Zadejte hledaný výraz...

Chci po dobu reklamace půjčit zákazníkovi nové zboží.

Ja340
verified
rating uzivatele
15. 5. 2013 19:06:40
A napadají mě tři varianty.
1. Pro zapůjčení náhradního zboží bude nutný pouze osobní odběr. To je pro mě nejjednodušší, ale využije ho jen pár zákazníků, takže to trochu ztrácí ten efekt.
2. Zákazník si bude moci při koupi zboží koupit za nějakou nižší částku (asi 100Kč) i nárok na zapůjčení nového zboží v případě reklamace.
3. Zapůjčení zboží zdarma a zákazník hradí pouze poštovné (250Kč)
Nemyslím si že by to bylo moc využívané, reklamací máme opravdu pár a řešíme je do max deseti dnů, průměr je 6 dnů.
Nebo vás napadá ještě lepší řešení?
15. 5. 2013 19:06:40
https://webtrh.cz/diskuse/chci-po-dobu-reklamace-pujcit-zakaznikovi-nove-zbozi/#reply901854
tom32
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
15. 5. 2013 19:38:36
nebolo by lepsie toto nove zbozi zakaznikovi rovno nechat s tym ze ty ked vyreklamujes co treba tak to potom vymenene ci opravene predas novemu zakaznikovi? lebo ak spravne chapem tak zakaznik vrati zbozi tebe, ty mu das nahradne zbozi, vratene vyreklamujes, vratis zakaznikovi a on vrati tebe nahradne zbozi - to je uz komplikovane
ak zakaznik uz nema skatulu a manual (neviem o co ide) ty mu das iba predmet bez obalu a potom vyreklamovane zbozi si do toho zabalis a predas uz inemu zakaznikovi a ten povodny zakaznik nemusi nic vracat
da sa to aj predavat ako insurance pri kupe tovaru - vymena za noy produkt pocas prvych 12/24 atd mesiacov
15. 5. 2013 19:38:36
https://webtrh.cz/diskuse/chci-po-dobu-reklamace-pujcit-zakaznikovi-nove-zbozi/#reply901853
P-ierre
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
15. 5. 2013 19:39:15
Za mě číslo 3 a nabídnout jim to někde s informacemi o možnosti reklamace. Takže pokud máš na webu odkaz "Chci reklamovat zboží" a pod ním nějaké informace o zaslání nebo osobní reklamaci, tak tam.
1 je skoro to samé, jako kdybys tu možnost nenabízel.
U 2 vidím problém v tom, že uživateli může vrtat hlavou "a to jeho zboží se teda hodně kazí, že o tom mluví už při koupi?"
15. 5. 2013 19:39:15
https://webtrh.cz/diskuse/chci-po-dobu-reklamace-pujcit-zakaznikovi-nove-zbozi/#reply901852
Ja340
verified
rating uzivatele
15. 5. 2013 19:42:23
to tom32: ne tak to nejde, mám 8 druhů a každý ve 40 barvách. nemůžu mít vše skladem.
15. 5. 2013 19:42:23
https://webtrh.cz/diskuse/chci-po-dobu-reklamace-pujcit-zakaznikovi-nove-zbozi/#reply901851
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 5. 2013 19:47:10
Pokud tě raklamace netrápí, tak rozhodně z toho udělej svoji službu navíc a byla by škoda to kazit platbou. Jednoznačně zdarma.
15. 5. 2013 19:47:10
https://webtrh.cz/diskuse/chci-po-dobu-reklamace-pujcit-zakaznikovi-nove-zbozi/#reply901850
Ja340
verified
rating uzivatele
15. 5. 2013 19:49:33
U 2 vidím problém v tom, že uživateli může vrtat hlavou "a to jeho zboží se teda hodně kazí, že o tom mluví už při koupi?"
no docela bych jim to chtěl říct už při koupi, protože když si mamina kupuje kočárek tak ji určitě napadne. co když se kočárek pokazí a já ho budu mít 30 dnů na reklamaci.
15. 5. 2013 19:49:33
https://webtrh.cz/diskuse/chci-po-dobu-reklamace-pujcit-zakaznikovi-nove-zbozi/#reply901849
tom32
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
15. 5. 2013 20:46:54
Napsal Já;949670
to tom32: ne tak to nejde, mám 8 druhů a každý ve 40 barvách. nemůžu mít vše skladem.
no to ta potom uz chapem... to nejak prehanaju ti vyrobcovia, 40 farieb neviem ani vymenovat ;] stacilo by mat nejake zakladne farby, ale taka pestrost vyberu asi vyzera v eshope dobre... cize ak nemas priestory na to, aby si kazdu predanu farbu vzapati kupil na sklad, tak potom sa tiez priklanam k tretej moznosti s tym, ze poziciavat budes jeden ci dva tie iste kociare dookola, to je urcite menej problemov ako kupovat 300 kociarov do zasoby ;] budes ako auto poistovna, ked niekto 'nabura', dodas mu nahradne vozidlo na urcitu dobu ;]
15. 5. 2013 20:46:54
https://webtrh.cz/diskuse/chci-po-dobu-reklamace-pujcit-zakaznikovi-nove-zbozi/#reply901848
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 5. 2013 21:39:23
Naše firma teda podniká v IT a máme se zápůjčkama takovou zkušenost, že se knim lidi chovají jak prasata. Jak to není jejich, tak to kolikrát dokážou za týden, dva pěkně zničit. Tak pozor nato.
15. 5. 2013 21:39:23
https://webtrh.cz/diskuse/chci-po-dobu-reklamace-pujcit-zakaznikovi-nove-zbozi/#reply901847
Ja340
verified
rating uzivatele
16. 5. 2013 06:20:52
Napsal marat;949734
Naše firma teda podniká v IT a máme se zápůjčkama takovou zkušenost, že se knim lidi chovají jak prasata. Jak to není jejich, tak to kolikrát dokážou za týden, dva pěkně zničit. Tak pozor nato.
no zatím jsme takto kočárek párkrát půjčili, ale pouze při osobním předání. Nemáme to na stránkách ani v OP a musím říct že z toho byly zákaznice úplně nadšené. Po týdnu nám kočárek vátili jako nový a dokonce s umytýmy koly:-)
Otázka je jak by to vypadalo bez toho osobního kontaktu a s pocitem že na zápůjčku mají právo.
16. 5. 2013 06:20:52
https://webtrh.cz/diskuse/chci-po-dobu-reklamace-pujcit-zakaznikovi-nove-zbozi/#reply901846
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 5. 2013 06:36:51
My to jedeme čistě přes kurýry. Je taky otázka v jaký cenový hladině se pohybuješ...lidi co vyklopí 20tis za kočár mají trochu jiné vychování, než ti co koupí nejlevnější polskou plečku a chtějí stejný servis jako u Jane slalom Pro..:-)
16. 5. 2013 06:36:51
https://webtrh.cz/diskuse/chci-po-dobu-reklamace-pujcit-zakaznikovi-nove-zbozi/#reply901845
Já: Já si nemyslim, že by ženský ty kočárky nějak huntovaly....
Co se tvýho nápadu týká - někde vyzdvihnout "V případě reklamace možnost zapůjčení náhrady" - tak jak se píše Proč nakoupit právě u nás.... + možná bych to dal i do popisu zboží. A potom na stránce s reklamačníma podmínkama uvést to poštovné....
16. 5. 2013 07:42:46
https://webtrh.cz/diskuse/chci-po-dobu-reklamace-pujcit-zakaznikovi-nove-zbozi/#reply901844
Ja340
verified
rating uzivatele
16. 5. 2013 15:39:30
Napsal marat;949832
My to jedeme čistě přes kurýry. Je taky otázka v jaký cenový hladině se pohybuješ...lidi co vyklopí 20tis za kočár mají trochu jiné vychování, než ti co koupí nejlevnější polskou plečku a chtějí stejný servis jako u Jane slalom Pro..:-)
JEdeme čistě pře kurýry znamená co? necháte si zaplatit poštovné? nebo ho hradíte sami? A ano u lidí co vyklopí 20 tis za kočár je obvykle chování strašné . čekají naprostou dokonalost a když ji nedostanou tak už to píšou na čoi , na všechna diskusní fóra a dávají znalci. Zato u kočáru do 5000jsem toto nikdy nezažil a i menší chybky jsou lidé ochotni přehlédnout. Když jsme ještě měli ty drahé značkové kočárky tak s tím bylo víc práce než s těma levnýma polákama:-)
16. 5. 2013 15:39:30
https://webtrh.cz/diskuse/chci-po-dobu-reklamace-pujcit-zakaznikovi-nove-zbozi/#reply901843
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
16. 5. 2013 15:54:26
Napsal Já;950004
A ano u lidí co vyklopí 20 tis za kočár je obvykle chování strašné . čekají naprostou dokonalost a když ji nedostanou tak už to píšou na čoi , na všechna diskusní fóra a dávají znalci. Zato u kočáru do 5000jsem toto nikdy nezažil a i menší chybky jsou lidé ochotni přehlédnout. Když jsme ještě měli ty drahé značkové kočárky tak s tím bylo víc práce než s těma levnýma polákama:-)
A nebylo to spíš tím, že jste se chovali stejně jako s těma polákama? Tzn. vystřelit krabici, ani to neprohlédnout a nepromazat, čapni to a nevotravuj? Já jsem se ženou cílovka "20k" a nevím, jak nehorázně by ses musel chovat, abych zapojil čoi a znalce. Když prodejce ukazuje aspoň elementární snahu problémy nějak řešit, má u mě šanci. A řekl bych, že to je v mém okolí standard - pokud teda nesoudíš z jednoho dvou případů (trotl se vždycky najde), tak si za to nejspíš můžeš sám.
---------- Příspěvek doplněn 16.05.2013 v 16:03 ----------
Ještě k původnímu dotazu: co si zkusit na několika místech v republice nasmlouvat nějaké servisní místo? Nechávat tam dělat elementární opravy, aby se nemusely do reklamace posílat celé kočárky, a držet tam vždycky nějaký rezervní kus?
16. 5. 2013 15:54:26
https://webtrh.cz/diskuse/chci-po-dobu-reklamace-pujcit-zakaznikovi-nove-zbozi/#reply901842
Ja340
verified
rating uzivatele
16. 5. 2013 16:03:47
Ano šlo pouze o dva případy, kde se po krátké době používání objevila vada. přijela zmalovaná fuchtle a už při vystupování z auta nadávala a nadávala celou dobu. Když jsem ji vysvětlil že jí prostě rovnou nový nedám a že to musí na reklamaci tak přidala a začala vyhrožovat (čoi, právník, znalec, soud, Fú, ŽÚ ... skončilo to výhružkou ukrajincema) no mazec. Druhá mi na pozdrav odpověděla "co jste mi to prodali za šmejda, to nechcu"...
No ohledně jednání musím žíct zlatý prodavačky, účetní atd...
---------- Příspěvek doplněn 16.05.2013 v 16:09 ----------
Napsal ndpudo;950012
Já jsem se ženou cílovka "20k" a nevím, jak nehorázně by ses musel chovat, abych zapojil čoi a znalce.
---------- Příspěvek doplněn 16.05.2013 v 16:03 ----------
Ještě k původnímu dotazu: co si zkusit na několika místech v republice nasmlouvat nějaké servisní místo? Nechávat tam dělat elementární opravy, aby se nemusely do reklamace posílat celé kočárky, a držet tam vždycky nějaký rezervní kus?
No to jen dokazuje že né každý kdo kupuje drahý kočárek se chová jako hovado:-)
no a nějaká servisní místa jsou zbytečná, kočárků prodáme velké množství, ale reklamace jsme letos měli myslím dvě . Proto si můžu dovolit na své náklady někomu něco půjčovat.
16. 5. 2013 16:03:47
https://webtrh.cz/diskuse/chci-po-dobu-reklamace-pujcit-zakaznikovi-nove-zbozi/#reply901841
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit