Zadejte hledaný výraz...

Co rikate na eshopy od EasyShopu Jsou dobre ?

kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
28. 12. 2011 13:31:48
Napsal xdxd;737289
ahoj,
také právě vybírám e-shop a protože mám již bohaté zkušenosti s easyshop, postavím další svůj obchod také na easyshopu - díky za tip. Aktuální akce si mi zrovna hodí, protože ušetřím a ještě k tomu budu využívat systém, o kterém vím, že je dobrý a má solidní podporu.
zajímavý první příspěvek ihned po dnešní registraci
28. 12. 2011 13:31:48
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/2#reply709351
Napsal XdxD;737289
Ahoj,
také právě vybírám e-shop a protože mám již bohaté zkušenosti s EasyShop, postavím další svůj obchod také na EasyShopu - díky za tip.
Jedna věta a tolik nedomyšlená (blbá reklama):
- právě vybíráš řešení pro e-shop a autorovi tématu děkuješ za tip, i když ...
- už máš s EasyShop bohaté zkušenosti a postavíš na něm svůj další obchod, protože víš o všech těch super výhodách
Trapné.
28. 12. 2011 14:29:05
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/2#reply709350
mmm.edia
verified
rating uzivatele
29. 12. 2011 12:49:09
@Ondřej Veřtát: Tak to dopadá, když programátor (předpokládejme, že to bude člověk s analytickým myšlením) naprogramuje shop, který pak propaguje blb, který nedokáže sesmolit přesvědčivou větu :)
---------- Příspěvek doplněn 29.12.2011 v 12:50 ----------
Napsal Marek p;735789
U me to bude tak max 8000 polozek.Delame to ve 2lidech.Mesicne prej 1200kc hosting
---------- Příspěvek doplněn 22.12.2011 v 15:27 ----------
Je tu nekdo kdo ma od teto firmy eshop ??? EasyShopu
Zajima me jeho hodnoceni
1200,- hosting při 8000 položkách? Bože. To se dá provozovat na hostingu za dvě stovky.
29. 12. 2011 12:49:09
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/2#reply709349
Mona2012
verified
rating uzivatele
3. 4. 2012 08:43:15
Napsal Marek p;735789
U me to bude tak max 8000 polozek.Delame to ve 2lidech.Mesicne prej 1200kc hosting
---------- Příspěvek doplněn 22.12.2011 v 15:27 ----------
Je tu nekdo kdo ma od teto firmy eshop ??? EasyShopu
Zajima me jeho hodnoceni
Ahoj, naprosto souhlasím. NA FastCentriku běží eshop mého bývalého zaměstnavatele a pěkně jsme se s tím trápili. Jednak nám sice vytvořili eshop na míru, ale zapomněli nám říct, že pojede neuvěřitelně pomalu - i 6 sec. trvalo načtení stránky - kdo by na to čekal??? Navíc si to zakoupil včetně SEO analýzy, kterou mu dělali na začátku s tím, že až se eshop dokončil byla 2. a v té mu řekli, že je tam vše špatně.
Jinak ale FastCentrik je dobrý systém, líbí se mi, ale je pravda, že pokud máte více položek, pojede to buď pomalu, nebo zaplatíte pěkné peníze za vlastní server. Ten můj bývalý zaměstnavatel právě na těchto doplatcích hodně vykrvácel...
Buď si tedy nechte sepsat do specifikace i rychlost a podmínku, že řešení bude i SEO friendly (bude se líbit vyhledávačům a bude se dobře optimalizovat), nebo běžte jinam.
---------- Příspěvek doplněn 03.04.2012 v 07:49 ----------
Tak děkuje asi za tip na tu slevu, nebo co tu píše autor, že tam je. Jinak s EasyShopem občas taky pracuji. Jako každý systém má své pro i proti. Opět, když specifikuješ, svoje požadavky, bude to ok. Ideálně ale doporučuji si vzít nějakého SEO analytika, aby ti na začátku navrhl strukturu a podobné věci a řekl na co si dát pozor. Propojení s Phodou, nebo Variem dneska umí snad každý systém. A co se týče jednoduché administrace, za pár dní si zvykneš na cokoli ;-)
3. 4. 2012 08:43:15
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/2#reply709348
Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 4. 2012 15:05:02
Easyshop bych nedoporučil. Špatná podpora, dlouhá odezva, slibované termíny realizace nedodržují.
Na trhu jsou lepší řešení.
3. 4. 2012 15:05:02
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/2#reply709347
Co rikate na eshopy od EasyShopu Jsou dobre ?
Nie, nie su.
3. 4. 2012 16:10:11
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/2#reply709346
One
verified
rating uzivatele
4. 4. 2012 19:41:10
Napsal Cube;779783
Easyshop bych nedoporučil. Špatná podpora, dlouhá odezva, slibované termíny realizace nedodržují.
Na trhu jsou lepší řešení.
tak si je nenechávej pro sebe a obdař nás svými rozumy, jsme napjatí.
4. 4. 2012 19:41:10
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/2#reply709345
Mona2012
verified
rating uzivatele
22. 5. 2012 12:00:11
Napsal One;780390
tak si je nenechávej pro sebe a obdař nás svými rozumy, jsme napjatí.
Nj, to bude asi konkurence... x-D
22. 5. 2012 12:00:11
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/2#reply709344
Patrik Michl
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 5. 2014 16:07:22
potvrzuji, ze zpetna vazba se nezmenila ani dnes. zadna odezva na kontaknim formular. na online chatu neodpovi take nikdo :D
26. 5. 2014 16:07:22
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/2#reply709343
Easy-shop.cz
verified
rating uzivatele
29. 5. 2014 12:40:32
Dobrý den,
děkujeme za tuto zpětnou vazbu. Za poslední rok jsme udělali hodně změn, aby se výše popsané situace ve výše uvedených komentářích už neopakovaly.
Napsal dreamboy;1091945
potvrzuji, ze zpetna vazba se nezmenila ani dnes. zadna odezva na kontaknim formular. na online chatu neodpovi take nikdo :D
K dreamboy: Pokud se něco podobného stalo, je to samozřejmě chyba, mohu Vás poprosit o stručené info, co jste k nám posílal za dotaz na info@itstudio.cz? Osobně to prověřím a dám Vám zpětnou vazbu.
S pozdravem
Václav Vlček
29. 5. 2014 12:40:32
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/2#reply709342
Hana Svobodova
verified
rating uzivatele
5. 6. 2014 14:02:45
Bohužel se také musím přiklonit k zápornému hodnocení EasyShopu, který mám již šest let. Zpočátku jsem byla klient s velkým K, dokud jsem platila za další služby, grafiku, různé nadstavby apod. V posledním roce bohužel nevstřícné jednání, každý mail končí nabídkou na placené služby, o které ale nemám zájem. Když jsem e-shop zaváděla, tak ve vyhledávacím okénku se dalo vyhledávat i podle dostupnosti, zda je zboží skladem, toto mi ale při nějaké další akci zmizelo, nyní tam tuto možnost již nemám, a pokud bych ji chtěla, tak si musím připlatit opět něco přes 2.000,-Kč, což mne celkem dožralo.... Exporty pro Heuréku a pro Seznam by měly být v ceně, ale pokud si člověk nenechá naimplementovat další placená okénka (kam vyplňuje pro každý výrobek speciální "heslo", pod nímž se ve vyhledávači výrobek zobrazuje), tak ty exporty nejsou v pořádku a zboží se často nezobrazuje tam, kde bych jej chtěla mít. Takže opět platíte... Řešila jsem teď exporty na Heuréku a občas jsem si připadala jako pošťák, protože jsem jen přeposílala maily mezi IT Studiem a Heurékou, takže se mé nezobrazování nebo horší zobrazování položek řeší již zhruba měsíc a stále to není dořešené. Pro mne je určitě uživatelsky nepříjemný Helpdesk, kam se musím přihlašovat přes jméno a heslo, ale podle IT Studia si jej ostatní uživatelé velmi chválí, takže jsem asi nějaká divná výjimka. Na dotazy nereagují nebo reagují na něco jiného, než na co jsem se ptala. Občas místo odpovědi pošlou jen odkaz na stránku, kde je nějaký manuál, který ovšem moji otázku třeba vůbec neřeší... Již 2x jsem v poslední době urgovala zodpovězení dotazu po cca 7-10 dnech (poslední dotaz zněl: co psát do položky Krátký popis, takže dotaz byl jednoduchý - po 6 letech zjišťuji, že mi zřejmě kdysi někdo špatně poradil, co do této kolonky psát, nebo se to opět nějak změnilo), teď mi po těch 10 dnech napsali: "Standardně zbožové katalogy optimalizujeme klientům v rámci marketingové spolupráce, kterou jste odmítla". Takže si připadám spíš jako obtížný hmyz než jako KLIENT. Nebo spíš že bych měla být oslíčku otřes se?
5. 6. 2014 14:02:45
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/2#reply709341
Easy-shop.cz
verified
rating uzivatele
5. 6. 2014 14:57:43
Napsal Hana Svobodová;1095407
Bohužel se také musím přiklonit k zápornému hodnocení EasyShopu,....
Dobrý den, paní Svobodová,
mrzí nás, že tato situace dospěla až sem. Pokusíme se vše vyřešit k vaší spokojenosti.
Zjišťovali jsme u kolegů, kde došlo k nedorozumění a vypadá to, že jsme se vzájemně nepochopili. K úpravě opravdu došlo po vzájemné domluvě a informace z volitelného pole dostupnosti jsme Vám přesunuli na standardní funkci dostupnosti. Když jste po pár letech chtěla jejich obnovu, kolega Vám chtěl ušetřit práci, abyste nemusela trávit čas přepisováním dat a pomocí programátorského zásahu bychom snadno přesunuli data zase zpět, abyste je nemusela ručně vyplňovat. To ale znamenalo zásah programátora, jehož čas je opravdu zpoplatněn. Byla zde ale i možnost, abyste si volitelná pole vyplnila sama a bezplatně.
Exporty na zbožové katalogy jsou kompletně dle speicifikace heureky a zbozi.cz. Informace o produktech, které tam posíláte, jsou plně ve vaší režii. Klienti nás často poptávají o konzultace a pomoc s optimalizací při párování položek, což mají na starosti kolegové z marketingu a často je to součástí rozsáhlejších strategií. Posílali jsme Vám konkrétní návod jak vyplňovat jednotlivá pole pro heureku, ale ten jste nám odmítla. Odmítla jste i návrh kolegy, který se za Vámi chtěl bezplatně zastavit a kompletně s Vámi nastavení projít.
Párování položek na heurece bohužel nevyřešíme jen tím, že Vám poradíme co psát do položky krátký popis.
Rádi bychom Vám jako kompenzaci a jako návrh na vyřešení celé situace nabídli bezplatnou konzultaci s naším specialistou na zbožové katalogy. Kolega Vám zavolá a konkrétně Vám ukáže, jak dosáhnout toho, aby vaše položky byly správně napárované a správně se zobrazovaly na heurece.
Toto vyjádření Vám zašleme i emailem.
Tým Easy-Shop.cz
5. 6. 2014 14:57:43
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/2#reply709340
fascinující jak se dá všechno řešit pouze když to zviditelníte.....asi začnu taky :-D
5. 6. 2014 15:04:27
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/2#reply709339
Hana Svobodova
verified
rating uzivatele
5. 6. 2014 19:29:18
dasaB: fakt zajímavé, tady mi pan Sobotka odpověděl za pár minut, ale mail, který jsem mu posílala přes Hotline dopoledne, je dosud nezodpovězený. Z toho vyplývá, že IT Studio přednostně sleduje webové diskuze a odpovídá na diskuzních fórech, než aby odpovídali na maily zaslané na Hotline. Smutné. Takže asi budu muset komunikovat tímto způsobem. Možná někoho bude zajímat jednání IT Studia a rád si přečte, když zde ve formě mailu p. Sobotkovi odpovím. Ono mi to nedá, ty výše uvedené POLOpravdy totiž musím uvést na pravou míru. Omlouvám se za obsáhlý příspěvek, ale je nutné citovat z předchozích mailů od IT Studia.
Ano, pane Sobotko, i já bych uvítala jiný přístup. Představovala bych si, že na můj dotaz někdo z technické podpory do dvou dnů zareaguje a fundovaně mi odpoví tak, aby mi to pomohlo. U Vás to bohužel funguje tak, že se do hodiny ozvete po zveřejnění mého negativního názoru na nějakém fóru, ale jinak jsou mé maily klidně i 10 dní bez odpovědi :-( Bohužel. Bohužel mám problém jen s Vaší podporou. Občas využiju i podpory Pohody nebo Celního úřadu, ale nikde nemám tyhlety problémy jako s Vámi. Všude to funguje standardně: otázka - odpověď, která mi pomůže. Nevím, proč to u Vás nefunguje, asi by to pro Vás měl být námět k zamyšlení. Na tomto fóru jsem viděla, že nejsem jediná, kdo má s Vaší podporou problémy. Takže chyba není zřejmě ve mně.
Funkci dostupnosti jsem měla od začátku v rozšířených možnostech vyhledávání a zákazníci ji využívali, aby zjistili, které zboží je aktuálně skladem a které mohu dovézt až za 14 dní, což bylo dobře využitelné hlavně v předvánočním období. O žádné její ukončení nebo přesunutí jsem nežádala, to vím zcela jistě. Zřejmě protože se měnily feedy pro Zboží a Heuréku a tak bylo třeba s dostupností něco dělat, nějak ji upravit, tak se nějaká změna provedla, a je klidně možné, že i tato změna byla placená a já ji tedy zaplatila - nevím, to už si nepamatuji. V každém případě jsem ale nebyla upozorněna na to, že tímto krokem mi dostupnost z rozšířeného vyhledávání zmizí, a nynější nabídka na její znovuobnovení za 1.700,-Kč + DPH mi tedy přijde VELMI nemravná, to se na mne nezlobte. Ano, cítím to jako pokus dělat ze mne oslíčka (otřes se) nebo spíš hejla. Už jsem Vám dlouho za nic nezaplatila, nabídky placených služeb stále zatvrzele odmítám, odmítám modernizovat e-shop, odmítám nechávat si dělat od Vás marketingové kampaně, odmítám SEO. Mně totiž ten e-shop ani po těch letech neuživí. Takže nemám peníze, abych je cpala do IT Studia, chápete? Na mobil, který mám pro zákazníky, mi týdně volá 2x více "nabízečů" nejrůznějších služeb než zákazníků. Když od Vás něco potřebuji jen vysvětlit či poradit, tak nechápu, proč každý druhý Váš mail musí končit nabídkou na placené služby. Už jsem na to alergická...
Já volitelné pole Dostupnost vyplňuji a využívám, nevím tedy, proč mi píšete "kolega Vám chtěl ušetřit práci, abyste nemusela trávit čas přepisováním dat a pomocí programátorského zásahu bychom snadno přesunuli data zase zpět, abyste je nemusela ručně vyplňovat". Já je ručně vyplňuji poctivě u každé položky.
Váš kolega pan Humpolík mi doslova napsal: "vyhledávání dle dostupností bylo dříve možné proto, že se jednalo o údaj, který byl vyplněn pomocí funkce Volitelná pole (viz administrace: Sklady -> Volitelná pole). Tato funkcionalita skutečně nijak nesouvisí s XML exporty do porovnávačů. Volitelná pole jsou údaje, které se zobrazují u položek v shopu a neexportují se do katalogů. Tím, že jsme po vzájemné dohodě odstranili toto volitelné pole, tak se toto již bohužel nezobrazuje i v rozšířením vyhledávání, jak jsem již popisoval níže."
Já ale toto volitelné pole vyplňuji stále, toto volitelné pole je stále v administraci Sklady - Volitelná pole - Dostupnosti. Proč mi tedy tvrdíte, že jsme po vzájemné dohodě odstranili toto volitelné pole, když já jej tam mám a vyplňuji jej? Proč mi píšete, že jste mi chtěli ušetřit práci, abych nemusela trávit čas přepisováním dat? Proč bych je tam měla znovu přepisovat? Já tam ta data poctivě píšu! To pole tam prostě mám! Vy ho nevidíte? Dávám Vám to do přílohy!
A pak mi ještě píšete "Byla zde ale i možnost, abyste si volitelná pole vyplnila sama a bezplatně". Já si ta pole vyplňuji sama a bezplatně, ale okénko dostupnosti v rozšířeném vyhledávání prostě přesto není. Divíte se mé rozmrzelosti a naštvanosti, když mi píšete věci zcela nelogické a nesmyslné? Je to jako boj s větrnými mlýny... Mám pocit, že mé maily nečtete. Že nechcete pochopit... Že jste možná Marťani? Proto v příloze posílám printscreen obrazovky.
Dále píšete: "Posílali jsme Vám konkrétní návod jak vyplňovat jednotlivá pole pro heureku, ale ten jste nám odmítla". Já jsem Vám jej neodmítla, vyplňování polí jsem zvládla ve spolupráci s velmi příjemnou paní Špálovou z Heuréky - další firma, u níž podpora funguje stoprocentně. Na rozdíl od Vaší firmy. Já jsem po Vás již celkem asi v pěti posledních mailech chtěla vysvětlení, co psát do kolonek Základní název, Krátký popis a Podrobný popis, a vy jste mi opětovně poslal link na návod, jak vyplňovat pole pro Heuréku, který ovšem žádné kolonky jako Krátký popis či Podrobný popis neřeší. Takže to jsem odmítla, to ano - protože tento návod mi byl na nic. Nepoužitelný. Zbytečný. Nebyla tam odpověď na moji otázku. Nyní jste mi napsal další sáhodlouhý e-mail a ani v něm není odpověď na otázku, co se do těchto kolonek píše. Kolik mailů budu muset ještě napsat, abyste mi na tento jednoduchý dotaz odpověděl?
Takže asi popáté - CO SE PÍŠE DO KOLONEK ZÁKLADNÍ NÁZEV, KRÁTKÝ POPIS A PODROBNÝ POPIS?
Ano, odmítla jsem návrh kolegy, který se u mne chtěl zastavit: "Asi by bylo nejlepší se sejít osobně a prodiskutovat nejen toto, ale i další vývoj eshopu, který by si již určitě zasloužil modernizaci". Neměla jsem zájem o nabídky dalšího vývoje e-shopu, který by si jistě již zasloužil modernizaci, a to z finančních důvodů. Mně na firemní mobil volá spousta lidí, kteří jsou přesvědčeni o tom, že si s nimi musím dát schůzku, abych ocenila jejich neuvěřitelné produkty, bez kterých prostě nemohu žít. Já o tyto schůzky NEMÁM zájem. Nemám zájem, aby mi někdo nabízel, co všechno bych v e-shopu měla změnit a udělat, samozřejmě za co nejvíce peněz, které nemám. Byl by to zbytečně ztracený čas. Celou dobu vyřizujeme vše mailem a nyní mi najednou začnete nabízet různé placené služby a nabízíte schůzky. Proto jsem schůzku odmítla. Nabídka schůzky nebyla o tom, že se za mnou někdo zastaví jen proto, že mi kompletně bezplatně projde nastavení a nebude mi vnucovat žádné další placené služby. Nabídka schůzky byla i o tom, že si můj e-shop zaslouží modernizaci. Na tu nemám peníze. Nehodlám do e-shopu nadále investovat další a další peníze. Proto jsem se domnívala, že by to i pro p. Humpolíka byla zbytečná ztráta času.
Jestli jste na to ještě nepřišel, tak tohle je už pátý mail, kdy s Vámi NEřeším párování řádků pro Heuréku. To jsem si za pomoci Heuréky již vyjasnila. Ale paní Špálová mne 23. 5. upozornila na to, že "to co posíláte v tagu DESCRIPTION, tak není popisek produktu, ale opětovný název produktu." a to je špatně. Takže od tohoto data s Vámi až do dnešního dne 5. 6. v těch pěti mailech řeším, co psát do pole Krátký popis, a připadám si tak nějak jak v Jiříkově vidění. Místo abyste mi krátce a jasně odpověděl, tak jste mi 27. 5. napsal:
"Díval jsem se na konkrétní produkty a vy opravdu máte v administraci eshopu stejný název položky jako krátký popis položky.
Krátký popis položky = DESCRIPTION v XML feedu heureky.
Jak Vám už z heureky psaly, jednotlivé popisky se nahrávají postupně, takže to chce jen chvíli počkat, kdy se Vám popisy nahrají u všech
položek.
Pokud byste měla zájem, optimalizaci zbožových katalogů a dalších marketingových aktivit zajišťují kolegové z marketingového oddělní. Mohu
je poprosit, aby Vám zpracovali návrh na spolupráci, ve kterém by Vás odprostili od těchto starostí a zajistili by správné párování položek i
zobrazování na zbožových katalozích a nejen to. Mohli by Vám pomoci i se SEO nebo PPC kampaněmi pokud byste měla zájem.
Mohu je poprosit, aby se s Vámi spojili a probrali s Vámi vaše požadavky?"
Takže opět místo krátké jasné odpovědi další nabídka placených služeb... Od té doby jsem Vám napsala několik dalších mailů a co jsem se dozvěděla? Z odpuštěním "kulový". Divíte se, že mne to již unavuje a otravuje? Kolik času jsem ztratila psaním tohoto mailu? Hodinu minimálně...
Jinak - ten popisek u položky 74 Parfait http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=rouge+coco+sheer
se neobjevuje do dnešního dne, ačkoliv položky byly nahrány 22.4., takže je to již 6 týdnů. U jiných položek se popisky nahrály, u této stále ne. Jelikož já nemám kapacity na to, abych zjišťovala, proč tomu tak je, domnívám se, že za těch 12.000,-Kč, co Vám ročně platím, byste se mohli obtěžovat ve spolupráci s Heurékou to dotáhnout a zjistit, proč se tam ten popisek neobjevuje.
Další stránka, na které se mi nezobrazují popisky, je tato, položky byly zadávány v dubnu:
http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=skin+best
Můžete mi prosím laskavě vysvětlit, jak mám podnikat, snažit se zavádět nové výrobky, které na trhu nikdo nemá, když ani po 6 týdnech se mi u nich nezobrazují popisky? Zřejmě bude něco v tom XML feedu asi špatně, ne?
Bohužel asi nechápete moji zoufalost. Já se snažím vše dělat maximálně pečlivě, ale nic nefunguje tak, jak bych si představovala, přestože všem platím (jak vám ročně 12.000,-Kč, tak Heuréce za zobrazování položek). Divíte se, že tedy CHCI, aby to fungovalo, když to platím? To by snad mělo být normální, ne? Ale Vy si prostě myslíte, že bych Vám měla platit za to, že mi milostivě vrátíte do e-shopu funkci, která dříve byla již v základním nastavení a pak se prostě někam ztratila? Že Vám mám platit za to, že mi implementujete za mé peníze řádky pro Heuréku, ale při zobrazování na Heuréce se z nějakého důvodu nezobrazují popisky, a to Vás nezajímá, to Vy řešit nebudete? Vy si funkci helpdesku vysvětlujete tak, že ani na pátou otázku CO SE MÁ PSÁT DO POLE KRÁTKÝ POPIS mi prostě na tuto otázku neodpovíte?
Smutné, smutné, smutné. Na další korespondenci již dnes bohužel nemám sílu. H. Svobodová.
5. 6. 2014 19:29:18
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/2#reply709338
Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 6. 2014 08:06:22
Ještě jednou krátce:
Váš dotaz z 05.06.2014 14:05 na naší hotline byl zodpovězen pane Sobotkou 05.06.2014 15:06. Pan Sobotka zde na fóru nereaguje. To má na starosti náš marketingový tým.
Kolegové se s Vámi spojí a proberou jednotlivé body. Jak jsme již zmínili v interní komunikaci, kterou jste zde nezveřejnila, je potřeba probrat případ na konkrétní položce, kde Vám ukážeme co psát do jednotlivých polí.
Tým Easy-Shop.cz
6. 6. 2014 08:06:22
https://webtrh.cz/diskuse/co-rikate-na-eshopy-od-easyshopu-jsou-dobre/strana/2#reply709337
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit