Zadejte hledaný výraz...

Coffee shop – PITTI CAFFE

Zdravim miestnu komunitu,
po nejakom case si aj ja do seba necham hodit kamenom, tentokrat je to design specializovaneho e-shopu Slovenskeho a Ceskeho zastupenia Talianskej znacky PITTI CAFE.
E-shop je specificky v tom, ze bude viacmenej ponukat tzv. "office programy" pre male a stredne firmy, kde sa neplati za pristroj (kaovar), ktory v pripade volby programu a urciteho mnozstva odobratej kavy dostavate zdarma.
Volil som uplne cisty design nakolko sa jedna o potrevinarske produkty cheli sme dosiahnut iluziu cistoty a zaroven exkluzivity.
Dufam ze sa podarilo dosiahnut ciele a to prezentovat znacku, produktovu radu a strategiu predaja.
Budem rad za kazdu pripomienku, alebo postreh.
Design stranok
http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2012/029/b/e/pitticaffe_sk_by_pa3ick-d4nwj0p.png
Pre lepsiu predstavivost mam nakodovanu aj HTML sablonu
http://pitti-caffe.e-comerce.sk/
http://pitti-caffe.e-comerce.sk/vypis.html#
Nakodovany e-shop
http://www.pitti-caffe.e-comerce.sk/
plugin pre 3D zobrazenie tovaru
http://www.pitti-caffe.e-comerce.sk/...freedom-c11/25
// V pripade zaujmu o podobne riesenie ci uz e-shopu, alebo webovych stranok ma nevahajte kontaktovat
29. 1. 2012 20:37:03
https://webtrh.cz/diskuse/coffee-shop-pitti-caffe#reply724889
Jan Uruba
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
29. 1. 2012 20:47:51
Pěkné, jednoduché, přehledné... mě se to líbí
29. 1. 2012 20:47:51
https://webtrh.cz/diskuse/coffee-shop-pitti-caffe#reply724888
VOSICKA
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
29. 1. 2012 21:02:33
Mě se to též líbí, když bych si chtěl koupit kávovar tak taková stránka by mi určitě dodala pocit kvality a dobrého nákupu;-)
29. 1. 2012 21:02:33
https://webtrh.cz/diskuse/coffee-shop-pitti-caffe#reply724887
marw
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 1. 2012 21:11:58
Barevne mi to pripomnelo obal od Kofoly :)
29. 1. 2012 21:11:58
https://webtrh.cz/diskuse/coffee-shop-pitti-caffe#reply724886
800XE
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
29. 1. 2012 21:14:55
Přehledný, pěkný na pohled. Akorát některý přechodový efekty v carouselu mi připadají dost přehnaný, ale to je detail.
29. 1. 2012 21:14:55
https://webtrh.cz/diskuse/coffee-shop-pitti-caffe#reply724885
Michal Haták
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 1. 2012 21:34:14
taky se mi libi :) je to pekny, cisty
a jednu rejpavou: nema v baneru na HP byt "Je čas na PITTI CAFFE" (2x T v PITTI)
29. 1. 2012 21:34:14
https://webtrh.cz/diskuse/coffee-shop-pitti-caffe#reply724884
Pěkné, jednoduché, přehledné... mě se to líbí
Diki :)
---------- Příspěvek doplněn 29.01.2012 v 21:54 ----------
Napsal VOSICKA;751784
Mě se to též líbí, když bych si chtěl koupit kávovar tak taková stránka by mi určitě dodala pocit kvality a dobrého nákupu;-)
Tak podobne pocity by som prial kazdemu zakaznikovi nasho klienta :)
---------- Příspěvek doplněn 29.01.2012 v 21:55 ----------
Napsal 800XE;751791
Přehledný, pěkný na pohled. Akorát některý přechodový efekty v carouselu mi připadají dost přehnaný, ale to je detail.
Diki, efekty v slide show su vyberane nahodne as z 10 co ma ten plugin k dispozicii, to poladime az nakoniec :)
---------- Příspěvek doplněn 29.01.2012 v 21:57 ----------
Napsal Twista;751803
taky se mi libi :) je to pekny, cisty
a jednu rejpavou: nema v baneru na HP byt "Je čas na PITTI CAFFE" (2x T v PITTI)
Jasne ze ma ! Inac upozornit na chybu nikdy neberiem ako rypanie. Texty su viacmenej ilustracne, ono to pred zverejnenim aj tak prechadza nas copywriter a potom ked tam budu chyby...Beda mu ! :)
29. 1. 2012 21:52:50
https://webtrh.cz/diskuse/coffee-shop-pitti-caffe#reply724883
Václav Šťastný
verified
rating uzivatele
29. 1. 2012 22:03:33
Pěkný, čistý
akorát ten newsletter je moc nalepenej dole
29. 1. 2012 22:03:33
https://webtrh.cz/diskuse/coffee-shop-pitti-caffe#reply724882
Moc hezký, na první pohled čisté, přiměřeně výrazné, super.
29. 1. 2012 22:18:56
https://webtrh.cz/diskuse/coffee-shop-pitti-caffe#reply724881
Graficky fakt pěkný.
Jinak sry, že furt otravuju s použitelností, ale teď čtu o použitelnosti jednu knížku za druhou a nedá mi to :)
1) Jak máš nahoře nad tel. číslem nápis PITI Coffee Servis - asi bych jako uživatel nevěděl, jestli na to můžu kliknout - nějak mě to vybízí ke kliknutí, i když to není podtržený
2) Na všech buttonech je ta šipka málo viditelná (pro méně zrakově obdařené :) bude neviditelná)
3) Největším problémem je, že jako uživatel bych byl zmatený tím, jestli hnědé bloky/buttony s velkými cenami patří k obrázkům a dostanu se na stejnou podstránku, jako když kliknu na oranžovou šipečku u nadpisu nad obrázkem (předpokládám že ne, ovšem vypadá to tak)
4) Vzhledem k tomu, že se bude jednat o středně velký web, asi bych doplnil drobčkovou navigaci
5) Vyhledávací box je z hlediska použitelnosti celý špatně - ale určitě víš, jak by to mělo vypadat :)
6) Dole máš "napranou" výzvu k newsletteru a nahoře v headeru plýtváš místem - možná by to chtělo ten nepoměr vyrovnat
7) Myslím si, že ve výpisu produktů (obr. 2) není třeba dávat box s množstvím produktu - myslíš, že na této stránce bude někdo objednávat u podobného druhu zboží? Podle mě by úplně stačil button detail produktu v oranžové barvě s ikonou lupy/oka a vpravo od toho cena. Teoreticky by stačila jen cena a podtržený název produktu, ale chápu, že se ti do toho jako grafikovi nebude chtít.
8) Jak máš 3 obrázky vedle sebe a nad nimi nadpisy a krátký textík, tak tam bych dal trochu více místa na text, ať to může markeťák/copywriter lépe promáknout. Tzn. rozšířil bych celý box na výšku a dal aspoň 3 - 4 řádky.
9) Chtělo by to jedním výstižným heslem říct, kam jsem se dostal. Asi bych to hodil napravo od loga - něco jako "vše pro milovníky kávy s možností pronájmu" - jen ne takhle humpolácky :) - na úvodní stránce se to dá vytušit, u podstránek už by to bylo k užitku. Pokud by se do sloganu ještě dalo dostat, co je PITI, bylo by tu supr - nevím, jestli je to značka kávy, kávovarů, název e-shopu nebo firmy?
10) Také nevím, jestli box "jedinečné kávové směsi PITI" je to stejné jako "Pitti cafe" v menu - asi ano, pojmenoval bych to stejně a menu seřadil dle těch velkých obrázků
29. 1. 2012 22:58:32
https://webtrh.cz/diskuse/coffee-shop-pitti-caffe#reply724880
polakpet
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 1. 2012 23:00:52
Nikdo se nepouští do záporů, no já aspoň nějaké zkusím najít. Cílem kritiky není jen pochvala, žejo:)
Design:
Je to hezké. Řekl bych že moc, na první pohled. Na můj vkus(to je ale subjektivní) je to ale až moc geometrické. Nemám rád, když je web udělaný jen z obdélníčků. Ve mě to při delším koukání vzbuzuje dojem "To je ale pěkný wireframe, těším se na hotovou verzi!". Aneb - trochu více propojit prvky, nebýt striktně obdélníčkový s borderem.
Text ve slideru ".je čas na PITTI cafe" mi přijde příliš chudý, vylepšil bych jej o decentní efekty(alespoň jeho pozadí).
Umístění a formátování "newsletteru" se mi nelíbí, vyčnívá ze stránky, je moc nalepené na social ikonách.
Šablona: (tady je to spíš otázka, jestli je to konečná verze nebo jen první náhled?)
pozor na preload obrázků. Na webech mě štve, když se hover dlouho načítá a pak na mě blikne. Po loadu hover obrázku už funguje animace tlačítek "small office", "big office" a "VIP Gold" programů v pořádku.
Proč nejsou texty v obrázcích "jako text"? Žádné složité fonty to nejsou, nevidím v tom problém(a kdyby, podformátuju)
Proč je "PITTI Doporučuje" s velkým "D"?
Animace ve slideru mi vůbec nefungují správně (Opera 11.6). Jsou až příliš agresivní.
29. 1. 2012 23:00:52
https://webtrh.cz/diskuse/coffee-shop-pitti-caffe#reply724879
Napsal polakpet;751834
Animace ve slideru mi vůbec nefungují správně (Opera 11.6). Jsou až příliš agresivní.
U mě v Mozille OK.
29. 1. 2012 23:06:01
https://webtrh.cz/diskuse/coffee-shop-pitti-caffe#reply724878
polakpet
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 1. 2012 23:47:49
Napsal heleho;751835
U mě v Mozille OK.
Zkusím svou potíž víc specifikovat. Chvilku se obrázky střídají tak, jak je asi zamýšleno. Sem tam však slider "neví, co by chtěl" a zběsile pendluje doleva doprava, než si vybere obrázek, na kterém zastaví.
29. 1. 2012 23:47:49
https://webtrh.cz/diskuse/coffee-shop-pitti-caffe#reply724877
Napsal vodička;751824
Moc hezký, na první pohled čisté, přiměřeně výrazné, super.
Co na to povedat, diki :)
---------- Příspěvek doplněn 30.01.2012 v 07:50 ----------
Napsal heleho;751833
Graficky fakt pěkný.
Jinak sry, že furt otravuju s použitelností, ale teď čtu o použitelnosti jednu knížku za druhou a nedá mi to :)
1) Jak máš nahoře nad tel. číslem nápis PITI Coffee Servis - asi bych jako uživatel nevěděl, jestli na to můžu kliknout - nějak mě to vybízí ke kliknutí, i když to není podtržený
2) Na všech buttonech je ta šipka málo viditelná (pro méně zrakově obdařené :) bude neviditelná)
3) Největším problémem je, že jako uživatel bych byl zmatený tím, jestli hnědé bloky/buttony s velkými cenami patří k obrázkům a dostanu se na stejnou podstránku, jako když kliknu na oranžovou šipečku u nadpisu nad obrázkem (předpokládám že ne, ovšem vypadá to tak)
4) Vzhledem k tomu, že se bude jednat o středně velký web, asi bych doplnil drobčkovou navigaci
5) Vyhledávací box je z hlediska použitelnosti celý špatně - ale určitě víš, jak by to mělo vypadat :)
6) Dole máš "napranou" výzvu k newsletteru a nahoře v headeru plýtváš místem - možná by to chtělo ten nepoměr vyrovnat
7) Myslím si, že ve výpisu produktů (obr. 2) není třeba dávat box s množstvím produktu - myslíš, že na této stránce bude někdo objednávat u podobného druhu zboží? Podle mě by úplně stačil button detail produktu v oranžové barvě s ikonou lupy/oka a vpravo od toho cena. Teoreticky by stačila jen cena a podtržený název produktu, ale chápu, že se ti do toho jako grafikovi nebude chtít.
8) Jak máš 3 obrázky vedle sebe a nad nimi nadpisy a krátký textík, tak tam bych dal trochu více místa na text, ať to může markeťák/copywriter lépe promáknout. Tzn. rozšířil bych celý box na výšku a dal aspoň 3 - 4 řádky.
9) Chtělo by to jedním výstižným heslem říct, kam jsem se dostal. Asi bych to hodil napravo od loga - něco jako "vše pro milovníky kávy s možností pronájmu" - jen ne takhle humpolácky :) - na úvodní stránce se to dá vytušit, u podstránek už by to bylo k užitku. Pokud by se do sloganu ještě dalo dostat, co je PITI, bylo by tu supr - nevím, jestli je to značka kávy, kávovarů, název e-shopu nebo firmy?
10) Také nevím, jestli box "jedinečné kávové směsi PITI" je to stejné jako "Pitti cafe" v menu - asi ano, pojmenoval bych to stejně a menu seřadil dle těch velkých obrázků
Neotravujes :) Dobry brainstorming v kombinacii s konstruktivnou kritikou su zakladom uspesneho projektu. Avsak vo vacsine tvrdeni sa podla mna mylis, tiez som co to precital :) a skusim to osvetlit zo svojho pohladu. I ked co webu chyba ukaze az cas a dokladna analyza interakcii na uvodnej stranke. V kazdom pripade si vazim hlbkovy pohlad na vec z ineho uhlu, ale bez poznania zadania to nie je mozne objektivne zhodnotit.
1.) Nemyslim ze je to zavadzajuce, to ci na to ide klikniut, alebo nie sa dozvie uzivatel ked na to najde myskou a zmeni/nezmeni sa kurzor. Vzdy je lepsie ked na to sksi kliknut ako keby to prehliadol. Okrem toho na toto kliknut pojde :)
2.) To z casti beriem, ale hover efekt je dost vyrazny aby si vedel ze je to interaktivny prvok
3.) Nie je to problem :) Podla mna je to jasne odlisene jednak farebne jednak sprievodnym textom, okrem toho je mi v podstate jedno kam kliknes, stranky su navrhnute tak ze na kazdej kategorii cez cross selling panel vidis skoro vsetky produkty a sluzby
4.) Drobkova navigacia na podstrankach bude i ked web nie je zlozito strukturovany. Dobry postreh
5.) Vyhladavaci box je v zhladom k tomu na co ma sluzit dostacujuci a viacmenej nepotrebny. Urcite do neho doplnim "hladany vyraz..." ":) Potrebujem ho tam len koli analyze
6.) Header je zamerne cisty, koli prezentacii znacky, ziadny slogan tam nebude, na to sluzi hlavna slideshow. Newsletter je z mojho pohladu uplne zbytocna vec, ktrou davam, na stranky uz viac menej zo zotrvacnosti. Ja sa odoberanie noviniek snazim komunikovat pri nakupnom procese. Analyzujem 12 eshopov kde je navstevnost dokopy do 400tis ludi, newsletter si za mesiac dobrovolne da posielta 0 clovekov za kvartal su to 2.
7.) Praveze treba ! Kava sa objednava v pravidelnych mesacnych intervaloch, vacsina zakaznikov ktora pride na stranky uz produkty pozna a objednava kartonove balenia kapsul v urcitych mnozstvach a takto to moze objednat uz z vypisu nemusi klkat na detail.
8.) Nepotrebujem viac textu v boxoch, ludia tsranky necitaju ale prezeraju, potrebujem zaujat produktovym fofto a strucnym titulkom. Okrem toho na propagaciu bude sluzit hlavna kampan, toto je viacmenej koli rychlej navigacii v strankach.
9.) Opat sa budem opakovat v hlavicke ziadne slogany nebudu, to je humpolacke :) Na slogany a strategicke vyhlasenia sluzi slideshow. Kampan nie je mimentalne dokoncena, ale napriek tomu ak ti trva dlhsie ako 3 sekundy vytusit o com stranky su, tak som sklamal :)
10.) Nie je
---------- Příspěvek doplněn 30.01.2012 v 07:55 ----------
Napsal polakpet;751834
Nikdo se nepouští do záporů, no já aspoň nějaké zkusím najít. Cílem kritiky není jen pochvala, žejo:)
Design:
Je to hezké. Řekl bych že moc, na první pohled. Na můj vkus(to je ale subjektivní) je to ale až moc geometrické. Nemám rád, když je web udělaný jen z obdélníčků. Ve mě to při delším koukání vzbuzuje dojem "To je ale pěkný wireframe, těším se na hotovou verzi!". Aneb - trochu více propojit prvky, nebýt striktně obdélníčkový s borderem.
Text ve slideru ".je čas na PITTI cafe" mi přijde příliš chudý, vylepšil bych jej o decentní efekty(alespoň jeho pozadí).
Umístění a formátování "newsletteru" se mi nelíbí, vyčnívá ze stránky, je moc nalepené na social ikonách.
Šablona: (tady je to spíš otázka, jestli je to konečná verze nebo jen první náhled?)
pozor na preload obrázků. Na webech mě štve, když se hover dlouho načítá a pak na mě blikne. Po loadu hover obrázku už funguje animace tlačítek "small office", "big office" a "VIP Gold" programů v pořádku.
Proč nejsou texty v obrázcích "jako text"? Žádné složité fonty to nejsou, nevidím v tom problém(a kdyby, podformátuju)
Proč je "PITTI Doporučuje" s velkým "D"?
Animace ve slideru mi vůbec nefungují správně (Opera 11.6). Jsou až příliš agresivní.
Diki za kritiku som rad ze nie su len klady :)
Co sa tyka vkusu ja to respektujem, kazdy clovek ma trochu ine vnimanie, pokial ale uznas ze je to funkcny design tak som svoje ciele splnil :)
CSS3 efekty v hover efektoch este zvazime.
Slideshow je ako obrazok zamerne, je to len "zrychlena" verzia koli prezentacii klientovi. Na kampani sa pracuje a texty budu texty:)
30. 1. 2012 07:25:09
https://webtrh.cz/diskuse/coffee-shop-pitti-caffe#reply724876
Ok, je pravda, že jsem neviděl zadání.
ad 1,2) Proč uživateli nepomoct? Měl bys mu dát jasně vědět, na co jde/nejde kliknout, aniž by na to najížděl myškou
ad 3) Já bych nad těma hnědýma boxama udělal stejně tu tlustou linku jako máš v obr. č.2
ad 8) Lidi stránky nečtou, ale prohlíží - jasně, ale když je něco zaujme, chtějí více info (i když v tomto případě tam nějaký text je, takže je to vlastně v pořádku - spíš jsem myslel na budoucí promo)
ad 9) nezklamal jsi, předmět stránek pochopím :)
ad 10) no a nemělo by tedy v menu být i "kávové směsi PITTI"?
30. 1. 2012 08:15:09
https://webtrh.cz/diskuse/coffee-shop-pitti-caffe#reply724875
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit