Zadejte hledaný výraz...

Další "skvělý" zákazník – jak byste řešili?

James.pond
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
10. 12. 2009 11:21:59
Napsal VybornyWeb.cz;412217
Ona vypotřebovala 30% toneru do 14 dní?
Měla si spíš objednat pronájem tiskárny na 14 dní :D, jinak takový zákazník by měl být někde na černé listině.
10. 12. 2009 11:21:59
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili/strana/2#reply416525
Tomas Cupr
verified
rating uzivatele
10. 12. 2009 13:39:45
Ja vam nevim, me to nikdy za ty problemy nestoji. 99.9% zakazniku je poctivych a slusnych (neoperuji ovsem v CR, kde je situace pravdepodobne jina ;-) ) a tomu 0.1% "blbcu" vratim penize a nikdy uz jim nic neprodam. Zadne nervy, ztrata minimlani, reputace 100% (on vam i ten blbec nekdy necha dobrou recenzi, kdyz ma pocit ze s nim bylo zachazeno dobre - i kdyz nema treba pravdu)
10. 12. 2009 13:39:45
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili/strana/2#reply416524
on.la
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
10. 12. 2009 17:48:27
Napsal VybornyWeb.cz;412217
Ona vypotřebovala 30% toneru do 14 dní?
v nových tiskárnách jsou obvykle jen tzv. startovací sady tonerů, které mají třeba polovinu nebo i méně náplně než nové tonery.
10. 12. 2009 17:48:27
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili/strana/2#reply416523
Tomasoo
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 12. 2009 18:00:48
Zajímavé že ČOI řeší tekové p.čoviny, ale když sem je upozorňoval na jistou firmu, ktere si "ulejvala" desetiticice a mozna i vic tak nic nedelala. Jeste reknu ze tato firma nemela zivnostensky list, nebyla zapsana v OR, ne webu neuvedla telefon jmeno mail a ani adresu:smoking: a reklamaci fakturu ci jiny doklad samozrejme neznala a vesele si podnika dal... V cr je krasne :smoking::smoking:.....
10. 12. 2009 18:00:48
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili/strana/2#reply416522
mka
verified
rating uzivatele
10. 12. 2009 18:20:07
Napsal Tomasoo;412547
Zajímavé že ČOI řeší tekové p.čoviny, ale když sem je upozorňoval na jistou firmu, ktere si "ulejvala" desetiticice a mozna i vic tak nic nedelala. Jeste reknu ze tato firma nemela zivnostensky list, nebyla zapsana v OR, ne webu neuvedla telefon jmeno mail a ani adresu:smoking: a reklamaci fakturu ci jiny doklad samozrejme neznala a vesele si podnika dal... V cr je krasne :smoking::smoking:.....
No, to asi není tak úplně pro ČOI, jako spíš pro živnostenský úřad a další OČTZ.
10. 12. 2009 18:20:07
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili/strana/2#reply416521
Tomasoo
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 12. 2009 18:48:48
Napsal mka;412564
No, to asi není tak úplně pro ČOI, jako spíš pro živnostenský úřad a další OČTZ.
Tak to by si snad mohli vyresit mezi sebou a nebo mne, alespon odkazat, ale myslim si ze toto take pod COI spada.
10. 12. 2009 18:48:48
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili/strana/2#reply416520
on.la
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
10. 12. 2009 22:41:53
Napsal Tomasoo;412586
Tak to by si snad mohli vyresit mezi sebou a nebo mne, alespon odkazat, ale myslim si ze toto take pod COI spada.
řekl bych že nespadá, opravdu to bude spíš na ŽÚ. a že si úřady předají něco mezi sebou? z toho už jsem dávno vyrostl.
10. 12. 2009 22:41:53
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili/strana/2#reply416519
Jirkil
verified
rating uzivatele
18. 12. 2009 04:46:44
Jak tak čtu tak ti poslala tiskárnu a tím pádem neodstoupila od smlouvy. Z článku který sem vložil Jerry je patrné, že měla poslat dopis, který by ti musel přijít nejpozději ve lhůtě do 14 dnů.
Další otázkou je, do kdy je vlastně možné zboží vrátit. Stačí poslední den lhůty poslat zboží zpět poštou? Nestačí a dokonce ani samotné (do)putování zboží není rozhodující. Rozhodující je akt odstoupení od smlouvy. ""Musí být doručeno odstoupení od smlouvy, nemusí se ihned posílat zboží. Ale platí, že odstoupení od smlouvy musí být v této lhůtě doručeno, nestačí pouhé zaslání poslední den lhůty. Takže platí poslat odstoupení od smlouvy co nejdříve, aby došlo v té lhůtě 14 dnů a nestačí odstoupení od smlouvy odeslat poslední den lhůty. Zboží lze zaslat později po domluvě s prodejcem,"" vysvětluje Jiří Žůrek z SOS.
18. 12. 2009 04:46:44
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili/strana/2#reply416518
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit