Zadejte hledaný výraz...

Centralhost -Upozornění- Aktualni situace, platby, reakce

batthead
verified
rating uzivatele
18. 10. 2010 18:57:15
Ahoj všem, chtěl bych prodiskutovat aktuální témata ohledně centralhostu. Pár takovích témat už tu je, ale kvůli stáří zakládám nové.
Především bych chtěl také upozornit ty, kteří plánují platit faktury centralhostu.
Mám od této společnosti hosting a několik domén. Ohledně dostupnosti, nečekaných výpadků nemám co dodat, jak všichni píší je to jejich neustálí problém a ten se zatím moc nemění, ale tento měsíc je zatím bez problému.
Aktuální situace ohledně plateb už je znatelně horší.
Centralhost mě začal upozorňovat na to, že mi expirují některé domény a vystavil mi faktury na prodloužení domén. Protože jsem domény prodloužit chtěl, tak jsem faktury zaplatil.
Do dnes nemám mnou již uhrazené faktury označené v klienské zóně jako zapalcené. Domény samozřejmě prodloužené nejsou.
Když jsem zasílal po několikáté upozorňující ticket, s prozbou o kontrolu účtu, potvrzení platby a prodloužení domén bylo mi odepsáno následujíci:
"problém je v tom, že sa nevieme dostať k týmto účtom. Zdá sa, že spoločnosť, ktorá tieto bankové účty prevádzkuje skrachovala (PayPay.com - stránka im nefunguje a nemáme od nich žiadne informácie). Viete požiadať vašu banku o navrátenie poslaných peňazí? Máte účet v inej banke než UniCredit?"
Na toto jsem ihned reagoval s tím, že jsem platbu prováděl přes internetové bankovnictví a né přes společnost PayPay.com. Odpovězeno mi bylo následující:
"Dobrý deň,
účet 1002205629/2700 UniCredit je prevádzkovaný firmou PayPay.com, musíte požiadať ČSOB, resp. Unicredit o vrátenie čiastky, ktorú ste tam poslal. Neviem presne ako sa dá vyriešiť tento problém. Je mi to ľúto, službu sme využívali bez problémov roky... Pokúsim sa zajtra zavolať do Unicredit a zistiť, či sa to nejako dá stornovať, resp. požiadať o vrátenie peňazí.
S pozdravom,
Julius Szabo
Centralhost.eu"
V ČSOB mi bylo řečeno, že převod peněz proběhl v pořádku a nemohou mi zaručit, že banka mi peníze vrátí. Ohledně účtu centralhostu nevidí banka ČSOB žádný problém a proto se mi peníze ani automaticky nevrátí. Musel by majitel účtu sám peníze přeposlat zpět.
Ještě několikrát jsem kontaktoval Centralhost s tím aby mi prodloužili domény a problém se svím účtem si vyřídili dodatečně, zaslal jsem jim všechny potřebné údaje aby si mohly ověřit, že peníze jsem jim opravdu zaslal.
Bohužel Centralhost pan Julius Szabo se mi již vůbec neozval. Nenapsal ani zda se o něco pokusil a faktury a upozornění, že mi domény ( které už jsem zaplatil ) budeou expirovat. Nehledě na to, že všude je stále uvedené číslo účtu, které podle Centralhostu už nemohou využívat či co...
Čekal bych aspoň střícnost ze strany Centalhostu o nabídky řešení. Bohužel, zašlete peníze na účet, který několikrát uvádějí. Následně dostanete odpověď, že jim je to líto a tím to z jejich strany celé hasne. Na žádný vytvořený ticket neodpovídajía jediné co mi přichází je, že ticket byl automaticky uzavřen. ( přijde mi to dost provokativní :-) ) Odpovědi naprosto žádné!
Jste také někdo ve stejné situaci ? Potvrdila se někomu platba, kterou zasílal 1002205629/2700 v posledních 4 týdnech?
děkuji
18. 10. 2010 18:57:15
https://webtrh.cz/diskuse/centralhost-upozorneni-aktualni-situace-platby-reakce#reply575054
Milan
verified
rating uzivatele
18. 10. 2010 21:57:57
Zdravim,
no co se tyce centralhost.eu zvazuji podani zaloby na tuto spolecnost a to vcetne pana Szabo ... meli jiz nekolikrat v posledni dobe vypadky a to takoveho razu, ze byly nekolika denni, coz nam zpusobilo nemale skody, poskodilo nasi spolecnost v ocich klientu. Na dotaz proc nefunguji mi prisla reakce od pana Szabo, ze udajne firma, ktera spravuje servery tvrdi, ze jim nezaplatili a naopak centralhost tvrdi, ze zaplatili.
A to zduraznuji, ze jsem po nich chtel uhradit skodu, kterou pozaduji klienti a ne skodu, kterou zpusobili nasi spolecnosti.
Nasledne se opet opakoval nekolikadenni vypadek a na vsechny stiznosti, ktere jsem zaslal pres tickety tak neprisla zadna reakce a automaticky je zavreli.
Ptal jsem se jiz nekolika pravniku a bylo mi receno, ze to muze zavanet podvodem, kdy uhradi jen nejakou cast penez aby chvilku fungovali a podobne. Kdyz jsem se snazil kontaktovat pana Szabo telefonicky, tak jsem se spojil jen s jeho matkou, ktera mi tvrdila, ze zije v Praze a nema na nej kontakt - presne, ze si ho nepamatuje, ale na druhou stranu vysypala z rukamu ihned mail, ktery si podivuhodne pamatuje - dost zajimave.
No v soucasne dobe zvazuji podani zaloby na spolecnost Centralhost Ltd.
18. 10. 2010 21:57:57
https://webtrh.cz/diskuse/centralhost-upozorneni-aktualni-situace-platby-reakce#reply575053
batthead
verified
rating uzivatele
19. 10. 2010 14:43:16
Ano, přesně takové mám zkušenosti, klidně 26 hodinové výpadky, žádné reakce na emaili, naprosto žádná komunikace ze stran centralhostu.
Našel jsem poměrně užitečný příspěvěk, který byl v jiném tématu( také ohledně centralhostu) od uživatele "jozosk":
"Vzhladom na to, ze som tiez poskodeny a pomerne dost nahnevany na postup, prikladam pre ostatnych pravnu radu:
Vyplnit formular, kde uviest co najviac informacii, objednavku, platbu, poskus o komunikaciu, odpoved od poskytovatela, atd.
Pre SK: http://www.esc-sr.sk/
Pre CR: http://www.coi.cz/cs/esc-2/caste-ota...taktujete.html
Nasledne Vam s riesenim pomozu. Sidlo podnikatela moze byt kdekolvek v EU. Staci vyplnit formular, pridat podklady a odoslat. Potom uz len pockat na vyjadrenie. "
Nemáte někdo zkušenosti s tím, jak vyřešit mou situaci ohledně platby, kterou jsem popisoval při založení tématu?
díky
19. 10. 2010 14:43:16
https://webtrh.cz/diskuse/centralhost-upozorneni-aktualni-situace-platby-reakce#reply575052
whops
verified
rating uzivatele
22. 10. 2010 10:21:04
Konateľom firmy Centralhost Ltd je Eden Akhavi, ktorý je tiež konateľom firmy YOMURA ASSOCIATES LIMITED. Táto firma skúpila niekoľko webhostingových firiem v minulom a tomto roku. Buď kvôli pohĺteniu konkurencie alebo žeby ďalšiemu rozvoju?
centralhost, xvps, ifusehosting, magmahost, delimiter, rentavps... možno viac, stačí vyhľadať slovo Yomura na fóre webhostingtalk.com, kde nájdete aj info o tom aká je zákaznícka "podpora", resp. "dostupnosť" služieb.
Určite nedoporučujem ani jeden z týchto hostingov.
Čo sa týka platby cez PayPay, tá spoločnosť zrejme skrachovala, stačí si vyhľadať PayPay aj tu na fóre , prípadne kontaktovať poškodených, ako postupovali oni. Ale začal by som asi v banke a požiadal o vrátenie peňazí z dôvodu chybného uvedenia účtu pri posielaní platby. V prípade platby cez platobnú kartu alebo cez PayPal to problém nie je, nemal by byť ani pri presune peňazí bankovým prevodom.
22. 10. 2010 10:21:04
https://webtrh.cz/diskuse/centralhost-upozorneni-aktualni-situace-platby-reakce#reply575051
jik
verified
rating uzivatele
9. 11. 2010 10:37:13
Když by jste se rozhoupal někdo k žalobě připojím se.
9. 11. 2010 10:37:13
https://webtrh.cz/diskuse/centralhost-upozorneni-aktualni-situace-platby-reakce#reply575050
economicworld
verified
rating uzivatele
15. 11. 2010 12:14:04
Prave som dostal mail od centralhostu ze server padol, a nebude mozne ho obnovit. Ponukaju mi presun na novy server ak mam zalohu. Na mojom webe som mal registrovanych cez 500 VIP uzivatelov. Co znamena ze konkretny vyber ludi. Diskusne fora, materialy.
Znizilo mi to kredibilitu stranky na bod mrazu. Z 150 tisicovej rocnej navstevnosti bola naposledy navstevnost na urovni 3000 ludi mesacne..
akoze neviem co si mam o tom mysliet.
Cakal by som nejake upozornenie pred takym niecim.
Vsetky 4 servre Centralhostu su down. Takze nechapem to uz ci padla cela centralhost alebo len servre.
15. 11. 2010 12:14:04
https://webtrh.cz/diskuse/centralhost-upozorneni-aktualni-situace-platby-reakce#reply575049
Scibex
verified
rating uzivatele
12. 4. 2011 18:26:18
Koukám, že problémy s touto společností nemám jen já. Založil jsem si tam hosting a zaplatil na 2 roky. Zpočátku bylo vše OK, ale poté problémy - výpadky a hlavně chybné počítání obsazenosti prostoru (skoro nic jsem tam neměl, ale prostor byl zcela zaplněn:-)). Podpora se ozvala za týden s vyhýbavou odpovědí.
Už jsem se tedy nechtěl s touto společností zahazovat a založil jsem si hosting jinde (sice dražší, ale vše OK). Všechny domény jsem nasměroval na nový hosting, s tím, že asi poté poznají v Centralhostu, že jsem s nimi skončil. Nechtěl jsem s nimi dále ztrácet čas (bůh ví jestli by vůbec reagovali).
Když cca. před měsícem přišla jejich výzva k zaplacení (předem), tak jsem jim slušně odepsal, že kvůli problémům je už nepoužívám. Také s prosbou, aby vystavenou fakturu stornovali. Žádná odezva.
Poté přišla výzva, že jsem doposud neuhradil vystavenou fakturu. Odepsal jsem tedy naštvaněji, že si snad dělají srandu. Podpora nulová, ale hlavně, že jim funguje platební systém. Připojil jsem znovu žádost o zrušení faktury a mého účtu + také smazání veškerých mých osobních údajů s odvoláním na Zákon o ochraně os. údajů. Zase nic z jejich strany.
Světe div se, včera přišla 1. upomínka o neuhrazení výše uvedeného. To už jsem vzal text, zkopíroval a znovu přeposlal zpět. Nechci s nimi ztrácet z principu čas.
Nechci se však dočkat, aby mi náhodou kvůli 2 stovkám zaťukal jednou "evekutor". (Není proti těmto nenažrancům pak odvolání.)
Můžu to tak nechat, vyprdnout se na Centralhost a nic neplatit. Či udělat nějaké protiopatření, když oni sami nereagují?
Prosím lépe znalé "prostředí" o radu. Děkuji velice předem za jakoukoli radu.
12. 4. 2011 18:26:18
https://webtrh.cz/diskuse/centralhost-upozorneni-aktualni-situace-platby-reakce#reply575048
batthead
verified
rating uzivatele
13. 4. 2011 01:13:32
Mám naprosto stejný problém jako Scibex. Máte někdo radu ? díky
13. 4. 2011 01:13:32
https://webtrh.cz/diskuse/centralhost-upozorneni-aktualni-situace-platby-reakce#reply575047
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
13. 4. 2011 06:46:32
V tomto případě je jedina obrana prevence. Důkladně si rozmyslet, komu svěřím svá data. Soudit se 5 let nikdo nebude a nema to ani smysl, neboť cesta k datum tudy nevede. Jedina možnost je, stále se ptat na opravu a jakmile se tak stane, rychle pote pryč s daty.
13. 4. 2011 06:46:32
https://webtrh.cz/diskuse/centralhost-upozorneni-aktualni-situace-platby-reakce#reply575046
ghostik
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
13. 4. 2011 07:06:16
asi by jim stalo za to poslat i dopis, kdyz na mail nereaguji
pak muzete mit klid
13. 4. 2011 07:06:16
https://webtrh.cz/diskuse/centralhost-upozorneni-aktualni-situace-platby-reakce#reply575045
Scibex
verified
rating uzivatele
14. 4. 2011 22:00:52
to hofy:
Mě nejde o data. Ty už mám dávno někde jinde, ale o neplacení, když už jejich službu nepoužívám. Na mé "výpovědi" nereagují, ale zálohové faktury a nyní upomínku posílají vesele dál.
to ghostik:
Také mne to napadlo. Nyní si však adresu změnily na Anglii viz. níže (dříve měli českou či SK, pokud se nemýlím - jinak bych tam nešel). Obávám se, že "papírové" poštovné nebude také levná záležitost. Možná stejně drahé jako poplatek za službu, kterou nepoužívám (a od které chci, aby mi dali pokoj) :-).
Díky moc za odpovědi. Nějaké další názory, nápady?
Vidím, že to nepomůže jen mé osobě, ale asi více lidem.
Hezký večer
Centralhost Ltd
PP60
2 Lansdowne Row Mayfair
London
W1J 6HL
United Kingdom
14. 4. 2011 22:00:52
https://webtrh.cz/diskuse/centralhost-upozorneni-aktualni-situace-platby-reakce#reply575044
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
14. 4. 2011 22:30:35
Zalohova faktura je jen zalohova. Kdyz se nezplati, nevystavi se faktura. Ty upomínku na 100 procent posila robot. Bych si z toho hlavu nelamal. Poslal bych jim email s dorucenkou a konec.
14. 4. 2011 22:30:35
https://webtrh.cz/diskuse/centralhost-upozorneni-aktualni-situace-platby-reakce#reply575043
xdream
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
14. 4. 2011 22:38:35
8. Trvanie, zmeny a zánik zmluvy
4. Zákazník i poskytovateľ sú oprávnení zmluvu vypovedať bez udania dôvodu. Výpoveď môže byť zákazníkom podaná najskôr po uplynutí 3 kalendárnych mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy a musí byť poskytovateľovi doručená písomne listom alebo e-mailom.
pokud jste smlouvu vypovedel v souladu se smluvnimi podminkami, tak by to melo byt v pohode.
Nezapomente si vyzvedavat postu a datovou schranku. Pokud poslou platebni prikaz, tak je potreba jej do 15 dni rozporovat.
14. 4. 2011 22:38:35
https://webtrh.cz/diskuse/centralhost-upozorneni-aktualni-situace-platby-reakce#reply575042
Scibex
verified
rating uzivatele
15. 4. 2011 05:56:23
Děkuji moc za odpovědi.
Abychto upřesnil (slovo zálohové jsem neměl použít, omlouvám se).
Ona už je z toho faktura vystavená 12/03/2011 se splatností 12/04/2011 (vystavená elektronicky a sdělená e-mailem) a nyní upomínaná - 1. upomínka.
Na výpovědi/prosby o storno faktury/zrušení účtu (zaslané vždy ten den jako odpovědi na email s fakturou a nyní upomínkou) nereagují. Upřesním, že jsem odpovídal na email, který je zároveň jejich kontaktní (ne žádného robota). Vždy přijde zpět potvrzení, že se odpovědí na e-mail otevřel ticket u jejich podpory a ten je nyní stále otevřený.
Založil jsem si dokonce i ticket samostatně u jejich podpory přes web. Zaslal jsem tam stejný text s prosbou/žádostí o zrušení účtu a nezasílání faktur, na ten také žádná reakce. Předevčíren právě zaslali tu 1. upomínku neufrazení faktury, proto jsem začal hledat na internetu a našel jsem toto vlákno).
15. 4. 2011 05:56:23
https://webtrh.cz/diskuse/centralhost-upozorneni-aktualni-situace-platby-reakce#reply575041
xdream
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 4. 2011 12:36:52
Napsal Scibex;646798
Děkuji moc za odpovědi.
Abychto upřesnil (slovo zálohové jsem neměl použít, omlouvám se).
Ona už je z toho faktura vystavená 12/03/2011 se splatností 12/04/2011 (vystavená elektronicky a sdělená e-mailem) a nyní upomínaná - 1. upomínka.
Na výpovědi/prosby o storno faktury/zrušení účtu (zaslané vždy ten den jako odpovědi na email s fakturou a nyní upomínkou) nereagují. Upřesním, že jsem odpovídal na email, který je zároveň jejich kontaktní (ne žádného robota). Vždy přijde zpět potvrzení, že se odpovědí na e-mail otevřel ticket u jejich podpory a ten je nyní stále otevřený.
Založil jsem si dokonce i ticket samostatně u jejich podpory přes web. Zaslal jsem tam stejný text s prosbou/žádostí o zrušení účtu a nezasílání faktur, na ten také žádná reakce. Předevčíren právě zaslali tu 1. upomínku neufrazení faktury, proto jsem začal hledat na internetu a našel jsem toto vlákno).
porad jsi neodpovedel na nejdulezitejsi vec. Kdy jsi smlouvu vypovedel? Podle OP je smlouva na dobu neurcitou "Zmluva je uzatvorená na dobu neurčitú.". Pokud jsi ji nevypovedel, tak se automaticky prodluzeje a musis platit.
http://www.centralhost.eu/cs/obchodni-podminky.html
Asi bych ti doporucil postup:
1) zaplatit
2) podat vypoved
3) zazadat o vraceni preplatku podle OP
15. 4. 2011 12:36:52
https://webtrh.cz/diskuse/centralhost-upozorneni-aktualni-situace-platby-reakce#reply575040
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit