Zadejte hledaný výraz...

Chyba v ceně objednávky – prosba o radu

Petr Janáček
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
25. 3. 2014 15:01:11
Dobrý den,
provozuji nový eshop pro jednu slovenskou firmu a bohužel se nám stala při importu chyba, kdy se k jednomu produktu naimportovala o hodně levnější cena.
Jeden zákazník toho samozřejmě využil, a nyní velmi tvrdohlavě trvá na tom, abychom mu zboží za tu špatnou cenu dodali.
Správná cena zboží je dražší o cca 15 000 Kč, než zákazník uhradil.
Dá se proti tomuto nějak bránit, případně jak to prosím řešíte Vy?
Na jednu stranu nechceme hned ze začátku mít špatné PR, ale ztratit 15 000 Kč se nám také nechce.
Případně naše obchodní podmínky jsou zde: http://exafoto.cz/Obchodni-podminky-o201
Budu vděčný za radu, děkuji.
25. 3. 2014 15:01:11
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-v-cene-objednavky-prosba-o-radu/#reply1009401
Tkim
verified
rating uzivatele
(49 hodnocení)
25. 3. 2014 15:24:25
Je to problém. Přesně jak píšete, zákazník u vás objednal dané zboží a chce jej - je to klasický fičůrek. Já bych šel na něj taky od lesa.
Zboží není skladem - navrácení peněz, poslání poškozeného zboží.... Pokud samozřejmě nechce přistoupit na kompromis, zajímavou normální slevu.
25. 3. 2014 15:24:25
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-v-cene-objednavky-prosba-o-radu/#reply1009400
Michal Mrňa
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
25. 3. 2014 15:39:52
Máte to v OP "Exafoto.cz má právo objednávku kdykoliv zrušit, např. v případě, že zboží není možné zabezpečit v požadovaném termínu a požadované ceně. V tomto případě odběrateli bezodkladně vrátí sumu v plné výši převodem na jeho účet nebo mu nabídne náhradní zboží, resp. jiné řešení, za předpokladu souhlasu odběratele."
Na toto bych se odvolal. Popřípadě bych zboží stáhl z nabídky a zákazníkovi sdělil, že bohužel není skladem.
Ještě bych být Vámi zapracoval celkově na těch obchodních podmínkách.
25. 3. 2014 15:39:52
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-v-cene-objednavky-prosba-o-radu/#reply1009399
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 3. 2014 15:41:01
Juknul jsem na OP a osobně bych je na webu nechtěl ani za zlatý prase. Kdo Vám to proboha dělal?
Rada tady bude těžká. Pokud špatná cena není zjevně chybná, tak se asi budete dohadovat dlouho. Anebo využít paragrafu OP, kdy prodejce nemusí zboží dodat, když se plnění stane nemožné, třeba z důvodů, že zboží se již nevyrábí atd. a odmítnout objednávku s tím, že zboží za tuto cenu již nemáte a mít nebudete, protože se již nevyrábí.
Každopádně to příště bude chtít lepší kontrolu, vždyť jde jen o peníze. A určitě bych si dal do nových OP ustanovení (při takových cenách zboží), že smlouva vznikne až potvrzením přijaté objednávky, žádným odesláním. (tady má ten paskvil zase co dohánět, něco tak chaotického jsem už dlouho neviděl).
---------- Příspěvek doplněn 25.03.2014 v 15:57 ----------
Napsal Slater;1071897
Máte to v OP "Exafoto.cz má právo objednávku kdykoliv zrušit, např. v případě, že zboží není možné zabezpečit v požadovaném termínu a požadované ceně. V tomto případě odběrateli bezodkladně vrátí sumu v plné výši převodem na jeho účet nebo mu nabídne náhradní zboží, resp. jiné řešení, za předpokladu souhlasu odběratele."
Na toto bych se odvolal. Popřípadě bych zboží stáhl z nabídky a zákazníkovi sdělil, že bohužel není skladem.
Ještě bych být Vámi zapracoval celkově na těch obchodních podmínkách.
Ale také tam má:
Exafoto.cz se zavazuje dodat správný druh a počet zboží, tak jak bylo uvedeno v momentě provedení objednávky zákazníkem za danou cenu.
Každopádně se shodneme na tom, že bych využil výše uvedeného ustanovení, že zboží prostě již není skladem...
A OP kompletně předělal, vždyť tam není nic o odstoupení od smlouvy do 14dnů. To by si pár institucí smlslo..
Tohle je také sporné:
Exafoto.cz nenese odpovědnost za poškozené dodání objednaného zboží zaviněné přepravní službou. Za poškození zásilky zaviněným přepravnou službou zodpovídá přepravní služby u které je přepravované zboží vždy pojištěno. Tyto případy řešíme dodáním nového zboží po zaplacení škod přepravní společností.
Ale nesete...
25. 3. 2014 15:41:01
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-v-cene-objednavky-prosba-o-radu/#reply1009398
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 3. 2014 17:00:03
Chybne ceny uz sa tu rieisli X krat. Samozrejme mas pravo objednavku zrusit.
25. 3. 2014 17:00:03
https://webtrh.cz/diskuse/chyba-v-cene-objednavky-prosba-o-radu/#reply1009397
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit