejto formualcie priam krici nieco v style "musis sa spytat, inak ti to ani neposleme"
- odporucam pouzivat "skladom". ak nahododu nebude prave na sklade proste zavolas zakaznikovi (cim skor), pekne slusne mu vysvetlis ze bohuzial poslende kusky na sklade sa predali a dodavatel momentalne ziadne nema (klamat nebudes, v dodavatelovom sklade naozaj niesu), a das na vyber ci chce pockat alebo objednavku zrusit. ak sa rozhodne zrusit odporucam ti najst si dopredu konkurencny eshop a odporucit zakaznika tam kde dany tovar este maju. odide tak celkom spokojny ze si mu predsa len pomohol a vobec nie nasrany (proste si zachranis reputaciu lebo bude vidiet ze niesi len hovado co chce zarobit ale ze naozaj ti ide o to aby on dostal to co chce, navyse s takym pristupom sa nestretne takmer nikde takze je velka sanca ze o tom povie aj znamym a budes vykresleny ako clovek co chce naozaj pomoct). + nestratis dopredu tych zakaznikov, ktorych by si odplasil predoslymi frazami "na dotaz" alebo "do 3 dni".
1. 10. 2010 00:18:34
https://webtrh.cz/diskuse/dostupnost-zbozi-klamani-zakaznika/strana/2#reply70734
dave67
verified
rating uzivatele
1. 10. 2010 14:43:35
hrki: Takze rikas lhat:-) Vem si ze nejakou dobu hledam kde nakoupim, rozhoduju se podle nekolika kriterii vcetne dostupnosti. Rozhodnu se pro tvuj eshop, protoze mi vyhovuje doprava, dostupnost, dobra reputace. Objednam a ty me za pul hodky zavolas, ze to neni skladem. Cili ten cas stravenej vyberem shopu byl marnej, coz by me osobne dost nastvalo. Priste uz bych se ti vyhnul obloukem, i kdybys mel psany dorucni do dvou hodin. Navic na me dost neduverive pusoby eshopy, ktery maji vse skladem, mozna i proto, ze vim jak to chodi... Dalsi vec je kombinace eshop + prodejna, vem si ze ti pride clovek se seznamem v ruce ze to mas skladem:-)
1. 10. 2010 14:43:35
https://webtrh.cz/diskuse/dostupnost-zbozi-klamani-zakaznika/strana/2#reply70733
Amenity
verified
rating uzivatele
1. 10. 2010 15:16:05
hrki: Odkazovat na konkurenci... jednou je to prostě konkurence, tak by se to tak mělo brát. Nevím, co bych si myslela o eshopu, který by mi řekl: "tak my to tedy nemáme, ale zkuste tenhle shop, tam to určitě mají". V takovém bych si už zřejmě neobjednala a příště šla rovnou za konkurencí...
1. 10. 2010 15:16:05
https://webtrh.cz/diskuse/dostupnost-zbozi-klamani-zakaznika/strana/2#reply70732
hrki
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 10. 2010 16:15:28
dave : pozor vravime tu o tom ze niekto funguje stylom ze vie ten odvoz zabezpecit do par hodin priamo od dodavatela. takze nevravim klamat. ked to je na sklade tak to naozaj napis ze to mas na sklade. ak fungujes tak ze to ma na sklade dodavatel a ty to vies poslat do par hodin tak tiez napis "na sklade". je vzdy lepsie ak vies zabezpecit odvoz do par hodin, napisat ze to mas skladom ako prichadzat o zakaznikov tym ze im napises ze to je "na vyziadanie" alebo "do 3 dni". samozrejme zalezi aj na dodavatelovi a ak je vrcholne nespolahlivy vtedy radsej napisat inu dostupnost a neriskovat ze budes vyzerat ako blbec pred zakaznikmi.
mimochodom zabudas tiez na to ze aj zakaznik je len clovek a vacsina take veci pochopit vie pokial sa im to prezentuje slusnou formou (a pokial to nieje nastrocny pubertak ktory ta posle do vsetkych otvorov na tele). neviem preco si predstavujete vsetci ze mu proste zavolam a poviem "nemame cau". je to o komunikacii, pokial mu zavolas, slusne sa ospravedlnis a hned mu ponuknes niekolko rieseni tak to zdaleka nekonci tak ako pises ty. ale to treba vediet komunikovat s ludmi. aby mu bolo jasne ze si tu pre neho, ze ta ta situacia mrzi (co ta urcite mrziet bude ak sa take nieco stane) a ze sa mu snazis pomoct lebo ti ide predovsetkym o to aby on dostal co chce.
DemoiselleM : detto, ja mu nezavolam ze "my to nemame ale tyto to maju urcite objednajte si to tam", ja mu zavolam, pekne sa predstavim, slusne sa ospravedlnim a poviem ze je mi to luto ale posledne kusky sa prave minuly co nas velmi mrzi, ale kedze by sme mu aj tak radi pomohli mame pre neho riesenie - moze pockat do vtedy a vtedy s tym ze do tej doby objednavku naskladnime a odosleme. samozrejme vieme ze je to dlhsie ako sme slubovali a preto mame este jeden navrh ak tovar naozaj surne potrebuje tak vieme odporucit este obchod XXX kde by ho podla nasich informacii este na sklade mali mat.
ano uznavam vasimi priamimi frazami "nemame ahoj" a "tak my to nemame ale skus toto tu" sa privediete skor do hrobu. ale kazdy predaj je o komunikacii a kto si mysli ze eshop sa da viest bez kontaktu zo zakaznikom ten sa velmi myli. treba vediet veci rozumne slusne vysvetlit a ponuknut dake alternativne riesenie.
treba byt skratka slusny a napomocny a potom zakaznici obcasnu nedostupnost tovaru toleruju. upozornujem vsak ze raz za cas, toto som nevravel s tym ze teraz budem kazdemu druhemu zakaznikovi vravet ze nemame a pritom si na vsetko vyvesim ze "skladom". a hlavne pokial zistim ze to uz u dodavatela nieje tak tomu dostupnost ihned zmenim.
---------- Příspěvek doplněn 01.10.2010 v 16:18 ----------
mimochodom, si tu aby si si drzala svoje male miestecko na trhu zubami nechtami aj za cenu ze nastves zakznika alebo ti ide v prvom rade o to aby si zakznika uspokojila aj ked to bude znamenat ze nakupi jeden krat u konkurencie ?
1. 10. 2010 16:15:28
https://webtrh.cz/diskuse/dostupnost-zbozi-klamani-zakaznika/strana/2#reply70731
dave67
verified
rating uzivatele
1. 10. 2010 20:15:03
hrki: Ja bych ti pral byt u nas v prodejne, denne prijde par zakazniku, co si na netu vybrali zbozi a jdou si pro nej. Ze mame u vetsiny napsany do 5 pracovnich dnu, si asi nevsimly:-) Samozrejme pokud zbozi nemame, vysvetlim jim jak to chodi a vetsinou pochopi a prijdou si pozdeji. Je to ale hodne o lidech, obcas nekdo odchazi velmi rozhorcen - coz nechapu.
1. 10. 2010 20:15:03
https://webtrh.cz/diskuse/dostupnost-zbozi-klamani-zakaznika/strana/2#reply70730
hrki
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 10. 2010 20:21:56
dave : su rozne typy ludi :) a prave v tom je umenie vediet komunikovat :) poznam ludi co by ich mozno vedeli spracovat :) ale uznavam ze niekedy je to o drzku a su ludia tzv. "samonasieraci", ktory sa dokazu nasrat naozaj na hocicom a s takymi je velmi tazko :)
---------- Příspěvek doplněn 01.10.2010 v 20:22 ----------
btw: mozes dat link na eshop ? :)
1. 10. 2010 20:21:56
https://webtrh.cz/diskuse/dostupnost-zbozi-klamani-zakaznika/strana/2#reply70729
Napsal Vembl;60495
Tohle je skutečně palčivý problém, protože když potenciální zákazník uvidí, že zboží odesíláš třeba do 3 dnů, tak o hodně z nich přijdeš, protože nebudou chtít čekat. Na dodavatele také není spolehnutí, něco se vyprodá, něco už nemají a zapomněli zaktualizovat ceníky, apod. Podle mého názoru máš 2 možnosti - buď budeš poctivý a budeš informovat o skutečném stavu věci - tedy napíšeš třeba skladem u dodavatele nebo budeš lhát a všude uvádět skladem, abys vzbudil dojem, že všechno máš na skladě. Podle mého názoru je z dlouhodobého hlediska lepší řídit se heslem "S poctivostí nejdál dojdeš".
Já osobně používám slůvko obvykle (pokud máme zboží skladem tak je u něj zobrazen nápis skladem), pokud ho nemáme skladem máme napsáno obvykle do X dnů. Právě to slovo obvykle ti umožňuje zachovat si před zákazníkem tvář, pokud zboží již není k dispozici. Můžeš mu zavolat omluvit se a vysvětlit mu problém. Většina z nich to pochopí.
Hezky psáno ale iSluchátka také hezky píšou (skladem do 24hod. u zákazníka) pak dělaj mrtvého brouka.na psané dotazy nereagují, na tel.dotaz vám odpoví: to je divné už to bylo odeslané zavolám na spedici-bude vám zbozí muset poslat znovu ALE ten kousek co se zasekl byl poslední tak až dorazí na sklad nové a ono asi doposud nedorazilo-14dní.Nechápu proč vůbec vyhazujou peníze za stránky...................
25. 10. 2010 03:44:03
https://webtrh.cz/diskuse/dostupnost-zbozi-klamani-zakaznika/strana/2#reply70728
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit