Zadejte hledaný výraz...

Doprava na Slovensko, vratky atd

WebdesignKosa
verified
rating uzivatele
(34 hodnocení)
12. 9. 2012 19:03:21
Ahoj,
rád bych se s Vámi poradil na několika věcech:
1) Pokud doručujete zboží z CZ na Slovensko, jakou službu využíváte?
Nám je doporučován InTime
2) Co děláte s tím, když si zákazník zboží nepřevezme?
Některé eshopy mají v obchodních podmínkách např. 100Kč pokutu a pak to po nich chtějí. Jak to děláte vy?
3) Jaký tarif máte od České pošty, resp. využíváte ji?
Myslím, že Česká pošta je asi nezbytná, nicméně máme velmi dobrý tarif od DPD, tak jsme ji zrušili. Co si o tom myslíte?
Díky za rady, či případné další tipy.
12. 9. 2012 19:03:21
https://webtrh.cz/diskuse/doprava-na-slovensko-vratky-atd/#reply807513
dave67
verified
rating uzivatele
12. 9. 2012 21:18:20
2) Nic. Zbývá pouze komunikovat se zákazníkem. Pokud je o všem informován a přesto balík nevyzvedne, nezaplatí ani pokutu.
3) U nás dvě třetiny balíků jdou přes poštu i když je dražší. Někdo ji volí ze "setrvačnosti", někdo kvůli široké síti poboček atd. Eshop by měl mít jak poštu tak jednoho z kurýrů.
12. 9. 2012 21:18:20
https://webtrh.cz/diskuse/doprava-na-slovensko-vratky-atd/#reply807512
michallos007
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
13. 9. 2012 15:10:55
Zákazník, ktorý neprevezme balík tak od neho nevymôžeš ani pokutu. Netýka sa to samozrejme určitých tovarov ako skladaný PC na mieru a podobne. Tam už to súdnou cestou vymáhať môžeš... My sme poštu vyradili pretože boli s ňou len komplikácie...
13. 9. 2012 15:10:55
https://webtrh.cz/diskuse/doprava-na-slovensko-vratky-atd/#reply807511
WebdesignKosa
verified
rating uzivatele
(34 hodnocení)
17. 9. 2012 11:02:36
Já vim právě, že nějaké eshopy to mají v obchodních podmínkách, že za nepřevzetí balíku si účtují např. 100Kč za to poštovné. V obchodních podmínkách pak je, že když si zákazník něco objednává, tak uzavírá kupní smlouvy, kde s tímto bodem souhlasí. My toto nechceme, jen mě zajímá, zda s tím má někdo zkušenosti a k tomuto bodu přistupuje?
Jak také řešíte případnou reklamaci a vrácení platby zákazníkovi? Vracíte celou částku vč. poštovného, či jen částku za produkt?
17. 9. 2012 11:02:36
https://webtrh.cz/diskuse/doprava-na-slovensko-vratky-atd/#reply807510
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit