Zadejte hledaný výraz...

Divné obchodní podmínky

Vzpamatuj se
verified
rating uzivatele
13. 7. 2009 23:39:47
Kolik lidí čte obchodní podmínky ? Já myslím že mizivé množství takže ať si tam napíše co chce pokud prodávají je jim to jedno a brání se těm kteří by chtěli zneužít výše zmíněného postupu při nákupu (objednání z několika eshopů)
13. 7. 2009 23:39:47
https://webtrh.cz/diskuse/divne-obchodni-podminky/strana/2#reply335477
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
13. 7. 2009 23:40:48
Napsal Vzpamatuj se;321719
Kolik lidí čte obchodní podmínky ?
záleží na sortimentu. Kolem 20-30%
13. 7. 2009 23:40:48
https://webtrh.cz/diskuse/divne-obchodni-podminky/strana/2#reply335476
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 7. 2009 10:36:44
Dukazni bremeno bude na prodejci, ktery bude jen velmi obtizne dokazovat, ze kupni smlouva byla uzavrena (ze si zbozi opravdu objednala dotycna osoba).
14. 7. 2009 10:36:44
https://webtrh.cz/diskuse/divne-obchodni-podminky/strana/2#reply335475
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
14. 7. 2009 12:49:32
Napsal ninja;321840
Dukazni bremeno bude na prodejci, ktery bude jen velmi obtizne dokazovat, ze kupni smlouva byla uzavrena (ze si zbozi opravdu objednala dotycna osoba).
Bude postacovat telefonicke overenie objednavky. V pripade, ze sa to bude kupujuci nasledne snazit popriet, vystavuje sa riziku postihu za trestny cin podvodu.
14. 7. 2009 12:49:32
https://webtrh.cz/diskuse/divne-obchodni-podminky/strana/2#reply335474
Azu
verified
rating uzivatele
14. 7. 2009 20:14:51
Ono to je to v těch jejich obchodních podmínkách naprosto špatně napsané a tak jak to mají je to nevymahatelné. Nejde účtovat nějakou smluvní pokutu, ale je možné účtovat náklady na nevyzvednutou zásilku a co sme jednali s SOS, tak i jim přijde adekvátní částka okolo 500 Kč, protože v těchto nákladech není započítáno jen poštovné, ale i náklady na zabalení zásilky, expediční proces, vystavení a stornování faktury a manipulační náklady. Vše kolem odeslání a navrácení zásilky je možné naúčtovat a samozřejmě krom přímých nákladů je zde i nezanedbatelná část těchto nákladů uhrazení nákladů na lidský faktor, který to vše obsloužil a věnoval tomu určitý čas. Takže pokud je to prezentováno v obchodních podmínkách jako uhrazení nákladů na nevyzvednutou zásilku, tak je to naprosto v pořádku.
Tyhle Vaše výmysli, že si někdo objedná něco na něčí jméno, jsou úplně mimo realitu a je vidět, že ste asi nikdy neprovozovali obchod, tohle se prostě nestává a ani při komunikaci s člověkem ohledně nepřevzaté zásilky se neděje, protože oni ty tupci to klidně přiznaj, že to nepřevzali protože jsou si jistý tím, že to nemusej přece převzít, ale to se pletou. Zásilky nevyzvedávají většinou lidé kteří objednají zboží ve více obchodech současně, případně objednají v jednom a za pár hodin nebo druhý den jej najdou jinde levněji a neobtěžují se jej stornovat i když ono často je již odesláno a poslední skupinu tvoří děcka, kteří si něco objednají a následně jim na to rodiče nedají peníze nebo jim to nedovolí koupit a pak se člověk dohaduje s jejich rodičema. Z těch mnoha set zásilek co se vrátili nevyzvednuté se nikdy nestalo, že by se někdo pokoušel vymlouvat na to že si nic neobjednal. Nejvíc nevyzvednutých zásilek paradoxně tvoří zboží, které bylo odesláno ještě tentýž den a už se pomalu nedivím třeba některým obchodům v Německu, že zboží i když jej mají skladem, tak jej záměrně neexpedují a nechávají zákazníkoj čas třeba až 3 dny na rozmyšlenou kdy může upravit zboží v objednávce, nebo objednávku stornovat a pokud to chci opravdu poslat ihned, tak požadují abych jim to ještě potvrdil, což ovšem v našich podmínkách je utopie, protože jak sme si všimli, tak velká většina zákazníků když něco objedná, tak už nečte následné emaily a dostane se k ním třeba až za týden v lepším případě a to i přesto že tam na ně výstražně stránka řve, že na emailu mají údaje třeba pro platbu předem pokud si ji zvolili a místo toho hledají po stránkách kam poslat peníze. Komunikace přes email se tak stává opravdu velký problém a není dobré na to vůbec spoléhat a je lepší vždy raději komunikovat pomocí telefonu, nebo alespoň přes SMS. Na jednom obchodě záměrně po objednání posíláme zákazníkoj SMS ve které se jej ptáme zda je objednávka v pořádku a chce zboží zaslat a opravdu takřka 100% lidí odpoví SMSkou "Ano", poděkují a podobně a s tímto obchodem nemáme nejmenší problém a za těch pár halířů co stojí ta SMS nám to stojí, navíc v případě psoru máme důkazní materiál, že si to objednal skutečně ten člověk.
---------- Post was amended at 21:05 ----------
Seriozní zákazníky, kteří to myslí s nákupem poctivě vůbec nezajímají tyto postihové body obchodních podmínek a nic si z nich nedělají, nad tím jem prudí a přichlebují jim v diskusích jen lidi, o které nemá žádný obchod zájem. Jako příklad bych uvedl třeba obchod DVD Edice, který má docela tvrdé obchodní podmínky na nevyzvednuté zásilky a i přes několik reportáží v televizi, mnoho špíny co o nich napsali lidi na internetu, to vše nemá na tento obchod vliv a stále patří k naprosté špičce ve svém oboru i přes to že opravdu tvrdě jdou po těch nevyzvednutých zásilkách včetně následného vymáhání, protože poctivý zákazníci kterých je většina to vůbec nezajímá a mají s obchodem pozitivní zkušenost. Tady je opět vidět, že ta Vaše teorie o tom, že obchod ztratí zákazníky pokud bude takto tvrdě řešit nevyzvednuté zásilky, prostě v praxi nesedí a není se čeho bát.
14. 7. 2009 20:14:51
https://webtrh.cz/diskuse/divne-obchodni-podminky/strana/2#reply335473
Vzpamatuj se
verified
rating uzivatele
14. 7. 2009 22:51:47
Napsal Azu;322173
Seriozní zákazníky, kteří to myslí s nákupem poctivě vůbec nezajímají tyto postihové body obchodních podmínek a nic si z nich nedělají, ......
Naprosto souhlasím
14. 7. 2009 22:51:47
https://webtrh.cz/diskuse/divne-obchodni-podminky/strana/2#reply335472
Napsal Vzpamatuj se;321719
Kolik lidí čte obchodní podmínky ? Já myslím že mizivé množství takže ať si tam napíše co chce pokud prodávají je jim to jedno a brání se těm kteří by chtěli zneužít výše zmíněného postupu při nákupu (objednání z několika eshopů)
Ja ich čítam vždy, keďže nebývajú moc dlhé a nájdu sa v nich niekedy nejaké výnimočnosti.
14. 7. 2009 23:29:35
https://webtrh.cz/diskuse/divne-obchodni-podminky/strana/2#reply335471
crs
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 7. 2009 01:08:41
I serióznímu zákazníkovi se může stát, že z nějakého důvodu potřebuje doručené zboží vrátit (např. je dvakrát obdarovaný stejným dárkem, a těch příkladů se dá najít víc).
Seriózní zákazník to ale neřeší tím, že si zboží nevyzvedne, ale že se s obchodníkem domluví a např. si koupí něco v téže ceně, v nejzazším případě bez nějakého stresu využije možnosti odstoupení od smlouvy do 14 dnů (toto právo obchodními podmínkami zrušeno být nemůže), přičemž je srozuměn s tím, že něco zaplatí za dopravné a balné a též nějaký manipulační poplatek.
22. 7. 2009 01:08:41
https://webtrh.cz/diskuse/divne-obchodni-podminky/strana/2#reply335470
Mám také e.shop a měsíčně mi nepřebrané dobírky činí strátu cca 5-6 tisíc korun. Každého zákazníka po objednání tel. kontaktuji, řeknu mu termín odeslání jeho zásilky, dále mu řeknu, že pokud zboží do 7 dnů neobdrží aby mě kontaktoval a zásilku dohledáme. Toto samé odešlu i emailem! Všichní všemu rozumí, ale pak se mí vrátí měsíčně 50 zásilek. Poté co se vrátí zásilka opět tomuto zákazníkovi telefonuji a řeknu mu co se stalo, někteří mě ještě nadávají, že prostě neměli čas si zásilku za 12 dní na poště vyzvednout a monoho dalších výmluv. To že se vymlouvájí, že pošta jim nedala výzvu, tak to už také neberu, jelikož zasílám i po zaplacení předem na účet a z těchto zásilek se vrátila pouze jediná za 3 roky, takže v poště to také nebude. Tyto ztráty mě donutili k tomu, že dnes jsem začal využívat firmy Deredes s.r.o Czech republic. Před odeslání pohledávky firmě Deredes každému zákazníkovi zašlu email, že je potřeba zaplatit pouze poštovní do 10 dnů, pokud ani po těchto dnech nezaplatí dlužné přepravé je celá věc předána teto firmě. Přitom stačí malinko, když už si něco někdo objedná a nestihl zásilku stornovat, tak alespoň zavolat prodejci a slušně celou věc vysvětlit. Přál bych lidem, kteří zde obhajují nepřebrané dobírky poslechnou si par telefonátů, např. že je to mé riziko podnikání atdd.. možná potom změní názor. Určitě nepožaduji zaplacení dopravného od lidí, kteří mi slušně vysvětlí, proč k tomu došlo.!!!
20. 1. 2010 09:29:26
https://webtrh.cz/diskuse/divne-obchodni-podminky/strana/2#reply335469
Radek Novy
verified
rating uzivatele
20. 1. 2010 09:40:40
Myslím, že na vymáhání nákladů za nepřevzatou zásilku nemáš právní nárok.. Bohužel. Sám jsem pomáhal rozjet eshop a vím, co stojí za náklady a čas vyřizovat tyto záležitosti.
20. 1. 2010 09:40:40
https://webtrh.cz/diskuse/divne-obchodni-podminky/strana/2#reply335468
Pravo je na Vasi strane, ale zkuste nekoho zalovat pro 500 Kc...
20. 1. 2010 09:46:51
https://webtrh.cz/diskuse/divne-obchodni-podminky/strana/2#reply335467
SoNNy
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
20. 1. 2010 13:11:06
Jak je vidět, většina e-shopů které tohle mají v podmínkách prodává PC hry. Všichni dobře víme jaká věková skupina PC hry kupuje. Tohle bych viděl jen jako zastrašení a nic víc.
20. 1. 2010 13:11:06
https://webtrh.cz/diskuse/divne-obchodni-podminky/strana/2#reply335466
Napsal Radek Nový;438930
Myslím, že na vymáhání nákladů za nepřevzatou zásilku nemáš právní nárok.. Bohužel. Sám jsem pomáhal rozjet eshop a vím, co stojí za náklady a čas vyřizovat tyto záležitosti.
firma www.hrazeno.cz pro Vás zařizuje i 100vkové pohledávky a úspěšně!
9. 2. 2010 19:41:46
https://webtrh.cz/diskuse/divne-obchodni-podminky/strana/2#reply335465
Napsal Neregistrovaný;454828
firma www.hrazeno.cz pro Vás zařizuje i 100vkové pohledávky a úspěšně!
OPRAVA!! www.uhrazeno.cz
9. 2. 2010 19:44:23
https://webtrh.cz/diskuse/divne-obchodni-podminky/strana/2#reply335464
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit