Zadejte hledaný výraz...

Digimodely

Ahoj,
mrknete prosim na www.digimodely.cz co vas napada jako prostor pro zlepseni, co by mohlo zvysit konverzni pomer, pripadne duveru zakazniku.
Predem diky za vase nazory.
25. 3. 2009 11:28:42
https://webtrh.cz/diskuse/digimodely/#reply268898
Kamil
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
25. 3. 2009 11:38:07
neodradi povinna reg. obcas nekoho?
25. 3. 2009 11:38:07
https://webtrh.cz/diskuse/digimodely/#reply268897
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 3. 2009 11:52:54
až odroste syn (jsou mu dva měsíce) rád nakoupím;)
25. 3. 2009 11:52:54
https://webtrh.cz/diskuse/digimodely/#reply268896
Napsal Kamil;248626
neodradi povinna reg. obcas nekoho?
to nevim, jedina vec, kterou musi clovek vyplnit navic oproti tzv "bez registrace" je heslo, jinak chceme jen udaje, ktere by musel vyplnit i bez registrace.
25. 3. 2009 13:53:19
https://webtrh.cz/diskuse/digimodely/#reply268895
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 3. 2009 14:09:42
Nakupují zákazníci spíš přes obrázky nebo skutečně hledají konkrétní produkty? Přijde mi, že fotky jsou tam hodně podceňované. Na druhou stranu jsou výborná videa.
Má pod obrázky ve výpisu nějakou informační hodnotu kód zboží?
Přijde mi, že vyhledávací políčko je docela schované.
Jak často se lidé přihlašují? Není škoda zabít hlavičku přihlašovacím boxem? Kdyby tam byla informace o ceně a době dodání, určitě by to mělo větší efekt. Pochybuji, že první co zákazník udělá při příchodu je přihlášení.
http://www.digimodely.cz/kanalovy-vrtulnik-wasp-p-330.html - některé texty se poměrně špatně čtou. Zvážil bych nějaké odsazení. Takhle je z toho jen mourovatý blok
25. 3. 2009 14:09:42
https://webtrh.cz/diskuse/digimodely/#reply268894
Napsal Souki;248798
Nakupují zákazníci spíš přes obrázky nebo skutečně hledají konkrétní produkty? Přijde mi, že fotky jsou tam hodně podceňované. Na druhou stranu jsou výborná videa.
Má pod obrázky ve výpisu nějakou informační hodnotu kód zboží?
Přijde mi, že vyhledávací políčko je docela schované.
Jak často se lidé přihlašují? Není škoda zabít hlavičku přihlašovacím boxem? Kdyby tam byla informace o ceně a době dodání, určitě by to mělo větší efekt. Pochybuji, že první co zákazník udělá při příchodu je přihlášení.
http://www.digimodely.cz/kanalovy-vrtulnik-wasp-p-330.html - některé texty se poměrně špatně čtou. Zvážil bych nějaké odsazení. Takhle je z toho jen mourovatý blok
No fotky rozhodne nepodcenuji, naopak se snazim mit fotky i videa co nejlepsi, samozrejme ze to nejde udrzet v uplne idealnim stavu.
myslim, ze nasi zakaznici vetsinou dopredu nevedi co chteji, nebo alespon tim smerem je eshop staveny.
kod zbozi opravdu pro zakaznika moc informacni hodnotu nema, na druhou stranu si myslim ze mu tam nevadi a nam pomaha. Kdyz zakaznik vola, a mluvi neurcite... jako "no ten zeleny vrtulnik" staci se zeptat na kod zbozi.
Ano vyhledavaci policko je schovane, ale nasel jsi ho ;) A popravde, radeji hledas, nebo vybiras z kategorii? Puvodne jsem tam vyhledavani vubec nechtel.
Kdyz jsme meli prihlasovaci box na zvlast strance, tak volali lidi ze chteji udelat objednavku, ale nemuzou se zaregistrovat / prihlasit, a kazdemu vysvetlovat ze si ma dat prvne zbozi do kosiku a pak az se zaregistrovat neni unosne, od te doby co je v hlavicce se na to nikdo neptal.
Ale diky za postrehy na tech fotkach bude potreba zapracovat, mimochodem vim ze provozujes nejaky pronajem eshopu, muzes jen tak od pasu strelit kolik by stala taková implementace na vasem systemu? (v adminu jeste propojeni s pohodou)
25. 3. 2009 15:04:05
https://webtrh.cz/diskuse/digimodely/#reply268893
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 3. 2009 15:14:19
Napsal rammi;248851
No fotky rozhodne nepodcenuji, naopak se snazim mit fotky i videa co nejlepsi, samozrejme ze to nejde udrzet v uplne idealnim stavu.
myslim, ze nasi zakaznici vetsinou dopredu nevedi co chteji, nebo alespon tim smerem je eshop staveny.
Osobně bych ten výpis právě trochu pozměnil, aby byl menší nadpis a text, ale větší fotka. Případně udělal klasický čtverečkový - na stránce toho pak může být více. Ta fotka je ale mrňavá i v detailu.
Napsal rammi;248851
Ano vyhledavaci policko je schovane, ale nasel jsi ho ;) A popravde, radeji hledas, nebo vybiras z kategorii? Puvodne jsem tam vyhledavani vubec nechtel.
Pravda, beru zpět. Pokud nejdou po konkrétních modelech, tak je to jedno a najdou ho, když budou chtít.
Napsal rammi;248851
Kdyz jsme meli prihlasovaci box na zvlast strance, tak volali lidi ze chteji udelat objednavku, ale nemuzou se zaregistrovat / prihlasit, a kazdemu vysvetlovat ze si ma dat prvne zbozi do kosiku a pak az se zaregistrovat neni unosne, od te doby co je v hlavicce se na to nikdo neptal.
Osobně bych ho dal spíš do levého sloupce dolů. A nebo spíš úplně zrušil. Kolik lidí si objednává víc než jednou během měsíce až dvou?
Napsal rammi;248851
Mimochodem vim ze provozujes nejaky pronajem eshopu, muzes jen tak od pasu strelit kolik by stala taková implementace na vasem systemu? (v adminu jeste propojeni s pohodou)
www.simplia.cz/cenik ;) Ale nevím jestli Tě budu chtít. Kdysi jsem se s Tebou domlouval, že u nás uděláme zrcadlový eshop s Tvým zbožím. Pak to zastínilo něco jiného, ale teď bych se k tomu nápadu zase vrátil.
25. 3. 2009 15:14:19
https://webtrh.cz/diskuse/digimodely/#reply268892
Napsal Souki;248869
Osobně bych ten výpis právě trochu pozměnil, aby byl menší nadpis a text, ale větší fotka. Případně udělal klasický čtverečkový - na stránce toho pak může být více. Ta fotka je ale mrňavá i v detailu.
hmm... myslim, ze prave tohle je jakz takz poresene v nahledu, ktery se zobrazuje pri prejeti mysi.
Kde je fotka mrnava v detailu? zkousel jsi na ni kliknout?
Napsal Souki;248869
Osobně bych ho dal spíš do levého sloupce dolů. A nebo spíš úplně zrušil. Kolik lidí si objednává víc než jednou během měsíce až dvou?
no moc ne, ale spousta lidi se vraci a proste se chteji prihlasit, na druhou stranu nevim co bych tam jineho dal :)
Napsal Souki;248869
www.simplia.cz/cenik ;) Ale nevím jestli Tě budu chtít. Kdysi jsem se s Tebou domlouval, že u nás uděláme zrcadlový eshop s Tvým zbožím. Pak to zastínilo něco jiného, ale teď bych se k tomu nápadu zase vrátil.
Heh, tak na tohle jsem jeste nenarazil. Muzu vedet proc bys me nechtel? Jinak spoluprace mozna je.
25. 3. 2009 15:32:41
https://webtrh.cz/diskuse/digimodely/#reply268891
Vladimir Hlavacek
verified
rating uzivatele
25. 3. 2009 16:05:20
Ahoj,
proč není uděláno menu výrobců na stejném místě jako Kategorie, jen by bylo se dalo překlikávat mezi řazením dle kategorií a výrobcemi, jako je to třeba například u Tizzio.
Neskutečně mne štve, když musím rolovat dolů po menu a na pravé straně jsou nejprodávanější produkty,tak by se to mohlo udělat asi tak, ne?
A ty fotky jsou fakt pidifotky. Ten Spitfire je SUPER! Hned bych ho bral:-)
Napsal rammi;248622
Ahoj,
mrknete prosim na www.digimodely.cz co vas napada jako prostor pro zlepseni, co by mohlo zvysit konverzni pomer, pripadne duveru zakazniku.
Predem diky za vase nazory.
25. 3. 2009 16:05:20
https://webtrh.cz/diskuse/digimodely/#reply268890
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 3. 2009 17:54:29
co namísto zvedání konverzního poměru zvednout návštěvnost? Je to levnější (může to být i zadarmo). Díval jsem se na toplist, 600 lidí denně není podle mě moc, kdyby jich bylo aspoň jednou tolik, bude i objednávek jednou tolik.
Osobně bych se zaměřil na "long tail", který zavede návštěvníka přímo za konkréítním produktem, u těch nejprovařenějších hraček bych se nebál ani microsites.
25. 3. 2009 17:54:29
https://webtrh.cz/diskuse/digimodely/#reply268889
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 3. 2009 01:11:26
Napsal rammi;248884
hmm... myslim, ze prave tohle je jakz takz poresene v nahledu, ktery se zobrazuje pri prejeti mysi.
Kde je fotka mrnava v detailu? zkousel jsi na ni kliknout?
A kdo má pořád jezdit myší a klikat? Přijdu, kouknu, nevidim, odejdu.
Napsal rammi;248884
no moc ne, ale spousta lidi se vraci a proste se chteji prihlasit, na druhou stranu nevim co bych tam jineho dal :)
Právě třeba informaci o dodání. Je to krásný prostor pro vypáchnutí nějaké informace - "super minivrtulníčky", "dodání druhý den", ....
Napsal rammi;248884
Heh, tak na tohle jsem jeste nenarazil. Muzu vedet proc bys me nechtel? Jinak spoluprace mozna je.
Asi bych tě nechtěl, pokud by u nás byl právě affilový eshop založený na tvém zboží. Pak by to bylo trochu hloupé.
Napsal mat;249043
co namísto zvedání konverzního poměru zvednout návštěvnost? Je to levnější (může to být i zadarmo). Díval jsem se na toplist, 600 lidí denně není podle mě moc, kdyby jich bylo aspoň jednou tolik, bude i objednávek jednou tolik.
Osobně bych se zaměřil na "long tail", který zavede návštěvníka přímo za konkréítním produktem, u těch nejprovařenějších hraček bych se nebál ani microsites.
Vždycky máš tři možné páky - zvedat počet návštěvníků, zvýšit jejich konverzi, lákat návštěvníky, kteří půjdou dobře konvertovat. Máme u nás třeba jednu extrémní anomálii - eshop, který má kolem 40-60ti návštěv denně a přitom má 3-4 objednávky. A není to nějak originální produkt. Odstranit překážky, které mohou zákazníky odradit mi přijde naopak levnější. Bohužel to málo kdo řeší. Prostě se zvedne rozpočet PPC a je to.
26. 3. 2009 01:11:26
https://webtrh.cz/diskuse/digimodely/#reply268888
Napsal mat;249043
co namísto zvedání konverzního poměru zvednout návštěvnost? Je to levnější (může to být i zadarmo). Díval jsem se na toplist, 600 lidí denně není podle mě moc, kdyby jich bylo aspoň jednou tolik, bude i objednávek jednou tolik.
Osobně bych se zaměřil na "long tail", který zavede návštěvníka přímo za konkréítním produktem, u těch nejprovařenějších hraček bych se nebál ani microsites.
to samozrejme mozne je, microsite mame zatim jednu www.monstertruck.cz
ale nejak uz nevim kde dalsi navstevnost ziskat. Affil mame taky, mame domluvene zajimave reklamy, ale proste tam vic lidi nechce chodit ;)
26. 3. 2009 09:15:00
https://webtrh.cz/diskuse/digimodely/#reply268887
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit