Zadejte hledaný výraz...

Další "skvělý" zákazník – jak byste řešili?

Fyod
verified
rating uzivatele
8. 12. 2009 15:57:41
Objevila se paní, která si objednala zboží, část výrobku vypotřebovala (30%) a pak poslala nazpět a do emailu napsala že chce okamžitě peníze zpět. Odepsal sem ji s odkazem na obchodní, reklamační a "14denní" podmínky, který odpovídají všem zákonům, napsal se ji jak postupovat a co my pak uděláme. Ke vrácenýmu zboží vyjádření nebylo. V dalším emailu napsala, že je na mateřské dovolené a že 900kč je pro ní dost peněz (což chápu, ale nezajímá mě to, já ji nenutil nic kupovat). Produkt je takový, který se prodává několik měsíců a z cca 100ks mohli být 2 další reklamace, který se vyřešily bezproblémově výmenou. Tady je však problém, že chce za každou cenu vrátit peníze.
Produkt jsme mezitím testovali, všechno je pořádku. Paní mezitím vyhrozila, že pokud okamžitě nedostane peníze, tak pošpiní eshop všude, kde to jen půjde. Je zatím cca 10 dní od vrácení zboží. Dnes jsem napsal, že je vše v pořádku a že to budem posílat zpět.
Ona napsala "Na to už je pozdě, pišu negativní hodnocení všude" :D
Napadlo mě snad jen ji zpětně "pohrozit", že pokud takové neoprávěné komentáře najdeme, tak bude podáno trestní oznámení z důvodu pomluvy a špinění dobrého jména (nebo jak je to přesně formulovaný).
S ČOI sem už reklamaci řešil, byl to podobný případ a dostali jsme pochvalu, že je všechno v pořádku a zákazník je asi blázen.
Jako další její krok čekám právě udání.
Už mě tito cvoci těžce přestávají bavit.
Ještě dodám: všechny naše emaily jsou psány s klidným "tónem", s citacemi a odkazy na zákony, zcela bez emocí a bez urážek.
8. 12. 2009 15:57:41
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili#reply416540
No.. co k tomuhle říct. To se bohužel nedá ani nijak řešit. Osobně si myslím, že není možné eshop s dobrým jménem nijak snadno pošpinit a že paní spíše vyhrožuje.
8. 12. 2009 16:24:56
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili#reply416539
Antorr
verified
rating uzivatele
(126 hodnocení)
8. 12. 2009 16:28:28
Trestní oznámení, kdyz zjistis ze skutecne pomlouvá shop? Co jiného poradit? Rekni ji ze 14 ma na navrácení nepoužitého zboží a ona jej použila. Nevim teda o co se presne jedná. Ale vypotrebovala 30 procent. Takze je to pro dalsiho jiz nepoužitelné a tedy neprodejné
8. 12. 2009 16:28:28
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili#reply416538
Napsal Antorr;410995
Trestní oznámení, kdyz zjistis ze skutecne pomlouvá shop? Co jiného poradit? Rekni ji ze 14 ma na navrácení nepoužitého zboží a ona jej použila. Nevim teda o co se presne jedná. Ale vypotrebovala 30 procent. Takze je to pro dalsiho jiz nepoužitelné a tedy neprodejné
To je samozřejmně řešení, ale osobně si myslím že škody na penězích a čase při takovémhle řízení by byly naprosto zbytečně vyhozené peníze. Pochybuji že paní své výhružky splní a pokud splní, mmusela by jimi opravdu zasypat celý internet, aby to mělo nějaký efekt.
8. 12. 2009 16:30:47
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili#reply416537
Fyod
verified
rating uzivatele
8. 12. 2009 16:31:11
Pokud by se jednalo o neotevřený zboží, a ona napsala, že udělala blbost a je to pro ní moc peněz tak to bez váhání vrátíme.
V tomto případě není ale možné zboží dál prodat. Použít jej pro sebe můžu, ale s jakou ztrátou? Toto když udělá víc zákazníků tak můžu jít na dlouhodobou dovolenou :D
8. 12. 2009 16:31:11
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili#reply416536
Napsal Fyod;410999
Pokud by se jednalo o neotevřený zboží, a ona napsala, že udělala blbost a je to pro ní moc peněz tak to bez váhání vrátíme.
V tomto případě není ale možné zboží dál prodat. Použít jej pro sebe můžu, ale s jakou ztrátou? Toto když udělá víc zákazníků tak můžu jít na dlouhodobou dovolenou :D
To rozhodně, nemyslel jsem tím, že by se paní mělo vyhovět :)
8. 12. 2009 16:35:37
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili#reply416535
Antorr
verified
rating uzivatele
(126 hodnocení)
8. 12. 2009 16:36:42
O jaké zboží vlastne jde?
8. 12. 2009 16:36:42
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili#reply416534
JerryBestie
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
8. 12. 2009 16:55:23
Nastuduj tohle: http://www.lupa.cz/clanky/vite-kdy-a-jak-vratit-zbozi-zakoupene-v-e-shopu/
Krasne tam resi tech spotrebovanych 30%
8. 12. 2009 16:55:23
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili#reply416533
mka
verified
rating uzivatele
8. 12. 2009 17:14:24
No, pokud je to výrobek, který nelze uvést do původního stavu (např. z části vypotřebovaná zubní pasta), jsou náklady spojené s vrácením zboží rovny pořizovacím nákladům (obchodníka), neboť takové zboží je již dále neprodejné.
Tak. A kdo to zkusí popřít?
8. 12. 2009 17:14:24
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili#reply416532
Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
8. 12. 2009 17:56:40
tak potom určite napíš čo odpísala, poprípade ako sa to vyriešila :), určite sa viacerým webtržníkom zídu rady :)
8. 12. 2009 17:56:40
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili#reply416531
Santhew
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 12. 2009 18:53:54
Víc takových zákazníků a můžeme jít na dlouhodobou dovolenou všichni...
8. 12. 2009 18:53:54
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili#reply416530
Jedna tiskarna hore dole :-)
8. 12. 2009 20:01:05
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili#reply416529
Fyod
verified
rating uzivatele
8. 12. 2009 20:36:02
Ano, jedná se o tiskárnu a tímto velice děkuji Jerrymu za odkaz.
Je tam popsaná v podstatě naprosto stejná situace.
Co tam ale není popsaný, a to asi ani zákon neřeší - kolik strhnout z původní částky. Takovou tiskárnu totíž nelze uvést do původního "prodejního" stavu. To mám stříkačkama doplnit inkoust kterej chybí? :D Samozřejmě, prodat to na Aukru s popisem tohoto stavu lze.
Pošlu ji přímo odkaz a ještě budu muset zkontrolovat přesný počet dní.
Problém ale určitě nastane, když napíšeme, že nedostane celou částku, to bude další etapa.
Fakt výborný řešit tydle blbosti v předvánočním šílenství.
Design: to se řekne. Mě ani o těch pár peněz nejde. Tady jde o princip a postoj "naval prachy, mě se to nelíbí". Kdoví kolika eshopům tohle už udělala, a udělá... A ještě z toho vyzní "podvodníckej eshop oškubal nevinnou maminku na mateřské dovolené".
Říkám, pokud zákazník zavolá (v tomto případě jenom píše) a slušně vysvětlí situaci a poptá se jak by se dala vyřešit, rozumný východisko se z 99% najde. Bohužel se ale s tím jedním procentem počítat musí.
8. 12. 2009 20:36:02
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili#reply416528
mka
verified
rating uzivatele
9. 12. 2009 09:13:09
Co je na tom složitého?
Je-li součástí zboží nějaký "spotřebák", tak ho v takovém případě prostě vyměníš za nový, nepoužitý a je to. A zbývajících 185,- Kč jí pošleš. Ať se ženská třeba vztekne :-)
9. 12. 2009 09:13:09
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili#reply416527
Milan
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
10. 12. 2009 10:54:50
Ona vypotřebovala 30% toneru do 14 dní?
10. 12. 2009 10:54:50
https://webtrh.cz/diskuse/dalsi-skvely-zakaznik-jak-byste-resili#reply416526
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit