Zadejte hledaný výraz...

Doporučte hosting pro 500 tisíc zobrazení denně

Napsal markoniuss;992251
Takhle, když už tu porovnáváme Wedos a Savanu či jiné hostingy, tak přispěju také svojí troškou do mlýna.
Děkujeme za názor a za příspěvek.
Napsal markoniuss;992251
Wedos je fajn, jen prostě má mouchy, a bohužel i ty cenové. Například na Savaně stojí ten hosting neomezený 60 Kč, u Wedosu zaplatíte 25 Kč (bez DPH) + 55 Kč za neomezený počet aliasů. To je prostě zlodějna. Kdyby alespoň měli neomezený počet aliasů v tom hostingu Extra. To nemluvím o tom, že Wedos má cron 1x za hodinu u základního tarifu - chce se mi brečet :(
Porovnejte reálný výkon obou tarifů a uvidíte ten rozdíl :-). My primárně nabízíme webhosting pro jednu doménu a tam je to nepřekonatelné. Poměr cena výkon máme velmi pěkný.
Napsal markoniuss;992251
Další věc u Wedosu je to, že celý svůj hosting zálohuji na VPS koupené u něj a nemůžu si tam dumpnout MySQL databázi, protože prostě k ní je přístup z VPS blokován - vážně nevím proč. Wedos vlastně pak ani nemá rozhraní, odkud si stahovat dumpy, takže to dělám přes php plug-in do WordPressu.
MySQL veřejný přístup do databází nemá, nikde ho neslibujeme a nemáme. Máme PHPMyAdmin. Chyba by byla, kdybychom to slibovali a nedodrželi.
Pokud to máte ve WordPressu, tak tam je hodně různých modulů, které lze použít a fungují dobře.
Napsal markoniuss;992251
To už se ani nebavím o tom, že jsem teď prodal akcie Wedosu a Wedos už 3 dni nereagoval na jejich žádost o převedení. Já neříkám, že je za 3 dny musí převést, ale alespoň ozvat se s termínem by mohli do 24 hodin. Už jsem to i urgoval na jejich lince.
Tohle je něco jiného. To nesouvisí se službami zákazníků a věřte, že podobné věci neřeší naše zákaznická podpora. Děkujeme za pochopení. My jsme nyní spouštěli velkou marketingovou akci o 111 notebooků FUJITSU a připravujeme to velmi intenzivně už dlouhou dobu. Omlouváme se.
Napsal markoniuss;992251
Takže celkově shrnuto, Wedos rozhodně není dnes nejlevnější, jeho služby sem tam stojí za starou bačkoru, včetně podpory která na vás vždy vybavne slovo Fuck, pardon přepsal jsem se, vlastně FAQ :) Jediná výhoda Wedosu je stabilita, i když ani náhodou není taková jakou Wedos udává, web si monitoruji a občas mi chodí info o 5-10 minutových výpadcích, dokonce jim jednou vypadlo i moje VPS asi na 1 hodinu od internetu.
Co se týká návodů, tak máme návody právě proto, abychom tam mohli odkázat. Máme několik stovek velmi kvalitních návodů a je to lepší, než aby každý pracovník na podpoře psal každému klientovi slohové cvičení a pokaždé jinak...
Netvrdíme, že jsme nejlevnější nebo bez chyby. To ani náhodou. Tvrdíme, že nabízíme velmi dobrý poměr cena výkon a k tomu velmi dobrou spolehlivost. U webhostingů má většina serverů dlouhodobě 100% a jinak snad jednou za rok (na některém serveru) nedodržíme naši garanci 99,99%. U VPS jede virtualizace spolehlivě a pokud jde o siť, tak jsme měli na jaře problém u VPS, který jsme popsali zde. Jinak to jede spolehlivě. Zvládáme i nezvladatelné. Například včera DDoS útok 6,5 Gbps...
Napsal markoniuss;992251
Ale pravda je taková, že ta stabilita oproti konkurenci je opravdu znatelně lepší. Takže kdybych řekl něco o Wedosu, tak je to spolehlivost za rozumnou cenu. Ale co se týká ceny i podpory, tak jsou dnes lepší hostingy.
U nás tu podporu zastihnete na chatu a telefonu a e-mailu 24 denně. V tom je naše velká výhoda. Někomu samozřejmě odkazy na návody nemusejí vyhovovat. To chápeme.
30. 8. 2013 13:16:31
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-hosting-pro-500-tisic-zobrazeni-denne/strana/2#reply939303
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 8. 2013 13:18:02
Napsal WEDOS;992247
My si na WordPress nestěžujeme, nekritizujeme a u nás ho doporučujeme, protože náš webhosting má dostatečný výkon, aby utáhl Wordpress s mnoha pluginy a poměrně velkou návštěvností.
Tak vy doporucujete vsechno, protoze mas marketingovy plan je zameren na kvantitu, berete proste vsechno.
Napsal WEDOS;992247
Nikoho bychom nevypnuli. Proto máme pravidla takhle a počty procesů to je to jediné omezení, které máme.
Ale notaaaak, to preci neni mozne v realnem stavu odhostovat. Pokud mas na danem serveru treba 200 klientu, tak 200x5x128= 128 GB RAM. Tim chci rici, ze kdyby byli vsichni taci, ze by jeli na max, tak vam server klekne i skvostne FUJI (podil na trhu cca 4%?). Ty mi napises, ze to takto opravdu neni realne, aby najednou vsichni neco brali, tim mi potvrdis mou uvahu, ze to nelze brat tak snadno 5x 128 a kdo je vic.
Napsal WEDOS;992247
Tak v tom případě reálná čísla (použiji-li stejnou metodiku výpočtu jako ty) u vás jsou: 172.800 a u nás 864.000. Co je víc??? :-)
No jasne x pocet jader, chapu, jenze u nas je 1-2 jadra a jsou vyhrazena, u tebe se o 16-32 jader deli kolik lidi? 200 ? 500? 800? To cislo 864 000 co jsi napsal je realne cislo pokud na serveru nikdo jiny nebude
Napsal WEDOS;992247
Zálohujeme pro sebe, ale každému klientovi dáme k dispozici 5 GB Prostoru na WEDOS Disk zcela zdarma, kde si může zálohovat třeba každou minutu a může tam mít přístupných záloh kolik potřebuje.
Výpadky pár minut? Kdykoliv se podívám na web, tak tam máte nějaké servery, které mají desítky minut výpadek a někdy i přes hodinu. Budiž ke cti, že to tam dáváte. Jinak žádný náš webhostingový server neměl nikdy výpadek, který by byl například přes hodinu a to provozujeme mnohonásobně více hostingů.
Možná je to řešením, protože my jedeme na diskových polích, která se prostě nerestartují roky a tak se žádná data nekontrolují. Je to dražší, mnohem dražší, ale funguje to.
My jsme si horkou cestu centralizace a ukladani dat na pole jiz prosli a rozhodli jsme se jit cestou decentralizace. Ostatne u VPS to jinak nejde. Data od vasich VPS take nemate na polich, je to jina sluzba. A obcas server spadne proto, protoze se v tom neustale hrabeme (aktualizace jadra, zaplata der ruznych nastroju a pak se nekdy muze stat ze to slitne a nebo server proste slitne samovolne, stat se to muze). No a ze kdykoliv ses na nasem webu, tak vidis vypadek, tak to je tim, ze tam pisem euplne vsechny a to tve KDYKOLIV je asi tedy rozmezi mezi tyden az mesic? Piseme to tam, nic netajime, nic neskryvame, jsme transparentni ve vsech smerech.
Napsal WEDOS;992247
My naopak něco s tím, když chce někdo více domén samostatně pod jedním účtem.
Takze bude nadale bitka o zakazniky a to je dobre, tak to ma byt. Zakaznik bude rad. Zakaznik si vybere.
30. 8. 2013 13:18:02
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-hosting-pro-500-tisic-zobrazeni-denne/strana/2#reply939302
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
30. 8. 2013 13:20:59
Mě tedy ty jejich návody vyhovují více, protože jsme přesně člověk co v těchto věcech potřebuje step by step, vždy si to pěkně v klidu přečtu a nejsem omezen časem, prostě ničím.
30. 8. 2013 13:20:59
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-hosting-pro-500-tisic-zobrazeni-denne/strana/2#reply939301
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 8. 2013 13:24:07
Napsal WEDOS;992258
U nás tu podporu zastihnete na chatu a telefonu a e-mailu 24 denně. V tom je naše velká výhoda. Někomu samozřejmě odkazy na návody nemusejí vyhovovat. To chápeme.
Trosku si rypnu. :)
Jaky je rozdil mezi podporou, ktera nekde sedi 24/7 a odkazuje na FAQ a navody, co jsou na webu sepsany a nasi podporou, ktera kdyz neni pracovni doba, tak misto ni odkazuje robot na nase FAQ a napovedu? :) Opravdu je to takova vyhoda?
30. 8. 2013 13:24:07
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-hosting-pro-500-tisic-zobrazeni-denne/strana/2#reply939300
Napsal hofy;992259
Tak vy doporucujete vsechno, protoze mas marketingovy plan je zameren na kvantitu, berete proste vsechno.
Ne, to není marketingové. U nás WordPress (s pluginy) funguje skvěle a svižně a proto ho doporučujeme. U vás to základní tarif nemůže udýchat (a to stojí několikrát víc než náš webhosting) a proto ho nedoporučujete. Co si budeme namlouvat?
Napsal hofy;992259
Ale notaaaak, to preci neni mozne v realnem stavu odhostovat. Pokud mas na danem serveru treba 200 klientu, tak 200x5x128= 128 GB RAM. Tim chci rici, ze kdyby byli vsichni taci, ze by jeli na max, tak vam server klekne i skvostne FUJI (podil na trhu cca 4%?). Ty mi napises, ze to takto opravdu neni realne, aby najednou vsichni neco brali, tim mi potvrdis mou uvahu, ze to nelze brat tak snadno 5x 128 a kdo je vic.
Je to možné. Nebudeš věřit, ale je. Na serverech máme 48-72GB RAM. A samozřejmě všichni klienti nejedou na 100%, ale to nejedou ani vaši...
Napsal hofy;992259
No jasne x pocet jader, chapu, jenze u nas je 1-2 jadra a jsou vyhrazena, u tebe se o 16-32 jader deli kolik lidi? 200 ? 500? 800? To cislo 864 000 co jsi napsal je realne cislo pokud na serveru nikdo jiny nebude
Jenže u nás mají maily jinde, MySQL jinde, disky jinde a tak to vše lítá, protože se to ničím nezdržuje. Ty si psal podobný výpočet a tak jsem použil stejnou metodiku. Jinak jsem uváděl (a vždy uvádíme) menší čísla, protože tam jsou souběhy požadavků a každý web má špičky...
Napsal hofy;992259
My jsme si horkou cestu centralizace a ukladani dat na pole jiz prosli a rozhodli jsme se jit cestou decentralizace. Ostatne u VPS to jinak nejde. Data od vasich VPS take nemate na polich, je to jina sluzba. A obcas server spadne proto, protoze se v tom neustale hrabeme (aktualizace jadra, zaplata der ruznych nastroju a pak se nekdy muze stat ze to slitne a nebo server proste slitne samovolne, stat se to muze). No a ze kdykoliv ses na nasem webu, tak vidis vypadek, tak to je tim, ze tam pisem euplne vsechny a to tve KDYKOLIV je asi tedy rozmezi mezi tyden az mesic? Piseme to tam, nic netajime, nic neskryvame, jsme transparentni ve vsech smerech.
Vidíš a my centralizujeme a disková pole nám nespadla asi od té doby co jsme je spustili... Proto webhostingy fungují, tak jak fungují. Prostě spolehlivě a s dostupností 99,99-100%.
My se v serverech nehrabeme, a když už, tak zásahy děláme tak, aby to nemělo vliv na klienty.
Samozřejmě, že se nějaký výpadek stát může a je jen dobře, že to zveřejňujete.
Napsal hofy;992259
Takze bude nadale bitka o zakazniky a to je dobre, tak to ma byt. Zakaznik bude rad. Zakaznik si vybere.
Bude. Je to boj. Zákazníci rozhodnou, která firma bude úspěšná.
Napsal krnac;992260
Mě tedy ty jejich návody vyhovují více, protože jsme přesně člověk co v těchto věcech potřebuje step by step, vždy si to pěkně v klidu přečtu a nejsem omezen časem, prostě ničím.
Návody máme právě kvůli tomu a kvůli tomu, abychom měli vždy zcela jednotný postup. Na podpoře pracuje více lidí a každý by to napsal jinak. Takhle to je jednotné, kvalitně zpracované.
---------- Příspěvek doplněn 30.08.2013 v 13:33 ----------
Napsal hofy;992264
Trosku si rypnu. :)
Jaky je rozdil mezi podporou, ktera nekde sedi 24/7 a odkazuje na FAQ a navody, co jsou na webu sepsany a nasi podporou, ktera kdyz neni pracovni doba, tak misto ni odkazuje robot na nase FAQ a napovedu? :) Opravdu je to takova vyhoda?
Hofy to co si napsal je skutečně rýpnutí od konkurence, která za celou dobu své existence podporu 24/7 neměla a nemá. :-) :-) :-)
Možná nevíš co vše řeší zákazníci, ale nejsou to jen odkazy. Řeší se i věci, které v návodech nejsou, protože jsou jedinečné.
Zkusil si naši podporu? Zkus ji třeba ve 3 ráno a uvidíš, že tam bude a že bude pomáhat řešit všechny věci, které u nás máš. To, že některé věci se opakují pořád dokola (a my na ně máme návod) není ostuda nebo nevýhoda, ale naopak.
Kdybychom neměli NONSTOP podporu, tak bychom ušetřili měsíčně možná 150-200 tisíc... a místo toho jsme mohli slevit nebo víc vydělat. Nabízíme kvalitu a nonstop podpora k ní patří.
30. 8. 2013 13:30:03
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-hosting-pro-500-tisic-zobrazeni-denne/strana/2#reply939299
Martin
verified
rating uzivatele
30. 8. 2013 13:36:38
MySQL veřejný přístup do databází nemá, nikde ho neslibujeme a nemáme. Máme PHPMyAdmin. Chyba by byla, kdybychom to slibovali a nedodrželi.
Pokud to máte ve WordPressu, tak tam je hodně různých modulů, které lze použít a fungují dobře.
Právě, že ty moduly ve WordPressu nefungují dobře. Ono když zálohujete velkou databázi, tak to prostě chvíli trvá a používat na to PHP je suboptimální. Byl bych raději, kdybych si mohl ten dump databáze stáhnout třeba z Wedos disku apod. Co budu dělat, až mi databáze naroste natolik, že to ten PHP skript za 60 vteřin prostě nedá?
Právě kvůli problémům s plug-iny jsem musel spustit ruční Cron místo toho integrovaného ve WordPressu a tam jsem přišel na to omezení 1x za hodinu, naštěstí to snad stačí.
Vy říkáte klientům "zálohujte si sami, je to vaše odpovědnost", ale to zálohování jim nijak neusnadňujete, to mě rozčiluje.
My primárně nabízíme webhosting pro jednu doménu a tam je to nepřekonatelné.
To je právě ten problém, vaši klienti rostou :) Já taky začínal s jednou doménou a dnes používám WordPress MultiSite a mám jich více. Třeba bych pochopil to, že si připlatím ten Extra hosting a ten alespoň bude mít ty aliasy v sobě. Protože, když někdo bude provozovat víc domén v zátěži (což naštěstí není můj případ), tak zaplatí za hosting 155 Kč měsíčně a to už je oproti konkurenci i docela drahé!
Tak vy doporucujete vsechno, protoze mas marketingovy plan je zameren na kvantitu, berete proste vsechno.
Ale hofy, přece nechcete tvrdit, že WordPress je shit. WordPress má jiné priority než v dnešní době levný výkon, a to například uživatelskou přívětivost. Krom toho nemá ty problémy s množstvím souborů v jednom adresáři, které se zde tolikrát opakují. A když chcete mít WordPress na zátěžové stránce, dá se optimalizovat.
30. 8. 2013 13:36:38
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-hosting-pro-500-tisic-zobrazeni-denne/strana/2#reply939298
Napsal markoniuss;992271
Právě, že ty moduly ve WordPressu nefungují dobře. Ono když zálohujete velkou databázi, tak to prostě chvíli trvá a používat na to PHP je suboptimální. Byl bych raději, kdybych si mohl ten dump databáze stáhnout třeba z Wedos disku apod. Co budu dělat, až mi databáze naroste natolik, že to ten PHP skript za 60 vteřin prostě nedá?
Jaké jste zkoušel? My zkoušeli různé a některé jsou lepší nebo horší. Na webu jsme někde viděli i skripty na zálohy u nás a poslání přímo na WEDOS Disk. To je možná nejlepší řešení.
Nebojte, my budeme mít ještě další službu, kde budou jiné možnosti.
Napsal markoniuss;992271
Vy říkáte klientům "zálohujte si sami, je to vaše odpovědnost", ale to zálohování jim nijak neusnadňujete, to mě rozčiluje.
My to myslíme tak, že zálohujeme primárně pro potřeby naše a pro případ našeho selhání (nebo selhání našeho HW). Klienti musejí mít zodpovědnost a zálohovat u sebe a případně i na WEDOS Disk.
Uvažujeme o tom, že to ulehčíme, ale hned to nebude. Nyní pracujeme na nových věcech.
Napsal markoniuss;992271
To je právě ten problém, vaši klienti rostou :) Já taky začínal s jednou doménou a dnes používám WordPress MultiSite a mám jich více. Třeba bych pochopil to, že si připlatím ten Extra hosting a ten alespoň bude mít ty aliasy v sobě. Protože, když někdo bude provozovat víc domén v zátěži (což naštěstí není můj případ), tak zaplatí za hosting 155 Kč měsíčně a to už je oproti konkurenci i docela drahé!
Za tu cenu, kterou u nás zaplatíte, tak srovnatelný výkon (s takovou spolehlivostí) asi nikde nekoupíte. Tam nemáme obavu, že budeme oproti konkurenci drazí.
Pro klienty, kteří chtějí více webů pod jedním hostingem připravujeme službu. Rosteme i my a rostou i požadavky klientů.
30. 8. 2013 13:42:57
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-hosting-pro-500-tisic-zobrazeni-denne/strana/2#reply939297
Martin
verified
rating uzivatele
30. 8. 2013 14:03:39
Jaké jste zkoušel? My zkoušeli různé a některé jsou lepší nebo horší. Na webu jsme někde viděli i skripty na zálohy u nás a poslání přímo na WEDOS Disk. To je možná nejlepší řešení. Nebojte, my budeme mít ještě další službu, kde budou jiné možnosti.
Nejdříve jsem používal BackWPup, jenomže nová verze nefungovala, a pak udělali komerční verzi. Obecně byl problém se zálohováním 120MB souborů i na Wedos Disk, protože to prostě PHP i s komprimací za 60s nedalo. Nyní používám vaše VPS a mnou napsané skripty na linuxu, které to zálohují na Wedos disk, nicméně databázi zálohuji pomocí BackUpWordPress.
Obecně problém u WordPressu MultiSite jsem zaznamenal, že když se něco spustí z Cronu, tak to přesměruje nějak špatně stránky podle domény. Je to tak 1% případů, takže pro mě bylo těžké to dopátrat.
30. 8. 2013 14:03:39
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-hosting-pro-500-tisic-zobrazeni-denne/strana/2#reply939296
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 8. 2013 14:05:29
Napsal WEDOS;992267
Ne, to není marketingové. U nás WordPress (s pluginy) funguje skvěle a svižně a proto ho doporučujeme. U vás to základní tarif nemůže udýchat (a to stojí několikrát víc než náš webhosting) a proto ho nedoporučujete. Co si budeme namlouvat?
Vsak u nas take WP funguje "skvele" nacte se stejne jako vas za 0.5 s. To je skvele? NENI! To je proste pomale, ikdyz vy tomu rikate skvele.
Nas zakladni tarif WP take "udycha", bez problemu. A nas tarif neni nekolikrat drazsi, ale jen 2x drazsi. Ale je to tim, ze je v cene virtualni server, ne sdileny webhosting. Je to tim, ze to je multihosting, ne hosting pro jednu domenu, je to tim, ze tam nabizime radu monitorovacich a nastroju a vy ne, je to tim, ze jsou v cene pristupne zalohy narozdil od vaseho tarifu, je to tim, ze nabizime daleko vice spusteni cronu a to X planovacu najednou. Najednou HLEDME to uz tak drahe neni.
Napsal WEDOS;992267
Je to možné. Nebudeš věřit, ale je. Na serverech máme 48-72GB RAM. A samozřejmě všichni klienti nejedou na 100%, ale to nejedou ani vaši...
Nase nove servery maji 128 GB RAM, ostatni 64 GB RAM a ty nejstarsi jsme upgradovali pred cca 1-,1,5 rokem na 48.
Napsal WEDOS;992267
Jenže u nás mají maily jinde, MySQL jinde, disky jinde a tak to vše lítá, protože se to ničím nezdržuje. Ty si psal podobný výpočet a tak jsem použil stejnou metodiku. Jinak jsem uváděl (a vždy uvádíme) menší čísla, protože tam jsou souběhy požadavků a každý web má špičky...
U nas jsou taek maily jinde a to mluvim o VPS. Nebo vasi klienti maji v cene VPS take IceWarp, jako ti nasi? I VPSkari maji MySql jinde? Podle me nemaji nic jinde, maji jen to, co si zaplati. Zas se snazis spojovat jabka s hruskama. Vzdy si vyberes to, co vypada pro tebe lepe a pak to porovnavas s necim, co proti tomu tvemu vypada na prvni pohled hure. Takze zase spatne.
Napsal WEDOS;992267
Vidíš a my centralizujeme a disková pole nám nespadla asi od té doby co jsme je spustili... Proto webhostingy fungují, tak jak fungují. Prostě spolehlivě a s dostupností 99,99-100%.
My se v serverech nehrabeme, a když už, tak zásahy děláme tak, aby to nemělo vliv na klienty.
Samozřejmě, že se nějaký výpadek stát může a je jen dobře, že to zveřejňujete.
Nehrabete se proto, protoze my resime VPS a jejich jadra. Vy se o VPS nestarate vubec a opet jsi spojil jabka a hrusky, na sdilenem hostingu je to podstaten snazsi.
Napsal WEDOS;992267
Bude. Je to boj. Zákazníci rozhodnou, která firma bude úspěšná.
Ano
Napsal WEDOS;992267
Návody máme právě kvůli tomu a kvůli tomu, abychom měli vždy zcela jednotný postup. Na podpoře pracuje více lidí a každý by to napsal jinak. Takhle to je jednotné, kvalitně zpracované.
nemam nic proti kvalitnim navodum, jsme jejich priznivcem a mate to dobre vypracovane.
Napsal WEDOS;992267
Hofy to co si napsal je skutečně rýpnutí od konkurence, která za celou dobu své existence podporu 24/7 neměla a nemá. :-) :-) :-)
Možná nevíš co vše řeší zákazníci, ale nejsou to jen odkazy. Řeší se i věci, které v návodech nejsou, protože jsou jedinečné.
Zkusil si naši podporu? Zkus ji třeba ve 3 ráno a uvidíš, že tam bude a že bude pomáhat řešit všechny věci, které u nás máš. To, že některé věci se opakují pořád dokola (a my na ně máme návod) není ostuda nebo nevýhoda, ale naopak.
Kdybychom neměli NONSTOP podporu, tak bychom ušetřili měsíčně možná 150-200 tisíc... a místo toho jsme mohli slevit nebo víc vydělat. Nabízíme kvalitu a nonstop podpora k ní patří.
My jsem zkouseli napovedu az do 22 hodiny a to i vcetne vikendu, ale nikdo nevolal, nepsal, bylo to pro tuto chvili zbytecne. Az bude poptavka po celodenni podpore, nasadim ji behem par tydnu, zatim tedy usporime narozdil od vas.
---------- Příspěvek doplněn 30.08.2013 v 14:07 ----------
Napsal markoniuss;992271
Ale hofy, přece nechcete tvrdit, že WordPress je shit. WordPress má jiné priority než v dnešní době levný výkon, a to například uživatelskou přívětivost. Krom toho nemá ty problémy s množstvím souborů v jednom adresáři, které se zde tolikrát opakují. A když chcete mít WordPress na zátěžové stránce, dá se optimalizovat.
Ano, WP je uzivatelsky privetivy, to je pravda. Ale vykon zere strasne. Ale zasadni problem vznika v nevedomosti uzivatelu, kteri na WP zavesi 20 pluginu, z toho 5 statisik a jde to do kopru.
30. 8. 2013 14:05:29
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-hosting-pro-500-tisic-zobrazeni-denne/strana/2#reply939295
Napsal hofy;992283
Vsak u nas take WP funguje "skvele" nacte se stejne jako vap za 0.5 s. To je skvele? NENI! To je proste pomale, ikdyz vy tomu rikate skvele.
Víš, u nás WordPress funguje skvěle a prostě to funguje a tak nemáme problém, abychom to doporučili.
Napsal hofy;992283
Nas zakladni tarif WP take "udycha", bez problemu. A nas tarif neni nekolikrat drazsi, ale jen 2x drazsi. Ale je to tim, ze je v cene virtualni server, ne sdileny webhosting. Je to tim, ze to je multihosting, ne hosting pro jednu domenu, je to tim, ze tam nabizime radu monitorovacich a nastroju a vy ne, je to tim, ze jsou v cene pristupne zalohy narozdil od vaseho tarifu, je to tim, ze nabizime daleko vice spusteni cronu a to X planovacu najednou. Najednou HLEDME to uz tak drahe neni.
2x dražší? 25 a 60 není 2x :-) a k tomu u nás 10x více prostoru pro databázi, k tomu inodů třeba miliony a tak by šlo pokračovat. To je mnohonásobně dražší. Jsou to sice trochu jiné služby, ale věříme, že výkonem překonáme. Stabilitou také. Cenou určitě. Chceš to takhle?
Proč opakuješ zálohy, když u nás jsou také - na WEDOS Disku - 5 GB (tj. 1/3 vašeho prostoru je u nás jen tak zdarma). Cron si u nás lze přikoupit...
Hleďme, ono je to drahé a ještě to neutáhne ten WordPress s mnoha pluginy. Proč se do takového porovnávání pouštíš?
Napsal hofy;992283
Nase nove servery maji 128 GB RAM, ostatni 64 GB RAM a ty nejstarsi jsme upgradovali pred cca 1-,1,5 rokem na 48.
Super. To je dobře. My jich máme přes 230 a máme to tak, aby to vše jelo bez přetížení.
Napsal hofy;992283
U nas jsou taek maily jinde a to mluvim o VPS. Nebo vasi klienti maji v cene VPS take IceWarp, jako ti nasi? I VPSkari maji MySql jinde? Podle me nemaji nic jinde, maji jen to, co si zaplati. Zas se snazis spojovat jabka s hruskama. Vzdy si vyberes to, co vypada pro tebe lepe a pak to porovnavas s necim, co proti tomu tvemu vypada na prvni pohled hure. Takze zase spatne.
S tím e-mailem to nebylo zcela přesné z mojí strany. Naši klienti mají Icewarp v ceně. Nebo vy snad dáváte každému licenci icewarpu?
Porovnáváme náš webhosting a ten má MySQL na jiném stroji a tak se RAM a procesor toho webu netýkají.
Napsali jsme, že náš webhosting výkonem překoná dražší VPS (nejsou ani tak levná VPS jako náš webhosting) na trhu. A kromě výkonu je tam i spolehlivost.
Napsal hofy;992283
Nehrabete se proto, protoze my resime VPS a jejich jadra. Vy se o VPS nestarate vubec a opet jsi spojil jabka a hrusky, na sdilenem hostingu je to podstaten snazsi.
Snazší? Myslíš? I tam se staráme přeci o běh celého serveru.
Napsal hofy;992283
nemam nic proti kvalitnim navodum, jsme jejich priznivcem a mate to dobre vypracovane.
Věnujeme jim hodně času. Také to hodně času uspoří.
Napsal hofy;992283
My jsem zkouseli napovedu az do 22 hodiny a to i vcetne vikendu, al enikdo nevolal, nepsal, bylo to pro tuto chvili zbytecne. Az bud epoptavka po celodenni podpore, nasadim ji behem par tydnum, zatim tedy usporime narozdil od vas.
Zvláštní. U nás tak 40% práce je od podvečera do rána. Možná si tím těch 40% požadavků šetříte. Nám to nevadí. Je to pro nás konkurenční výhoda. Nabízíme skutečnou NONSTOP podporu a to v ČR nabízí skutečně málo firem a spočítají se na prstech...
30. 8. 2013 14:18:16
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-hosting-pro-500-tisic-zobrazeni-denne/strana/2#reply939294
Martin
verified
rating uzivatele
30. 8. 2013 14:26:52
Ano, WP je uzivatelsky privetivy, to je pravda. Ale vykon zere strasne. Ale zasadni problem vznika v nevedomosti uzivatelu, kteri na WP zavesi 20 pluginu, z toho 5 statisik a jde to do kopru.
Můžu se optat na to, v čem je přesně ta nevědomost. Já mám na WP u Wedosu 30 plug-inů a jede to, ano stránka se generuje půl vteřiny, ale při návštěvnosti 100 lidí za den to zas tak horké není.
30. 8. 2013 14:26:52
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-hosting-pro-500-tisic-zobrazeni-denne/strana/2#reply939293
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 8. 2013 14:30:46
Napsal markoniuss;992290
Můžu se optat na to, v čem je přesně ta nevědomost. Já mám na WP u Wedosu 30 plug-inů a jede to, ano stránka se generuje půl vteřiny, ale při návštěvnosti 100 lidí za den to zas tak horké není.
Nevedomost je takova, ze proste aktivuji pluginy bezhlave, kombinuji je, prepinaji mezi nimi a muze to zabit vykon a stranky se nacitaji pomaleji. Pokud se ti WP s 30 ti pluginama nacita jen 0,5 s, tak mas proste kliku, ze jsi nenarazil na nejaky, co dela 10 000 dotazu do DB, generuje 2 GB temp tabulku a pu minute ti zobrazi vysledek. Proste to umis.
30. 8. 2013 14:30:46
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-hosting-pro-500-tisic-zobrazeni-denne/strana/2#reply939292
Trosku si rypnu. :)
Jaky je rozdil mezi podporou, ktera nekde sedi 24/7 a odkazuje na FAQ a navody, co jsou na webu sepsany a nasi podporou, ktera kdyz neni pracovni doba, tak misto ni odkazuje robot na nase FAQ a napovedu? :) Opravdu je to takova vyhoda?
Tiez som trosku rypal, trosku dost hlavne na podporu. Potom sme to vyskusali za 1/3 penazi mame to co sme mali u Websupportu a naprik tomu za tam mame raz tolko webov ta VPS tisko pradie a drieme. za dalsiu tretinu sme si zaplatili spravcu ktory podporu nepotrebuje ani citat wiki.
hofy bez urazky, nech mate akukolvek dobru sluzbu bez toho aby ludia o nej vedeli vam zostane v supliku, co je vlastne, zla marketingova strategia.
Ja tomu o com sa bavite ani nerozumiem, ako vecsina, ale ako obchodnik rozumiem tomu ze dostanem za 2/3 ceny nilen to co niekto slubuje ale aj to co som necakal ze to dokaze. co pri nejakych 400 weboch uz je argument:)
30. 8. 2013 15:26:47
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-hosting-pro-500-tisic-zobrazeni-denne/strana/2#reply939291
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
30. 8. 2013 15:48:19
wedos webhosting bych nevolil => mainstream a "extra" požadávky na podporu k hostingu jsou problém (podle zdejších témat) ... + podraží se ti to o skoro samozřejmosti, které jinde neplatíš ( http://hosting.wedos.com/cs/webhosting/priplatkove-sluzby.html )
na tyhle weby bych volil spíše vps/vms
spolehlive-servery.cz - řešil jsem věc s vms (pod jménem klienta) a jejich reakce na tikety byla do cca 5ti minut + ulehčili mi práci (věnoval jsem se jen webu), ale je fakt, že to bylo kolem poledne ... bez výpadkový - necelý rok, co vms máme
netio.cz je taky v poho, není problém komunikace i ve 3 hod ráno + zatím jsem neměl výpadek (pokud nepočítám svoje chyby) po skoro roku, co tam mám vps
savana.cz - tam vše jede cca 2 rok ok a na podporu nebylo třeba vůbec psát
edit: k ceně, tak 200 - 400kč/m mi přijde jako přijatelná částka, jen se musí vyřešit, zda ty 2 weby na stejný vps nebo každý na svůj
btw: byla doba, kdy jsem cvakal cca 13k za rok :D
30. 8. 2013 15:48:19
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-hosting-pro-500-tisic-zobrazeni-denne/strana/2#reply939290
na tyhle weby bych volil spíše vps/vms
edit: k ceně, tak 200 - 400kč/m mi přijde jako přijatelná částka, jen se musí vyřešit, zda ty 2 weby na stejný vps nebo každý na svůj
na co prosim vas ? Nechcem posobit ako ze som uplne obratil kabat ale wedos zvlada v pohode 50tis UIP denne na zdielanom hostingu, okrem toho u VPS je pri vasom trafficu problem s pristupom na disk lebo pri zdielanom mate k dispozicii diskove pole...
30. 8. 2013 16:03:53
https://webtrh.cz/diskuse/doporucte-hosting-pro-500-tisic-zobrazeni-denne/strana/2#reply939289
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit