Zadejte hledaný výraz...

David Beška, šéf online ve vydavatelství Sanoma, neuznává Facebook

petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
16. 3. 2010 23:49:08
David Beška, šéf online ve vydavatelství Sanoma, neuznává Facebook -- ale nejsem si jist, jestli opravdu umí Facebook využívat pro virální získávání příjemců:
http://davidbeska.wordpress.com/2010/03/10/facebook/
Vystupuje jako jeden z nejmoudřejších lidí na českém Internetu:
http://cz.linkedin.com/in/beska
http://www.30minut.cz/david-beska-sanoma-od-prodeje-centra-se-hodnota-projektu-zmenila-estrankycz-byla-dobra-koupe/
který šéfuje samým kvalitním a renomovaným titulům:
http://www.uvdt.cz/default.aspx?section=27&server=1&catalog=1&catitem=515
Vydávané internetové tituly:
www.ESTRANKY.CZ
www.KAFE.CZ
www.KUCHYNE.CZ
www.KVETY.CZ
www.LUXUSNISTORY.CZ
www.MARIECLAIRE.CZ
www.NATIONAL-GEOGRAPHIC.CZ
www.PRAKTICKAZENA.CZ
www.PREDPLATNECASOPISU.CZ
www.PREKVAPENI.CZ
www.PROMENSE.CZ
www.TVUJDUM.CZ
16. 3. 2010 23:49:08
https://webtrh.cz/diskuse/david-beska-sef-online-ve-vydavatelstvi-sanoma-neuznava-facebook#reply475614
Patrik
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 3. 2010 00:02:54
Akosi som nepochopil co si tymto chcel povedat .. pokial Ti vadi, ze odsudzuje reklamy na facebooku .. sam v tom nevidim zmysel .. facebook pritiahne par ludi, ale z toho je velmi male percento, ktore naozaj bude mat zaujem o danu sluzbu/produkt .. ked vidim ako ludia fandia roznym skupinam a inym nezmyselnostiam na facebooku a pocet tychto veci sa splha do desiatok, niekedy az stoviek, tak aj tak uz nemaju prehlad v tom co ich zaujimalo a co nie .. samozrejme na vynimky .. aj tak si myslim, ze tu hovoris o niekom kto nie je nicim zaujimavy a o niecom co aj tak nedava poriadny zmysel
17. 3. 2010 00:02:54
https://webtrh.cz/diskuse/david-beska-sef-online-ve-vydavatelstvi-sanoma-neuznava-facebook#reply475613
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
17. 3. 2010 00:13:52
Propagace na Facebooku funguje těm lidem, kteří si počínají šikovně
Je samozřejmě chyba pomocí PPC na Facebooku propagovat normální webovou stránku nebo mít jen samospádem fungující fanpage, jak popisoval pan Beška.
Úspěšné kampaně na Facebooku vyžadují určité know-how, které se však pan Beška zřejmě neobtěžoval získat.
Už jsem během let zažil několik vln mouder:
- Internet a e-mail je k ničemu, máme telefon a fax
- Publikování na webu je k ničemu, publikuje se na papíře
- Reklama na webu je k ničemu
- SEO je k ničemu
- Facebook je k ničemu
Pan Beška zjevně uznává Internet, e-mail, WWW a reklamu na webu.
Moc asi neuznává SEO:
http://www.kvety.cz/web.php/clanky/?clanekid=1056
http://www.national-geographic.cz/archeologie-a-historie/po-stopach-cernych-kralu-4608/
a Facebook neuznává vůbec. U šéfa online aktivit významného vydavatelství mi to připadá zajímavé.
17. 3. 2010 00:13:52
https://webtrh.cz/diskuse/david-beska-sef-online-ve-vydavatelstvi-sanoma-neuznava-facebook#reply475612
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
17. 3. 2010 06:18:08
nejak ten facebook beres moc osobne
asi zna vek lidi na facebooku
a veci, kterymi se tam zabyvaji:
Napsal petrx;456798
Vytvořil jsem na Facebooku nekomerční skupinu proti hlasovým schránkám:
Nesnáším hlasové schránky / I hate voicemail!
k cemu je dobre psat vsude to "www." ?
17. 3. 2010 06:18:08
https://webtrh.cz/diskuse/david-beska-sef-online-ve-vydavatelstvi-sanoma-neuznava-facebook#reply475611
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
17. 3. 2010 08:48:31
Napsal domain;478715
k cemu je dobre psat vsude to "www."?
Aby se ze seznamu domén stal klikatelný seznam webů
17. 3. 2010 08:48:31
https://webtrh.cz/diskuse/david-beska-sef-online-ve-vydavatelstvi-sanoma-neuznava-facebook#reply475610
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
17. 3. 2010 09:19:50
S článkem souhlasím a myslím si, že jsi ho nepochopil a ve stylu bulvárního novináře napsal krásný název tématu, který o skutečném stavu věcí nic neříká.
Už jen to, že nepíše o facebooku, ale o lidech, kteří ho používají, dává tušit, že jsi ten článek vůbec nečetl. Proč trávíš očividně víc času psaním o tom článku, když sis nedal tu práci 2 minuty číst?
// Aha, už chápu, děláš backlinky...
17. 3. 2010 09:19:50
https://webtrh.cz/diskuse/david-beska-sef-online-ve-vydavatelstvi-sanoma-neuznava-facebook#reply475609
Napsal petrx;478649
David Beška, šéf online ve vydavatelství Sanoma, neuznává Facebook -- ale nejsem si jist, jestli opravdu umí Facebook využívat pro virální získávání příjemců:
http://davidbeska.wordpress.com/2010/03/10/facebook/
Vystupuje jako jeden z nejmoudřejších lidí na českém Internetu:
http://cz.linkedin.com/in/beska
http://www.30minut.cz/david-beska-sanoma-od-prodeje-centra-se-hodnota-projektu-zmenila-estrankycz-byla-dobra-koupe/
který šéfuje samým kvalitním a renomovaným titulům:
http://www.uvdt.cz/default.aspx?section=27&server=1&catalog=1&catitem=515
Vydávané internetové tituly:
www.ESTRANKY.CZ
www.KAFE.CZ
www.KUCHYNE.CZ
www.KVETY.CZ
www.LUXUSNISTORY.CZ
www.MARIECLAIRE.CZ
www.NATIONAL-GEOGRAPHIC.CZ
www.PRAKTICKAZENA.CZ
www.PREDPLATNECASOPISU.CZ
www.PREKVAPENI.CZ
www.PROMENSE.CZ
www.TVUJDUM.CZ
Nevím jestli má význam tenhle příspěvek komentovat.-)) Setkali jsme se pracovně někde? Nemůžu si pomoci, ale z toho co píšete cítím významně zášť...-))
řeknu jen toto:
a) blog je moje soukromá věc a je blogem Davida Bešky jako soukromé osoby...nereflektuje názory společnosti Sanoma
b) nikdy jsem o sobě nikdy neřekl, že se považuji za nejmoudřejšího na českém internetu - vadí-li Vám kurzy a vzdělání v zahraničí, nenadělám s tím nic
c) co se týče webů, které provozujeme, vím o jejich silných i slabých stránkách a za svou práci se nestydím...na to, že před pár lety jsme něměli vůbec nic a teď máme projekty s celkovým počtem, skoro 3 miliony uživatelů....myslím, že to není ostuda
Přeji fajn den
David
17. 3. 2010 16:25:04
https://webtrh.cz/diskuse/david-beska-sef-online-ve-vydavatelstvi-sanoma-neuznava-facebook#reply475608
Napsal petrx;478665
Propagace na Facebooku funguje těm lidem, kteří si počínají šikovně
Je samozřejmě chyba pomocí PPC na Facebooku propagovat normální webovou stránku nebo mít jen samospádem fungující fanpage, jak popisoval pan Beška.
Úspěšné kampaně na Facebooku vyžadují určité know-how, které se však pan Beška zřejmě neobtěžoval získat.
Už jsem během let zažil několik vln mouder:
- Internet a e-mail je k ničemu, máme telefon a fax
- Publikování na webu je k ničemu, publikuje se na papíře
- Reklama na webu je k ničemu
- SEO je k ničemu
- Facebook je k ničemu
Pan Beška zjevně uznává Internet, e-mail, WWW a reklamu na webu.
Moc asi neuznává SEO:
http://www.kvety.cz/web.php/clanky/?clanekid=1056
http://www.national-geographic.cz/archeologie-a-historie/po-stopach-cernych-kralu-4608/
a Facebook neuznává vůbec. U šéfa online aktivit významného vydavatelství mi to připadá zajímavé.
Jinak opět doplním. Vámi zmíněné weby neobhospodařuji....ani moje oddělení...ale na to jste se také mohl zeptat....prostě píšete o něčem o čem navíte jak interně funguje..škoda
17. 3. 2010 16:28:08
https://webtrh.cz/diskuse/david-beska-sef-online-ve-vydavatelstvi-sanoma-neuznava-facebook#reply475607
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
17. 3. 2010 17:04:36
Napsal David Beška;479009
Setkali jsme se pracovně někde? Nemůžu si pomoci, ale z toho co píšete cítím významně zášť...
nepouzivate nahodou voicemail?
17. 3. 2010 17:04:36
https://webtrh.cz/diskuse/david-beska-sef-online-ve-vydavatelstvi-sanoma-neuznava-facebook#reply475606
Napsal domain;479044
nepouzivate nahodou voicemail?
nepouzivam....
17. 3. 2010 17:21:32
https://webtrh.cz/diskuse/david-beska-sef-online-ve-vydavatelstvi-sanoma-neuznava-facebook#reply475605
Jan Brabec
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 3. 2010 20:36:49
S článkem souhlasim
17. 3. 2010 20:36:49
https://webtrh.cz/diskuse/david-beska-sef-online-ve-vydavatelstvi-sanoma-neuznava-facebook#reply475604
Ten článek je hlavně o bezpecnosti a přístupu uzivatelu. Podle mě správně napsané. By mě zajímalo co dokazal pan PetrX, ze umi tak vyznamne a "odborne" komentovat práci a nazory jiných.
17. 3. 2010 21:35:41
https://webtrh.cz/diskuse/david-beska-sef-online-ve-vydavatelstvi-sanoma-neuznava-facebook#reply475603
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
17. 3. 2010 22:49:03
Napsal Mirek66;479231
By mě zajímalo co dokazal pan PetrX, ze umi tak vyznamne a "odborne" komentovat práci a nazory jiných.
je to nejvyznamnejsi anti-voicemail disident nultych let
17. 3. 2010 22:49:03
https://webtrh.cz/diskuse/david-beska-sef-online-ve-vydavatelstvi-sanoma-neuznava-facebook#reply475602
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
17. 3. 2010 23:25:08
Ano, seženete třeba 200 fanoušků za den. Rostete raketove. Jenže co pak? Vypnete kampaň a druhy den Vam fanoušci ze stránky pomalu mizi. Z toho se dá krasne vyčíst, ze lidem na Facebooku je vlastně jedno, čemu fandí, v jake jsou skupině či na jake strance.
Tohle mluví za vše :). Aneb už jsem všechny nadpisy na stránkách změnil na H1, 90% slov v textu jsou klíčová a pořád nejsem ve vyhledávačích první. SEO optimalizace zkrátka nefunguje :).
V pohodě, nikdo nerozumí všemu. Ale Fcbk marketing je o víc věcech, než o 200 fanoušcích denně ;).
17. 3. 2010 23:25:08
https://webtrh.cz/diskuse/david-beska-sef-online-ve-vydavatelstvi-sanoma-neuznava-facebook#reply475601
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
18. 3. 2010 00:33:33
Napsal David Beška;479009
c) co se týče webů, které provozujeme, vím o jejich silných i slabých stránkách a za svou práci se nestydím...na to, že před pár lety jsme něměli vůbec nic a teď máme projekty s celkovým počtem, skoro 3 miliony uživatelů....myslím, že to není ostuda
Ano, koupili jste si generátor návštěvnosti eStránky a fungující TvujDum.cz. To je asi tak všechno, ostatní weby nejsou moc významné.
Napsal David Beška;479010
Jinak opět doplním. Vámi zmíněné weby neobhospodařuji....ani moje oddělení...ale na to jste se také mohl zeptat....prostě píšete o něčem o čem navíte jak interně funguje..škoda
Podle LinkedIn je váš titul "Publisher Online Operations" -- chcete říci, že weby typu www.kvety.cz dělá na koleně oddělení papírových časopisů?
OK, v interview na 30minut.cz se zmiňujete jen o několika webech, přičemž jste eStranky a www.TvujDum.cz koupili, weby www.Kuchyne.cz a www.Kafe.cz si developujete od začátku sami.
Weby Kuchyne.cz i Kafe.cz jsou příkladem zábavného anti-SEO. Zdá se, že "Online Opertions" Sanomy nemají rády parametr alt v tagu , ale o to více mají na Kuchyne.cz rády meta keywords.
Na webu Kafe.cz jsem u článku meta keywords nenašel, zato se tam najdou jiné věci. Zlatým hřebem je nadpis Reklama vyvedený v H2 před textem článku:
To by mě zajímalo, kde udělali soudruzi z NDR chybu.
18. 3. 2010 00:33:33
https://webtrh.cz/diskuse/david-beska-sef-online-ve-vydavatelstvi-sanoma-neuznava-facebook#reply475600
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit