Zadejte hledaný výraz...

Co dělat při okradení e-shopem?

Milujem spotrebitelov co z vlastnej blbosti obvinuju obchodnika.
5. 5. 2012 20:28:26
https://webtrh.cz/diskuse/co-delat-pri-okradeni-e-shopem/strana/2#reply761933
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
6. 5. 2012 00:17:19
Určitě zkuste ještě týden počkat, mně normálně chodí malé zásilky poštou z EU dva týdny... Jinak měli minulý týden v Polsku svátky 1. a 3.května, tím se to také mohlo pozdržet.
Pokud by jste byl skutečně okraden a nepomohli Vám z platební brány, pak třeba ještě zkuste síť evropských spotřebitelských center: http://ec.europa.eu/consumers/ecc/index_cs.htm Ale nevím, jestli by to k něčemu bylo...
Doporučuji ještě opravdu vyčkat.
6. 5. 2012 00:17:19
https://webtrh.cz/diskuse/co-delat-pri-okradeni-e-shopem/strana/2#reply761932
tasman
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 5. 2012 01:32:59
Nemůžu se nezastat czloviczka. Je komunikující zákazník a je to podle některých reakcí špatně.Jak to?
V jiných tématech na webtrhu je psáno několik desítek reakcí o ne-komunikaci zákazníka.A to jsou psány jiné story.tak kdo je tedy větší trouba? ten zákazník který se snaží komunikovat a bez odezvy jako czliviczek,nebo ti co nekomunikují po objednávce zboží?
Nebo jinak kdo je tedy ten bl..c zákazník podle pa3ick - (miluji aroganci obchodníků vůči komunikujícím zákazníkům)
Pravdu má v tomhle zakladatel tématu ve vztahu k morálním principům obchodování.
Pochopím že mnozí pokulhávají.
6. 5. 2012 01:32:59
https://webtrh.cz/diskuse/co-delat-pri-okradeni-e-shopem/strana/2#reply761931
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit