Zadejte hledaný výraz...

Casablanca – vypadek

kraja
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
27. 3. 2010 02:14:16
Oficialni vyjadreni od casablanca int:
*****************************
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za včerejší částečnou nefunkčnost sítě Casablanca INT. Výpadek byl způsoben nesprávným fungováním jednoho z páteřních prvků. Toto mělo za následek, že IP provoz mezi některými destinacemi nebyl funkční. Doba výpadku byla 19:40 – 20:50. Příčinu závady jsme odstranili a její opakování již nepředpokládáme.
Zároveň Vás chceme informovat, že již pracujeme na projektu implementace sítě nové generace (NGN), která postupně během letních měsíců nahradí část stávající páteřní infrastruktury. Rovněž pracujeme na systému automatického informování zákazníků prostřednictvím telefonické HOTLINE, tak aby všichni volající obdrželi ihned informace o vzniklé situaci.
Děkujeme za pochopení.
Dear customers,
We would like to deeply apologize for the yesterday’s partial malfunction of the Casablanca INT network. The cause of this issue was a fault of one backbone element that influenced availability of some IP destinations. You might have noticed the partial malfunction between 19:40 and 20:50 hours. The cause of the failure was removed and we do not expect it to appear again.
We would also like to inform you that we are already working on the new generation network (NGN) implementation. The new technology will swap a part of our current backbone infrastructure during upcoming summer. We are also implementing new automatic IVR functions for our call centers. This functionality will provide the caller up-to-time information.
Thank you for your understanding.
Obchodní oddělení
Casablanca INT s.r.o.
Vinohradská 184 | Praha 3 | PSČ 130 52
Telefon: +420 270 000 270
Email: obchod@casablanca.cz | www.casablanca.cz
27. 3. 2010 02:14:16
https://webtrh.cz/diskuse/casablanca-vypadek/strana/2#reply480815
soudruh
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
27. 3. 2010 08:31:13
Napsal kraja;484960
Rovněž pracujeme na systému automatického informování zákazníků prostřednictvím telefonické HOTLINE, tak aby všichni volající obdrželi ihned informace o vzniklé situaci.
nedej boze aby soudruzi z Casablancy v tomto pripade nasadili telefonni subsystem jako ma napr. Dial Telecom :)
kdyz se snazite dovolat na support Dialu, musite si nejprve zvolit "jazyk" (CZ/EN) pak vyslechnout veskere hlasky o aktualnich vypadcich ve vsech lokalitach, vc. poskytovani Internetu a hlasovych sluzeb + po te jiz dostatecne prohratym uchem jeste vyslechnete, ze budete prepojen na operatora Hot-Line, ale ten ma vetsinou "prstiky od marmelady" takze si jeste pockate, nez se uraci zvednout telefon :rolleyes:
Casa ma sice jen jednu technickou linku, ale pokud se nemuzete dovolat z duvodu obsazeni linky delsi dobu, je zcela jasne, ze resi nejaky problem a nadavat jim do telefonu situaci nijak nepomuze
27. 3. 2010 08:31:13
https://webtrh.cz/diskuse/casablanca-vypadek/strana/2#reply480814
kraja
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
27. 3. 2010 09:41:23
Soudruhu, jasne, u dialu to je na prd, to souhlasim. Ale casa nema celorepublikovou sit, proto mi to prijde docela dobry reseni...
Ona jedna vec je obsazena linka = nejakej problem. Ale z toho nepoznam, jestli jim vypad proud v celym baraku, nebo jen zdechla konektivita = jestli mam preventivne vyrazit do serverovny, nebo si natahnout nohy na stul a cekat.
Samozrejme by bylo resenim i nejaky odstavky.casablanca.cz hostovany mimo casu, kde by to bylo videt, obdobne jako ma vetsina US hostingu.
27. 3. 2010 09:41:23
https://webtrh.cz/diskuse/casablanca-vypadek/strana/2#reply480813
soudruh
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
27. 3. 2010 14:21:30
plne souhlasim,
jen mimo tema - zkus bateriove zalohovany GSM modul, ktery v pripade ztraty hlavni konektivity, nebo napajeni stojanu posila SMS (napojeno na Nano ITX PC ktere ze stejne baterie zije jeste 10 minut) - coz pri soucasnych cenach techto komponent si mohou obdobne reseni doprat i uzivatele kteri maji treba jen jeden, ale dulezity server (a k tem noham na stole si pak muzes otevrit i lahvinku) :)
ale je jasne, ze od providera by to mela byt samozrejmost a navic bez investic, tak pockame, s cim se pochlapi :)
27. 3. 2010 14:21:30
https://webtrh.cz/diskuse/casablanca-vypadek/strana/2#reply480812
kraja
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
12. 4. 2010 19:27:49
casablanca opet down, support opet ucpanej... nasi zakaznici jsou pro nas duleziti, proto uz pripravujeme plan migrace...
12. 4. 2010 19:27:49
https://webtrh.cz/diskuse/casablanca-vypadek/strana/2#reply480811
to uz i garaz ma vetsi dostupnost :(
12. 4. 2010 19:38:50
https://webtrh.cz/diskuse/casablanca-vypadek/strana/2#reply480810
brano
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
12. 4. 2010 21:48:28
kam chcete premigrovať kraja?
12. 4. 2010 21:48:28
https://webtrh.cz/diskuse/casablanca-vypadek/strana/2#reply480809
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit