Zadejte hledaný výraz...

Co rikate na eshopy od EasyShopu Jsou dobre ?

Jan
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
25. 9. 2014 18:16:46
Co si pamatuji tak před třemi lety jsem obdržel nabídku od fastCentriku na 550tisíc.
25. 9. 2014 18:16:46
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/4#reply709321
Hana Svobodova
verified
rating uzivatele
25. 9. 2014 18:18:39
Napsal Petr Homoky;1126702
Vy to zase dramatizujete z té druhé strany.
Myslíte si, že dramatizuji, když:
- chci mít za své peníze stejné funkce jako dostane jiný člověk, který si platí stejnou variantu Excellent jako já a za stejné peníze?
- se cítím podvedená, když mi IT Studio vnutí jako nezbytnou nutnost zakázkový design ("Vytvoření zakázkového designu doporučujeme jako jednu z klíčových služeb pro dosažení úspěšnosti Vašeho obchodu!"), ale jaksi se opomenou zmínit o tom, že tím přicházím do budoucna o všechny možnosti mít moderní e-shop s novými a nutnými aplikacemi a že e-shop tak zamrzne v roce svého vzniku?
- z IT Studia deset dní lámu informaci, co psát do pole Krátký popis? Po několika urgencích mi odpověděli "Standardně zbožové katalogy optimalizujeme klientům v rámci marketingové spolupráce, kterou jste odmítla". Protože k vyplňování polí nemají žádný manuál, kde by se to dalo přečíst, tak jsem trvala na tom, aby mi uvedli alespoň u jedné jediné modelové položky, co do Krátkého popisu napsat. Takže jsem se po několika dalších dnech konečně dopídila k výsledku a následně mimo jiné dozvěděla: "Celková analýza položky zabrala přes dvě hodiny, než se nám podařilo hodledat správné informace o položce, abychom Vám mohli poradit, jak správně vyplňovat jednotlivá pole. Tuto službu máte od nás zdarma." Mám z toho jako klient skákat radostí, že jsem po dvou týdnech informaci vymámila, s dovětkem, že jim to trvalo dvě hodiny a že mi je milostivě nebudou účtovat?
Ano, kdyby mne pracovníci IT Studia pravdivě informovali o tom, že když si nechám udělat zakázkový design, tak do budoucna přijdu o možnost získávat nové funkce, které do varianty Excellent přibudou, tak by nebylo o čem hovořit. Sama bych se rozhodla a nesla bych za to své rozhodnutí odpovědnost. Ale oni nic takového nedělají, proč by to dělali? Přišli by o dva příjmy - jednak o příjem za zakázkový design a jednak o ten příjem za další podruhé implementovanou grafiku do e-shopu. Takže tuhle podstatnou skutečnost všem zamlčí. Kdybych si tehdy nenechala vnutit zakázkový design, měla bych e-shop se všemi funkcemi varianty Excellent a bez zakázkové grafiky (za tu bych ušetřila 25.000,-Kč). Nyní tedy mám zakázkový design, polovinu funkcí varianty Ecellent, zaplatila jsem již 25.000,- za tu grafiku a mám zaplatit dalších 15-30.000,-Kč za opětovnou grafiku? Divíte se, že si připadám jako hejl? Jako dojná kráva?
Kdybyste jel s kamarádem za tím vaším modelovým automechanikem, že se vám oběma porouchalo otevírání všech okének a je nefunkční, potřebujete je vyměnit, zprovoznit, koupit nové, zaplatili byste oba stejnou cenu a kamarád by odjížděl s vyměněnými čudlíky, všechny by byly nové, lesklé, a stahování všech oken fungovalo, a vy byste dostal dva nové čudlíky a dva staré, použité, omačkané, a stahovala by vám jen zadní okna a přední nikoliv, byl byste spokojen? Odjel byste a nedramatizoval to?
Copak vy nevidíte, že je to prostě ze strany IT Studia PODVOD? Že je to nehorázné okrádání a podvádění zákazníků? Já přece neřeším to, že bych od nich chtěla něco zadarmo. Za ty roky jsem do placených implementací od IT Studia nasypala už dost peněz. Já jen chci, aby měl e-shop ty funkce, které si ve variantě Excellent platím. Které slibují na svých webových stránkách. Co je na tom nepochopitelného? Nechtějte po mně, abych se na to dívala z hlediska programátora. Já programátor nejsem. Já se na to dívám z hlediska zákazníka. Pokud musím platit funkce, které nemohu používat, tak je přece něco špatně, ne? Pokud mi IT Studio vnutí nějaký zásah do grafiky e-shopu s nějakými následky nutnosti znovu investovat další desetitisíce korun, tak bych přece o těch následcích musela být informována? A sama bych se měla rozhodnout, zda ty následky chci nebo nechci nést. Já přece od nich nechci nic zadarmo. Mně přece vůbec nezajímá, jak je časově náročné některé věci měnit, programovat. Ale pokud na stránkách v ceníku něco uvádějí a nedokážou to splnit, neinformují zákazníky o následcích navrhovaných řešení, tak to je podle mne špatná firma, špatný přístup k zákazníkům, zkrátka VŠECHNO ŠPATNĚ.
25. 9. 2014 18:18:39
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/4#reply709320
Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
27. 9. 2014 14:30:06
Já z Ps 1,4 přešel na pronájem a je to lepší , spíš jsem měl problém vybrat správného dodavatele ...
Protože naprosto každý má plusy a minusy .
27. 9. 2014 14:30:06
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/4#reply709319
korwin
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
27. 9. 2014 15:29:32
Zdá se mi trošku zavádějící tvrzení:
Řešením tedy je celou verzi Vámi využívaného EasyShopu povýšit na nejnovější verzi. S tímto krokem však souvisí potřeba zohlednění Vaší individuální grafiky, která se musí po povýšení znovu implementovat, tzv. „nařezat na Váš eshop“. Toto je již práce pro webmastery, řádově kolem 20 až 30 hodin.
Pokud paní má již funkční eshop a tedy grafiku nakódovanou, tak nechápu proč bych ji měl někdo znovu kódovat potažmo řezat :D? Pokud se mění systém, tak se přece jenom upraví daná šablona na jiný systém. No a jelikož, je to ten stejný systém jen jiný verze, tak by to mělo být easy. Tedy nechápu co na tom někdo chce dělat 20 až 30 hodin :D Obávám se, že za tuto dobu bych měl hotový celý eshop v nějakém free CMS.
Takže pokud to dobře chápu, tak použití nové verze e-shopu se stávající grafikou by stálo cca: 25x850= 21250 Kč. To se mi zdá jako dobrá pálba, když vezmeme v potaz, že jen aktualizujete vlastní eshop řešení...
27. 9. 2014 15:29:32
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/4#reply709318
Pani Hanu neznam, ani pozadi celeho pribehu, ale "hned" vidim, ze problem je na te druhe strane. Ne na jeji.
30. 9. 2014 13:14:18
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/4#reply709317
Hana Svobodova
verified
rating uzivatele
13. 11. 2014 16:25:41
Problémy s EasyShopem jsem zkoušela řešit i s majitelem firmy, ale bezvýsledně. Jejich nabídka je stále podobná: nezajímá je, že již druhým rokem platím variantu, ve které nedostávám část funkcí. Nehodlají za ty chybějící funkce vrátit jakékoliv peníze, dát slevu. Nehodlají mi ty funkce zpřístupnit, abych je mohla využívat. Ledaže bych zaplatila další desetitisíce.
Poslední jejich nabídka byla, že si mohu vybrat ze dvou variant:
Buď modernizovat grafiku + implementovat tuto novou grafiku do nejnovější verze aplikace EasyShop + provést import dat z mého současného eshopu do nového s tím, že já za to zaplatím dalších 15-25tis. Nebo 2. varianta - když zaplatím 5-10tis., tak mi nabízejí využít unifikovanou šablonu nejnovější verze aplikace EasyShop, do které implementují logo mé společnosti, obarví unifikovanou šablonu a provedou import dat. Tím tedy, jak to chápu, přijdu o svoji grafiku, za kterou jsem zaplatila 25.000,-Kč, a jak mi napsal sám majitel IT Studia "shopy bez grafiky nebývají úspěšné a většinou mají velice krátkou životnost". Dále mi bylo sděleno, že je třeba modernizovat grafiku a ergonomii eshopu každé 1-3 roky. To vám taky na začátku podnikání nikdo neřekne. Na webových stránkách IT Studia se jen dočtete, jak jsou jejich eshopy kvalitní, suprové, garantované, pojištěné, bezplatně updatované, a vůbec nejlepší. Zkrátka jak drží krok s dobou :-(
Takže můj e-shop je stále bez mnoha funkcí, za které si platím, protože opravdu nehodlám platit další desetitisíce, které ITS požaduje. Už z principu prostě NE. A ITS na svých stránkách stále inzeruje: "V ceně pronájmu jakékoli varianty internetového obchodu EasyShop získáte: bezplatný update. V případě zjištění chyb provedeme jejich bezplatnou opravu. Zajistíme Vám tak automaticky další vývoj aplikace a udržíte krok s dobou."
A když to po nich vyžadujete, smějou se vám "do ksichtu".
Chyby se v e-shopu zobrazují stále. Naposledy třeba z funkce "Doporučte nás" z mého e-shopu rozesílá nějaký spamový robot spamy. Denně mi chodí několik těchto spamů, že nebyly doručeny. S ITS jsem to řešila již vloni, kdy mi byla nabídnuta realizace ochrany proti spamu za 850,-Kč bez DPH za 1 hodinu realizace. To se jako zákazník také domníváte, že toto má mít firma nějak ošetřeno všeobecně pro všechny e-shopy a ne že to budete řešit a platit vy.
Když se mi následkem chyby ITS téměř 1000 položek v e-shopu najednou začalo zobrazovat s nulovou cenou (jako bych je rozdávala zdarma), vyřešili to tím, že mi nahráli 10 dní starou zálohu, takže jsem přišla o práci za posledních 10 dní a vše jsem musela dohledávat (vyprodané položky, naskladněné položky, položky se změněnou cenou apod.) a opakovaně předělávat. Upozornila jsem je na to, že práci, kterou budu muset znovu podruhé dělat, jim přefakturuji, protože nedělám nic jiného než že řeším chyby v e-shopu a tímto už má trpělivost jaksi skončila. Proč bych měla práci za mnoho dní dělat znovu a zdarma? Takže jsem si dovolila ITS zaslat fakturu na 10 hodin své práce se sazbou 650,-Kč/hod., a to přitom jsem těch hodin kvůli opravám, změnám a dohledávání položek strávila u počítače daleko více. Udělala jsem ale ústupek a naúčtovala jim jen část své práce. Firma dělala mrtvého brouka, jako by žádnou fakturu nedostala. Po urgencích mi bylo sděleno, že mám upřesnit, z čeho se hodinová sazba skládá, že je firma pojištěná a že není problém výdaje uhradit, upřesnění potřebují pro pojišťovnu. Takže jsem sepisovala další mail, z čeho se hodinová taxa skládá. Práce za sedm pracovních dní á 8 hodin (56 hodin) byla ztracena a musela jsem vše znovu manuálně dohledávat. Které položky se doprodaly a je třeba je vyřadit, které se naskladnily, u kterých se měnila cena, u další spousty položek jsem měnila popisky, zkrátka znamenalo to probrat spoustu papírů i ceníků od dodavatelů a u každé věci otevřít příslušnou položku a zkontrolovat ji, případně opravit a popisky či změněné ceny vyhledat na stránkách či v cenících dodavatelů a udělat je znovu. Další prací byly změny v poli Krátký popis, jak jsem tu uváděla již dříve, protože ono změnit popisky u tisíců položek, které mám v nabídce, prostě strašně dlouho trvá. Práce jako na kostele a spousta hledání. Dále má hodinová sazba zahrnuje samozřejmě pronájem, skladovací prostory, elektřinu, cestovné, obalový materiál, kancelářský materiál, kancelářskou techniku, poplatky za propagaci, různé poplatky za mobil, internet, tiskárnu, bance, DPH, daň z příjmů, zdravotní a sociální pojištění a spoustu dalších věcí, jako u každého živnostníka. Načež mi ITS po 7 týdnech od přijetí faktury sdělilo, že "Částku 650 Kč/hodinu s níže uvedeným popisem akceptovat nemůžeme. " A že budou tvořit "nezávislý posudek časové náročnosti nutné pro přesně specifikovanou činnost". Takže ITS vám klidně fakturuje 850,-Kč za hodinu, ale když udělají jejich pracovníci chybu, která mne stojí spoustu času, opakované práce, chybu, která mohla mít negativní dopady na pověst mého e-shopu, na jeho hodnocení zákazníky apod., tak se prostě rozhodnou, že o čtvrtinu nižší částku akceptovat prostě nebudou? Platím já v Praze menší daně, zdravotní, sociální, nájem než oni v Brně?
NEPOŘIZUJTE SI E-SHOP OD IT STUDIA, protože jak vidíte, budou s vámi jen zametat! Z počátku jsou přívětiví a snaživí, po čase ale s vámi budou jednat jen z pozice síly a vy budete těmi, kteří si to musí nechat líbit. Oni si budou určovat, jaké funkce vám zpřístupní a za kolik. Nebudete mít na výběr. Nikde se nedovoláte. Ani majitele to nezajímá, údajně nemá čas to řešit. Nejednají s vámi férově a na rovinu. Na stránkách slibují věci, které vůbec nejsou pravda. Klamou zákazníky. Na stránkách uvádějí bezplatný update, takže váš e-shop bude stále držet krok s dobou. Když ho po nich chcete, vysmějí se vám. Vnucují vám grafiku, ale neřeknou, jaké negativní dopady to pro vás bude mít. Když jim dlouhodobě nebudete platit nic víc než roční pronájem v řádu cca 10.000,-Kč ročně, je možné, že se začnou ve vašem e-shopu množit chyby a problémy, stejně jako se to stalo mně. Práce jejich lidí, kteří dělají takové množství chyb, je tak vysoce kvalifikovaná, že je ohodnocena na 850,-Kč/hod. Vaši práci vždy ohodnotí podstatně nižší částkou, protože jste pro ně zřejmě jen "póvl", jehož práce nemá téměř žádnou hodnotu.
Nevím, jak je to u jiných firem, u nichž je možné e-shop zřídit. Jen doufám, že jinde snad pracují slušnější, poctivější a férovější lidé. Já jsem bohužel naletěla lidem, kteří mají chování "šmejdů".
13. 11. 2014 16:25:41
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/4#reply709316
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
14. 11. 2014 13:36:17
Za ty hodiny traktátů a stížností už jste dávno mohla mít vybraného jiného provozovatele...
14. 11. 2014 13:36:17
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/4#reply709315
Hana Svobodova
verified
rating uzivatele
14. 11. 2014 15:03:29
Napsal OndrejDyrka;1140805
Za ty hodiny traktátů a stížností už jste dávno mohla mít vybraného jiného provozovatele...
Ano, máte pravdu, mohu naletět zase někomu jinému... V jednom ze svých traktátů jsem se zde ptala (a i na jiném fóru Webtrhu), jak převést e-shop k jinému provozovateli, ale kromě jednoho člověka mi nikdo neodpověděl. Jeho odpověď byla také spíš o tom, jak vybrat jiného provozovatele. Protože problematice nerozumím, tak jsem na internetu pátrala, co to obnáší, a dozvěděla jsem se, že pokud není realizovatelný přenos URL adres stávajícího e-shopu, tak se totálně propadnu ve výsledcích hledání a přijdu o tržby, což si nyní v předvánočním období nemohu dovolit. A převést e-shop s několika tisíci položek asi nebude bohužel nic jednoduchého. Kdyby to bylo jednoduché a věděla bych jak, můžete mi věřit, že už bych byla dávno jinde. A co se mých traktátů týká, máte pocit, že do tohoto tématu nepatří?
14. 11. 2014 15:03:29
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/4#reply709314
Já to řeknu asi takhle, dotazovat se cokoliv za čím je vidina peněz na webtrhu nemá cenu. Možná kdyby jste dala poptávku na převod eshopu předpokládám že se ozve minimálně deset "rádoby" odborníku s kvalitou i cenou. Tady se můžete ptát třeba na to jak vypadá židlička, mé stránky, připojení, zapojení a odpojení...to je tak v radách zdarma asi vše. Už to není co bejvávalo kdy kvalitní odborníci poradili bez jakékoliv odměny nebo pouze za slušné poděkování...Proto ten zájem, bohužel je to tak a už se to nezmění. Za poslední 4 roky už to není podnikatelská platforma, ale skupinka dětí a zkoušečů :-( Čest výjimkám.
14. 11. 2014 15:38:56
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/4#reply709313
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
15. 11. 2014 10:09:25
Napsal dasaB;1140830
Čest výjimkám.
Ano, jako Petra Větrovská, Michal Kubíček, Radek Ondrašík a hodně dalších. Je to jen o tom vědět, kdo odborník je a kdo ne, takže zase tak skeptické to nebude.
Napsal Hana Svobodová;1140825
Ano, máte pravdu, mohu naletět zase někomu jinému...
Skvělý přístup k podnikání.
Napsal Hana Svobodová;1140825
Jak převést e-shop k jinému provozovateli
Neptejte se na Webtrhu, ale ptejte se jednotlivých provozovatelů a pak sem dejte jednotlivé nabídky k názorům. Nebo si dejte poptávku a zaplaťte si experta, který vám pomůže správného provozovatele vybrat (tj. někoho, kdo sám pár eshopů provozuje, z hlavy mě i na WT napadá několik jmen).
Napsal Hana Svobodová;1140825
pokud není realizovatelný přenos URL adres stávajícího e-shopu, tak se totálně propadnu ve výsledcích hledání a přijdu o tržby, což si nyní v předvánočním období nemohu dovolit
Ty firmy musí být zvyklé na to, že k nim přicházejí už běžící eshopy a tím pádem s tímhle musí umět počítat a vyřešit to. Jestli ne, běžte o dům dál. Navíc můžete teď hledat a samotný přenos spustit třeba v únoru.
Napsal Hana Svobodová;1140825
převést e-shop s několika tisíci položek asi nebude bohužel nic jednoduchého
Podnikání není jednoduché.
Napsal Hana Svobodová;1140825
A co se mých traktátů týká, máte pocit, že do tohoto tématu nepatří?
Já jsem zastánce stručnosti a přijde mi, že se to celé dalo vystihnout v pár větách. Velmi pravděpodobně vám bylo ublíženo, ale řešení není křičet na WT „bů bů, jsou to šmejdi :'-(”.
15. 11. 2014 10:09:25
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/4#reply709312
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
15. 11. 2014 17:25:30
Hana: Skuste napisat zhruba poziadavky, ktore na eshop mate (len klucove veci, hlavne strucne!) + max. mesacny rozpocet + uctovny system na ktorom bezite, mozno sa niekto pokusi poradit.
15. 11. 2014 17:25:30
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/4#reply709311
Hana Svobodova
verified
rating uzivatele
16. 11. 2014 18:37:35
Igor: Děkuji, pracuji na tom, snad se něčeho dopátrám.
OndrejDyrka: I když mé příspěvky byly obsáhlé, byly k tématu. Nemyslím si, že je správné napsat "firma je neseriózní, nic si od nich nepořizujte" a nijak to nevysvětlit, to je totiž podle mne špatně. Snažila jsem se uvést konkrétní příklady, kdy jsem si přišla podvedená, a důvody, proč EasyShop určitě nedoporučuji, vše ve smyslu tohoto tématu. Kdyby zde nebylo téma "Co rikate na eshopy od EasyShopu Jsou dobre ?", určitě bych jej nezakládala. Ale když tu bylo, napsala jsem své zkušenosti.
16. 11. 2014 18:37:35
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/4#reply709310
Hana Svobodova
verified
rating uzivatele
20. 11. 2014 20:28:37
Před dvěma týdny nahlášena nefunkčnost textového editoru v jedné části e-shopu, dodnes IT Studio dělá mrtvého brouka. Dostala jsem jen oznámení, že mail přijali a že to budou řešit. A následně 2 týdny nic, nic, nic...
20. 11. 2014 20:28:37
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/4#reply709309
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit