Zadejte hledaný výraz...

Co rikate na eshopy od EasyShopu Jsou dobre ?

Easy-shop.cz
verified
rating uzivatele
6. 6. 2014 08:07:09
Ještě jednou krátce:
Váš dotaz z 05.06.2014 14:05 na naší hotline byl zodpovězen panem Sobotkou 05.06.2014 15:06. Pan Sobotka zde na fóru nereaguje. To má na starosti náš marketingový tým.
Kolegové se s Vámi spojí a proberou jednotlivé body. Jak jsme již zmínili v interní komunikaci, kterou jste zde nezveřejnila, je potřeba probrat případ na konkrétní položce, kde Vám ukážeme co psát do jednotlivých polí.
Tým Easy-Shop.cz
6. 6. 2014 08:07:09
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/3#reply709336
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
6. 6. 2014 08:57:50
No je to smutné čist a je mi opravdu pí.Svobodové lidsky líto. Na tomto případě se krásně ukazuje jak je strašně důležité trefit na správnou firmu. Přestože do toho problému nevidím a mohu si udělat obrázek jen z pár řádku, tak výše popsané problémy mi přijdou triviální. Bezproblémové párování s Heurekou umí kdejaký opensource, dokonce i Zencart který už 10let nikdo nevyvíjí. A problémy s popisky? Prostě fraška. Placený eshop by měl být řádově kvalitnější než jakýkoliv opensource a měla by tomu odpovídat i podpora. A zatímco u opensource musí uživatel spoléhat na svůj důvtip, popřípadě komunitu, tak u placeného eshopu na podporu či aspoň kvalitně zpracovanou dokumentaci a to opravdu nespočívá v odpovědích ve formě nabídek placených konzultací či školení.
pí. Svobodová doporučuji přejděte k jiné firmě, na našem trhu existují spousty společností které se o Vás kvalitně postarají za rozumný peníz.
6. 6. 2014 08:57:50
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/3#reply709335
Easy-shop.cz
verified
rating uzivatele
6. 6. 2014 09:08:11
Mirku, děkujeme za názor konkurence. Vážíme si ho.
A z větší části s vámi souhlasíme.
Tým Easy-Shop.cz
6. 6. 2014 09:08:11
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/3#reply709334
Hana: Opravdu dlouhé :-)
Nebudu řešit roztržky s IT studiem nebo jak se jmenují... Jen co jsem pochopil z Vašeho příspěvku ohledně problému. Vezmu to bodově:
Díval jsem se na konkrétní produkty a vy opravdu máte v administraci eshopu stejný název položky jako krátký popis položky.
Krátký popis položky = DESCRIPTION v XML feedu heureky.
Zde to máte jasně napsáno. To, co vyplníte do pole "Krátký popis" se bude exportovat do Heureky pomocí tagu DESCRIPTION a tedy to by se mělo objevit v popisu na Heurece...
Další stránka, na které se mi nezobrazují popisky, je tato, položky byly zadávány v dubnu:
http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=skin+best
Pokud se podívám na ten produkt do Vašeho eshopu, máte místo popisu opět jen název - tedy není co předat Heurece ke zveřejnění popisu.
Kdyžtak mi napište SZ zde na fóru, vysvětlím obsáhleji.... a zdarma :-)
---------- Příspěvek doplněn 06.06.2014 v 09:15 ----------
Jen doplním: Souhlasím s Mirkem Novotným - toto jednoduché vysvětlení musí být samozřejmostí pro placenou podporu...
Mirku, děkujeme za názor konkurence. Vážíme si ho.
A z větší části s vámi souhlasíme.
Tým Easy-Shop.cz
Já bych s tím souhlasil zcela.... to, co předvádíte je opravdu smutné, a ne profesionální podpora zákazníkovi.
6. 6. 2014 09:10:40
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/3#reply709333
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 6. 2014 09:58:13
Takže se v podstatě u EasyShopu nic nezmměnilo ani po pár letech :) Maji aspoň šikovné grafiky :)
6. 6. 2014 09:58:13
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/3#reply709332
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
6. 6. 2014 10:23:32
Napsal Easy-shop.cz;1095627
Mirku, děkujeme za názor konkurence. Vážíme si ho.
A z větší části s vámi souhlasíme.
Tým Easy-Shop.cz
Dobrý den,
asi došlo k nepochopení, já nejsem Vaše konkurence. Má odpověď čerpala z vlastních zkušeností z dodavateli eshopových řešení.
6. 6. 2014 10:23:32
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/3#reply709331
Easy-shop.cz
verified
rating uzivatele
6. 6. 2014 10:29:50
Napsal iPekelnik;1095648
Takže se v podstatě u EasyShopu nic nezmměnilo ani po pár letech :) Maji aspoň šikovné grafiky :)
Věřte nám, že změnilo. Pokud budete mít cestu přes Brno, zveme Vás k nám na kafe a rádi Vám naše změny představíme. Nebo se stavíme, jak budeme mít cestu kolem Vás. Samozřejmě na přátelské posezení. :-)
Tým Easy-Shop.cz
6. 6. 2014 10:29:50
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/3#reply709330
Easy-shop.cz
verified
rating uzivatele
6. 6. 2014 10:34:31
Pro upřesnění celé situace:
S Mirkem nesouhlasíme ve věci návodů a dokumentace. Návody na optimalizaci zbožových katalogů, které jsme poskytly, jsou zde.
http://www.easy-shop.cz/jak-optimalizovat-zbozi-pro-zbozove-vyhledavace/#.U5F7BHLV9OI
http://www.easy-shop.cz/jak-optimalizovat-zbozi-pro-zbozove-vyhledavace-heureka-cz/
Je samozřejmě na každém, aby posoudil, zda jsou tyto informace dostačující, či nikoliv.
Nabídli jsme osobní setkání, kde bychom vše názorně představili. Při té příležitosti jsme chtěli klientce odprezentovat nové možnosti modernizace eshopu, které postupně vyvíjíme. Nikdy klientům nic nenutíme. Snažíme se jim ukázat nové možnosti a je na nich, aby zvážili zda do toho půjdou nebo ne. Osobní jednání v tomto případě považujeme za efektivnější, jelikož zde můžeme vyřešit jeho konkrétní dotazy a v tomto případě i názorně ukázat jak vyplňovat jednotlivá pole. Pokud to bylo pochopeno jinak, je to pro nás důvod k zamyšlení jak zlepšovat prezentaci našich produktů.
Klientka zavádí na trh nové produkty, kde není zrovna vhodné zvolit strategii propagace pouze na zbožových portálech. Chtěli jsme s ní zdarma tuto problematiku prokunzultovat a připravit jí návrhy strategie, jak zvýšit obraty. To vše zdarma. Pokud by se rozhodla realizovat tuto strategii s námi, až pak jsou naše marketingové služby zpoplatněné. Je totiž rozdíl mezi firmou, která klientovi pouze odpoví na dotaz a společností, která nejen odpoví, ale nabídne i zefektivnění a ušetření klientova času a nasměruje ho správným směrem.
K vzájemnému nepochopení může dojít a je nám jasné, že je chyba i na naší straně. Klientce jsme proto nabídli kompenzaci ve formě bezplatných konzultací specialistů na zbožové katalogy. Věříme, že celou situaci vyřešíme k její spokojenosti.
Tým Easy-Shop.cz
6. 6. 2014 10:34:31
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/3#reply709329
Hana Svobodova
verified
rating uzivatele
9. 6. 2014 15:08:13
Ráda bych informovala, jak jednání s IT Studiem dopadlo. Pan Sobotka mi slíbil zavolat dnes a vše vysvětlit. Nakonec mne mailem požádal o nějaký modelový produkt, u kterého chci vše ukázat, ačkoliv jsem mu modelový produkt již posílala. Napsala jsem mu tedy tyto údaje:
CHANEL, hydratační rtěnka Rouge Coco Shine Hydrating Sheer Lipshine No. 74 Parfait 3g
•Neobyčejně lehká textura se skvěle roztírá.
•Obsahuje unikátní hydratační směs Hydratendre.
•Dlouhodobě hydratuje a zvláčňuje.
•Rty získají kyprý a zdravý vzhled s náznakem jemného třpytu.
Nakonec mi odpověď z IT Studia přišla mailem (takže žádný telefonický kontakt) - dovoluji si ji zde zkopírovat, protože je celkem zajímavá. Dle p. Sobotky mu sehnání údajů k této položce trvalo dvě hodiny, protože jsem mu neposkytla žádné údaje :-( a vše musel hledat u konkurence. A to je v níže uvedeném celém textu jen JEDNA JEDINÁ věta navíc, jinak jsou tam jen údaje, které jsem mu já sama napsala. A tyto DVĚ HODINY mám od nich považte zdarma!
Opravdu si takto práci podpory nepředstavuji. Získat heslo ze Zboží a z Heuréky je otázka tak 1-2 minut. Doplnit jednu jedinou větu navíc dejme tomu 5 minut, když nad tím člověk hodně přemýšlí. Co na tom dělali dvě hodiny, to mi hlava nebere. Můj e-shop má tisíce položek, všechny jsem je zaváděla já. Pokud bych měla na jednu položku 2 hodiny, dělala bych to snad desetiletí. Při takovéto produktivitě práce bych e-shop zavřela již dávno.
Pokud bych věděla, jak převést e-shop někam jinam, tak bych to po této zkušenosti udělala. Pokud mi někdo poradíte slušnou firmu se slušným jednáním a slušnou podporou, která by vše zařídila, budu vám vděčná. Aspoň by se IT Studio zbavilo takového věčně nespokojeného klienta, ze kterého nekapou žádné peníze. H. Svobodová.
Jakub Sobotka, 09.06.2014 14:27, Odkaz
Dobrý den,
děkuji za produkt. Tyto informace o produktu jsou bohužel nedostatečné, ale
i přesto se Vám pokusím poradit.
Jednotlivé body produktu bych vyplnil následovně:
Název položky: Chanel Rouge Coco Shine hydratační rtěnka
Krátký popis: Hydratační rtěnka poskytuje dlouhotrvající lesk vašim
rtům a zároveň dodáv opticky plnější vzhled.
(Do krátkého popisu je možné dát i konkurenční výhodu, jako doprava do
24 hodin, nebo doprava zdarma apod.)
Detailní popis:
CHANEL, hydratační rtěnka Rouge Coco Shine Hydrating Sheer Lipshine odstín
č. 44 Sari D'Eau 3g
• Neobyčejně lehká textura se skvěle roztírá.
• Obsahuje unikátní hydratační směs Hydratendre.
• Dlouhodobě hydratuje a zvláčňuje.
• Rty získají kyprý a zdravý vzhled s náznakem jemného třpytu.
(doporučuji zde doplnit také několik vět o značce.
Základní název položky (zbozi): Chanel Rouge Coco Shine hydratační
rtěnka
Doplněk názvu položky (zbozi): Hydrating Sheer Lipshine No. 74 Parfait 3g
Základní název položky (heureka): Chanel Rouge Coco Shine hydratační
rtěnka
Doplněk názvu položky (zbozi): Hydrating Sheer Lipshine No. 74 Parfait 3g
EAN: Není vyplněn a jeho hodnotu jste nám nedodala.
V případě, že chcete vybíhat na předních pozicích na zbozi.cz
doporučuji zaškrtnout možnost Placeného odkazu. Jeho výši si pak můžete
nastavit na zbozi.cz v administraci.
Toto jsou nejdůležitější pole při exportech na zbožové katalogy. Na
konkrétní položce jsem Vám ukázal, jak správně vyplňovat jednotlivé
pole.
Bohužel jste mi nedodala téměř žádné informace o produktu a musel jsem si
je složitě hledat u konkurence, která má položky daleko více a detailněji
popsané, abych Vám poradil jak správně vyplňovat jednotlivá pole.
Upozorňuji na to, že jednotlivá pole se mohou v závislosti na shlucích na
zbožových katalozích měnit a u každého druhu zboží tak může být
základní název položky a doplňující název položky trochu jiný. Je
potřeba nejprve dohledat, jak má toto zboží konkurence a jak se zobrazuje na
zbožových katalozích.
Chápu, že je to pro Vás možná jen o vyplnění krátkého popisu, ale
konkurence má informace o produktech mnohem lépe a strukturovaně udělané. A
to vycházím z konkurence, která má měsíčně obraty v řádech milionů, a
kde jsou informace uzpůsobeny tak, aby měl zákazník na první pohled
veškeré dostupné informace a především podle toho, co zákazník hledá.
Celková analýza položky zabrala přes dvě hodiny, než se nám podařilo
hodledat správné informace o položce, abychom Vám mohli poradit, jak
správně vyplňovat jednotlivá pole. Tuto službu máte od nás zdarma.
S pozdravem
Jakub Sobotka
---------- Příspěvek doplněn 09.06.2014 v 15:47 ----------
Ještě bych dodala, že jsem vyzkoušela první radu p. Sobotky napsat do Názvu položky jen: Chanel Rouge Coco Shine hydratační rtěnka bez označení odstínu a je to naprostý nesmysl, protože rtěnky Rouge Coco Shine mají mnoho odstínů a mně by se pak v e-shopu všechny zobrazovaly jen s tímto popisem a bez označení odstínu. Zákaznice by pak musely na každou položku klikat, aby našly patřičný odstín. Takže tuto radu určitě nevyužiji. Ty další mohu posoudit až poté, co se zboží s novými popisky zobrazí na vyhledávačích.
9. 6. 2014 15:08:13
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/3#reply709328
Robert Volny
verified
rating uzivatele
14. 6. 2014 21:41:47
Fast centrik. Ten by prodal i eskymákovi led. Jejich systém sice vypadá nádherně, ale jsou šíleně drazí a když člověk potřebuje nějakou individuální úpravu, tak je to někdy problém. A když už jí nabídnou, tak je to v řádech desetitisíců.
Ale jako plus musím uznat, že jejich design je fakt nádherný.
14. 6. 2014 21:41:47
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/3#reply709327
Hana Svobodova
verified
rating uzivatele
25. 9. 2014 15:30:36
Pokračování problémů s EasyShopem od IT Studia, doporučuji přečíst všem, kteří si chtějí e-shop od IT Studia pořídit, aby pak nebyli nepříjemně překvapeni jako já.
Můj dotaz: Dobrý den, po prozkoumání vašeho ceníku jsem zjistila, že velkou část funkcí, které bych měla mít ve verzi Excellent k dispozici, prostě v e-shopu nakonfigurovanou nemám. Namátkou vybírám: uživatelské recenze k položkám, systém bannerů, články - malý publikační systém, fotogalerie u zboží, prolínací upoutávky na titulní straně, SEO modul, Google Analytics apod. Proč tyto funkce nemám zpřístupněné, když za ně platím? Děkuji za informaci. H. Svobodová.
Odpověď IT Studia:
"Dobrý den, paní Svobodová,
dovolte mi touto cestou Vám poděkovat za dlouhodobé využívání našeho EasyShopu.
Váš internetový obchod byl realizován cca. před 6 lety, tomu odpovídají i dostupné funkce. Z naší strany se snažíme aplikaci EasyShop neustále vyvíjet, proto nyní verze Excellent nabízí více funkčních rozšíření.
Bohužel, není možné tyto moduly Vám jen jednoduše zapnout, ale je třeba upravit celou aplikaci EasyShop.
Řešením tedy je celou verzi Vámi využívaného EasyShopu povýšit na nejnovější verzi. S tímto krokem však souvisí potřeba zohlednění Vaší individuální grafiky, která se musí po povýšení znovu implementovat, tzv. „nařezat na Váš eshop“. Toto je již práce pro webmastery, řádově kolem 20 až 30 hodin.
Je nyní na Vašem zvážení, zda tuto modernizaci EasyShopu nespojit rovnou i s novým grafickým řešením eshopu a spolu s novými funkcemi si neužívat kompletně předělanou grafickou stránku Vašeho obchodu.
Pokud by jste měla zájem o toto povýšení, určitě bych doporučoval naše osobní setkání.
Přeji Vám hezký den! Stanislav Valehrach"
Takže když si za desítky tisíc korun necháte udělat vlastní grafiku, kterou vám pracovníci IT Studia vždy vřele doporučují, tak tím přijdete o možnost využívat další desítky důležitých modulů a funkcí, které si ve vaší variantě platíte, pokud tedy nezaplatíte další podle mne vydřidušské desítky tisíc korun. To vám ovšem při vnucování individuální grafiky jaksi nikdo neřekne...
Nejsem programátor, nerozumím tomu, nevím zda je adekvátní, že implementace grafiky může trvat 20-30 hodin a zda je adekvátní cena práce 850,-Kč (bez DPH? včetně DPH?). Kdybych tomu rozuměla, udělám si e-shop sama a nebudu strkat své peníze do IT Studia, které jen zneužívá nevědomosti a programátorské negramotnosti vlastních zákazníků a neobtěžuje se je informovat o následcích, které s sebou doporučení pracovníků IT Studia nesou :-(
Takže já, protože mám e-shop 6 let starý, teď platím verzi Excellent za 950,-Kč měsíčně a mám o spoustu funkcí méně než člověk, který platí stejnou částku a který si e-shop zakoupil vloni či letos. Tak se ptám, kde je jaká spravedlnost?
A pak se od pracovníků IT Studia dozvídám: "Buď tedy uděláme nějakou radikální změnu a posuneme Vás ve vašem podnikání dopředu. Nebo zakonzervujeme aktuální stav a budeme se soustředit na vaše stávající zákazníky, kterých bude ale postupem času ubývat. Nic vám teď nevnucuji, jen Vám říkám situaci tak, jak ve skutečnosti je a rozhodnutí je samozřejmě vždy na Vás." To je výňatek z jednoho mailu.
25. 9. 2014 15:30:36
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/3#reply709326
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
25. 9. 2014 15:53:43
IMHO: Cena 850 Kc/hod je adekvatna v pripade velmi skuseneho programatora. Implementacia grafiky v rozsahu 20-30 hod je neadekvatna (ak si spravne predstavujem rozsah prac).
Tak doplnenie (zle sme sa pochopili, resp. som to zle napisal): rozsah 20-30 hod IBA za implementaciu grafiky bez novej funkcnosti mi pri cene 850/hod pride ako neadekvatne VYSOKY
25. 9. 2014 15:53:43
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/3#reply709325
Petr Homoky
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
25. 9. 2014 16:25:43
Napsal Hana Svobodová;1126677
Nejsem programátor, nerozumím tomu, nevím zda je adekvátní, že implementace grafiky může trvat 20-30 hodin a zda je adekvátní cena práce 850,-Kč (bez DPH? včetně DPH?). Kdybych tomu rozuměla, udělám si e-shop sama a nebudu strkat své peníze do IT Studia, které jen zneužívá nevědomosti a programátorské negramotnosti vlastních zákazníků a neobtěžuje se je informovat o následcích, které s sebou doporučení pracovníků IT Studia nesou :-(
Takže já, protože mám e-shop 6 let starý, teď platím verzi Excellent za 950,-Kč měsíčně a mám o spoustu funkcí méně než člověk, který platí stejnou částku a který si e-shop zakoupil vloni či letos. Tak se ptám, kde je jaká spravedlnost?
Vy to zase dramatizujete z té druhé strany. Chápu vás jako člověka, který tomu nerozumí, ale ta firma asi nemá moc možností a zadarmo byste pro nikoho nedělala taky nic. Cena za hodinu je u takovéto firmy zcela normální, hodinový rozsah se mi zdá, stejně jako igorovi, spíše jako nedostatečný.
Jediné, co bych vám doporučil je to, abyste si s nima domluvila nižší měsíční paušál, protože pokud nyní nabízí za menší peníze více muziky, tak je jasné, že se vám to nelíbí. Tady stojím za vámi a ze začátku bych si hned vydupal novou cenu.
Pokud by byli schopni udělat novou grafiku eshopu (napojení na systém) za těch cca 15 000 korun, tak bych do toho rozhodně šel. Za ty peníze je to podle mě dobrá cena.
Jinak závěrem: nemyslím si, že by vás umyslně nějak znevýhodňovali a okrádali. Spíš je to o tom, že vy sama nejste z oboru a tak je jasné, že nemůžete mít vůbec žádnou představu o tom, jak je časově náročné některé věci měnit, programovat či se to vůbec naučit dělat. Taky nenadávám automechanikovi za to, že je drahý. Ve finále je levný, protože kdybych si to dělal sám, tak zničím plno věcí okolo a stejně bych mu to nakonec musel přinést k opravě, protože sám opravovat auta neumím.
25. 9. 2014 16:25:43
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/3#reply709324
Hana Svobodova
verified
rating uzivatele
25. 9. 2014 17:11:40
Napsal igor;1126691
IMHO: Cena 850 Kc/hod je adekvatna v pripade velmi skuseneho programatora.
Od 14. 8. 2014 (tj. za posledních 6 týdnů) jsem u svého zavedeného e-shopu, který je na trhu 6 let, reklamovala následující:
- špatné zobrazování obrázků (opraveno - ve Vašem EasyShopu byla opravena chyba, kdy při vložení rozměrnějšího obrázku ke produktu docházelo k jeho automatickému zmenšení a tím i ke zhoršení jeho kvality),
- nefunkčnost editoru v prohlížeči Internet Explorer (opraveno - aplikácia Internet Explorer má problémy s otvorením editoru, o probléme som informoval programátorov, ktorí zabezpečia, aby bol editor otvoriteľný aj v IE.),
- nově založené oddělení se nezobrazuje ve veřejné části e-shopu (opraveno - Problém spôsobuje chyba na strane nášho serveru, aplikácia si totiž
kešuje menu oddelení(ukladá do svojej medzipamäte) avšak kvôli spomínanej chybe nedochádza k jej prepisovaniu, chybu odstránime
.),
- a teď to nejlepší - jeden den jsem zjistila, že se mi téměř 1000 položek v e-shopu najednou začalo zobrazovat s nulovou cenou, jako bych je rozdávala zdarma (opraveno - Stávající podoba obsahovala chybu, kdy v případě přecenění většího množství položek, došlo k vynulování cen posledních položek(překročily se limity pro počet zpracovávaných položek naráz). Nahráli mi nakonec 10 dní starou zálohu, takže jsem přišla o práci za posledních 10 dní a vše jsem musela dohledávat (vyprodané položky, naskladněné položky, položky se změněnou cenou apod.).
Já ten poslední rok neřeším skoro nic jiného než problémy s IT Studiem.
Opravdu mi přijde divné, když e-shop 5 let funguje bez problémů a pak se najednou začnou projevovat chyby, které dříve nebyly. Bohužel opravdu nemám ten dojem, že v IT Studiu pracují velmi zkušení programátoři :-(
---------- Příspěvek doplněn 25.09.2014 v 17:36 ----------
Napsal Petr Homoky;1126702
Vy to zase dramatizujete z té druhé strany.
Myslíte si, že dramatizuji, když:
- z IT Studia 10 dní tahám informaci, co psát do položky Krátký popis, a po 10 dnech se dozvím že "Standardně zbožové katalogy optimalizujeme klientům v rámci marketingové spolupráce, kterou jste odmítla". A protože nemají k e-shopu žádný manuál a já jsem po nich chtěla alespoň u jedné jediné modelové položky vědět, co napsat do Krátkého popisu, tak se pak dozvím, že "Celková analýza položky zabrala přes dvě hodiny, než se nám podařilo hodledat správné informace o položce, abychom Vám mohli poradit, jak správně vyplňovat jednotlivá pole. Tuto službu máte od nás zdarma." Mám být štěstím bez sebe, že se mi po dvou týdnech podařilo vymámit tuto informaci? Mimochodem jak mi potvrdili lidé z Heuréky, informace byla stejně špatně.
- chci za své peníze, které ročně platím, mít v e-shopu stejné funkce jako každý jiný, kdo IT Studiu platí stejnou částku?
- se cítím podvedená, když mi pracovníci IT Studia vnutí zakázkový design, za který jsem zaplatila desítky tisíc (na stránkách uvádějí: "Vytvoření zakázkového designu doporučujeme jako jednu z klíčových služeb pro dosažení úspěšnosti Vašeho obchodu!") a nikdo mi neřekne ani nikde není uvedeno, že tím přijdu o možnost využívat spoustu dalších důležitých funkcí? A pak se nestydí říci si o další desetitisíce korun za to, aby mi ty funkce, které mám ve verzi Excellent zaplacené, vůbec fungovaly?
Co vám na tom připadá divné? Když k tomu vašemu automechanikovi pojedete s kamarádem nechat si opravit či koupit původně nefungující otevírání oken, oba zaplatíte stejnou částku, váš kamarád dostane vše nové a funkční a vy dostanete dvě tlačítka nová a dvě vizuelně ohmataná a navíc nefungující, takže se vám budou dát stahovat jen dvě okna vzadu a ta přední dvě ne, budete spokojený? Nebudete to dramatizovat?
Pokud bych byla při přemlouvání k zakázkovému designu informována o tom, že tím ztrácím možnost do budoucna využívat nově vytvořené aplikace, bylo by to samozřejmě o něčem jiném a neměla bych důvod si stěžovat. Ale pokud by to zaměstnanci poctivě dělali, tak by si nikdo asi ten zakázkový design moc neobjednával a přišli by tak o peníze. Takže to nedělají a raději vás zkasírují hned 2x, jednou za zakázkový design nezbytně nutný pro dosažení úspěšnosti obchodu a podruhé za nějaké přenastavení, aby člověk mohl služby využívat...
Vám to opravdu nepřijde jako PODVOD? Jako nestydaté klamání zákazníka?
25. 9. 2014 17:11:40
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/3#reply709323
Hana Svobodova
verified
rating uzivatele
25. 9. 2014 17:39:38
Napsal igor;1126691
IMHO: Cena 850 Kc/hod je adekvatna v pripade velmi skuseneho programatora. Implementacia grafiky v rozsahu 20-30 hod je neadekvatna (ak si spravne predstavujem rozsah prac).
Od 14. 8. 2014 (tj. za posledních 6 týdnů) jsem u svého zavedeného e-shopu, který je na trhu 6 let, reklamovala následující:
- špatné zobrazování obrázků (opraveno - ve Vašem EasyShopu byla opravena chyba, kdy při vložení rozměrnějšího obrázku ke produktu docházelo k jeho automatickému zmenšení a tím i ke zhoršení jeho kvality),
- nefunkčnost editoru v prohlížeči Internet Explorer (opraveno - aplikácia Internet Explorer má problémy s otvorením editoru, o probléme som informoval programátorov, ktorí zabezpečia, aby bol editor otvoriteľný aj v IE.),
- nově založené oddělení se nezobrazuje ve veřejné části e-shopu (opraveno - Problém spôsobuje chyba na strane nášho serveru, aplikácia si totiž
kešuje menu oddelení(ukladá do svojej medzipamäte) avšak kvôli spomínanej chybe nedochádza k jej prepisovaniu, chybu odstránime.),
- a teď to nejlepší - jeden den jsem zjistila, že se mi téměř 1000 položek v e-shopu najednou začalo zobrazovat s nulovou cenou, jako bych je rozdávala zdarma (opraveno - Stávající podoba obsahovala chybu, kdy v případě přecenění většího množství položek, došlo k vynulování cen posledních položek(překročily se limity pro počet zpracovávaných položek naráz). Nahráli mi nakonec 10 dní starou zálohu, takže jsem přišla o práci za posledních 10 dní a vše jsem musela dohledávat (vyprodané položky, naskladněné položky, položky se změněnou cenou apod.).
Já ten poslední rok neřeším skoro nic jiného než problémy s IT Studiem.
Opravdu mi přijde divné, když e-shop 5 let funguje bez problémů a pak se najednou začnou projevovat chyby, které dříve nebyly. Bohužel opravdu nemám ten dojem, že v IT Studiu pracují velmi zkušení programátoři :-(
25. 9. 2014 17:39:38
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/3#reply709322
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit