Zadejte hledaný výraz...

"designový" eshop – málo produktů, hodně benefitů

djkubas
verified
rating uzivatele
9. 2. 2012 09:39:47
Dobrý den, ahoj,
zajímal by mě váš názor na vytvoření "designového" eshopu pro naše produkty a zejména, pokud byste byli ochotní, nějaké kontakty na firmy, které se tímto zabývají.... O co se jedná?
Jsme výrobce s cca 40 produkty. Postavit na nich klasický eshop je v konkurenci velkých firem zbytečnost (a hlavně vyhozené peníze), protože pozice ve vyhledávači, rozsah, výběr...
Chtěl bych na to jít trošku jinak. Nabídnout lidem sice menší množství produktů, ale zato benefity spojené s radami, tipy, nižší cenou (díky absenci mezičlánku) atd. To si ale dle mého žádá i trošku jiný přístup k tvorbě eshopu, jelikož se nemusíme soustředit na nacpat-co-nejvíc-produktů-na-jedno-místo, ale díky malému množství produktů si můžeme s rozložením pohrát, chtěl bych zkusit i microsites k jednotlivým prouktům...
Máte někdo nějaké zkušenosti? Případně najde se tu někdo, kdo by se nebál do takového projektu pustit?
9. 2. 2012 09:39:47
https://webtrh.cz/diskuse/designovy-eshop-malo-produktu-hodne-benefitu#reply729089
Jakub Starý
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
9. 2. 2012 09:56:18
"Designový" e-shop znamená, že prodáváte designové výrobky?
9. 2. 2012 09:56:18
https://webtrh.cz/diskuse/designovy-eshop-malo-produktu-hodne-benefitu#reply729088
djkubas
verified
rating uzivatele
9. 2. 2012 09:58:16
"Designový" proto, protože nějak moc nevím, jak onu odlišnost od jiných eshopů jinak popsat... Ve skutečnosti prodáváme kosmetiku...
9. 2. 2012 09:58:16
https://webtrh.cz/diskuse/designovy-eshop-malo-produktu-hodne-benefitu#reply729087
Cestou speciálky bych v tomto nešel. Nákladově to vyjde nastejno, zda si uděláte speciálku, nebo půjdete cestou většího eshopu, protože míříte do segmentu, kde na každý problém, co řeší vaše produkty je dalsích XY přípravků, které, ruku na srdce, jsou kvalitativně jistě stejné. Navíc těží např. ze známosti značky, kterou vy asi mít takovou nebudete. Proto propagovat nějaký eshop s komsetikou XY vůči desítkám jiných velkých prodejců kosmetiky bude velmi složité a nákladné - pokud to má reálně fungovat.
Takže zkusili jste jít cestou nabídnutí exkluzicní spolupráce nějakému zavedenému subjektu na trhu? Standardní proces s podporou značky, sdílěním nákladů, poradenstvím apod? To by byla dle mého názoru lepší, efektivnější a levnější cesta, než udělat speciálku na, asi neznámou, značku komsetiky, cpát peníze do PR, aby se lidé vůbec o té značce dozvěděli, pak zjistili na co je a pak je přesvědčit, aby to koupili místo těm desítek produktů, které jsou na trhu zaběhnuté, lidé je znají a věří jim?
9. 2. 2012 10:03:36
https://webtrh.cz/diskuse/designovy-eshop-malo-produktu-hodne-benefitu#reply729086
djkubas
verified
rating uzivatele
9. 2. 2012 11:05:13
Není to tak, že bychom šli na trh s novými věcmi. Jsme firma s 20letou tradicí, náš nejznámější produkt je market leaderem skoro 15 let... Ale kvůli tomu, že jsme se soustředili na kvalitu a ne na kvantitu produktů, jsme v situaci, kdy máme známé produkty, ale stabilní prodejní kanál na internetu nám chybí, protože eshop pro těch pár produktů nebyl prioritou. Proto mě zaujala cesta speciálních eshopů včetně microsites, nabídek apod... Obzvlášť když se lidi za poslední rok konečně naučili platit kartou po netu apod...
9. 2. 2012 11:05:13
https://webtrh.cz/diskuse/designovy-eshop-malo-produktu-hodne-benefitu#reply729085
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit