Zadejte hledaný výraz...

Co potěší zákazníka při nákupu

Jan
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
1. 12. 2012 01:50:13
Ahoj,
zajímalo by mě jak řešíte, aby zákazník byl spokojen a vracel se zpět.
slevy, dárky, kupóny má každý druhý eshop.
Máte něco originálního, jiného, nového?
1. 12. 2012 01:50:13
https://webtrh.cz/diskuse/co-potesi-zakaznika-pri-nakupu/#reply837322
Jan Stejskal
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
1. 12. 2012 05:14:58
Abych se vracel, musí být eschop přehledný tak, aby se v něm dalo rychle nakoupit, nesmí vyžadovat registraci k dokončení nákupu, nesmí vyžadovat zadání více údajů, než je nezbytně nutné, musí mi dát na výběr možnosti platby a dopravy, které mi vyhovují, musí zobrazovat cenu dopravy i jinde, než před dokončením nákupu (to nemá téměř nikdo), musí přijmout objednávku co nejdříve, ideálně automaticky ihned, musí informovat o termínu dodání (která musí odpovídat zobrazovanému stavu skladu, mnoho eshopů zobrazuje skladem u zboží, které vůbec nemá), ideálně expedovat do druhého dne a následně neobtěžovat nevyžádanými emaily. Řešit aktivně a rychle případné reklamace.
Dárky a podobné nesmysly na mě nefungují. Pokud nějaká akce, tak doprava zdarma velmi potěší (pokud však samotné zboží není dražší než jinde právě o tu "dopravu zdarma").
1. 12. 2012 05:14:58
https://webtrh.cz/diskuse/co-potesi-zakaznika-pri-nakupu/#reply837321
Burak
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
1. 12. 2012 06:17:51
Vem to z druhé strany - když se podíváš třeba na Heuréku, na recenze co nejvíce zákazníkům vadí, tak ti to hodně napoví a bývá často :
rychlost dodání
nekomunikace obchodu
výběr sortimentu
.... většina zákazníků miluje, když o ně projevíš zájem a v průběhu vyřizování objednávky s nimi komunikuješ ( pozor, nesmí se to zvrhnout v obtěžování ), když jim navíc rychle dodáš zboží a zákazníky, kteří ti udělají velké objednávky třeba ještě přidáš drobný dárek ( třeba zapalovač nebo klíčenku za pětikačku ), tak je velká šance, že příště opět přijdou k tobě.
1. 12. 2012 06:17:51
https://webtrh.cz/diskuse/co-potesi-zakaznika-pri-nakupu/#reply837320
David Nogol
verified
rating uzivatele
1. 12. 2012 09:05:15
Pro mě je nejlepší cesta ke spokojeným zákazníkům dobrá komunikace. Za to už mi hodně zákazníků děkovalo. Naštěstí většinu objednávek ani není třeba řešit. Když už ale přijde od zákazníka nějaký dotaz, snažím se ho k jeho plné spokojenosti zodpovědět a vyřešit. Pokud možno co nejdříve.
1. 12. 2012 09:05:15
https://webtrh.cz/diskuse/co-potesi-zakaznika-pri-nakupu/#reply837319
Jan
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
2. 12. 2012 05:00:07
Z Vašich příspěvků za které děkuji mě nejvíce zaujalo toto:
"Musí zobrazovat cenu dopravy i jinde, než před dokončením nákupu (to nemá téměř nikdo)"
Na to se v budoucnu určitě zaměřím. Jinak originalitu, něco co posune eshopy o krok dále jsem zde nenašel.
2. 12. 2012 05:00:07
https://webtrh.cz/diskuse/co-potesi-zakaznika-pri-nakupu/#reply837318
Jan Stejskal
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
2. 12. 2012 05:25:00
Není potřeba být originální, ale být kvalitní :)
2. 12. 2012 05:25:00
https://webtrh.cz/diskuse/co-potesi-zakaznika-pri-nakupu/#reply837317
Jan
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
2. 12. 2012 05:38:31
Pane Stejskal můžu Vás prosit o nějaký link na eshop, který má tu dopravu zavedenou i jinde než na konci objednávky děkuji
2. 12. 2012 05:38:31
https://webtrh.cz/diskuse/co-potesi-zakaznika-pri-nakupu/#reply837316
Napsal Jan06;877199
Pane Stejskal můžu Vás prosit o nějaký link na eshop, který má tu dopravu zavedenou i jinde než na konci objednávky děkuji
Např. www.cistamedicina.cz, doprava je popsaná v samostatné stránce. Jinak používáme kupóny (velmi oblíbené) a dopravu zdarma u všech objednávek s tím, že cena je srovnatelná s konkurenci.
2. 12. 2012 06:54:47
https://webtrh.cz/diskuse/co-potesi-zakaznika-pri-nakupu/#reply837315
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
2. 12. 2012 08:20:36
Napsal Jan06;877199
Pane Stejskal můžu Vás prosit o nějaký link na eshop, který má tu dopravu zavedenou i jinde než na konci objednávky děkuji
www.Silver.Ag - doprava je na zaciatku
2. 12. 2012 08:20:36
https://webtrh.cz/diskuse/co-potesi-zakaznika-pri-nakupu/#reply837314
Burak
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
2. 12. 2012 08:42:07
Každá Presta ti zobrazuje v košíku cenu dopravy hned v prvním kroku
2. 12. 2012 08:42:07
https://webtrh.cz/diskuse/co-potesi-zakaznika-pri-nakupu/#reply837313
flegma
verified
rating uzivatele
2. 12. 2012 20:40:45
Napsal Burák;877205
Každá Presta ti zobrazuje v košíku cenu dopravy hned v prvním kroku
To samé i eshop-rychle.
2. 12. 2012 20:40:45
https://webtrh.cz/diskuse/co-potesi-zakaznika-pri-nakupu/#reply837312
Stepan L.
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
3. 12. 2012 10:13:45
samozřejmě rychlé vyřízení s plnou informovaností o průběhu objednávky ... a bonus k tomu v balíku, poukázka xx Kč nebo sleva na další nákup, za dobu provozování eshopu zarivezuby.cz a mnoho dalších to mělo nejúspěšnější statistiky, poté se posílalo několik desítek balíků i do jedné ulice :)
3. 12. 2012 10:13:45
https://webtrh.cz/diskuse/co-potesi-zakaznika-pri-nakupu/#reply837311
superprodejce007
verified
rating uzivatele
10. 12. 2012 19:54:37
Napsal Jan06;876790
Ahoj,
zajímalo by mě jak řešíte, aby zákazník byl spokojen a vracel se zpět.
slevy, dárky, kupóny má každý druhý eshop.
Máte něco originálního, jiného, nového?
Na dárky a nějaké bonusy se vykašlete, tím nikoho nepřitáhnete.
Základem je, co prodáváte, za kolik, jak rychle to dodáte a jak vám funguje zákaznický servis.
10. 12. 2012 19:54:37
https://webtrh.cz/diskuse/co-potesi-zakaznika-pri-nakupu/#reply837310
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit