Zadejte hledaný výraz...

Co vás zajímá a co vám chybí?

TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
1. 5. 2016 20:35:20
to že máš silně omezený rozpočet jsi nenapsal :), bohužel zatím jsem viděl jen tyhle docela drahé krabičky, pár lidí kolem mě zkoušelo něco za pár stovek z číny, ale buď to bylo příliš pomalé nebo to mělo špatné kontakty na karty a zálohování se prerušovalo. Jak přemýšlím, ono by se to dalo jednoduše spatlat doma až mě překvapuje, že toho na trhu moc není, asi buď s sebou lidi tahají ntb nebo fotěj na mobil a je jim to šumák.
S vodou je vždy problém, kupuji většinou v akci ty extrémně drahé sandisky s ecc a zatím mi žádná karta neumřela, to jsem je jednou i vykoupal.
Bohužel snad většinu fotek mám za horšího světla :). Kromě opravení barev dělám hodně i rovnou výřezy, RAW nechávám, ale jpeg strkám na prezentaci do 10mpx
1. 5. 2016 20:35:20
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-zajima-a-co-vam-chybi/strana/2#reply1192737
Napsal Pix;1288583
Mě spíš překvapuje, že někdo hodnotí něco co nečetl nebo neviděl :).
Smyslem podobnych ebooku neni prinest neco objevneho protoze pisatele vetsinou nejsou z tech co by meli radit. Vidim v tomneco jineho a to je byznys pisatele. Jde o vydelek a ono se vzdy najde dost tech co uveri nadeji ze nekdo prisel na nejaky recept. Takze to konci maximalne motovacemi k nicemu.
V cem mivaji hodnotu je to ze by kupec po precteni mel dojit k tomu ze ucebni latkou neni ten obsah ale ta kniha. Drzi v ruce zaruceny recept na uspech. Staci neco napsat a vydat a prodat. Obsah neni podstatny. Vzdy se najdou ti co uveri. A pokud to nekdo nepochopi a hleda neco v textu tak sinuspech nezaslouzi.
Vim ze jsem vas ebook necetl a ani jej nehodnotim. Nevim jaky bude, neznam vas. Jen mam s ebooky tyto zkusenosti. Cest vyjimkam.
1. 5. 2016 21:40:46
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-zajima-a-co-vam-chybi/strana/2#reply1192736
Radek O.: Chápu. Sleduju situaci kolem infoproduktů v ČR, a je pravda, že hlavně následovníci Davida Kirše a následovníci jeho následovníků takto opravdu fungují. V podstatě si koupíte jejich infoprodukt (ebook nebo online kurz), a nenajdete v něm žádnou jinou informaci než radu vytvořit vlastní infoprodukt a hromadu motivace kolem. Doufám, že se obecně podaří tenhle stav infoproduktů u nás vylepšit. Já v těchto šlépějích rozhodně nejdu.
1. 5. 2016 22:32:23
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-zajima-a-co-vam-chybi/strana/2#reply1192735
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
1. 5. 2016 22:49:10
Napsal lVlorf3us;1288564
cech:
Protože když nafotíš během jednoho dne dejme tomu 200 fotek na jednu kartu, tak se logicky záhadně neobjeví na druhé kartě. :) A když půjdu další den fotit někam na loď, tak pokud se převrhne a foťák s kartou se mi poruší, chci mít aspoň ty fotky z minulých dní, které budou uloženy v bezpečí na hotelu. Ano, s noťasem není problém nahrát fotky z jedné karty do ntb a překopčit na další kartu, ale je k tomu potřeba ten noťas.. Respektive třeba ten tablet s OTG, kde se s tím ale crcasí složitěji. Jedno zařízení, co by jednoduše nacuclo data z karty a uložilo, by bylo daleko lepší. Narazil jsem na mnoho diskusí fotografů, co nechtějí vozit noťasy ani tablety a hledají cenově přijatelné a skladné řešení nějaké "zálohovny". Takže nejsem sám.
Je vidět, že nejsi fotograf. Každý kdo více fotí má databanku v batohu.
I když je fakt, že jsem ji už roky nepoužil. Fotím zvířata v přírodě. Paměťovky mají kapacitu jako disky a za 200,- mám odolné vodotěsné pouzdro na 4 paměťovky. Otestované, už plavalo.
1. 5. 2016 22:49:10
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-zajima-a-co-vam-chybi/strana/2#reply1192734
iLuke
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 5. 2016 23:36:50
Napsal Pix;1288583
Mě spíš překvapuje, že někdo hodnotí něco co nečetl nebo neviděl :).
Asi by to tedy chtělo zvolit jiné ukázky z knížky, protože ani v jedné není nic převratného co by se lišilo od ostatních obecných povídání. Ono ani nic konkrétního poradit nelze, krom "najdi problém a vyřeš ho". Nemyslím si tedy, ze by vas e-book nemohl obsahovat užitečné informace pro začínající podnikatele, ale ten název musí odpovídat realitě.
1. 5. 2016 23:36:50
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-zajima-a-co-vam-chybi/strana/2#reply1192733
Jakub Jeřábek
verified
rating uzivatele
2. 5. 2016 01:57:46
Ta cena je fakt přepálená v porovnání s cenama jiných knih. Ale je to jeho věc. Pokud to za tuhle cenu dokáže prodat, tak ať to za tu cenu prodává... Já si to nekoupím :-)
2. 5. 2016 01:57:46
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-zajima-a-co-vam-chybi/strana/2#reply1192732
Napsal TomášX;1288596
to že máš silně omezený rozpočet jsi nenapsal :)
Tak ne silně omezený, ale dávat za nějaké zařízení pomalu stejně, jako za samotnou zrcadlovku, mi přijde trošku moc. :) Ty extrémní sandisku omrknu, dík.
Napsal Leszek Madzia;1288656
Je vidět, že nejsi fotograf. Každý kdo více fotí má databanku v batohu.
I když je fakt, že jsem ji už roky nepoužil. Fotím zvířata v přírodě. Paměťovky mají kapacitu jako disky a za 200,- mám odolné vodotěsné pouzdro na 4 paměťovky. Otestované, už plavalo.
Nejsem no. Pokud tou databankou myslíš to udělátko za osm litrů, které bylo zmíněno výše, tak je zas vidět, že nečteš příspěvky. :) Jak jsem psal, takové drahé dělo nechci, hledám levnější řešení. Pokud jsi databankou myslel něco jiného, rád radu uvítám, já žádnou jinou datbanku nenašel.
2. 5. 2016 12:00:20
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-zajima-a-co-vam-chybi/strana/2#reply1192731
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 5. 2016 12:53:01
i s poštovným mě to vyšlo na 5,5t, to ja tak akorát na bazarové tělo bez objektivů :).
Mám na mysli konkrétně tyhle http://shop.sandisk.com/store/sdiskus/en_US/pd/productID.287790500/parentCategoryID.11442500/CategoryID.68286700, občas se někde objeví kolem pětistovky, na alze jsou třeba tady https://www.alza.cz/sandisk-sdhc-32gb-class-uhs-i-extreme-pro-95mb-s-d292684.htm?o=8
2. 5. 2016 12:53:01
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-zajima-a-co-vam-chybi/strana/2#reply1192730
Jj, ty ssd jsem už našel, díky. Jinak i tak, 5.5t je pálka. Budu doufat, že do budoucna vznikne zjednodušené řešení třeba kolem tisícovky. V tuto chvíli mi vychází nejlépe řešení tabletu, ten mám za dvojku a můžu jej využít i další činnosti, toto udělátko za 5.5t bych použil jednou ročně.
Každopádně asi bych utnul ten OT, pardon za jeho rozpoutání. :)
2. 5. 2016 14:59:04
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-zajima-a-co-vam-chybi/strana/2#reply1192729
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
2. 5. 2016 15:16:00
Napsal lVlorf3us;1288751
Tak ne silně omezený, ale dávat za nějaké zařízení pomalu stejně, jako za samotnou zrcadlovku, mi přijde trošku moc. :) Ty extrémní sandisku omrknu, dík.
Nejsem no. Pokud tou databankou myslíš to udělátko za osm litrů, které bylo zmíněno výše, tak je zas vidět, že nečteš příspěvky. :) Jak jsem psal, takové drahé dělo nechci, hledám levnější řešení. Pokud jsi databankou myslel něco jiného, rád radu uvítám, já žádnou jinou datbanku nenašel.
Kdysi to bylo jednoduché. Rozlišení do 8M, databanku mám za cca 1.500,- a vše bylo OK. Ale s postupem času jak se začalo zvětšovat rozlišení tak narostly i velikosti fotek (zvlášť když fotím na RAW). Bylo potřeba pořídit buď databanky s větším diskem nebo vhodné obaly na paměťovku.
Databanky jsou dnes dražší i proto, že kvůli větším fotkám potřebuji větší disky a hlavně pořádnou baterku. S horší databankou a pomalou paměťovkou můžete stahovat fotky i více než půl hodiny. To chce pořádnou baterku a hlavně kvalitní ať se samovolně moc nevybíjí, hlavně v chladu.
Kupovat dnes pro příležitostného fotografa databanku je trochu nedomyšlené.
Jednoznačně doporučuji pořádné pouzdro na paměťovky. Bezpečnost je větší s pouzdrem.
Já mám něco takového:
http://www.oehling.cz/gepe-card-safe-extreme-pouzdro-na-karty-cerne
Někomu stačí třeba tohle vodotěsné:
http://www.oehling.cz/gepe-card-safe-basic-slim-pouzdro-na-2-karty-oranzove
Tyhle kvalitní pouzdra DOPORUČUJU, mám je fakt otestované, Vydrží hodně. Vodu, prach, super je i ta rozumná velikost, nemusíte hledat paměťovky v umaštěných kapsách.
Jen bych chtěl dodat, že NEJSEM nijak zainteresovaný na prodeji. Jsem jen fotograf přírody, takže řeším pády, vodu, déšť, vlhkost, mráz, orošení a prach.
A jako paměťovky doporučuji jednoznačně SanDisk. Spolehlivé a rychlé.
2. 5. 2016 15:16:00
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-zajima-a-co-vam-chybi/strana/2#reply1192728
Ano, je to nedomyšlené, proto jsem se ptal na jiná řešení. :) Ty databanky nicméně vypadají skvěle. Jen je podivné, že po vygooglení nacházím články 10 let staré. Na megapixelu je očividně dříve prodávali, ale už tam nic není. Na Alze jsem pár našel, ale už také nejsou v prodeji a žádné jiné tam nemají. Divné.. přitom to vypadá jako úžasná věc a jako něco, co by mohlo / mělo v sortimentu elektro obchodů být.
Každopádně nevím, zda si rozumíme. Jak souvisí zálohování s obalem na paměťovku? Když budu mít kartu ve foťáku a spadne mi do lávy (třeba na Big Islandu), tak mi bude voděvzdorný obal k ničemu. :) A přijdu o fotky z předchozích dnů, pokud jsem si je z karty nezálohoval – a o tom tu celou dobu mluvím, o průběžném zálohování, konkrétně zálohování bez počítače / tabletu / mobilu i bez databanky. Ale očividně nic takového není. Našel jsem nějaké externí flash čtečky za pár stovek s hot-swapem, který kopíruje mezi kartama, ale opět je potřeba to k něčemu připojit.
Nu nevadí, holt sáhnu po tom tabletu.. Každopádně děkuji za všechny reakce.
2. 5. 2016 19:58:35
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-zajima-a-co-vam-chybi/strana/2#reply1192727
Jan Stejskal
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
2. 5. 2016 20:37:39
Napsal lVlorf3us;1288886
Ano, je to nedomyšlené, proto jsem se ptal na jiná řešení. :) Ty databanky nicméně vypadají skvěle. Jen je podivné, že po vygooglení nacházím články 10 let staré. Na megapixelu je očividně dříve prodávali, ale už tam nic není. Na Alze jsem pár našel, ale už také nejsou v prodeji a žádné jiné tam nemají. Divné.. přitom to vypadá jako úžasná věc a jako něco, co by mohlo / mělo v sortimentu elektro obchodů být.
Každopádně nevím, zda si rozumíme. Jak souvisí zálohování s obalem na paměťovku? Když budu mít kartu ve foťáku a spadne mi do lávy (třeba na Big Islandu), tak mi bude voděvzdorný obal k ničemu. :) A přijdu o fotky z předchozích dnů, pokud jsem si je z karty nezálohoval – a o tom tu celou dobu mluvím, o průběžném zálohování, konkrétně zálohování bez počítače / tabletu / mobilu i bez databanky. Ale očividně nic takového není. Našel jsem nějaké externí flash čtečky za pár stovek s hot-swapem, který kopíruje mezi kartama, ale opět je potřeba to k něčemu připojit.
Nu nevadí, holt sáhnu po tom tabletu.. Každopádně děkuji za všechny reakce.
Řešíte problém, který snad žádný fotograf nemá. Když digitální fotoaparáty začínali, paměťové karty byly velmi malé a velmi drahé. Proto se záhy objevily databanky, které umožňují fotky z karty stáhnout a na kartu znovu fotit. Dnes jsou ale paměťové karty velké, levné a došlo k výraznému zmenšení rozměrů. Není tedy žádný důvod si těch karet pořídit více. A pokud je problém v tom, že na jednu kartu vydržíte fotit týden, pořiďte si datově menší karty.
2. 5. 2016 20:37:39
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-zajima-a-co-vam-chybi/strana/2#reply1192726
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
3. 5. 2016 09:17:17
Napsal lVlorf3us;1288886
Ano, je to nedomyšlené, proto jsem se ptal na jiná řešení. :) Ty databanky nicméně vypadají skvěle. Jen je podivné, že po vygooglení nacházím články 10 let staré. Na megapixelu je očividně dříve prodávali, ale už tam nic není. Na Alze jsem pár našel, ale už také nejsou v prodeji a žádné jiné tam nemají. Divné.. přitom to vypadá jako úžasná věc a jako něco, co by mohlo / mělo v sortimentu elektro obchodů být.
Každopádně nevím, zda si rozumíme. Jak souvisí zálohování s obalem na paměťovku? Když budu mít kartu ve foťáku a spadne mi do lávy (třeba na Big Islandu), tak mi bude voděvzdorný obal k ničemu. :) A přijdu o fotky z předchozích dnů, pokud jsem si je z karty nezálohoval – a o tom tu celou dobu mluvím, o průběžném zálohování, konkrétně zálohování bez počítače / tabletu / mobilu i bez databanky. Ale očividně nic takového není. Našel jsem nějaké externí flash čtečky za pár stovek s hot-swapem, který kopíruje mezi kartama, ale opět je potřeba to k něčemu připojit.
Nu nevadí, holt sáhnu po tom tabletu.. Každopádně děkuji za všechny reakce.
Databanky uz v eshopech nenachazite, protoze je poptava minimum lidi. Popisujete same extremni podminky a to databanky nemaji rady. Nejenom ze se mohou na hotelu "ztratit" a v terenu je to jeste horsi.
Pokud by jste zazil situaci ze v prachu a vlhku otevirate fotak vyndavate pametovku a strkate ji do krasne orosene vrnici databanky tak je jedno jaka vira je pobliz, modlil by jste se jako divy.
Databanka neni zadna bezpecnost. To je lepsi kazdy den nova pametovka.
Mam takovy 20 kg tezky batoh, v nem fotak ta 40t, objektivy za 100t+ plus nejake serepeticky a to se pak setsakra zacnete koukat po bezpecnosti a naucite se nehazet techniku do lavy.
3. 5. 2016 09:17:17
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-zajima-a-co-vam-chybi/strana/2#reply1192725
Napsal Jan Stejskal;1288898
Řešíte problém, který snad žádný fotograf nemá. Když digitální fotoaparáty začínali, paměťové karty byly velmi malé a velmi drahé. Proto se záhy objevily databanky, které umožňují fotky z karty stáhnout a na kartu znovu fotit. Dnes jsou ale paměťové karty velké, levné a došlo k výraznému zmenšení rozměrů. Není tedy žádný důvod si těch karet pořídit více. A pokud je problém v tom, že na jednu kartu vydržíte fotit týden, pořiďte si datově menší karty.
Achjo. :) Nevím, zda píšu v nějakém jiném jazyce. Zaprvé – pokud tedy budete rok cestovat, koupíte si 365 menších karet, abyste měl každý den zálohovaný? Databanky jsme tu již rozsáhle řešili a hledal jsem jiné (levnější) řešení. Točíme se tedy v kruhu.
Zadruhé, tento problém má více lidí. Když zadáte "how to backup photos on the road without laptop" do Googlu, vyjede vám 546 000 výsledků. Takže očividně nejsem sám, koho to zajímá. ;)
Napsal Leszek Madzia;1288974
Databanky uz v eshopech nenachazite, protoze je poptava minimum lidi. Popisujete same extremni podminky a to databanky nemaji rady. Nejenom ze se mohou na hotelu "ztratit" a v terenu je to jeste horsi.
Nevím co je extrémního na lávě, na Hawaii jsem ji viděl. :) Předchozí příklad s potopením lodi také není extrémní, nemyslel jsem žádný Titanic, myslel jsem třeba ty malinké dřevěné lodičky, na kterých se pluje v Thajsku mezi ostrovy. Ty se na větších vlnách klidně převrhnout mohou. Anebo další (extrémní příklad), když jsem fotil z doors-off helikoptéry na Kauai – foukalo to jak sviňa a kdybych foťák vystrčil příliš a zrovna se nějak povolil upevňující pás, klidně mohl vyletět a zahučet do oceánu.
Ano, jsou to možná extrémnější případy, ale o ty konkrétní případy tu nejde, napsal jsem je jako příklad. Pointa dotazu byla – jak pravidelně zálohovat na cestách, bez noťasu, bez tabletu, bez drahé databanky. Nic víc. ;) Co se týče databanky, tak kdybych si nějakou pořídil, tak bych si ji samozřejmě nebral do terénu, ta by zůstala zamknutá v trezoru na hotelu a zálohoval bych vždy, až bych se tam vrátil. Očividně se tedy každý bavíme o úplně něčem jiném a nemá cenu se v tom dále šťourat.
3. 5. 2016 10:54:11
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-zajima-a-co-vam-chybi/strana/2#reply1192724
vikox
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 5. 2016 11:13:07
Napsal Matthew1;1288516
Hledám podnikatelské příležitosti, pro budu velmi vděčný za odpověď na otázku:
Co vás zajímá a co vám chybí?
Děkuji
mě zajímají prachy a ty mi také pořád chybí
bylo by fajn kdyby jsi vymyslel věc do který strčíš nahoře stovku a dole ti vypadnou dvě
To je podnikatelská příležitost!
3. 5. 2016 11:13:07
https://webtrh.cz/diskuse/co-vas-zajima-a-co-vam-chybi/strana/2#reply1192723
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit