Zadejte hledaný výraz...

Design eshopu s oblecenim

crtz
verified
rating uzivatele
(30 hodnocení)
23. 1. 2012 12:59:24
Prosim o vase nazory na muj nejnovejsi vytvor - Eshop, na tema obleceni.Nazev i logo je pouze pracovni a v pripade realizace by se zmenilo ..
.. Nahled v priloze
V2
4817
V1
(Hlavni strana)
4737
Diky.
23. 1. 2012 12:59:24
https://webtrh.cz/diskuse/design-eshopu-s-oblecenim#reply721911
Liborec
verified
rating uzivatele
23. 1. 2012 13:36:08
Vůbec to není špatný, ale chce to diakritiku :)
23. 1. 2012 13:36:08
https://webtrh.cz/diskuse/design-eshopu-s-oblecenim#reply721910
Ta diakritika je trosku tristni :) Hlavni chybu vidim ve zvyrazneni nedulezitych veci (newsletter ci facebook), a dulezite veci (filtr zbozi) je nevyrazny.
23. 1. 2012 14:33:04
https://webtrh.cz/diskuse/design-eshopu-s-oblecenim#reply721909
Václav Šťastný
verified
rating uzivatele
23. 1. 2012 15:05:07
super, akorát se mi nějak nelíbí vyhledávání ;)
23. 1. 2012 15:05:07
https://webtrh.cz/diskuse/design-eshopu-s-oblecenim#reply721908
Mě se zase nelíbí malá a nevýrazná tlačítka detail a koupit u spodního výpisu zboží..a ten obr efekt pro newsletter mi příjde trochu zbytečný... ale protože moje momentální období je fialové, tak se mi líbí barvy a pak typo :)
23. 1. 2012 23:41:51
https://webtrh.cz/diskuse/design-eshopu-s-oblecenim#reply721907
Já ti nevim, vidím spousty elementů, ale žádný ten správný - nejvýraznější, žádný, který by mi řekl "Kup to tady a teď, lepší nenajdeš!", což je u eshopu v podstatě chyba.
23. 1. 2012 23:44:25
https://webtrh.cz/diskuse/design-eshopu-s-oblecenim#reply721906
Tak ja na rozdiel od kolegov kritikou setrit nebudem, pretoze ten design podla mna riadne kryva v zakladoch a to si, pokial je poslanim tohoto e-shopu predavat, nemozes dovolit.
Sklzol si uz na zaciatku ked si ako farbu pre zvyraznenie pouzil dost kriklavu fialovu. Tu farbu mas pouzitu ako podklad loga (i ked je ulustracne) a tym krikom degradujes povedomie o znacke, kedze to logo v tej zaplave fialovej jasne zanika.
Okrem toho zdoraznujes prvky ktore vedu k sekundarnym konverziam ako budovanie fans, vyhladavanie a akcie, naopak primarne cile mas potlacene nevyraznym kontrastom.
Prilis vyrazne farby ako syto fialova su obzvlast na skodu pri weboch predavajucich oblecenie, alebo modne doplnky, pretoze su rusive a odputaju pozornost od produktov co je v tomto pripade dolezite. Musi zaujat produkt, vynimocnost a produktove foto.
Preklik na detail, pripadne na nakup sa da urobit aj inak ako kriklavym buttonom.
Struktura toho layoutu co sa tyka modulov(widgetov) prezentujucich sa na HP je tak isto nelogicka.
Hlavne promo, kde by si mal dat priestor tahunom biznisu cize prezentovat asi top tovar v plnej krase si tiez zabil fialovym panelom. Na pravo mas oblubeny tovar, kde by som skor prezentoval vyhody nakupu, pripadne benefity ktore zakaznikom prinasas, v com si lepsi od konkurencie.
Okrem toho mas tam button do kosika, ja by som volil skor button detail nakolko pravdepodobnost nakupi z takehoto feedu noviniek je velmi mala.Najprv si tovar pozriem a az potom budem nakupovat.
Prava strana na vrchu je po lavej vrchnej oblast najvacsieho zaujmu, preto sa tam umiestnuju taketo informacie. pripadne vyhladavanie a pod.
Nerozumiem umiestneniu a propagacii newslettru pod promo banerom. Tato sekcia by chcela urcite vyuzit na nieco co prinasa vacsi efekt, pretoze odoberat novinky sa daju komunikovat aj pri samotnom nakupnom procese.
Ono na to dobrovolne klika len velmi malo ludi pokial to nie je spojene s neajkym zaujimavym blogom, pripadne sutazami, ale pri blogu by asi viac zaposobilo odoberat kanal cez RSS.
Filter panel je opat nelogicky navrhnuty, mas tam zduplovanu akciu podla ceny, ktora je prezentovana tym posuvnikom a nasledne chceckboxmi. preco tam nie je moznost filtrovat tovar podla inych kriterii, chcleo by to premysliet.
Paticka je odbyta uplne. Vzhladom k absencii dolezitych sucasti e-shopu v hlavnom menu alebo hlavicke by som do paticky umiestnil veci ako Kontakt, Obchodne podmienky, Sposob dopravy a platby, Sposob vybavovania reklamacii, nejae texty o kvalite vyrobkov a znacke a mnoho dalsich dolezitych informacii, ktore zavazia pri rozhodovani.
Do hlavicky alebo na viditelne miesto by so urcite umiestnil telefonicky kontak, pripadne iny druh kontaktu, pre tych ktorych si zaujal len sa im nechce klikat :)
Ono tych drobnosti je tam omnoho viac, vypichol som len tie najdolezitejsie.
24. 1. 2012 09:25:25
https://webtrh.cz/diskuse/design-eshopu-s-oblecenim#reply721905
crtz
verified
rating uzivatele
(30 hodnocení)
31. 1. 2012 19:25:39
Diky vsem za kritiku .. Trosku sem na tom zamakal a zde je vysledek ..
V2
4817
Co rikate na tuto novou verzi ?
Diky.
31. 1. 2012 19:25:39
https://webtrh.cz/diskuse/design-eshopu-s-oblecenim#reply721904
crtz
verified
rating uzivatele
(30 hodnocení)
4. 2. 2012 13:56:56
Nikdo nic ? (fňuk)
-> pa3ick
Diky za brutalni vypis chyb :D.Vetsina veci si myslim ze je proste jen tvuj nazor a ze si nejspis precetl moc clanku otom, jak ma eshop vypadat.Prvky jako tel. cislo v hlavicce ma vetsina eshopu .. Ale proc ? Nestaci odkaz na "Kontakty" ?Co se tyce barev .. Nejspis zcela urcite mas pravdu ze do tohoto eshopu se nehodi prilis vyraznych prvky, kdyz jde hlavne o zvyrazneni produktu .. To sem opravil.
K zvyrazneni veci ktere nejsou dulezite -> Zde je zase chyba vtom, ze sem se snazil premyslet uz dopredu jak eshop propagovat .. Ze clanku M. Kubicka sem se docetl, ze nejvyssi converse eshopu je diky emailngu .. Proto jeden z nejvyraznejsich prvku ve verzi 1 je newlister.Social media jen 2,11% .. Ale taky uz je to starsi clanek a hlavne zalezi na typu eshopu.U tohoto bych rekl ze propagace na FB bude mit velky vliv .. Proto to zvyrazneni.
Button "deatil" je dalsi takova vec, kterou vubec eshop mit nemusi .. Kazdeho preci napadne kliknout na nahled produktu popripade na nazev :).No pridal sem to tam .. :D
Filtr panel -> Opraveno.
------------------------
vodička -> Jak by takovy prvek (Kup to tady a teď, lepší nenajdeš!) mel vypadat ? Neak si to nedokazu predstavit.
------------------------
virushka -> Ty tlacitka sou mala, protoze stejne kazdy klika na nazev produktu, nebo nahled (jak uz sem rikal) .. Ty tlacitka sem tam dodelal jen pro fajnsmekry co nenakupuji poprve a vi, kde tyto tlacitka hledat :D.
-----------------------
acnew -> Co je snim ? :D
-----------------------
SGD,Liborec -> Diakritika doplnena .. Nedelal jsem ji tam, protoze texty sou jen pro predstavu .. V pripade nakodovani by se to zmenilo ;).
4. 2. 2012 13:56:56
https://webtrh.cz/diskuse/design-eshopu-s-oblecenim#reply721903
Diky za brutalni vypis chyb :D.Vetsina veci si myslim ze je proste jen tvuj nazor a ze si nejspis precetl moc clanku otom, jak ma eshop vypadat.Prvky jako tel. cislo v hlavicce ma vetsina eshopu .. Ale proc ? Nestaci odkaz na "Kontakty" ?Co se tyce barev .. Nejspis zcela urcite mas pravdu ze do tohoto eshopu se nehodi prilis vyraznych prvky, kdyz jde hlavne o zvyrazneni produktu .. To sem opravil.
K zvyrazneni veci ktere nejsou dulezite -> Zde je zase chyba vtom, ze sem se snazil premyslet uz dopredu jak eshop propagovat .. Ze clanku M. Kubicka sem se docetl, ze nejvyssi converse eshopu je diky emailngu .. Proto jeden z nejvyraznejsich prvku ve verzi 1 je newlister.Social media jen 2,11% .. Ale taky uz je to starsi clanek a hlavne zalezi na typu eshopu.U tohoto bych rekl ze propagace na FB bude mit velky vliv .. Proto to zvyrazneni.
Button "deatil" je dalsi takova vec, kterou vubec eshop mit nemusi .. Kazdeho preci napadne kliknout na nahled produktu popripade na nazev :).No pridal sem to tam .. :D
V tom ze som tych clankov a odbornej literatury a seminarov ohladne e-marketingu a e-comerce presiel pomerne dost mas pravdu. No moj nazor sa opiera hlavne o skusenosti, pretoze sme par uspesnych e-shopov vyutvorili spravujme a niekolko sme ich vdaka analyze a optimalizacii nakupneho procesu nasmerovali spravnym smerom.
Clanok Michala Kubicka si pochopil nespravne, mal by vediet co jednotlive vyrazy Webovej analytiky znamenaju.
Vyziadany e-mailing naprinasa najvacsie konverzie ale ma najvyzsi konverzny pomer co je celkom logicke. Konverzny pomer je cislo ktore udava percentualny podiel tych co sa z navstevy zmenili na platiaceho zakaznika.
Ludia co si vyziadaju odoberanie noviniek v e-shope teda logicky po prekliku z mailu uz aj nieco nakupia, jednak poznaju dany e-shop a jednak tym klikom uz su rozhodnuty ze idu kupovat alebo dozvediet sa nieco viac o danej ponuke.
Avsak pre ilustraciu mozes mat dajme tomu 2000 zakaznikov prihlasenych k odberu noviniek a konverzny pomer 50% co znamena 1000 platiacich. Ale z vyhladavacov pride 100tis navstev (dajme tomu 60% novych navstev) a konverzny pomer budes mat 2% komercny prinos je teda vyzsi.
Dolezite je aj analyzovat ciel prihlasit sa k odberu noviniek a pozerat trend tejto konverzie. Kolko z navstevnikov a platiacich zakaznikov si vyziadalo novinky.
Skusil som to objasnit velmi v skratke, lebo rozbor tej analyzy by zabral este hodne riadkov:)
4. 2. 2012 21:13:01
https://webtrh.cz/diskuse/design-eshopu-s-oblecenim#reply721902
to co jste tu dal 31.1. ma z meho pohledu hlavu a patu a docela se mi to zamlouva. doplnil bych jenom filtraci o typy produktu, zmensil bych vysku toho TOP banneru a spustil a cekal co se stane. ono odhady dopredu jsou stejne vetsinou do znacne miry strileni od pasu.
4. 2. 2012 21:26:12
https://webtrh.cz/diskuse/design-eshopu-s-oblecenim#reply721901
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit