Zadejte hledaný výraz...

Budoucnost Webtrhu, aneb byl, je a bude?

HonzaD
verified
rating uzivatele
27. 11. 2015 13:05:43
Ne webtrhu neobchoduji jelikož jaksi nemám s čím. :) Webtrh jsem vždy vnímal jako super místo, kde člověk má možnost získat radu nebo prodiskutovat nějakou nejasnost. V takovém případě považuji za normální, že si příslušnou problematiku nastuduji na webtrh již jdu s konkrétním dotazem co mi není jasné. Bohužel v poslední době se množí hodně obecných dotazů, typu "Chci založit e-shop, co mám dělat?", kde pisatel očekává, že mu všichni vyklopí své know how vše až pod nos, což zbytečně zdržuje všechny a ještě se kolikrát cítí dotčen. Takže bych chctěl poprosit o co nejkonkrétnější dotazy, pak má debata smysl.
27. 11. 2015 13:05:43
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-webtrhu-aneb-byl-je-a-bude/strana/2#reply1155616
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 11. 2015 13:12:22
Na Webtrhu mi nejvíc vadí, jak je tu každý týden diskuze o tom, co komu vadí na Webtrhu.
27. 11. 2015 13:12:22
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-webtrhu-aneb-byl-je-a-bude/strana/2#reply1155615
mBusiness
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
27. 11. 2015 13:13:34
Napsal hnidopich;1244427
Zdravím tě a plně chápu tvé rozhořčení nad některými odpověďmi.Upřímně se přiznám,že sám mám dost másla na hlavě co se týče hejtování,ale na druhou stranu,pokud ty diskuse mají k něčemu vypadat,tak by měli mít alespoň trošku "úroveň". Tím samozřejmě nechci říct,že mám patent na to určovat, co má úroveň a co ne,ale dotazy typu:
"Je možné založení účtu před 18. rokem bez zákonného zástupce?"
jsou pro mne "nervydrásající",nebo chceš li nepochopitelné. Nevěřím,že lidi jsou opravdu až tak velké totální lamy,že jako první, co v případě tohoto dotazu udělám,je zavolám do první banky na infolinku, nebo kamkoliv na klientské oddělení a zeptám se na to.Myslím,že tam dostanu ty nejfundovanější odpovědi a případnou radu k danému problému. (Samozřejmě se zase najde oponent,který napíše,že kolikrát ani v bance nedostane odpověď,ale tak to nevzdávám a volám do druhé.)
Přeci jako první řeším problém tam,kde vzniká a ne zde na Webtrhu,který pokud to dobře chápu, je primárně zaměřen na určitou specifickou komunitu z oblasti IT.Potom dotazy tímto směrem mají vypovídací hodnotu.
Ale možná se mýlím a všechno je úplně jinak. ;-)
Heled hnidopichu (cool nick vazne:)
narovinu moje pointa byla tady rict svuj nazor a nekde vzadu me hrala myslenka, ze tady pomluvim co to jde vse co jde a me svetlo slunce se rozsviti kdyz tady nabehne Martin a neco k tomu napise, protoze ja osobne vnimam za totalni fail kazdeho kdo to tady vede nebo ridi, z meho pohledu jde tenhle projekt s prominutim doprdele a trapi me to, protoze sjem bytostne presvedceny, ze lidi co to tady menežujou to delaji absolutne na hovno, ja z meho pohledu vnimam webtrh jako neco, co by melo byt totalne, ale totalne nekde jinde, ale neni, bylo by mi to vlastne uplne jedno, ale neni, protoze tady i pres vsechny prusery vidim misto, ktere stale jde vypichnout do uplne jinych rozmeru, chapu ze jsou moje nazory mozna vnimany negativne, ale to byl zamer, chtel jsem rict svuj nazor, chtel jsem videt reakce a v podstate kdyz to tady ctu si s usmevem ted placam po zadechm protoze vim, ze je to tady totalne v prdeli, nikdo tady nic neresi a byt Martin S. resi tuny problemu, proste to nestaci.
To co me sere (pardon) je to, ze at uz chceme nebo ne, tenhle web udelal super cooooool vec a to ze udal nejaky smer, vytvoril nejakou komunitu, ktera sama o sobe na ceskem trhu neco znamena a zaroven i ovlivnila. To co je ted je proste totalni dira, neco co melo neco a znamenalo neco nebo to neco umelo smerovat vlastne nedela nic, je to tady vselijaky, rovina zadna, prijde mi to jako takovy prezivani od neceho nekam, proste nic zajimavyho... Ale jde to zmenit...
---------- Příspěvek doplněn 27.11.2015 v 13:19 ----------
Napsal Souki;1244436
Na Webtrhu mi nejvíc vadí, jak je tu každý týden diskuze o tom, co komu vadí na Webtrhu.
Ja bych byl hrozne happy, kdyby na mem projektu nekdo psal co je spatne a co zlepsit :)
27. 11. 2015 13:13:34
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-webtrhu-aneb-byl-je-a-bude/strana/2#reply1155614
Peter
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
27. 11. 2015 13:36:55
Napsal mBusiness;1244325
No a pokud se tady nahodou najde nejaky fajnsmekr, co se sam sebe vidi jako guru v copywritingu na financni temata, tak necht se hlasi na mbusiness.cz, rozjizdime peklo na taliri, aneb hleda se genius, ktery se neboji byt v TV jako Madona pred podiem... :) 1500Kc per NS, ale prosim, hledame pouze kapacity se sebevedomim Krakena... :)
Dekuji za pozornost.
Michael
V podstatě ani tak nejde o stav webtrhu jak o jeho systém a nedodržování základních pravidel. Poptávky patří do poptávek, diskuze je obvykle diskuze. A protože si každý dělá co chce to takhle vypadá :-) Jen na okraj :-D
27. 11. 2015 13:36:55
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-webtrhu-aneb-byl-je-a-bude/strana/2#reply1155613
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
27. 11. 2015 13:37:03
...
27. 11. 2015 13:37:03
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-webtrhu-aneb-byl-je-a-bude/strana/2#reply1155612
mBusiness
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
27. 11. 2015 13:38:56
Napsal Souki;1244436
Na Webtrhu mi nejvíc vadí, jak je tu každý týden diskuze o tom, co komu vadí na Webtrhu.
Hele prosimte tak to by jsi tady nemel radeji vubec chodit, aby se te nahodou nejaky diskuze nedotkly a vubec by bylo uplne super best nejlepsi aby jsi si preventivne zrusit ucet, protoze ja osobne bych lidi jako ty s usmevem na tvari banoval, protoze kdyz nekdo chodi nekam zadarmo a zadarmo cerpa nejaky knowhow od ostatnich a jeste ma k tomu debilni kecy ze se mu nelibi jak tohle cely tady zlepsit, tak z lidi jako jsi ty brecim a cim min lidi jako ty, tim to tady bude lepsi :)
---------- Příspěvek doplněn 27.11.2015 v 13:48 ----------
Ted budu mit spatny spani ze jsem byl neprijemnej :)
---------- Příspěvek doplněn 27.11.2015 v 13:53 ----------
Napsal Jiří Šubr;1244445
Ověření identity se tady řeší pořád a nikdy se to nezavede. Čím víc volnosti, tím více nabídek/poptávek/aukcí a to generuje peníze. Ze všech zahraničních byznys fór, kde mám účet, je Webtrh nejvolnější. Můžete si vytvořit účet, založit téma s reklamou a pravděpodobně vám zde příspěvek vydrží několik dnů. Chybí tu moderování sekcí. V určitém koloběhu se zde objevují stále stejné volné otázky, na které se už někdy někdo vyjadřoval.
Proč používat Google nebo přímo vyhledávání na Webtrhu, když ta otázka určitě někdy padla? Lepší je založit téma a ať se ostatní staraj. A nikdo fundovanej samozřejmě neodpoví, protože odpovídal před půl rokem a možná i před dvouma a nechce jen kopírovat odpoved. A stejně by se jeho odpoved ztratila mezi ostatníma, který vychází z já si myslím/někde jsem něco četl/nevím o tom nic ale potřebuju působit chytře.
Jako větší průšvih vidím to, že pokud je otázka netradiční, hodně specifická a vyžaduje know-how, tak buď je bez odpovědi, nebo plná bordelu. Když jsem dohledával něco z jiného odvětví, tak mi Google vyházel všechny topicy na WT ve kterých se někdo ptá na to samé co jsem zrovna potřeboval, ale vše bylo bez jediné odpovědi.
Místo podnětný příspěvek bych zavedl palec nahoru a dolu jako je v recenzích na Heurece. Tam to funguje výborně. Někdo napíše totální blbost, 20 lidí dá palec dolu a tím pádem zakladatel tématu ví, že to asi nebude nejlepší odpoved. Teď tu je vlastně jen palec nahoru (podnětný příspěvek), ale nikdo to moc nepoužívá. Ale to je čistá psychologie, mnohem víc lidí klikne na nesouhlas než na souhlas, protože souhlasů by musel udělovat třeba několik a nechce se mu.
Pointa je otevrit diskuzi a mozna neco zmenit podle toho kolik lidi se k tomu vyjadri...
27. 11. 2015 13:38:56
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-webtrhu-aneb-byl-je-a-bude/strana/2#reply1155611
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
27. 11. 2015 14:09:27
Sice OT, ale neznáte nějaký zahraniční web jako je Webtrh?
27. 11. 2015 14:09:27
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-webtrhu-aneb-byl-je-a-bude/strana/2#reply1155610
enzo
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
27. 11. 2015 14:13:20
Napsal Comanch;1244458
Sice OT, ale neznáte nějaký zahraniční web jako je Webtrh?
dobrý :-)
27. 11. 2015 14:13:20
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-webtrhu-aneb-byl-je-a-bude/strana/2#reply1155609
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
27. 11. 2015 14:36:28
dle mého názoru:
Pokud chceš prodávat, nabízet,(prohlížet poptávky), či cokoliv kde se daří podvodníčkům, tak pouze s ověřenou registrací, zpoplatněnou ve výši, aby odfiltrovala děti a další rádoby podnikavce. K tomu transparentní iTrader – 100x kladné hodnocení za vložení odkazu za desetikačku a 100x kladné hodnocení za vytvoření eshopu je rozdíl.. (obrazně)
A hlavně máš li 2x záporné hodnocení, zákaz obchodování i psaní do diskuzí
27. 11. 2015 14:36:28
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-webtrhu-aneb-byl-je-a-bude/strana/2#reply1155608
Ty trpíš Tourettovým syndromem?
27. 11. 2015 14:56:09
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-webtrhu-aneb-byl-je-a-bude/strana/2#reply1155607
PitiPitiPa
verified
rating uzivatele
27. 11. 2015 15:08:11
Napsal Ondřej Veřtát;1244475
Ty trpíš Tourettovým syndromem?
Člověk by neměl používat cizí termity, když je nezná suterénně nebo není v dobré konvici, protože je zde veliké rizoto, že to skončí fiatem.
27. 11. 2015 15:08:11
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-webtrhu-aneb-byl-je-a-bude/strana/2#reply1155606
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
27. 11. 2015 15:51:04
Napsal Ondřej Veřtát;1244475
Ty trpíš Tourettovým syndromem?
To bylo na mne ?
27. 11. 2015 15:51:04
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-webtrhu-aneb-byl-je-a-bude/strana/2#reply1155605
Jiří
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
27. 11. 2015 16:49:21
Napsal PitiPitiPa;1244476
Člověk by neměl používat cizí termity, když je nezná suterénně nebo není v dobré konvici, protože je zde veliké rizoto, že to skončí fiatem.
Pověz nám o tom více. :-) :-D
27. 11. 2015 16:49:21
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-webtrhu-aneb-byl-je-a-bude/strana/2#reply1155604
Napsal kunwald;1244490
To bylo na mne ?
Kdepak.
27. 11. 2015 16:58:07
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-webtrhu-aneb-byl-je-a-bude/strana/2#reply1155603
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
27. 11. 2015 17:15:33
Napsal Ondřej Veřtát;1244505
Kdepak.
V tom případě doporučuji používat "citaci", jinak je to výkřik do tmy.... ještě bych mohl být vztahovačný a brát si to osobně :-)
27. 11. 2015 17:15:33
https://webtrh.cz/diskuse/budoucnost-webtrhu-aneb-byl-je-a-bude/strana/2#reply1155602
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit