Zadejte hledaný výraz...

Co si o tom myslíte?

Ahoj,
trochu přemýšlím nad objednávkou od jedné paní.
Objednávala si už ode mne zboží jednou to převzala. Teď udělala včera objednávku za skoro 2 tis a dnes objednávku za 1200.
Po zkušenostech kdy se mi za 14 dní vrátilo 10 balíků jako nevyzvednutých mám trochu obavu...
Paní je ještě navíc v osobním bankrotu.
Tak nevím jestli to poslat nebo ne oba dva jsou na dobírku....
Co by jste udělali vy?
8. 7. 2012 17:06:23
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-o-tom-myslite-3#reply782790
Oskar
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
8. 7. 2012 17:09:47
Zavolat, nechat si objednavku potvrdit, pripadne ji poprosit o platbu predem s tim, ze ji das lepsi podminky (Cenu). Pokud u tebe jiz nakupovala, tak asi vi, ze nejsi zadny podvnodnik.
8. 7. 2012 17:09:47
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-o-tom-myslite-3#reply782789
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
8. 7. 2012 17:41:28
vyžádat si platbu předem
8. 7. 2012 17:41:28
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-o-tom-myslite-3#reply782788
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
8. 7. 2012 18:11:32
Vyžádáš si platbu předem a počítej s tím, že budeš čelit negativnímu hodnocení na heurece apod. Mě jako zákazníka by takové jednání ze strany obchodníka neuvěřitelne naštvalo a už bych u tebe nikdy nenakoupil. Zkusil bych jí nejdřív zavolat. Omluvil se, že ruším, ale že přišly 2 objednávky v krátkém čase, jestli to nebyl omyl nebo nějakou podobnou pitominu.
8. 7. 2012 18:11:32
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-o-tom-myslite-3#reply782787
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
8. 7. 2012 18:14:15
ne každý utrácí drahé peníze na Heruréce, apod. Na některé kšefty je lepší se vybodnout, než riskovat zbytečné naskladnění a utopení peněz v případě nepřebrání. Možná bych takovému zákazníkovi sdělil, že bohužel momentálně nejsme schopni zboží dodat a ať si ho objedná jinde.
8. 7. 2012 18:14:15
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-o-tom-myslite-3#reply782786
Tak jako zase nechci paní poslat s prominutím do zadní části těla, když vím, že jednu objednávku převzala...
Ale zase možná neprávem se bojím, aby neobjednala ty výrobky a pak mi to tu zase bude ležet...
No zkusila jsem paní poslat, ať mi potvrdí objednávky a jestli by nešlo zaplatit předem alespoň jednu z objednávek...
číslo na ní nemám pač mám shop na webnode...
8. 7. 2012 18:17:48
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-o-tom-myslite-3#reply782785
FSP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 7. 2012 18:49:02
Napsal jkoci;816607
Omluvil se, že ruším, ale že přišly 2 objednávky v krátkém čase, jestli to nebyl omyl nebo nějakou podobnou pitominu.
To sa mi pozdáva ako dobré riešenie.
8. 7. 2012 18:49:02
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-o-tom-myslite-3#reply782784
pajdavec
verified
rating uzivatele
9. 7. 2012 10:33:35
Napsal Ignawin;816588
Zavolat, nechat si objednavku potvrdit, pripadne ji poprosit o platbu predem s tim, ze ji das lepsi podminky (Cenu). Pokud u tebe jiz nakupovala, tak asi vi, ze nejsi zadny podvnodnik.
Ono ani telefonické potvrzení nic neřeší. Paní se mi dušovala, že dobírku převezme, čtyřikrát objednala, poslední nepřevzala a další objednávka, tak jsem volal, zda si ji určitě vyzvedne, a prý ano. Dobírka se mi vrátila. Týden po tom nová objednávka od této paní, zase dobírka. Tak jsem jí napsal, že bohužel z důvodu vrácení již dvou dobírek (od ní) zašlu až po platbě předem. Od té doby se již neozvala.... Asi jsem přišel o zákaznici.
9. 7. 2012 10:33:35
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-o-tom-myslite-3#reply782783
FSP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 7. 2012 11:00:36
Napsal pajdavec;816825
Od té doby se již neozvala.... Asi jsem přišel o zákaznici.
Zákazník, ktorý neplatí, nie je zákazník.
9. 7. 2012 11:00:36
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-o-tom-myslite-3#reply782782
Tak nakonec snad dopadlo ve ke spokojenosti obou stran. Jednu objednávku zaplatí paní předem druhou na dobírku
9. 7. 2012 16:53:33
https://webtrh.cz/diskuse/co-si-o-tom-myslite-3#reply782781
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit