Zadejte hledaný výraz...

CZ eshop, SK zákazník – jak s poštovným?

David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
15. 12. 2016 12:17:24
Zdravím Webtržníci,
toho téma jsem tu nenašel. Mám pouze CZ shop, ale sem tam zabloudí SK zákazník. Protože prodáváme hadry máme celkově nějakou nějakou vratkovost.
Nicméně jak je to s poštovným za hranice? Logicky je drahší ( podstatně) a proto nemáme SK mutaci eshopu - nechceme zatím nést toto riziko. Když si objedná zahraniční klient na Cz verzi, je legitimní mít v obchodních podmínkách něco v tom smyslu, že eshop je pro zákazníky z CZ a zahraniční zákazníci nemají při vratce nárok na poštovné?
Díky
15. 12. 2016 12:17:24
https://webtrh.cz/diskuse/cz-eshop-sk-zakaznik-jak-s-postovnym#reply1243674
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
15. 12. 2016 12:32:10
Toho se nemusíš bát a klidně tam to poštovné dej, aby se ti zaplatilo. My máme poštovné na SK 10 éček a lidi s tím nemají sebemenší problém. Posíláme i na dobírku a nepřebrané zásilky nejsou. Je to tím, že lidé, kteří objednávají za větší peníze, prostě přebírají. Za druhé už je to mezinárodní doprava a řidiči mají za nedoručení hodně velké pokuty. Ale ty máš ty hadry a to je fakt na nic, tam ta vratkovost prostě bude ... tak to riziko započítej do ceny.
15. 12. 2016 12:32:10
https://webtrh.cz/diskuse/cz-eshop-sk-zakaznik-jak-s-postovnym#reply1243673
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
15. 12. 2016 13:09:59
Napsal beraniste;1346523
Toho se nemusíš bát a klidně tam to poštovné dej, aby se ti zaplatilo. My máme poštovné na SK 10 éček a lidi s tím nemají sebemenší problém. Posíláme i na dobírku a nepřebrané zásilky nejsou. Je to tím, že lidé, kteří objednávají za větší peníze, prostě přebírají. Za druhé už je to mezinárodní doprava a řidiči mají za nedoručení hodně velké pokuty. Ale ty máš ty hadry a to je fakt na nic, tam ta vratkovost prostě bude ... tak to riziko započítej do ceny.
ale když ti vrací zboží tak tu napálenou sumu musíš vrátit :)
15. 12. 2016 13:09:59
https://webtrh.cz/diskuse/cz-eshop-sk-zakaznik-jak-s-postovnym#reply1243672
Napsal dkoudela;1346534
ale když ti vrací zboží tak tu napálenou sumu musíš vrátit :)
Tak to je pak otázka, kolik % objednávek se ti bude vracet. Proto si to poštovné nastavíš tak, aby sis pokryl náklady na ty vratky ;-)
15. 12. 2016 14:10:11
https://webtrh.cz/diskuse/cz-eshop-sk-zakaznik-jak-s-postovnym#reply1243671
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
15. 12. 2016 15:32:25
Přesně tak a ještě musíme počítat s reklamacemi a vzhledem k tomu, že všechny uznáváme, by nás to jinak asi zabilo.
15. 12. 2016 15:32:25
https://webtrh.cz/diskuse/cz-eshop-sk-zakaznik-jak-s-postovnym#reply1243670
ltjd
verified
rating uzivatele
16. 12. 2016 10:28:56
Postabezhranic - neni to nejrychlejsi, ale je tam 105 Kč mam pocit a hlavně nemusis na postu vyplnovat slozenku. A i s cestou k nim přes tvého dopravce je to většinou levnější než česká pošta rovnou.
Pak jsme presli na GLS a tam mame sk za 105 Kč s dobírkou a výhoda je že SK a CZ balíčky exportujeme najednou, tj neřešíš kam to jde, jen v exportu máme jinou adresu a cenu v EUR a pak ti to chodí na EUR účet třeba u FIO.
16. 12. 2016 10:28:56
https://webtrh.cz/diskuse/cz-eshop-sk-zakaznik-jak-s-postovnym#reply1243669
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit