Zadejte hledaný výraz...

ČP a zničený balík

tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
9. 12. 2014 18:17:16
Další můj dotaz :D - vrátil se mi balík, jelikož adresát ho nepřevzal. Problém je, že ten balík vypadá, jako by jedna jeho část prošla skartovacím procesem.
Má tu někdo zkušenost / návod, jak vytlouct z ČP nahrádu?
Ono není cool utrátit 110kč za poštovný a dostat zničený balík.
9. 12. 2014 18:17:16
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-zniceny-balik#reply1075055
Teď už blbě. Měl jsi to reklamovat ihned při přebírání - respektive měl být o tom udělaný zápis.
9. 12. 2014 18:27:58
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-zniceny-balik#reply1075054
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
9. 12. 2014 18:31:18
Napsal mytrix;1148393
Teď už blbě. Měl jsi to reklamovat ihned při přebírání - respektive měl být o tom udělaný zápis.
tak příště, jsem nevěděl a ta za přepážkou zrovna akční nebyla, nehledě na to, že jsem si toho hned nevšiml, jak moc to je
9. 12. 2014 18:31:18
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-zniceny-balik#reply1075053
No on se člověk nesmí nechat vystresovat ve spěchu, obzvláště teď před vánoci, kdy je všude tuna lidí a každej spěchá :) Když bys to hned reklamoval, tak by to dotyčná s tebou otevřela a překontrolovala obsah. Pokud by byl poškozený, tak náhrada škody by byla možná v rámci pojištění toho balíku.
9. 12. 2014 18:36:40
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-zniceny-balik#reply1075052
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
9. 12. 2014 20:11:20
no pošozený balík nepřebírat u dveří, nechat poslat na depo, nebo na svoji poštu. Tam zásilku otevřít s vedoucí ) nebo na relamačním oddělení. Udělají zápis,pokud je to firemní balík tak sebou beru i prodejní fa. Vyčíslíš co to zničili a Buďti řeknou že to máš blbě zabalený a máš smůlu ( pokud posíláš jako koncák tak to dělají běžně) ,nebo reklamaci uznají a ztrátu, nebo škodu uhradí, obvykle do 14 dnů složenkou.
Já vždy nárokuji poštovné (pokud balík nebyl převzat kvůli poškození) obalový materiál ( v mém případě 80Kč za karton) + prodejní cenu s DPH.
A vždy nám to zatím uhradili
9. 12. 2014 20:11:20
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-zniceny-balik#reply1075051
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
9. 12. 2014 20:12:48
Napsal jakanas;1148426
no pošozený balík nepřebírat u dveří, nechat poslat na depo, nebo na svoji poštu. Tam zásilku otevřít s vedoucí ) nebo na relamačním oddělení. Udělají zápis,pokud je to firemní balík tak sebou beru i prodejní fa. Vyčíslíš co to zničili a Buďti řeknou že to máš blbě zabalený a máš smůlu ( pokud posíláš jako koncák tak to dělají běžně) ,nebo reklamaci uznají a ztrátu, nebo škodu uhradí, obvykle do 14 dnů složenkou.
Já vždy nárokuji poštovné (pokud balík nebyl převzat kvůli poškození) obalový materiál ( v mém případě 80Kč za karton) + prodejní cenu s DPH.
A vždy nám to zatím uhradili
díky
9. 12. 2014 20:12:48
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-zniceny-balik#reply1075050
Evelina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 12. 2014 07:40:11
můžeš reklamovat do 2 dnů od převzetí. Vezmi to na poštu se vším, včeně obalovýho materiálu a reklamuj to, pokud bylo uvnitř něco poškozeno.
Reklamace - Česká pošta
10. 12. 2014 07:40:11
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-zniceny-balik#reply1075049
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
10. 12. 2014 10:19:53
Je divné že ti to vůbec vydali - u nás viditelně zničený balík pošta ani nedoručuje a musí se osobně přebrat na pobočce.
10. 12. 2014 10:19:53
https://webtrh.cz/diskuse/cp-a-zniceny-balik#reply1075048
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit