Zadejte hledaný výraz...

Design shopu se sportovním zbožím.

Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
18. 3. 2013 20:04:19
Ahoj všem .
Prosím o kritiku designu se sportovním zbožím.
Náhled designu je zde
Shop je dělán dle zadání klienta. Logo - nelogo je pouze fiktivní, firma ho nemá ještě vytvořené.
Zajímá mě, co by jste vylepšili nebo naopak nevylepšili. Snažím se totiž klientovi vymluvit jedu věc a jsem zvědavý, zda se zde někdo trefí do jeho požadavku, nebo mých myšlenek.
Díky všem za čas.
18. 3. 2013 20:04:19
https://webtrh.cz/diskuse/design-shopu-se-sportovnim-zbozim#reply879745
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
18. 3. 2013 20:36:48
toto by me oslovilo
pozdejsi edit kvuli zobrazeni obrazku na mobilu: zobrazil jsem si jen druhou a treti cast dlouheho obrazky...
ty posledni dve by se mi fakt hodne libily, ale ta prvni zabira az moc mista na to, jak malo zobrazuje..
18. 3. 2013 20:36:48
https://webtrh.cz/diskuse/design-shopu-se-sportovnim-zbozim#reply879744
FAKAM
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
18. 3. 2013 20:46:58
Chýba nejaký obsah do vrchnej časti.
18. 3. 2013 20:46:58
https://webtrh.cz/diskuse/design-shopu-se-sportovnim-zbozim#reply879743
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
18. 3. 2013 20:48:04
Doufám, že se snažíš vymluvit těch 70 % nevyužité obrazovky.
18. 3. 2013 20:48:04
https://webtrh.cz/diskuse/design-shopu-se-sportovnim-zbozim#reply879742
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
18. 3. 2013 20:50:14
Napsal Jakub Hamala;924860
Doufám, že se snažíš vymluvit těch 70 % nevyužité obrazovky.
Ano to je přesně to, co myslím. :-/
18. 3. 2013 20:50:14
https://webtrh.cz/diskuse/design-shopu-se-sportovnim-zbozim#reply879741
Okrem toho ze plytvas drahocenym miestom, zaujimala by ma jedna vec. Ked si z vypisu kategorie objednam dvojo tenisiek ako ten system po kliku na button do kosika uhadne aku chcem velkost. Taky shop chcem!
18. 3. 2013 20:55:24
https://webtrh.cz/diskuse/design-shopu-se-sportovnim-zbozim#reply879740
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
18. 3. 2013 21:02:46
Napsal Patrik Štefko;924866
Okrem toho ze plytvas drahocenym miestom, zaujimala by ma jedna vec. Ked si z vypisu kategorie objednam dvojo tenisiek ako ten system po kliku na button do kosika uhadne aku chcem velkost. Taky shop chcem!
:-) Bingo. To je právě ta druhá věc. Chcte tam tlačítko Do košíku prej že by mělo vyskočit okno ještě před tím, než se zboží uloží do košíku, kde si dotyčný vybere velikost. Podle mě, by tam měl být button Detail, nebo žádný. Právě proto jsem to sem dal, abych se utvrdil v tom, co mám na mysli. Případně to zákazníkovi vyvrátil.
Díky.
18. 3. 2013 21:02:46
https://webtrh.cz/diskuse/design-shopu-se-sportovnim-zbozim#reply879739
No to mu urcite vyhovor hned z niekolkych dovodov.
1.) Je to zavadzajuce kedze to nejde pridat do kosika a ani to nie je mozne pokial ma ponukany tovar viac variant. Pokial by sa jednalo o rychloobratkovy tovar bez variant je to v poriadku, kedze najma vracajuci sa zakaznici tovar poznaju a mozu objednavat z vyisu
2.) Tlacitko by som nahradil tlacitkom KOUPIT, NAKOUPIT a po kliku presmeroval na detail, pretoze v detaile mas
- podrobnjsi popis
- vacsi komfort pri vybere varianty, ako v popup bubline
- variantu zvolit musis a spravne inac sa mu bude vracat tovar, v bubline to bude neprehladne
- v detaile mozes komunikovat dolezite veci ako tabulku velkosti, ako sa zmerat, aky rozmer zvolit rozne druhy mier, EU, UK a pod
- mas tam recenzie produktov, mozes viac presvedcit
- mas tam odkazy na socialne siete a doporucenie co je dolezita vec pri aktivnom linkbuildingu
- mozes doplnit cross sell ponuku, ponukat tovar suvisiaci, alebo doplnkovy k sortimentu
- mozes komunikovat cenu dopravy a termin dodania
- mozes pridat upsell ponuku, ponuknut zlavu, benefit za cenu vacsieho nakupu. Prikupte este... a dostanete ...
a toto vsetko v popup alebo hover bubline nezvladnes.
este by urcite nieco napadlo ale toto su podla mna dostatocne argumenty
18. 3. 2013 21:12:28
https://webtrh.cz/diskuse/design-shopu-se-sportovnim-zbozim#reply879738
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
18. 3. 2013 21:16:26
Napsal Patrik Štefko;924873
No to mu urcite vyhovor hned z niekolkych dovodov.
1.) Je to zavadzajuce kedze to nejde pridat do kosika a ani to nie je mozne pokial ma ponukany tovar viac variant. Pokial by sa jednalo o rychloobratkovy tovar bez variant je to v poriadku, kedze najma vracajuci sa zakaznici tovar poznaju a mozu objednavat z vyisu
2.) Tlacitko by som nahradil tlacitkom KOUPIT, NAKOUPIT a po kliku presmeroval na detail, pretoze v detaile mas
- podrobnjsi popis
- vacsi komfort pri vybere varianty, ako v popup bubline
- variantu zvolit musis a spravne inac sa mu bude vracat tovar, v bubline to bude neprehladne
- v detaile mozes komunikovat dolezite veci ako tabulku velkosti, ako sa zmerat, aky rozmer zvolit rozne druhy
mier, EU, UK a pod
- mas tam recenzie produktov, mozes viac presvedcit
- mas tam odkazy na socialne siete a doporucenie co je doleita vec pri aktivnom linkbuildingu
- mozes doplnit ceoss sell ponuk, ponukat tovar suvisiaci alebo doplnkovy k sortimentu
- mozes komunikovat cenu dopravy a termin dodania
- mozes pridat upsell ponuku, ponuknut zlavu, benefit za cenu vacsieho nakupu. Prikupte este... a dostanete ...
a toto vsetko v popup alebo hover bubline nezvladnes.
este by urcite nieco napadlo ale toto su podla mna dostatocne argumenty
Díky za koment. Toto vše, je mi právě jasné. S dovolením použiji komentáře u klienta. Abych v tom nebyl sám. :-) Protože to bylo hned první, co mě zarazilo, když jsem četl zadání. Protože u zboží jako boty, oblečení obecně, kde jsou různé velikosti, barvy a pod., mi to přijde uhozené, mít nějaké vyskakovací bubliny.
18. 3. 2013 21:16:26
https://webtrh.cz/diskuse/design-shopu-se-sportovnim-zbozim#reply879737
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
19. 3. 2013 00:17:15
Já bych rád dodal podle mě jediný dostačující důvod, proč tlačítko koupit do výpisu produktů nedávat. Naprostá většina lidí ho (speciálně u oblečení) nikdy nevyužije, protože nenakupují okamžitě, ale chtějí se o produktu informovat. To se dá jednoduše potvrdit statistikami - jsou vyjímky, ale u tohohle sektoru se to dá prakticky vyloučit. I pokud přijdou ze srovnávače a hledají shodné zboží co viděli jinde dráž, přijdou do detailu, protože chtějí mít jistotu. V tomhle případě by bylo vhodné, aby se zákazník vzdělal v tom, jak vlastně u něj lidé nakupují. Technické problémy jsou bezpochyby další věcí proč to nedělat, ale v první řadě to zkrátka lidé nevyužijí a je nesmyslné plýtvat místem na něco výrazného, co se neupotřebí.
To mi připomíná, k čemu je ta díra na hlavní straně?
// Když už něco na výpis kategorií, tak tam můžou být velikosti (možná blbost, ale rozměrově by se to tam snad zvládlo) nebo vypsán počet variant (zkrátka třeba 5 barevných variant apod., něco podobného teď zkoušíme s jedním zákazníkem).
19. 3. 2013 00:17:15
https://webtrh.cz/diskuse/design-shopu-se-sportovnim-zbozim#reply879736
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
19. 3. 2013 07:09:46
Napsal Petr Široký;924942
Já bych rád dodal podle mě jediný dostačující důvod, proč tlačítko koupit do výpisu produktů nedávat. Naprostá většina lidí ho (speciálně u oblečení) nikdy nevyužije, protože nenakupují okamžitě, ale chtějí se o produktu informovat. To se dá jednoduše potvrdit statistikami - jsou vyjímky, ale u tohohle sektoru se to dá prakticky vyloučit. I pokud přijdou ze srovnávače a hledají shodné zboží co viděli jinde dráž, přijdou do detailu, protože chtějí mít jistotu. V tomhle případě by bylo vhodné, aby se zákazník vzdělal v tom, jak vlastně u něj lidé nakupují. Technické problémy jsou bezpochyby další věcí proč to nedělat, ale v první řadě to zkrátka lidé nevyužijí a je nesmyslné plýtvat místem na něco výrazného, co se neupotřebí.
To mi připomíná, k čemu je ta díra na hlavní straně?
// Když už něco na výpis kategorií, tak tam můžou být velikosti (možná blbost, ale rozměrově by se to tam snad zvládlo) nebo vypsán počet variant (zkrátka třeba 5 barevných variant apod., něco podobného teď zkoušíme s jedním zákazníkem).
Jsem stejného názoru. Když už jsem někdy kupoval oblečení na internetu, vždy jsem šel po velikostech, tabulce velikostí a podobně. Čili detail výrobku. Bohužel u tohoto shopu je specifické zadání a spíš mě připadá, že to vše je snaha být za každou cenu originální.
Obhajoba zadavatele na tu ,,díru" v hlavičce zní.. stejně by tam byl banner, tak proč ne jen velký obrázek na pozadí.
Na jednu stranu má pravdu, na druhou , bych tam já osobně dal tedy alespoň nějaký nadpis, text nebo něco, aby bylo vidět, že to tam není jen tak.
Díky za koment.
19. 3. 2013 07:09:46
https://webtrh.cz/diskuse/design-shopu-se-sportovnim-zbozim#reply879735
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit