Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Co s takovým zákazníkem? E-shop

astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
11. 2. 2013 14:00:38
Martin - ještě dotaz. Pokud byste tu firemní akci neměli, tak asi jediná cesta by byla jít výrazně s cenou dolu alá bazarové/použité zboží?
11. 2. 2013 14:00:38
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/strana/2/#reply864702
Martin_H
verified
rating uzivatele
(91 hodnocení)
11. 2. 2013 14:08:29
Já ti nevím, jestli je použitý gril OK. I když se budeme snažit sebevíc, nikdy ho neuvedeme do původního stavu. Na některých částech, které jsou v přímém styku s uhlím, nejde nepoznat, že v něm někdo topil. Podobně jako s tou pilou. A to neřeším krabici atd.
Pokud bych ho chtěl prodat jako bazarové zboží, myslím, že za 50-60% původní ceny by ho asi nebylo úplně snadné prodat...
S tou negativní reklamou máš pravdu, a pokud už ten zákazník dopředu počítá s tím, že ti zboží vrátí, tak třeba negativní recenze na Heurece má váhu .....
11. 2. 2013 14:08:29
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/strana/2/#reply864701
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
11. 2. 2013 14:16:02
Martin - tak to je docela drsný, z grilu za 11 tisíc jít na cenu 5,5 a ještě mít problém ho prodat.....
11. 2. 2013 14:16:02
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/strana/2/#reply864700
malamala
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
11. 2. 2013 18:30:47
Já když jsem měl sexhop, tak mi paní chtěla vrátit vibrátor, že s ním nemůže dosáhnout orgasmu. Nakonec si ho nechala ;)
11. 2. 2013 18:30:47
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/strana/2/#reply864699
Ja340
verified
rating uzivatele
11. 2. 2013 18:56:28
Napsal malamala;908114
Já když jsem měl sexhop, tak mi paní chtěla vrátit vibrátor, že s ním nemůže dosáhnout orgasmu. Nakonec si ho nechala ;)
tak to se mi přímo takto nestalo, ale pokusy o vracení použitého erotického zboží jsou běžné.
11. 2. 2013 18:56:28
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/strana/2/#reply864698
Vladan Gryga
verified
rating uzivatele
12. 2. 2013 13:53:20
Vše je pouze o tom, jak daný produkt dále zaprezentujete na svých stránkách. Pokud produktu stále necháte záruku (nebo ji snížíte o nějaký měsíc), napíšete že je pouze v neoriginálním obalu a byl jednou vyzkoušen na předváděcí akci, nikomu to vadit nebude, každý bude počítat s tím, že je možné narazit na znak jistého opotřebení a neoriginální obal mu také vadit nebude - vše totiž bylo uvedeno již před koupí. S cenou samozřejmě musíte jít dolů, ale ne o 50%, nýbrž maximálně o 20%. A ani o těchto 20% nepřijdete, neboť vy máte zase právo reklamujícímu zákazníkovi tuto (i vyšší) sumu strhnout za vrácení opotřebeného zboží, které již nemůžete dáel prodávat jako nové. Nakonec tedy na takovém vrácení můžete i vydělat, neboť zákazníkovi strhnete 40% z ceny a znovu jej prodáte pod cenou pouze o 20%. Vše záleží pouze na tom, jak se dané reklamace a vrácení produktu ujmete. Samozřejmě víme, že se zákazníky je někdy těžké pořízení, stojí to dost nervů, ale vše se dá vyřešit :)
12. 2. 2013 13:53:20
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/strana/2/#reply864697
Napsal Vladan Gryga;908496
Vše je pouze o tom, jak daný produkt dále zaprezentujete na svých stránkách. Pokud produktu stále necháte záruku (nebo ji snížíte o nějaký měsíc), napíšete že je pouze v neoriginálním obalu a byl jednou vyzkoušen na předváděcí akci, nikomu to vadit nebude, každý bude počítat s tím, že je možné narazit na znak jistého opotřebení a neoriginální obal mu také vadit nebude - vše totiž bylo uvedeno již před koupí. S cenou samozřejmě musíte jít dolů, ale ne o 50%, nýbrž maximálně o 20%. A ani o těchto 20% nepřijdete, neboť vy máte zase právo reklamujícímu zákazníkovi tuto (i vyšší) sumu strhnout za vrácení opotřebeného zboží, které již nemůžete dáel prodávat jako nové. Nakonec tedy na takovém vrácení můžete i vydělat, neboť zákazníkovi strhnete 40% z ceny a znovu jej prodáte pod cenou pouze o 20%. Vše záleží pouze na tom, jak se dané reklamace a vrácení produktu ujmete. Samozřejmě víme, že se zákazníky je někdy těžké pořízení, stojí to dost nervů, ale vše se dá vyřešit :)
kde ma prodejce v zakone dano pravo strahavat nejaka imaginarni procentA?
12. 2. 2013 13:58:20
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/strana/2/#reply864696
lrs
verified
rating uzivatele
13. 3. 2013 11:54:54
Zdravím, nechci zbytečně zakládat nové vlákno... mám menší zádrhel, v lednu jsem poslal zákazníkovi zboží na dobírku, ale mou chybou nebyla dobírka vybrána (u dopravce jsem na ní prostě zapomněl na štítek uvést, stalo se mi to poprvé...). Zákazník se následně sám ozval, že po něm dopravce nic nechtěl a že mi peníze samozřejmě převede. Poděkoval jsem za férovost a poslal fakturační údaje atd... Už uběhly 2 měsíce a nic, nyní zákazník již nereaguje. Existuje nějaké právní řešení uvedeného problému? Jedná se cca o 1000 Kč. Je mi jasné, že problém vznikl mojí chybou, nicméně ale i tak se jedná o nezákonné obohacení, nebo se mýlím? Děkuji za postřehy :-).
13. 3. 2013 11:54:54
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/strana/2/#reply864695
použitý gril, vyprané prádlo.... nám se pár zákazníků snažilo vrátit z poloviny spotřebovaný pytel granulí pro psa :-) Zákon je v těchto případech dost vágní (ostatně jako většina zákonů) takže poslední slovo bude mít tak jako tak ČOIka :-)
---------- Příspěvek doplněn 13.03.2013 v 12:33 ----------
Napsal lrs;922423
Zdravím, nechci zbytečně zakládat nové vlákno... mám menší zádrhel, v lednu jsem poslal zákazníkovi zboží na dobírku, ale mou chybou nebyla dobírka vybrána (u dopravce jsem na ní prostě zapomněl na štítek uvést, stalo se mi to poprvé...). Zákazník se následně sám ozval, že po něm dopravce nic nechtěl a že mi peníze samozřejmě převede. Poděkoval jsem za férovost a poslal fakturační údaje atd... Už uběhly 2 měsíce a nic, nyní zákazník již nereaguje. Existuje nějaké právní řešení uvedeného problému? Jedná se cca o 1000 Kč. Je mi jasné, že problém vznikl mojí chybou, nicméně ale i tak se jedná o nezákonné obohacení, nebo se mýlím? Děkuji za postřehy :-).
Také se nám kdysi něco podobného stalo.... nakonec jsme to odepsali - než se s někým tahat po soudech kvůli tisícikoruně.... samozřejmě zákazník je od té doby na blacklistu...
13. 3. 2013 12:32:18
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-takovym-zakaznikem-e-shop/strana/2/#reply864694
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit