Zadejte hledaný výraz...

Chyba v databázi České spořitelny – jednomu klientovi chodily autorizační sms všech klientů

Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
22. 8. 2013 17:21:18
"Pokud někdo od středy 20.00 zadal platbu z České spořitelny, údaje o platbě mi přišly na můj telefon," řekl Novinkám klient, na jehož číslo začaly nekontrolovaně proudit potvrzovací SMS zprávy.
"Za dvě hodiny mi přišlo cca 300 SMS. Do toho mi volalo několik lidí s tím, jestli jsem hacker, že moje číslo je nastaveno pro jejich internetové bankovnictví," dodal s tím, že s problémem se samozřejmě obrátil na banku.
http://www.novinky.cz/internet-a-pc/311283-ceska-sporitelna-vypnula-tisicum-lidi-sms-kvuli-jedinemu-klientovi.html
22. 8. 2013 17:21:18
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-v-databazi-ceske-sporitelny-jednomu-klientovi-chodily-autorizacni-sms-vsech-klientu#reply936764
Zaujal mě ten počet - není 150 pokynů za hodinu málo? Je možné, že se to přepsalo jen u malé části klientů.
Mluvčí neříká nic přesnějšího
Došlo k chybě v naší databázi, která způsobila, že jednomu konkrétnímu klientovi odešlo množství autorizačních SMS jiných klientů
22. 8. 2013 18:40:46
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-v-databazi-ceske-sporitelny-jednomu-klientovi-chodily-autorizacni-sms-vsech-klientu#reply936763
Třeba mu chodili jen zprávy pro lidi se stejným přijmením nebo ze stejného města...
22. 8. 2013 18:48:01
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-v-databazi-ceske-sporitelny-jednomu-klientovi-chodily-autorizacni-sms-vsech-klientu#reply936762
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
22. 8. 2013 18:54:15
Napsal Martin Schlemmer;989187
Zaujal mě ten počet - není 150 pokynů za hodinu málo? Je možné, že se to přepsalo jen u malé části klientů.
Hned v úvodu článku je: "Vyřešit problémy, které se dotkly několika tisíc klientů s telefonním číslem od T-Mobilu, se podařilo až ve čtvrtek dopoledne."
Asi to tedy jen chodilo lidem, kteří mají číslo u T-Mobile. Respektive nechodilo:-)
22. 8. 2013 18:54:15
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-v-databazi-ceske-sporitelny-jednomu-klientovi-chodily-autorizacni-sms-vsech-klientu#reply936761
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
22. 8. 2013 19:40:06
o důvod víc proč zrušit účet u této banky :)
22. 8. 2013 19:40:06
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-v-databazi-ceske-sporitelny-jednomu-klientovi-chodily-autorizacni-sms-vsech-klientu#reply936760
Ze by DB query bez WHERE? :D
22. 8. 2013 19:41:56
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-v-databazi-ceske-sporitelny-jednomu-klientovi-chodily-autorizacni-sms-vsech-klientu#reply936759
Pavel Janků
verified
rating uzivatele
(93 hodnocení)
22. 8. 2013 19:52:47
Napsal Macecha;989205
o důvod víc proč zrušit účet u této banky :)
Já to vidím jako jediný důvod. ¨Navíc spousta klientů používá tzv. vyšší autorizační autoritu, dokonce i já. V praxi to znamená, že nechodí SMS, ale máte čipovou kartu a heslo. V B24 bez toho neuděláte příkaz, v S24 je možné používat heslo a jméno, ale to už nepoužívám.
Mimochodem u ČS mám 4 účty a spoření. Stěžovat si nemohu... služby jsou na úrovni. Navíc chyba se může stát kdykoliv a komukoliv :)
22. 8. 2013 19:52:47
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-v-databazi-ceske-sporitelny-jednomu-klientovi-chodily-autorizacni-sms-vsech-klientu#reply936758
michalc
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 8. 2013 19:53:12
Ještě dopoledne se to snažili hodit na T-Mobile:
"Chyba byla podle klientského servisu mimo banku. Kdo potřeboval zaplatit a pro ověření používá číslo T-Mobile, musel k bankomatu nebo na pobočku, uvedl pracovník banky. T-Mobile však vinu za problémy popřel. "Problém je na straně České spořitelny. Prověřili jsme jediný kanál, který je dedikovaný pro tuto banku a ten je z naší strany funkční," řekla iDNES.cz mluvčí T-Mobile Martina Kemrová."
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/sporitelna-ma-problemy-s-internetovym-bankovnictvim-pdh-/ekoakcie.aspx?c=A130822_085749_ekoakcie_fih
22. 8. 2013 19:53:12
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-v-databazi-ceske-sporitelny-jednomu-klientovi-chodily-autorizacni-sms-vsech-klientu#reply936757
Pavel Janků
verified
rating uzivatele
(93 hodnocení)
22. 8. 2013 19:55:37
Napsal Martin Schlemmer;989187
Zaujal mě ten počet - není 150 pokynů za hodinu málo? Je možné, že se to přepsalo jen u malé části klientů.
Mluvčí neříká nic přesnějšího
Možná se to přetížilo, tak ten zbytek nepojal...
22. 8. 2013 19:55:37
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-v-databazi-ceske-sporitelny-jednomu-klientovi-chodily-autorizacni-sms-vsech-klientu#reply936756
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
22. 8. 2013 20:19:24
Napsal Pavel Janků;989212
služby jsou na úrovni. Navíc chyba se může stát kdykoliv a komukoliv :)
já bych mohl vyprávět... omylem odečtení 40k (spletli si klienta), chybí mi archiv elektronických výpisů, od doby co mi vystavili novou kartu ji už nemám v administraci, nemohu měnit jakkoliv limity i přesto jak s tïm dělali revoluci, jediná výhoda je, že mají pobočku a bankomaty všude, jinak ty zaměstnanci co dělají chyby a neumí to by měli vyházet, ale tenhle problém má víc velkých společností... mám u nich účet už dlouho... ještě mě dostalo jak jeden vietnamec na pobočce (nejsem rasista) si vyžádal občanku při banálním úkonu, a bez řečí s ní zdrhnul do zádu... jasně šel zkontrolovat jestli není blokovaná jelikož mě na fotce nepoznal :) já bych taky nepoznal jestli vietnamec na fotce je skutečně vietnamec co stojí přede mnou
hlavně mi vadí ty nesmyslné poplatky... které už dál nehodlám akceptovat, a tak se snad příští týden už konečne dokopu zrušit účet, což plánuji už půl roku, na trhu jsou daleko lepší banky, které jednají férově, a na nic si nehrají a neotravují klienta s nabídkama, jakmile viděj že máte peníze hned Vám nutí samé "super" výhodné spoření a pojištění, tohle to otravování mě také vadí
22. 8. 2013 20:19:24
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-v-databazi-ceske-sporitelny-jednomu-klientovi-chodily-autorizacni-sms-vsech-klientu#reply936755
Pavel Janků
verified
rating uzivatele
(93 hodnocení)
22. 8. 2013 20:38:57
Napsal Macecha;989227
já bych mohl vyprávět... omylem odečtení 40k (spletli si klienta), chybí mi archiv elektronických výpisů, od doby co mi vystavili novou kartu ji už nemám v administraci, nemohu měnit jakkoliv limity i přesto jak s tïm dělali revoluci, jediná výhoda je, že mají pobočku a bankomaty všude, jinak ty zaměstnanci co dělají chyby a neumí to by měli vyházet, ale tenhle problém má víc velkých společností... mám u nich účet už dlouho... ještě mě dostalo jak jeden vietnamec na pobočce (nejsem rasista) si vyžádal občanku při banálním úkonu, a bez řečí s ní zdrhnul do zádu... jasně šel zkontrolovat jestli není blokovaná jelikož mě na fotce nepoznal :) já bych taky nepoznal jestli vietnamec na fotce je skutečně vietnamec co stojí přede mnou
hlavně mi vadí ty nesmyslné poplatky... které už dál nehodlám akceptovat, a tak se snad příští týden už konečne dokopu zrušit účet, což plánuji už půl roku, na trhu jsou daleko lepší banky, které jednají férově, a na nic si nehrají a neotravují klienta s nabídkama, jakmile viděj že máte peníze hned Vám nutí samé "super" výhodné spoření a pojištění, tohle to otravování mě také vadí
No je to o lidech... Já třeba už dlouhodobě mám osobního bankéře a jsem plně spokojen. Služby mám dobře nastavené, omyly tam neprobíhají a jediný minus jsou poplatky, ale to jsem ochoten akceptovat, když ty služby za to stojí. Naopak mám negativní zkušenost s KB a ČSOB.
Jen ze zvědavosti. Kde se ta pobočka nachází? :D
22. 8. 2013 20:38:57
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-v-databazi-ceske-sporitelny-jednomu-klientovi-chodily-autorizacni-sms-vsech-klientu#reply936754
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit