Zadejte hledaný výraz...

Co by (ne)mělo chybět na hlavní stránce e-shopu (webu)?

saolin
verified
rating uzivatele
9. 1. 2017 07:40:38
Ahoj,
rád bych věděl zda je správné mít na hlavní stránce e-shopu (webu) textové informace obsahující klíčová slova. Některé e-shopy májí na main page textu spousty a některé žádný (pouze produkty).
Má to ještě nějaký smysl z hlediska SEO a vyhledávačů nebo ne? Nebo jde jen o "vzhled" nebo informace pro návštěvníka bez vlivu na SEO.
Případně budu rád i za nápady a rady co by určitě na hlavní stránce mělo nebo nemělo být.
Moc děkuji.
Filip
9. 1. 2017 07:40:38
https://webtrh.cz/diskuse/co-by-nemelo-chybet-na-hlavni-strance-e-shopu-webu#reply1248706
Napsal saolin;1351954
Ahoj,
rád bych věděl zda je správné mít na hlavní stránce e-shopu (webu) textové informace obsahující klíčová slova. Některé e-shopy májí na main page textu spousty a některé žádný (pouze produkty).
Má to ještě nějaký smysl z hlediska SEO a vyhledávačů nebo ne? Nebo jde jen o "vzhled" nebo informace pro návštěvníka bez vlivu na SEO.
Případně budu rád i za nápady a rady co by určitě na hlavní stránce mělo nebo nemělo být.
Moc děkuji.
Filip
Za mě bych tam žádné sáhodlouhé rádoby SEO texty nedával ;-) Hlavní strana má imho sloužit jako rozcestník, přehledný. Optimalizuj pak jednotlivé kategorie a produkty. Pozor na duplicity.
9. 1. 2017 08:12:58
https://webtrh.cz/diskuse/co-by-nemelo-chybet-na-hlavni-strance-e-shopu-webu#reply1248705
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
9. 1. 2017 08:21:07
Souhlasím, úvodní stránka má být rozcestník pro návštěvníky. SEO pak udělej na jednotlivé kategorie či produkty.
9. 1. 2017 08:21:07
https://webtrh.cz/diskuse/co-by-nemelo-chybet-na-hlavni-strance-e-shopu-webu#reply1248704
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
9. 1. 2017 09:52:51
Úvodní stránka je z hlediska SEO nejdůležitější, což ovšem neznamená, že by tam patřily nějako SEO texty, ty totiž patří leda tak do koše... SEO text je vynález špatných copywriterů, kteří svoji neschopnost psát prezentují jako "SEO".
---------- Příspěvek doplněn 09.01.2017 v 09:55 ----------
Pro příklad: prodávám ledničky, takže na úvodní straně v title a H1 by mělo být napsáno,že eshop prodává ledničky... Třeba na McTREE.cz mám H1: Chladničky, mrazničky, vinotéky a humidory LIEBHERR a title Liebherr: chladničky, mrazničky, vinotéky a humidory | Mc TREE. Z obou textů je hned jasné, že se návštěvník nachází na webu, který prezentuje chladící techniku LIEBHERR.
9. 1. 2017 09:52:51
https://webtrh.cz/diskuse/co-by-nemelo-chybet-na-hlavni-strance-e-shopu-webu#reply1248703
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 1. 2017 10:11:35
Ako navstevnik frontpage nikdy nepozeram lebo z 99% viem co chcem(resp do ktorej sekcie idem). Ale idealne by tam imho mal byt zoznam akciovych produktov, novych produktov a nejake spravy typu "tento mesiac doprava zdarma". Ine by ma nezaujimalo.
A robit weby pre robotov("seo") fakt nie je dobry napad.
9. 1. 2017 10:11:35
https://webtrh.cz/diskuse/co-by-nemelo-chybet-na-hlavni-strance-e-shopu-webu#reply1248702
Úvodní stránka není důležitá a už vůbec ne nejdůležitější. Většina lidí začne obchod procházet jinde než na nějakém úvodu. Spíš na produktu nebo kategorii.
9. 1. 2017 10:13:02
https://webtrh.cz/diskuse/co-by-nemelo-chybet-na-hlavni-strance-e-shopu-webu#reply1248701
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
9. 1. 2017 10:16:29
Napsal Ondřej Veřtát;1351992
Úvodní stránka není důležitá a už vůbec ne nejdůležitější. Většina lidí začne obchod procházet jinde než na nějakém úvodu. Spíš na produktu nebo kategorii.
Je důležitá z hlediska SEO. Je jasné, že kategorie a podkategorie jsou jasnou vstupní stránkou pro longtailové fráze, ale krátká a vysoce konkureční klíčová slova je dobré uvést na úvodní straně (třeba formou rozcestníku kategorií, ale aby to tam prostě bylo).
9. 1. 2017 10:16:29
https://webtrh.cz/diskuse/co-by-nemelo-chybet-na-hlavni-strance-e-shopu-webu#reply1248700
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 1. 2017 12:47:15
Nerozlišoval bych stránky na podkategorie a kategorie. Každá stránka webu je unikátní, má být tedy optimalizovaná na to co je zaměřena. Pokud hledám něco přes fulltext a ve vyhledávači na klíčové slovo vyjede "main page" a z ní teprve bude odkaz na další stránku je to trošku špatně, je to důvod k odchodu. V opačném případě optimalizace postrádá smysl. Stejně tak je špatně pokud se dělá reklama na produkt a odkazuje na hlavní stránku (pokud to není jednoproduktový web). Výstižný text důležitý je a ne jen pro roboty.
9. 1. 2017 12:47:15
https://webtrh.cz/diskuse/co-by-nemelo-chybet-na-hlavni-strance-e-shopu-webu#reply1248699
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit