Zadejte hledaný výraz...

Česká pošta – další marketingový tah

lada1979
verified
rating uzivatele
4. 10. 2022 21:23:44
Tak sotva jsme překousli v létě takový maličký podraz s inflační doložkou nebo vypovězení smlouvy a namlsali se akční cenou Do balíkovny a Do ruky, přežili uplatnění inflační doložky rozradostněni, že ji neuplatnili v plné výši, tak nás státní podnik Česká pošta opět oblažil svým úžasným marketingovým tahem, který vůbec neevokuje válku asi se Zásilkovnou.
Balikovna i s dobírkou za 10 Kč pouze pro registrované.
Takže nejprve posloucháme kecy jak musí zdražit všechno kvůli všemu možnému, včera oznámí zdražení dopisů a inkasa a ted tady máme u prodělečného státního podniku cenu balíku levnější než za socialismu, kdy nafta stála 7,50 a další náklady byly zlomkem současných. Na druhou stranu 10 korun za osobní údaje není špatná cena a pan ministr co nemá čas na vypsání výběrového řízení na nového ředitele si to jistě obhájí.
Takže přestanme být líní, zinkasujme od zákazníků 60-100 Kč a hurá podávat přes balíkovny za 10. A pokud nás to udělá většina bylo by zajímavé vědět o kolik pošta ve finále přišla. Ale tím se asi nepochlubí.
4. 10. 2022 21:23:44
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-dalsi-marketingovy-tah/#reply1507824
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
5. 10. 2022 08:53:41
Zapomněl jsi napsat zásadní věc a to, že tahle akce trvá jen do konce října, tj. nějaké cca tři týdny. Ne že bych se chtěl zastávat zrovna ČP, ale co je tak špatného na tom, když obchodník nabídne jednu ze svých X desítek/stovek služeb dočasně za podnákladovou cenu? Ve výsledku může nalákat spoustu nových zákazníků, kteří u něj zůstanou a akce může být nakonec zisková...
5. 10. 2022 08:53:41
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-dalsi-marketingovy-tah/#reply1507823
lada1979
verified
rating uzivatele
5. 10. 2022 09:38:18
Podnákladová cena u státního podniku v miliardové ztrátě, co je na ní špatného, to myslíš vážně? Promiň, ale provozuješ eshop? Pro nás praktiky to má docela zásadní účinky. Říjen už patří do sezony, takže napsat jenom v říjnu je trochu mimo.
1) pokud jsi nepřistoupil na podstrčenou inflační doložku vypověděli ti smlouvy k 30.9. ačkoliv jsi měl smlouvu do konce roku.
2) zavedli v září slevu balíkovna 59 a do ruky za 96 obojí s dobírkou, takže zákazníci s tím začali mát problém.
3) Říjen slevu už nemáme vrátili jsme se na normální ceny, už to zákazníci těžce nesli a ted se dozví, že je balíkovna za 10, jelikož pošta samozřejmě jaksi přímo neřekne, že to není všude.
A výsledek za 3 dny několik zrušených objednávek, jelikož zákazníci chtějí dopravu za 10 a nebo ještě lépe zadarmo, několik nepřevzatých zásilek, že je okrádáme na poštovném, o emailech a telefonech, že jsme zloději nemluvě, takže u nás to jsou už desítky tisíc ztráty tržeb Takže na jedné straně zdražujeme, na druhé rozhazujeme a odnášíme to jako "vážení zákazníci a důležití partneři". A oblastní ředitel ti klidně řekne, že s tím taky nesouhlasí, ale přišlo to shora.
Jinak tě samozřejmě chápu, že rád platíš ze svých daní poštu, která si za tvé peníze dělá akci, aby někdo měl po zprivatizování dostatečný zákaznický kmen. Myslím, že poštu zná každý, nevím jaký je podíl balíků od občanů, ale to, že mohou v říjnu posílat za 10 zcela jistě věrné zákazníky do budoucnu nepřinese a jejich argument, že to vlastně dělají pro nás, jelikož zákazníci budou tuto službu vyžadovat je naprosto k smíchu. Takže za mě to je jenom nesmysl za cizí peníze a pokud nedopadne ani za to nebude nikdo odpovědný.
Můj názor, ale respektuji tvůj.
5. 10. 2022 09:38:18
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-dalsi-marketingovy-tah/#reply1507822
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
5. 10. 2022 10:03:19
Napsal láďa1979;1652013
Jinak tě samozřejmě chápu, že rád platíš ze svých daní poštu, která si za tvé peníze dělá akci...
Hele nikde jsem nenapsal, že jsem za to rád, tak se trochu uklidni a nepodsouvej nesmysly.
A nechápu, na co si vlastně stežuješ - na jednu stranu chceš jako e-shopista nabídnout zákazníkům co nejnižší ceny za dopravu a na stranu druhou chceš, aby ČP byl skvěle ziskový podnik - tak to asi budeš muset vybrat, protože tyhle cíle si jaksi budou odporovat.... Místo brečení tady na fóru jaké máš "ztráty v desítkách tisíc" obvolej další dopravce a dohodni si lepší podmínky, to je celé. A jestli ti vadí hospodaření ČP, to je zase jiná diskuze, můžeš jít třeba kandidovat na ředitele nebo jít do politiky, když tě to tak trápí.
Ano, e-shopy provozuju víc než deset let a nikdy jsem s ČP nespolupracoval a ani nechtěl, protože konkurence vždy nabídla lepší podmínky i služby. Jestli ti vadí, nespolupracuj s ní taky a máš klid. Zákazníci to jistě přežijou. Pochybuju, že vyřazením ČP z nabídky dopravců přijdeš o zásadní část tržeb. Jako zákazník vždy volím jinou možnost než ČP a to u nás funguje docela dobře.
5. 10. 2022 10:03:19
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-dalsi-marketingovy-tah/#reply1507821
lada1979
verified
rating uzivatele
5. 10. 2022 10:33:52
Píšeš hlouposti a sám si protiřečíš, takže místo věcné diskuze jenom prudíš.
5. 10. 2022 10:33:52
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-dalsi-marketingovy-tah/#reply1507820
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
5. 10. 2022 10:55:34
To je zase materiál tady na webtrhu, achjo.
5. 10. 2022 10:55:34
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-dalsi-marketingovy-tah/#reply1507819
lada1979
verified
rating uzivatele
5. 10. 2022 12:47:15
Materiál ach jo? Promiň, ale pokud odkaz v tvém profilu vede na tvé podnikání - OSVČ, bez zaměstnanců, neplátce (upřímně všechna čest , že tu nejsi jako já anonymně) a vzhledem k tvé 10 leté praxi praxi s eshopy, pochybuji že tvé pochybnosti o důležitosti používání České pošty vycházejí z nějakých reálných čísel trošku větších eshopů.
5. 10. 2022 12:47:15
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-dalsi-marketingovy-tah/#reply1507818
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
5. 10. 2022 13:12:04
To, že mám side-byznys jako OSVČ, jistě vylučuje moji účast na větších projektech... Hele já se tu nepotřebuju obhajovat, svůj názor jsi všem řekl, já také, vlastně ani nevim, o čem chceš tímhle tématem diskutovat. Jen jsem upozornil, že akce ČP je dočasná - omylem nebo záměrně jsi to prostě nenapsal. Moje zkušenost je taková, že se e-shopy bez ČP prostě v pohodě provozovat dají, spíš zákazníky zajímá cena dopravy než konkrétní dopravce (pokud zrovna u nich nějaký konkrétní kurýr nedělá práci blbě), toť moje zkušenost, tečka.
5. 10. 2022 13:12:04
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-dalsi-marketingovy-tah/#reply1507817
puhy.cz
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
5. 10. 2022 13:34:16
Pošta už vloni podmiňovala ceny za balík do balíkovny, tím za kolik se to nabízí v košíku. Neustále obchodní zástupce otravoval a říkal mi, za kolik máme nabízet dopravu na jejich dopravu. Dokonce to pak řešil i nějaký ředitel a tlačili na mě abychom změnili ceny dopravy. Jinak že nebude sleva nebo vypoví smlouvu. Naznačil jsem mu, že socialismus už byl a že by bylo lepší řešit proč produkty D+1 nechodí dost často jako D+1, že. Pak přišli s tím, že na nich vyděláváme atd. Pak spousta keců o tom jak nás podporují v krizi a potom přišla ta inflační doložka :-) . Tvl takovýchle lidi to tam řídí.
PPL už má taky akci na říjen. A pak že je krize. Oni si to dohoní palivovým příplatkem, to nebude problém. Ještě mi zbývá s čím přijde DPD. To je francouzká LaPost, tam bych čekal taky velký sociální nebo spíš socialistický cítění. Už jen zbývá založit politickou stranu, která lidem nabídne sociální dávky na poštovné do eshopů. Nebo rovnou příspěvek, jako na energie. Hezky se nám ten trh křiví.
5. 10. 2022 13:34:16
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-dalsi-marketingovy-tah/#reply1507816
lada1979
verified
rating uzivatele
5. 10. 2022 14:42:40
Promiň raději upřesním at tě někdo taky nenapadá
v PPL nezahálíme a neustále rozšiřujeme naši síť výdejních míst, kterých brzo budeme mít 4 000. A když připočteme zahraničí, dáme dohromady číslo větší než 34 000 výdejních míst. Pojďme společně navýšit objednávky zboží na vašem e-shopu pomocí produktu PPL Parcel Smart! Připravili jsme speciální akci dopravy zdarma do výdejních míst v ČR po dobu jednoho měsíce.
Co je potřeba udělat?
1. Ozvěte se zpět svému PPL obchodnímu zástupci a nastavte si obchodní cenu produktu PPL Parcel Smart 1 Kč.
2. V košíku nás nabízejte zdarma po dobu jednoho měsíce.
3. Upravte si košík ideálně dle manuálu a umístěte PPL výdejní místa na první příčky seznamu dopravců.
4. Vystavte banner akce na své stránky, zařaďte akci do newsletterů či na sociální sítě. My vás také rádi podpoříme a uvedeme jako partnera na sociální sítě nebo web. Chtěli byste využít jinou formu společné komunikace? Ozvěte se nám a společně něco vymyslíme.
Podmínky akce
• Obchodní cena produktu PPL Parcel Smart je stanovena ve výši 1 Kč. V nákupním košíku musí být uvedena doprava do PPL výdejních míst zdarma po dobu 1 měsíce.
• Akci můžete využít od 5.10.2022 do 31.3.2023. Akce se nevztahuje na období 1.12.2022 - 31.12.2022.
Po uplynutí 1 měsíce dopravy zdarma do PPL výdejních míst je podmínkou nastavení nové akční ceny produktu Parcel Smart po dobu 12 měsíců. Cena v košíku musí reflektovat akční cenu Parcel Smart.
A to mi ještě obchodák tvrdí, že ten Parcel Smart musím mít jako první v seznamu doprav. To ale nemůžu za to mi už platí Pošta:)
Parcel Smart nemáme, jakou tam účtují v reálu učtují cenu.
D+1 už dlouho neřeším, co jsem to sledoval doručovali tak mimo sezonu asi jen 60%, v sezoně 30%. Teď už aspoň změnili text z "do 24 hodin" na "běžně druhý den".
Jinak ten palivový příplatek 15% u PPL na říjen taky super.
5. 10. 2022 14:42:40
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-dalsi-marketingovy-tah/#reply1507815
zdenek92
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 10. 2022 19:02:12
Dopravci to je kapitola sama o sobě. My jsme dříve posílali většinu přes PPL. Po tom co omezili balíky na 120cm jsme přibrali GLS a po nástupu zásilkovny taky ji. S obchoďáky PPL mám co chvíli diskuze protože objem balíků přes ně stabilně klesá. Vytrvale odmítají nám dát nějaké ceníky které by reflektovali váhu balíku. Nejsem schopen jim vysvětlit že zásilkovna nevypadá na to že by krachovala a že skutečně nejsem schopen prodat dopravu 2kg balíku za 120Kč a třeba 10kg balíku 130cm dlouhého za 160Kč. Vždycky se obhajují kvalitou služeb a na mou námitku, že podle volby dopravců zákazníky to nevypadá že by právě tu deklarovanou kvalitu zákazníci vyhledávali, zpravidla neodpoví. Máme je v nabídce už jen v podstatě z nějakého respektu k dlouholeté spolupráci ale pokud by zrušili svozy tak je nám to jedno. Vždycky tvrdí že mají hromadu práce a tady vidím že chtějí posílat měsíc zadarmo. V emailu jsem jejich akci nezaregistroval. Poštu tu odmítám z principu a vůbec nejhorší jednání jsme měli s DPD se kterými jsme téměř začali spolupráci.
5. 10. 2022 19:02:12
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-dalsi-marketingovy-tah/#reply1507814
Michal ZOBEC
verified
rating uzivatele
7. 10. 2022 12:05:44
Napsal puhy.cz;1652032
Pak spousta keců o tom jak nás podporují v krizi a potom přišla ta inflační doložka :-)
ty jsi se teď probudil? inflační doložku třeba implementoval do smlouvy i tmobile a to dokonce i uprostřed vyjednávání ... a taky všichni začali zdražovat ... to jako čekáš že česká pošta začne zlevňovat?
7. 10. 2022 12:05:44
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-dalsi-marketingovy-tah/#reply1507813
puhy.cz
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
7. 10. 2022 12:15:15
Napsal michalli;1652131
ty jsi se teď probudil? inflační doložku třeba implementoval do smlouvy i tmobile a to dokonce i uprostřed vyjednávání ... a taky všichni začali zdražovat ... to jako čekáš že česká pošta začne zlevňovat?
Já nic nečekám a je mi to jedno. Ale když ti někdo po celej covid tvrdí jak jsou stabilní a že nebudou zdražovat ani kdyby tady přistáli marťani tak je to k smíchu. Nic víc.
7. 10. 2022 12:15:15
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-dalsi-marketingovy-tah/#reply1507812
Michal ZOBEC
verified
rating uzivatele
16. 10. 2022 13:27:53
Napsal puhy.cz;1652133
Já nic nečekám a je mi to jedno. Ale když ti někdo po celej covid tvrdí jak jsou stabilní a že nebudou zdražovat ani kdyby tady přistáli marťani tak je to k smíchu. Nic víc.
ale covid byl snad loni. slibovat můžou co chtějí, ale pokud se změní situace na trhu reagovat musí i oni. česká pošta je firma. firmy existují proto, aby tvořily zisk.
když zdražují úplně všichni a půl roku se tu mluví o inflaci, nevím čemu se divíš.
16. 10. 2022 13:27:53
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-dalsi-marketingovy-tah/#reply1507811
puhy.cz
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
16. 10. 2022 13:53:42
Ty mě fakt bavíš. Kdy byla pošta naposledy v zisku?
16. 10. 2022 13:53:42
https://webtrh.cz/diskuse/ceska-posta-dalsi-marketingovy-tah/#reply1507810
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit