Zadejte hledaný výraz...

Česká pošta – jak postupovat při nedodržení lhůty pro vyplacení částky za balík?

Lukáš
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
27. 6. 2016 23:40:07
Dobrý den,
aktuálně se přítelkyni stalo, že posílala balík na dobírku, adresát si ji vyzvedl, zaplatil a tím to končilo. Nedošlo již k proplacení částky Českou poštou (na udaný bankovní účet).
9.6 byl balík doručen, doteď nebyla částka zaplacena. Dá se to řešit případnou náhradou za službu (cca 130 Kč) + hodnotu balíku? Protivná paní na poště na nás koukala jak z jara a poté navrhla reklamaci. Máte s tímto někdo zkušenosti?
Děkuji,
Lukáš
27. 6. 2016 23:40:07
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-jak-postupovat-pri-nedodrzeni-lhuty-pro-vyplaceni-castky-za-balik/#reply1206417
2Two
verified
rating uzivatele
28. 6. 2016 00:01:45
Zdravím, jen slogan.
"Dnes podáte, až budeme chtít dodáme."
S pozdravem,
Marketing Airsoft Market
28. 6. 2016 00:01:45
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-jak-postupovat-pri-nedodrzeni-lhuty-pro-vyplaceni-castky-za-balik/#reply1206416
Jiří
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 6. 2016 00:28:07
Podává se reklamace na neproplacení dobírky, obvykle pak několik dní po reklamaci částka dorazí.
28. 6. 2016 00:28:07
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-jak-postupovat-pri-nedodrzeni-lhuty-pro-vyplaceni-castky-za-balik/#reply1206415
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
28. 6. 2016 01:27:53
Prostě reklamovat.
28. 6. 2016 01:27:53
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-jak-postupovat-pri-nedodrzeni-lhuty-pro-vyplaceni-castky-za-balik/#reply1206414
Evelina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
28. 6. 2016 08:24:35
naprosto běžné, buď se složenka co se lepí na balík cestou někde ztratila nebo byla blbě vyplněná, kolikrát mi došel balík i se složenou, prostě ji pošťačka nevyndala. Stačí podat rekamaci nedošlé platby, za pár dní to máte na účtě.
28. 6. 2016 08:24:35
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-jak-postupovat-pri-nedodrzeni-lhuty-pro-vyplaceni-castky-za-balik/#reply1206413
Marek Urban
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
28. 6. 2016 09:01:29
Kolegyni kupovala přes bazar, zboží jí přišlo, zaplatila ho a pošta jí za dva dny peníze omylem vyplatila (byla kupující). Pokoušela se kontaktovat prodejce, ale byl nedostupný (špatné číslo). Asi za týden se z prodejcem spojila a ten jí řekl, že každý den chodí na poštu a ty mu říkají, že je to v reklamaci. Následně jí volali z pošty, že pokud nevrátí peníze, budou jí žalovat :)
28. 6. 2016 09:01:29
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-jak-postupovat-pri-nedodrzeni-lhuty-pro-vyplaceni-castky-za-balik/#reply1206412
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit