Zadejte hledaný výraz...

Co s podivnými zákazníky?

Zdravím,
co se zákazníkem který nám kartou zaplatil objednávku tu jsme následující den odeslali na pobočku kde si ji ani po 15 dnech nevyzvedl a navíc absolutně nekomunikuje?
Za zboží máme zaplaceno, vrátí se nám zpět a co s ním dál? Zákaznici peníze samozřejmě vrátit chceme (s odečteným poštovným) ale není ji jak kontaktovat. Nejde email, SMS ani telefon.
Díky za rady.
5. 8. 2015 13:53:08
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-podivnymi-zakazniky/#reply1131377
PitiPitiPa
verified
rating uzivatele
5. 8. 2015 13:57:19
Poslal bych e-mail, případně SMS s návrhem dalšího postupu, pokud bude zákazník i nadále nekontaktní, nechal bych to tak, jak to je a čekal až se ozve.
5. 8. 2015 13:57:19
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-podivnymi-zakazniky/#reply1131376
Marek Urban
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
5. 8. 2015 14:08:21
Pokud to bylo kartou, odečetl bych poštovné a přes karetní systém vrátil prachy (to jich většina umožňuje) a poslal vysvětlující email a sbohem...
5. 8. 2015 14:08:21
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-podivnymi-zakazniky/#reply1131375
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
5. 8. 2015 14:50:46
může být např. na dovolené. Co mu napsat sms, že se mu snažíte dovolat ohledně tohto problému? Spousta lidí neznámé čísla nezvedá
5. 8. 2015 14:50:46
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-podivnymi-zakazniky/#reply1131374
Napsal Metaxa;1215453
může být např. na dovolené. Co mu napsat sms, že se mu snažíte dovolat ohledně tohto problému? Spousta lidí neznámé čísla nezvedá
Telefonicky, emailem i SMS jsme jej upozorňovali nejen my ale i pobočka (Uloženka).
Nyní jsme poslali další SMS a email a vyčkáme.
5. 8. 2015 14:53:11
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-podivnymi-zakazniky/#reply1131373
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
5. 8. 2015 15:20:02
Prostě bych zboží uložil někde ve skladu a počkal až se zákazník ozve. Vy jste udělali co bylo potřeba, to že je zákazník cvok je věc jiná.
Napsal bartama;1215425
Zdravím,
co se zákazníkem který nám kartou zaplatil objednávku tu jsme následující den odeslali na pobočku kde si ji ani po 15 dnech nevyzvedl a navíc absolutně nekomunikuje?
Za zboží máme zaplaceno, vrátí se nám zpět a co s ním dál? Zákaznici peníze samozřejmě vrátit chceme (s odečteným poštovným) ale není ji jak kontaktovat. Nejde email, SMS ani telefon.
Díky za rady.
5. 8. 2015 15:20:02
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-podivnymi-zakazniky/#reply1131372
kontres
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
5. 8. 2015 15:36:53
Možná je v nemocnici, nebo ho třeba srazilo letadlo. Stát se mohlo vše, třeba neuvedl správné tel číslo a na email nechodí. mohl bych vypsat 10 tisíc různých variant ale nechce se mi. .. :D
5. 8. 2015 15:36:53
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-podivnymi-zakazniky/#reply1131371
Jan Stejskal
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
5. 8. 2015 15:38:32
Tak takové zákazníky byste si mohli přát všechny ne? Já bych jim neříkal podivní, ale hodní :)
5. 8. 2015 15:38:32
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-podivnymi-zakazniky/#reply1131370
hacktrack
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
7. 8. 2015 21:19:30
to se muze proste stat. co kdyz najednou nekam odjedete.. a par veci hodite za hlavu...
7. 8. 2015 21:19:30
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-podivnymi-zakazniky/#reply1131369
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit