Zadejte hledaný výraz...

Copyvrighting???

Milan
verified
rating uzivatele
9. 6. 2009 11:26:16
Ahoj nikdy som sa o toto tema nezaújaml tak prepačte moju negramotnosť v tomto odvetvý...
pojmu chápem, ale ako sa to píše a čo je nato všetko treba?
Ak by sa našiel nejaky dobrák, ktorý by mi to vysvetlil tak by som mu bol vďačný.... Vopred dik:thumbup:
9. 6. 2009 11:26:16
https://webtrh.cz/diskuse/copyvrighting#reply318060
copywriting -> google -> wikipedia
9. 6. 2009 11:55:46
https://webtrh.cz/diskuse/copyvrighting#reply318059
Milan
verified
rating uzivatele
9. 6. 2009 15:05:06
Napsal Neregistrovaný;301683
copywriting -> google -> wikipedia
no jasne boze ze mato nenapadlo
9. 6. 2009 15:05:06
https://webtrh.cz/diskuse/copyvrighting#reply318058
Tuttinho
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
9. 6. 2009 15:31:29
Napsal HUBO;301812
no jasne boze ze mato nenapadlo
no nekdy je to i ctrlc + ctrlv
9. 6. 2009 15:31:29
https://webtrh.cz/diskuse/copyvrighting#reply318057
Mike
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
10. 6. 2009 09:58:37
Hlavně to prosímtě nezačni nabízet s tvojí slovenštinou...
10. 6. 2009 09:58:37
https://webtrh.cz/diskuse/copyvrighting#reply318056
Milan
verified
rating uzivatele
10. 6. 2009 10:36:24
Napsal agile;302284
Hlavně to prosímtě nezačni nabízet s tvojí slovenštinou...
ako som už pisal inde pokial nemusim tak na gramatiku nepozeram...
Iba som chcel bližšie vedieť čo to zahrna... určite sa stym nejdem ďalej zaoberať
10. 6. 2009 10:36:24
https://webtrh.cz/diskuse/copyvrighting#reply318055
Ahoj, copywriting má dvě úrovně. Pod tou klasickou se většinou myslí jakékoliv dodávání textů na zadané téma (včetně článků pro webové magazíny apod.). V tomto případě stačí jen mít dostatečný rozhled a umět vyhledávat a ověřovat informace. Samozřejmě je třeba mít trochu toho "pisatelského střeva" a umět jazyk, ve kterém je text psán. Tímto se většinou zabývají studenti.
Copywriting ale může mít ještě vyšší úroveň - na takového copywritera jsou ale kladeny mnohem větší nároky. Texty jsou marketingově zaměřené, mají motivovat čtenáře k určité akci, mají svůj cíl a funkci. Tyto texty najdeme na letácích, PR materiálech, ale také na webových stránkách, které nejsou jen od toho, aby se počítala návštěvnost, ale které mají za cíl přesvědčit čtenáře ke koupi služby, produktu...
V tomto případě je třeba na základ popsaný výše mít určitou nadstavbu - alespoň částečně se vyznat v marketingu, vědět, jaké funkce mají jednotlivé výrazové prostředky, znát sociální prostředí čtenářů, umět se jim přizpůsobit atd. Takový text vyžaduje také mnohem důkladnější přípravu, od detailních požadavků klienta (jakého cíle chce dosáhnout, jaká je cílová skupina) až po zvažování funkčnosti každé jednotlivé věty, každého slůvka v textu. O správnosti z hlediska faktického a jazykového snad není třeba mluvit.
11. 6. 2009 10:40:14
https://webtrh.cz/diskuse/copyvrighting#reply318054
Milan
verified
rating uzivatele
11. 6. 2009 10:45:52
Napsal ceskytext;302931
Ahoj, copywriting má dvě úrovně. Pod tou klasickou se většinou myslí jakékoliv dodávání textů na zadané téma (včetně článků pro webové magazíny apod.). V tomto případě stačí jen mít dostatečný rozhled a umět vyhledávat a ověřovat informace. Samozřejmě je třeba mít trochu toho "pisatelského střeva" a umět jazyk, ve kterém je text psán. Tímto se většinou zabývají studenti.
Copywriting ale může mít ještě vyšší úroveň - na takového copywritera jsou ale kladeny mnohem větší nároky. Texty jsou marketingově zaměřené, mají motivovat čtenáře k určité akci, mají svůj cíl a funkci. Tyto texty najdeme na letácích, PR materiálech, ale také na webových stránkách, které nejsou jen od toho, aby se počítala návštěvnost, ale které mají za cíl přesvědčit čtenáře ke koupi služby, produktu...
V tomto případě je třeba na základ popsaný výše mít určitou nadstavbu - alespoň částečně se vyznat v marketingu, vědět, jaké funkce mají jednotlivé výrazové prostředky, znát sociální prostředí čtenářů, umět se jim přizpůsobit atd. Takový text vyžaduje také mnohem důkladnější přípravu, od detailních požadavků klienta (jakého cíle chce dosáhnout, jaká je cílová skupina) až po zvažování funkčnosti každé jednotlivé věty, každého slůvka v textu. O správnosti z hlediska faktického a jazykového snad není třeba mluvit.
Ďakujem ti za tvoju ochotu a davam +
11. 6. 2009 10:45:52
https://webtrh.cz/diskuse/copyvrighting#reply318053
Napsal HUBO;302936
Ďakujem ti za tvoju ochotu a davam +
Není zač:-)
11. 6. 2009 22:44:40
https://webtrh.cz/diskuse/copyvrighting#reply318052
Scorp
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
13. 6. 2009 01:13:44
Napsal HUBO;302304
ako som už pisal inde pokial nemusim tak na gramatiku nepozeram...
Iba som chcel bližšie vedieť čo to zahrna... určite sa stym nejdem ďalej zaoberať
Máš snáď mozog bežne v sleep móde, či je to pre neho príliš náročné? Ono keď sa človek rýpe v tom internetovom hnoji a musí sa hrabať v takomto odpade, dokáže to solídne skaziť jeho vlastný pravopis...
Pretože je jasne vidieť rozdiel medzi idiotom -
"Včera sme boly pyť a vipyl som štiri vodki a try rumi."
a aspoň priemerne vzdelaným človekom -
"Včera sme boli piť a vypil som štyri vodky a tri rumy."
Pokiaľ nechceš pôsobiť ako idiot, minimálne na pravopis pozerať musíš... teda pokiaľ v tých dvoch vetách vidíš nejaký rozdiel
13. 6. 2009 01:13:44
https://webtrh.cz/diskuse/copyvrighting#reply318051
mark0
verified
rating uzivatele
30. 6. 2009 11:26:00
Ahoj, pokud se chceš dozvědět něco více, doporučuji projít články týkající se problematiky copywritingu tady. Mohlo by se to hodit:)
30. 6. 2009 11:26:00
https://webtrh.cz/diskuse/copyvrighting#reply318050
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit