Zadejte hledaný výraz...

Číslování objednávek opencart

nov1234
verified
rating uzivatele
17. 10. 2014 22:41:15
Dobrý den,
mám eshop na opencart. Občas se mi stane, že v řadě číslování objednávek je nějaké číslo přeskočeno. Např. ve středu jsem dostal objednávku 1083 a v pátek 1097. Mezi tím nic. Nevíte, čím to může být?
Děkuji za odpovědi
17. 10. 2014 22:41:15
https://webtrh.cz/diskuse/cislovani-objednavek-opencart/#reply1062426
-pavel-
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
17. 10. 2014 22:56:19
Budou to nedokončené objednávky. Používáš klasickou pětikrokovou objednávku ?
17. 10. 2014 22:56:19
https://webtrh.cz/diskuse/cislovani-objednavek-opencart/#reply1062425
Lukáš Kývala
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 10. 2014 09:43:39
OC přiřadí číslo objednávky každému, kdo vstoupí do košíku, i když objednávku neodešle... Často se lidi dívají do košíku, aby zjistili výši poštovného.
18. 10. 2014 09:43:39
https://webtrh.cz/diskuse/cislovani-objednavek-opencart/#reply1062424
danh
verified
rating uzivatele
23. 3. 2015 16:16:53
Řeším ten samý problém. Samotné hození zboží do košíku k přidělení ID objednávky nestačí. Ostatně pak by bylo vynechaných čísel mrak. U mne mám např. 10 čísel v souvislé řadě a následně jedno chybí. Mám dvoukrokovou objednávku a když se dívám přímo do databáze na tabulku "order", ve které je hlavička objednávky, tak do stisknutí finálního tlačítka (alespoň u mne ve dvoukrokové objednávce), se do tabulky nic nezapíše. A to je právě problém, nechápu, jak může nastavávat situace, kdy je vynechané číslo objednávky - podívám se do databáze a mám tam kompletně vyplněné jméno, adresu, tlf. atd., jen order_status_id = 0, takže se v administraci nezobrazuje jako dokončená. Pochopím, že může nastat situace, kdy si úplně naposlední chvíli zákazník nákup rozmyslí (ikdyž už po vyplnění všech údajů, je to IMHO málo pravděpodobné), ale jak se může zapsat tato nedokončená objednávka do databáze a kvůli tomu vynechat číslo objednávky, když se zápis provede až po stisku tl. "Potvrdit a odeslat objednávku", to nechápu.
23. 3. 2015 16:16:53
https://webtrh.cz/diskuse/cislovani-objednavek-opencart/#reply1062423
Studne
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 3. 2015 15:29:03
Tohle dělá snad každý Opencart. Nejednou jsem u toho trávil spousty času. Používám jednokrokový checkout a říkal jsem si, že zákazníci objednávku neposílají - neklepnou na tlačítko "Potvrdit / odeslat objednávku". U mě se ID objednávky vygeneruje jakmile zákazník přijde do objednávkového procesu. Několikrát se stalo, že zákazníkovi přišla objednávka, ale do databáze se nezapsala. To je teprve průšvih. Netuším ale, kde je v takovém případě problém. Je to tak jedna ze 100.
25. 3. 2015 15:29:03
https://webtrh.cz/diskuse/cislovani-objednavek-opencart/#reply1062422
danh
verified
rating uzivatele
16. 12. 2015 17:57:26
Tak teď se mi stala taková nemilá věc - paní nás zdrbla na Heuréce, že udělala objednávku a nic nedostala - a samozřejmě objednávka byla mezi chybějícími. Tak to je bomba - Heuréce se odešle info o objednávce, ale objednávka zůstane nedokončená. Kdo tohle programoval - to je mimo mé chápání.
16. 12. 2015 17:57:26
https://webtrh.cz/diskuse/cislovani-objednavek-opencart/#reply1062421
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit