Zadejte hledaný výraz...

Co říkáte na Zaruku.cz?

dreek
verified
rating uzivatele
2. 10. 2013 12:04:47
Má to smysl, co si o tom myslíte?
Vyřizuje reklamace, a to se specializací na elektroniku, notebooky, telefony, foťáky, herní konzole anebo textil a oblečení. Více na: http://www.zive.cz/bleskovky/zarukucz-za-vas-vyridi-reklamaci-notebooku-tabletu-ci-jinych-veci/sc-4-a-170773/default.aspx#utm_medium=selfpromo&utm_source=zive&utm_campaign=copylink
2. 10. 2013 12:04:47
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-zaruku-cz/#reply951424
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
2. 10. 2013 12:44:18
Dopředu o tom nesoudím nic, teprve praxe ukáže. Možné varianty, jak to dopadne:
- budou fungovat jako kurýr+sekretářka, nic navíc - proč ne, i to je legitimní služba
- budou fungovat jako šíbři napojení na úředníky - zaplať a my se přimluvíme, abys dostal to, na co máš beztak nárok
- budou skutečně umět reagovat na oblíbené triky servisů a pak se to asi vyplatí
2. 10. 2013 12:44:18
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-zaruku-cz/#reply951423
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
2. 10. 2013 12:49:34
Napsal dreek;1005187
Má to smysl, co si o tom myslíte?
Vyřizuje reklamace, a to se specializací na elektroniku, notebooky, telefony, foťáky, herní konzole anebo textil a oblečení. Více na: http://www.zive.cz/bleskovky/zarukucz-za-vas-vyridi-reklamaci-notebooku-tabletu-ci-jinych-veci/sc-4-a-170773/default.aspx#utm_medium=selfpromo&utm_source=zive&utm_campaign=copylink
Hmm, a ta jejich plná moc k vyřízení reklamace je notářsky ověřená? Protože čistě obecně - na záruku má nárok pouze sám zákazník. Zde ho navíc zastupuje nikoliv jiná osoba ale nějaká cizí firma, se kterou prodejce nemá vůbec žádný smluvní vztah... Po pravdě řečeno by mě to jako prodejce dost zmátlo.
PS: u nás s reklamacemi nejsou problémy, takže si myslím že naši zákazníci se bez toho obejdou ;-)
2. 10. 2013 12:49:34
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-zaruku-cz/#reply951422
Napsal Kovboj;1005207
Hmm, a ta jejich plná moc k vyřízení reklamace je notářsky ověřená? Protože čistě obecně - na záruku má nárok pouze sám zákazník. Zde ho navíc zastupuje nikoliv jiná osoba ale nějaká cizí firma, se kterou prodejce nemá vůbec žádný smluvní vztah... Po pravdě řečeno by mě to jako prodejce dost zmátlo.
PS: u nás s reklamacemi nejsou problémy, takže si myslím že naši zákazníci se bez toho obejdou ;-)
zaruku muzete postupit, tudiz je prenosna, ale ne automaticky. vaze se samozrejme na kupni smlouvu, ktera muze byt i anonymni. V obchode po vas nikdo jmeno nechce. takze kdo to tam pak prinese je jedno. U eshopu, kde se uzavre ta kupni smlouva se pak da postoupit zaruka jako postoupeni pohledavky. Nicmene nemuzete odmitnout vzit vec k reklamaci, kdyz ji prinese nekdo jiny. Plna moc, i neoverena, je k tomu dostacujici. Oni tu reklamaci budou podavat jmenem kupujiciho, ne svym jmenem. Pouze maji opravneni od kupujiciho, aby to za nej udelali.
2. 10. 2013 12:54:06
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-zaruku-cz/#reply951421
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
2. 10. 2013 13:11:31
Napsal Radek O.;1005210
zaruku muzete postupit, tudiz je prenosna, ale ne automaticky.
No, pokud by šlo o postoupení tak by se ale novým majitelem reklamovaného zboží stala firma provozující ten portál. A pro firmy by mohly platit jiné podmínky záruky.
Což by ostatně platilo i v případě "anonymního" prodeje, pokud by reklamované zboží místo zákazníka šla reklamovat firma.
Jinak jako nápad zajímavé, ale nějak v tom nevidím budoucnost. Spíš mě to připadá trošku jako tahák peněz z lidí, co se bojí zboží reklamovat. Firma v zásadě neudělá nic navíc, ale přesto pokud "náhodou" v servise uspěje tak má vyděláno.
2. 10. 2013 13:11:31
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-zaruku-cz/#reply951420
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit