Zadejte hledaný výraz...

Chybná cena zboží – objednávka

Tomasoo
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 2. 2011 21:35:15
Zdravím,
stala se mi nemilá věc v mém internetovém obchodu, při přidávání zboží jsem omylem nevyplnil cenu, které se zobrazila jako 0 Kč, jeden návštěvník stránek si toho všimnul a objednal obrovské množství tohoto produktu. Obratem jsem mu napsal, že objednávku nemůžeme potvrdit a rušíme ji. Tento člověk i nadále trvá na této objednávce, můžete mi poradit jak postupovat ?
Mnohokrát děkuji
23. 2. 2011 21:35:15
https://webtrh.cz/diskuse/chybna-cena-zbozi-objednavka#reply612663
1. rozpor s dobrymi mravy, je-li cena zjevne (o desitky procent) rozdilna vuci cene obvykle, pak lze s timto operovat. ostatne je to podporovany postup napr. SOS apod. z vasi strany nebyl zajem uzavirt za danych podminek smlouvu, jednalo se o chybu apod.
2. druhy zpusob je to, ze zakaznikovi reknete, ze zbozi za techto podminek nemate, ze dodavatel vam je doda v horizontu nekolika mesicu, takze nyni nejste schopen dodat plneni, ovsem kdyz si zakaznik pocka, tak mu jej dodate a zacyklenim takto budete pokracovat dale. Samozrejme bod 1 je dostacujici apod. k soudu to neda a bude delat velke halo. I u soudu byste vyhral.
23. 2. 2011 21:47:20
https://webtrh.cz/diskuse/chybna-cena-zbozi-objednavka#reply612662
Michal Byrtus
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
23. 2. 2011 21:49:38
Přesně tak. Prostě bych mu poslal storno objednávky a víc už bych to s ním neřešil...
23. 2. 2011 21:49:38
https://webtrh.cz/diskuse/chybna-cena-zbozi-objednavka#reply612661
Stepan L.
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
23. 2. 2011 22:00:02
Omlouváme se, ale Vámi objednané zboží není u dodavatele k dispozici, ihned jak to bude možné informujeme Vás.
Děkujeme za pochopení
23. 2. 2011 22:00:02
https://webtrh.cz/diskuse/chybna-cena-zbozi-objednavka#reply612660
Tomasoo
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 2. 2011 22:13:56
Tak to mi spadl kámen ze srdce, protože se jednalo o produkt v hodnotě cca 1000 Kč, a objednané množství bylo v desítkách a ještě 2 zákazníci se stejnou adresou a příjmením.
Já jen vím, že něco podobného se minulý rok stalo T-mobile (myslím, že s iPady nebo iPhony) a nakonec je opravdu dodaly za sníženou cenu.
23. 2. 2011 22:13:56
https://webtrh.cz/diskuse/chybna-cena-zbozi-objednavka#reply612659
Chbs
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
23. 2. 2011 22:14:59
Ak sa nemýlim tak väčšina eshopov posielal následne email o potvrdení objednávky, takže ak si neposlal potvrdenie (akceptáciu) objednávky tak by to malo byť myslám v poriadku a mal by si dať storno
23. 2. 2011 22:14:59
https://webtrh.cz/diskuse/chybna-cena-zbozi-objednavka#reply612658
James.pond
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
23. 2. 2011 22:17:14
Chbs - to se většinou generuje automaticky.
23. 2. 2011 22:17:14
https://webtrh.cz/diskuse/chybna-cena-zbozi-objednavka#reply612657
Tomasoo
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 2. 2011 22:17:30
No e-mail o přijetí objednávky posílá automaticky robot, ale nevím zda se to dá považovat za potvrzení.
23. 2. 2011 22:17:30
https://webtrh.cz/diskuse/chybna-cena-zbozi-objednavka#reply612656
tomasso: jenze u T-mobile slo o to, ze cena sice byla nizsi, ale nijak zasadne. obecne se bere jako chyba pokud je cena nizsi o 50 a vice procent.
23. 2. 2011 22:29:37
https://webtrh.cz/diskuse/chybna-cena-zbozi-objednavka#reply612655
dave67
verified
rating uzivatele
23. 2. 2011 22:42:30
Ja mam v obch. podminkach primo vetu, ze mam pravo na storno objednavky je-li:
1) zbozi dlouhodobe nedostupny nebo se jiz nevyrabi
2) cena se vyrazne zmenila nebo byla chybne stanovena
Jestli to je pravne v poradku nevim, ale aspon trochu me to brani temhle pripadum.
23. 2. 2011 22:42:30
https://webtrh.cz/diskuse/chybna-cena-zbozi-objednavka#reply612654
Napsal Radek O.;628936
tomasso: jenze u T-mobile slo o to, ze cena sice byla nizsi, ale nijak zasadne. obecne se bere jako chyba pokud je cena nizsi o 50 a vice procent.
možná to bylo tím, ale druhá věc je to, že t-mobile si může dovolit prodělat pár tisícovek, tudíž to mohla udělat i kvůli udržení dobrého jména
23. 2. 2011 22:58:08
https://webtrh.cz/diskuse/chybna-cena-zbozi-objednavka#reply612653
dave67
verified
rating uzivatele
23. 2. 2011 23:03:09
Mimojine to byla i velmi dobra reklama, a prakticky zadarmo, proletelo to vsemi medii. Obavam se, ze po tobe by ani pes nestekl.
23. 2. 2011 23:03:09
https://webtrh.cz/diskuse/chybna-cena-zbozi-objednavka#reply612652
Napsal David Morcinek;628946
možná to bylo tím, ale druhá věc je to, že t-mobile si může dovolit prodělat pár tisícovek, tudíž to mohla udělat i kvůli udržení dobrého jména
otazkou taky je, do jake miry to byla chyba a do jake miry cilena akce. neni to tak davno, co jeden eshop udelal neco podobneho. nakoupil s dotaci importera vybrany produkt, dostale se na top cenu a udelal "chybu"... prodali vsechno a vydelali.
23. 2. 2011 23:05:13
https://webtrh.cz/diskuse/chybna-cena-zbozi-objednavka#reply612651
Napsal Radek O.;628953
otazkou taky je, do jake miry to byla chyba a do jake miry cilena akce. neni to tak davno, co jeden eshop udelal neco podobneho. nakoupil s dotaci importera vybrany produkt, dostale se na top cenu a udelal "chybu"... prodali vsechno a vydelali.
To je také samozřejmě možné, ale jestli to bylo úmyslné nebo ne, asi ví jen pár lidí a zbytek se může jen dohadovat.
23. 2. 2011 23:13:46
https://webtrh.cz/diskuse/chybna-cena-zbozi-objednavka#reply612650
Pokud by zboží bylo levnější než jinde, je jedno o kolik, a zákazník by měl potvrzení objednávky, byl by v právu. Ovšem v případě, že je cena 0 nebo zkrátka na první pohled absurdně nízká v porovnání s běžnou cenou, pak je to jednání v rozporu s dobrými mravy a v právu je obchodník. Pokud zákazník navíc objednal desítky kusů zboží, pak si evidentně byl chyby vědom a opět se dostáváme k dobrým mravům. Objednávku s omluvou stornuj, nabídni mu třeba jako kompenzaci nějakou slevu na své zboží a finito, nemůže říct ani popel.
24. 2. 2011 10:57:23
https://webtrh.cz/diskuse/chybna-cena-zbozi-objednavka#reply612649
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit