Zadejte hledaný výraz...

Design jako nástroj k zapamatování e-shopu

Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
14. 12. 2010 11:37:56
Pokud lidi aktivně nenavštěvují stránky, relativně málo záleží na unikátnosti designu. Vzhledem k tomu kolik stránek běžný člověk projde, málokdo je schopen si třeba z jedné návštěvy rozpomenout byť na vizuálně odlišnější stránky. Nemluvě o tom že dnes je již prakticky nemožné přijít s novým originálním pojetím nějakého typu webů (např. e-shop) které už nebylo vytvořené, a které funguje (protože samozřejmě můžete přijít s úplně nefunkčním konceptem, který bude originální, protože by ho nikdo soudný nepoužil).
Myslím že víc záleží na tom, jak se zákazník na stránkách cítí, tedy zda tam najde to co chce a zda mu vhodně poslouží - myslím že potom se bude spíš vracet, protože si je zapamatuje jako stránky, které mu posloužily. Protože v první řadě na stránky jdu za nějakým účelem, a pokud nejde o nějakou galerii nebo portfolio, tak to není grafické provedení. Od toho se odvíjí i moje vnímání těch stránek - přebírám si to co mě zajímalo a zaujalo, a méně důležité věci nechám běžet. Určitě, kdybych myslel na design a procházel stránky z toho důvodu, že hodnotím jejich designy (což kvůli inspiraci občas dělám), tak to dopadne jinak, ale takhle u e-shopu normální zákazník nepřemýšlí. Tohle bude asi dost mimo (modelová situace v poznávání kolemjdoucích lidí), ale já si také pamatuji lidi spíš podle toho jestli s nimi prohodím nějakou větu a ne podle toho jak vypadají :)
14. 12. 2010 11:37:56
https://webtrh.cz/diskuse/design-jako-nastroj-k-zapamatovani-e-shopu/strana/2#reply590937
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit