Zadejte hledaný výraz...

Co s ním?

pfdc
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
2. 6. 2009 11:20:02
Jeden zákazník mi neustále vrací stále stejné zboží - zakoupil poprvé a reklamoval, závada žádná, vráceno s vyrozuměním...reklamoval podruhé, předal jsem do zkušebny kde potvrdili "bez závad", nyní vrátil potřetí...co s ním? :banghead:
2. 6. 2009 11:20:02
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-nim#reply314174
Napsal pfdc;297465
Jeden zákazník mi neustále vrací stále stejné zboží - zakoupil poprvé a reklamoval, závada žádná, vráceno s vyrozuměním...reklamoval podruhé, předal jsem do zkušebny kde potvrdili "bez závad", nyní vrátil potřetí...co s ním? :banghead:
Pokud už jsi platil za zkušebnu, kde ti potvrdili bezzávadnost, tak poslat zákazníkovi s kopiemi těchto papírů a slušnou žádostí, aby se nad sebou zamyslel a jestli ještě něco chce, ať to dá k soudu.
Nebo vrátit peníze s žádostí, aby se ti a tvým shopům zdaleka vyhýbal.
2. 6. 2009 11:23:31
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-nim#reply314173
pfdc
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
2. 6. 2009 11:42:54
Napsal Premek;297471
Pokud už jsi platil za zkušebnu, kde ti potvrdili bezzávadnost, tak poslat zákazníkovi s kopiemi těchto papírů a slušnou žádostí, aby se nad sebou zamyslel a jestli ještě něco chce, ať to dá k soudu.
Nebo vrátit peníze s žádostí, aby se ti a tvým shopům zdaleka vyhýbal.
vrátit peníze z naší strany samozřejmě není problém, to by ale pan "vychcaný" nesměl nesmyslně trvat na vrácení všech jeho výdajů s tím spojených
jsem na pokraji myšlenky, že mu pošleme zpět peníze jen za zboží - tím ale svým způsobem uznám reklamaci a to nechci
2. 6. 2009 11:42:54
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-nim#reply314172
Napsal pfdc;297483
vrátit peníze z naší strany samozřejmě není problém, to by ale pan "vychcaný" nesměl nesmyslně trvat na vrácení všech jeho výdajů s tím spojených
jsem na pokraji myšlenky, že mu pošleme zpět peníze jen za zboží - tím ale svým způsobem uznám reklamaci a to nechci
Já bych mu řekl, že mám papír ze zkušebny a pouze z mé dobroty a v rámci dobrých vztahů se zákazníky jsem ochoten mu vrátit peníze pouze za zboží. Pokud na to nepřistoupí, tak se klidně budu soudit.
Prostě se mu zboží již nehodí a zkouší to na tebe uhrát tak, aby jsi mu musel všechno vrátit pro třetí stejnou závadu.
2. 6. 2009 11:51:34
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-nim#reply314171
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 6. 2009 11:56:57
Napsal pfdc;297483
vrátit peníze z naší strany samozřejmě není problém, to by ale pan "vychcaný" nesměl nesmyslně trvat na vrácení všech jeho výdajů s tím spojených
jsem na pokraji myšlenky, že mu pošleme zpět peníze jen za zboží - tím ale svým způsobem uznám reklamaci a to nechci
zákazník má právo na úhradu nutných výdajů, spojených s reklamaci (typicky poštovné, za poplatek ve zkušebně, pokud si nechal vyhotovit nějaký oponentní znalecký posudek apod.)
Pokud je ale zboží v pořádku a máš na to posudek, asi bych také jen vrátil peníze za zboží, protože kde není domluva, není ani řešení
2. 6. 2009 11:56:57
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-nim#reply314170
Napsal mat;297494
zákazník má právo na úhradu nutných výdajů, spojených s reklamaci (typicky poštovné, za poplatek ve zkušebně, pokud si nechal vyhotovit nějaký oponentní znalecký posudek apod.)
Pokud je ale zboží v pořádku a máš na to posudek, asi bych také jen vrátil peníze za zboží, protože kde není domluva, není ani řešení
Bohužel jsou lidi zblblí televizí a SOS a zapomínají na to, že kromě práv mají i povinnosti. A pokud je reklamace neoprávněná, tak v žádném případě nevracet nic jiného než cenu zboží a to ještě může být rád.
2. 6. 2009 12:09:03
https://webtrh.cz/diskuse/co-s-nim#reply314169
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit