Zadejte hledaný výraz...

Co dělat, když se na Heuréce objeví lživé a poškozující hodnocení?

Rocco
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 1. 2016 15:03:28
Ahojte, mám dotaz směřující na provozovatele eshopu. Stává se Vám také, že dostáváte poškozující hodnocení na Heuréce?
Příklad: přijde objednávka - volba dobírka. Zásilka je standardně následující pracovní den odeslána, ovšem vrátí se nevyzvednuta a za několik dnů příjde hodnocení z Heuréky, například zboží přišlo poškozeno, paní byla sprostá a podobně....
Neumím si to vysvětlit jinak, než záměrné poškození ze strany konkurence... Lze proti tomu nějak bojovat ? Máte někdo podobnou zkušenost ?
Díky
2. 1. 2016 15:03:28
https://webtrh.cz/diskuse/co-delat-kdyz-se-na-heurece-objevi-lzive-a-poskozujici-hodnoceni#reply1162320
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
2. 1. 2016 15:06:19
A je problem k hodnoteniu doplnit komentar?
2. 1. 2016 15:06:19
https://webtrh.cz/diskuse/co-delat-kdyz-se-na-heurece-objevi-lzive-a-poskozujici-hodnoceni#reply1162319
Rocco
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 1. 2016 15:25:52
Napsal node;1252394
A je problem k hodnoteniu doplnit komentar?
ne to neni, ale presto to snizuje vysledne hodnoceni obchodu
2. 1. 2016 15:25:52
https://webtrh.cz/diskuse/co-delat-kdyz-se-na-heurece-objevi-lzive-a-poskozujici-hodnoceni#reply1162318
Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
2. 1. 2016 15:53:43
Pokud je zboží poškozené tak to poznáš - reklamace ČP/PPL/... pokud není, balík vyfoť z více stran a pošli zákazníkovi aby řekl jak bylo poškozené, pak pošli na Heureku, že hodnocení není pravé a přidej fotky, měli by hodnocení smazat.
Podobně se dá postupovat i v jiných případech, ty nemůžeš za chování doručovatele, ale vše s mírou, nebude dobré když najednou se smaže na Heurece X negativních hodnocení...
2. 1. 2016 15:53:43
https://webtrh.cz/diskuse/co-delat-kdyz-se-na-heurece-objevi-lzive-a-poskozujici-hodnoceni#reply1162317
Marek Urban
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
2. 1. 2016 16:07:44
Mně se to stává občas u "ne"-přizpůsobivých spoluobčanů, kteří mají typické jméno, vyhlášenou adresu... Následuje nepřevzetí balíku a negativní recenze. Občas mám pociťuji flustraci tyto balíky vůbec odesílat, protože jdou předem odhadnout...
2. 1. 2016 16:07:44
https://webtrh.cz/diskuse/co-delat-kdyz-se-na-heurece-objevi-lzive-a-poskozujici-hodnoceni#reply1162316
Salamman
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 1. 2016 17:27:27
Napsal Marek Urban;1252423
Mně se to stává občas u "ne"-přizpůsobivých spoluobčanů, kteří mají typické jméno, vyhlášenou adresu... Následuje nepřevzetí balíku a negativní recenze. Občas mám pociťuji flustraci tyto balíky vůbec odesílat, protože jdou předem odhadnout...
Tak jeden můj zákazník má automatickou pojistku na takovéto objednávky, selekcí typických příjmení se provede STORNO a znovu naskladní zboží.
2. 1. 2016 17:27:27
https://webtrh.cz/diskuse/co-delat-kdyz-se-na-heurece-objevi-lzive-a-poskozujici-hodnoceni#reply1162315
Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
2. 1. 2016 18:15:15
Celkově by se to mělo změnit ........Certifikát bych zavedl za poplatek , že ohodnotí obchod administrátoři heureky a pak zákaznící budou si dávat recenze , které to nebudou ovlivňovat.
2. 1. 2016 18:15:15
https://webtrh.cz/diskuse/co-delat-kdyz-se-na-heurece-objevi-lzive-a-poskozujici-hodnoceni#reply1162314
Panebože co to je za, s prominutím, hovadinu? Blokovat automaticky některá příjmení "jako škodnou"? Nechcete rovnou ty eshopy rozdělit pro bílé a černé? Jak poznáš, jestli je tenhle Lakatoš ten pravý a tenhle mi chce uškodit? Zajímalo by mě jak potom řešíš, když se tohle zákazník dozví a potáhne Tě k soudu...To se na Tobě pěkně zahojí :-)
2. 1. 2016 19:02:57
https://webtrh.cz/diskuse/co-delat-kdyz-se-na-heurece-objevi-lzive-a-poskozujici-hodnoceni#reply1162313
ne
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
2. 1. 2016 19:08:46
tak ono to bude asi skusenostami, nez nejakym "rasizmom". my mame tiez niekedy problem s neprisposobivymi a tak teda musia platit 100% zalohu inak sa ani nebavim... aj biely vydrbavaju, ale percentualne je to o mnoho mnoho menej..
2. 1. 2016 19:08:46
https://webtrh.cz/diskuse/co-delat-kdyz-se-na-heurece-objevi-lzive-a-poskozujici-hodnoceni#reply1162312
voodoo
verified
rating uzivatele
2. 1. 2016 20:02:35
Kupodivu lze resit s podporou Heureky.
Mam na ehopu nastavenu dobírku od urcite castky. Pokud je objednavka mensi hodnoty, tak je nutna platba předem. Zaplati tak 2 zakaznici z 10.
Proto občas dostanu nedoporucuji po stornu objednávky. Na podporu staci poslat screen objednávky, screen vypisu z uctu ze po VS není platba pripsana a email s vyzvou platbe.
Ještě se mi nestalo, ze by hodnoceni nevymazali.
Poslal bych trasovani zasilky plus další věci, co budou chtit a nebal by se, ze to nevymažou.
2. 1. 2016 20:02:35
https://webtrh.cz/diskuse/co-delat-kdyz-se-na-heurece-objevi-lzive-a-poskozujici-hodnoceni#reply1162311
Rocco
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 1. 2016 20:18:02
Napsal voodoo;1252485
Kupodivu lze resit s podporou Heureky.
Mam na ehopu nastavenu dobírku od urcite castky. Pokud je objednavka mensi hodnoty, tak je nutna platba předem. Zaplati tak 2 zakaznici z 10.
Proto občas dostanu nedoporucuji po stornu objednávky. Na podporu staci poslat screen objednávky, screen vypisu z uctu ze po VS není platba pripsana a email s vyzvou platbe.
Ještě se mi nestalo, ze by hodnoceni nevymazali.
Poslal bych trasovani zasilky plus další věci, co budou chtit a nebal by se, ze to nevymažou.
To jsem prav zkousel, kontaktoval jsem heureku, zatim bez odpovedi, ale je pravda, ze to je 3 dny a ted byly svatky.. Diky za reakci
---------- Post added 02.01.2016 at 20:20 ----------
Napsal RK;1252419
Pokud je zboží poškozené tak to poznáš - reklamace ČP/PPL/... pokud není, balík vyfoť z více stran a pošli zákazníkovi aby řekl jak bylo poškozené, pak pošli na Heureku, že hodnocení není pravé a přidej fotky, měli by hodnocení smazat.
Podobně se dá postupovat i v jiných případech, ty nemůžeš za chování doručovatele, ale vše s mírou, nebude dobré když najednou se smaže na Heurece X negativních hodnocení...
diky za reakci. Jde pokud je balik poskozen, to bych jeste pochopil, ale v posledni dobe se stava, ze prijde objednavka. Zbozi odesleme, zbozi se vrati jako nevyzvednuta dobirka a z heureky prijde negativni hodnoceni, ze zbozi bylo poskozeno, spatna barva,.. pritom balicek zakaznika ani nevidel..
2. 1. 2016 20:18:02
https://webtrh.cz/diskuse/co-delat-kdyz-se-na-heurece-objevi-lzive-a-poskozujici-hodnoceni#reply1162310
Tomas K392
verified
rating uzivatele
2. 1. 2016 20:47:42
aktuálně z recenze: 90% ohodnocení a přesto nedoporučuje obchod !?
2. 1. 2016 20:47:42
https://webtrh.cz/diskuse/co-delat-kdyz-se-na-heurece-objevi-lzive-a-poskozujici-hodnoceni#reply1162309
Napsal Rocco;1252488
To jsem prav zkousel, kontaktoval jsem heureku, zatim bez odpovedi, ale je pravda, ze to je 3 dny a ted byly svatky.. Diky za reakci
---------- Post added 02.01.2016 at 20:20 ----------
diky za reakci. Jde pokud je balik poskozen, to bych jeste pochopil, ale v posledni dobe se stava, ze prijde objednavka. Zbozi odesleme, zbozi se vrati jako nevyzvednuta dobirka a z heureky prijde negativni hodnoceni, ze zbozi bylo poskozeno, spatna barva,.. pritom balicek zakaznika ani nevidel..
Staci fotka vraceneho baliku s etiketou a stitkem posty s duvodem vraceni.
2. 1. 2016 21:39:26
https://webtrh.cz/diskuse/co-delat-kdyz-se-na-heurece-objevi-lzive-a-poskozujici-hodnoceni#reply1162308
kerazum
verified
rating uzivatele
3. 1. 2016 14:17:04
Napsal Rocco;1252391
Ahojte, mám dotaz směřující na provozovatele eshopu. Stává se Vám také, že dostáváte poškozující hodnocení na Heuréce?
Příklad: přijde objednávka - volba dobírka. Zásilka je standardně následující pracovní den odeslána, ovšem vrátí se nevyzvednuta a za několik dnů příjde hodnocení z Heuréky, například zboží přišlo poškozeno, paní byla sprostá a podobně....
Neumím si to vysvětlit jinak, než záměrné poškození ze strany konkurence... Lze proti tomu nějak bojovat ? Máte někdo podobnou zkušenost ?
Díky
Nám se to stává taky myslim že v tom má prsty konkurence . Heureka to většinou neřeší řeknou ti že můžeš napsat odpověd ale hodnocení stejně zůstane. Navíc v dnešní době se dají koupit hodnocení na heuréku tam něvěřim ničemu .
3. 1. 2016 14:17:04
https://webtrh.cz/diskuse/co-delat-kdyz-se-na-heurece-objevi-lzive-a-poskozujici-hodnoceni#reply1162307
Kaper
verified
rating uzivatele
3. 1. 2016 18:25:46
Tiez mam s tomto skusenost. Heureka zmazala recenziu, ale ak sa to stava castejsie tak uz ma odpalkovali s tym ze to je nazor zakaznika atp. Heureka u mna strasne kleskla, ma pomahat pri rozhodovani kde zakaznik nakúpi, ale taketo recenzie by mali byt mazane. Nevadili by ani negativne recenzie, ak maju svoje dôvody a opodstatnenie ale je choré ak si zakaznik zmysli ze da negativny feedback len preto ze mal zly den atp. Preto s heurekou uz do buducna moc nepočítam, pretože mne nikto nebude prikazovat ako ovci, co mam robit a co nie. Pre mna je dolezite to, ze 99.9% zak. je s nákupom u nas spokojnich.
3. 1. 2016 18:25:46
https://webtrh.cz/diskuse/co-delat-kdyz-se-na-heurece-objevi-lzive-a-poskozujici-hodnoceni#reply1162306
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit